רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

עקבו אחרי הסימנים: הכירו את אפליקציית סיגנל שכובשת את העולם ואיך היא משפיעה על העסק שלך?

כל מה שצריך לדעת על אפליקציית המסרים החדשה שמאיימת על ווטסאפ ומספר מסקנות מתבקשות שיהפכו את שיווק העסק שלך לחכם יותר

2021-03-02

https://www.b144biz.co.il/%d7%94%d7%9b%d7%99%d7%a8%d7%95-%d7%90%d7%aa-%d7%90%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%a7%d7%a6%d7%99%d7%99%d7%aa-%d7%a1%d7%99%d7%92%d7%a0%d7%9c/

מאת: | זמן קריאה: 01:42 דק' | מרץ 2021 | מערכת B144 דיגיטל |

  • לפעמים רשתות חברתיות יכולות לפעול נגד עצמן. ההודעה של פייסבוק למשל, שמעתה היא תעשה שימוש במידע מאפליקציית ווטסאפ שבבעלותה, הסעירה את המשתמשים בכל רחבי העולם שחששו מפגיעה בפרטיות שלהם והחלו לחפש אחר אלטרנטיבה ראויה לווטסאפ. זמן קצר לאחר מכן איילון מאסק צייץ בטוויטר "השתמשו בסיגנל" – ומשם הכל התפתח בקצב מהיר.

    מספר שעות מאוחר יותר סיגנל צייצה שהיא עושה שיפורים ומאמצים כדי להתמודד עם מספר גדול של משתמשים, ותוך מספר ימים האפליקציה הגיעה למקום הראשון בקטגוריית האפליקציות החינמיות להורדה.

     

    אותן פונקציות, והפרטיות שלכם נשמרת

    בדומה לווטסאפ, גם סיגנל היא אפליקציית הודעות שמאפשרת צ'אטים, שיחות וידאו והקלטות קוליות. הייחודיות שלה היא ברמת האבטחה הגבוהה שהיא מציגה. אם ווטסאפ מודיעה לכם בתחילת כל צ'אט שהתקשורת 'מוצפנת מקצה אל קצה', סיגנל מצפינה גם את הגיבויים ואת המטא-דאטה, המידע המזהה של ההודעות. למעשה, שום מידע שנשמר דרך השרתים של סיגנל לא נשמר אצלה מלבד מספר הטלפון שלכם (וגם הוא נשמר בנפרד מפרופיל המשתמש שלכם).

    הבדל נוסד הוא בזהותה של החברה, לעומת ווטסאפ שבבעלות פייסבוק – שהפכה לאימפריית דאטה בשנים האחרונות, סיגנל היא מוסד ללא כוונות רווח, וממומנת על ידי תורמים רבים. העניין הזה הופך אותה לחסרת שאיפות מסחריות, ולכן, המשתמשים מפסיקים להיות "המוצר", הם בכלל לא מעניינים את סיגנל.

    ויש גם פיצ'רים נוספים שלא קיימים בווטסאפ: למשל, אפשר לכתוב הודעה ולהגדיר אחרי כמה זמן היא תימחק, או להגדיר חסימה של צילומי מסך. במילים אחרות, סיגנל היא כרגע התחליף החינמי הטוב ביותר לווטסאפ, ויש סיכוי לא רע שהיא תצליח להתרחב בצורה ויראלית, ולהגיע לכל מכשיר.

    רגע, באמת נפרדים מווטסאפ?

    התשובה היא, בינתיים – לא. ווטסאפ נשארת כרגע אפליקציית המסרים הפופולרית ביותר, עם מעל לשני מיליארד משתמשים חודשיים. לסיגנל, לעומת זאת, יש 40 מיליון משתמשים בכל רחבי העולם, נכון לחודש ינואר 2021. מה יקרה הלאה? קשה לנחש, אבל כדאי להיות מוכנים לכל תרחיש.

    4 מסקנות חשובות שאפשר לקחת מהסיפור של סיגנל לעסק שלך:

    1. הישארו מעודכנים: עקבו אחר נתוני ההורדה של סיגנל. קחו בחשבון שבמידה והשימוש בישראל יהפוך ליותר נפוץ ופופולרי, זו עוד פלטפורמה שבה כדאי לפרסם ולתקשר עם לקוחות
    2. שדרו לקהל שלכם שאתם שומרים על פרטיותו: מגמת ההגנה על פרטיות המשתמש גוברת מצד אחד אך מבחינת האסטרטגיה השיווקית של העסק – ההמלצה היא לאסוף כמה שיותר דאטה על כל משתמש. זכרו את הרגישות הרבה שבמידע שאתם אוספים. זהו עידן שבו אנשים יותר חשדנים ומודעים לכך שהמידע אודותיהם הוא מידע נחשק עבור עסקים.

    הצהירו על כך שאתם שומרים על פרטיות קהל הלקוחות שלכם. הלקוחות יעריכו זאת ויישארו נאמנים לעסק.
    1. פרסמו בפייסבוק: יש גם מי שנהנה מהחגיגה. בסופו של דבר, ההכרזה של פייסבוק שהיא משתמשת במידע שנאסף מווטסאפ, הופך את הפרסום בפייסבוק למדויק ואפקטיבי הרבה יותר. כבעלי עסקים, אתם יכולים ליהנות מזה, אם הקמפיין שלכם מטורגט באופן נכון וממוקד בקהל יעד עם תחביבים והרגלים מסוימים – המידע הוא כנראה מהימן מתמיד. זהו גל שחשוב לרכוב עליו וליהנות ממנו.

    תנו לעוד לקוחות להכיר את העסק שלכם, עם חבילת שיווק בפייסבוק מבית B144 במחיר מצוין!

    1. פרסמו באמצעות ידוענים ברשתות החברתיות: עוד דבר מדהים שאפשר ללמוד מהסיפור של סיגנל הוא על ההשפעה המדהימה של ידוענים – השפעה שמזיזה הרים. הציוץ הפשוט של איילון מאסק (שתי מילים בלבד) חולל מהפכה בחייה של חברה והכפיל בן רגע את מספר המשתמשים בה. חפשו משפיענים או מיקרו משפיענים בסדרי התקציב והגודל שמתאימים לכם – וצרו מהפכות קטנות בעסק שלכם. לרשתות החברתיות השפעה מכרעת על אנשים, השתמשו בהן לטובת העסק שלכם!
  • דילוג לתוכן