רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

זה לא סלט: הכירו את טאבולה, המערכת שתעזור לכם לקדם את העסק באמצעות תוכן

הכלי לשיווק דיגיטלי שכל עסק חייב להכיר ב-2021 שיעזור לכם להביא לקוחות חדשים לעסק בעזרת תוכן איכותי. המדריך המלא.

2021-02-10

https://www.b144biz.co.il/%d7%94%d7%9b%d7%99%d7%a8%d7%95-%d7%90%d7%aa-%d7%98%d7%90%d7%91%d7%95%d7%9c%d7%94/

מאת: | זמן קריאה: 01:52 דק' | פברואר 2021 | מערכת B144 דיגיטל |

  • "אוף! שוב פרסומות?!" פרסומות מפריעות לנו. אנחנו רוטנים כשבאמצע תוכנית טלוויזיה אהובה יש הפסקת פרסומות. אנחנו סופרים את השניות עד שאפשר יהיה להעביר את הפרסומת בתחילתו של סרטון יוטיוב. אנחנו מתרגזים כשמופיעה לנו פרסומת עקשנית במקום להציג לנו כתבה או תוכן באתר אינטרנט.

    תוכן איכותי, לעומת זאת, זה כבר סיפור אחר. כשאנחנו פוגשים בכתבת תוכן או בדף נחיתה עסקי, גם אם באופן ממומן, אנחנו מתייחסים אליה ברצינות, והיא לא מפריעה לנו. כתבות תוכן או דפי נחיתה נתפסים כהרבה יותר אמינים, מציעים לנו תוכן מעניין לקריאה ומידע, ויותר מזה – הם שם, פאסיביים, ואנחנו אלה שמקליקים – בוחרים לקרוא את התוכן. זו בדיוק הסיבה שבגללה נוסדה טאבולה.

    לייצר לידים באמצעות תוכן

    טאבולה, עוד אחד מסיפורי ההצלחה הישראליים, נוסדה ב-2007 על ידי אדם סינגולדה, בישראל. זוהי חברת פרסום פרטית לשיווק באמצעות תוכן, שממוקמת כיום בניו יורק ומעסיקה מעל 1,000 עובדים. מכירים את תיבות התוכן שמופיעות בסוף כתבה שאתם קוראים באחד מאתרי החדשות והתוכן תחת הכותרת "מומלץ עבורך" או: "אולי יעניין אותך גם"? טאבולה מאפשרת לכל מפרסם להציג מאמרים ממומנים ברחבי הרשת, הרלוונטיים לקהל היעד שקורא את הכתבה. האלגוריתם של טאבולה בודק באיזה תוכן צפיתם, ומציג בפניכם תוכן רלוונטי בהתבסס על נתונים שונים: הנושא, היסטוריית המשתמש, אורך התוכן ועוד.

    טאבולה מספקת כ-450 מיליארד המלצות למאמרים בכל חודש, הפרוסים בכל רחבי הרשת. המערכת החכמה של טאבולה מאפשרת לכם, כבעלי עסק, לפנות אל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, באמצעות תוכן מעניין  – ולטרגט את הגולשים הרלוונטיים על ידי מאפיינים מסויימים, בדומה למערכת הפרסום בפייסבוק.

    רוצה לקבל חשיפה מדהימה לעסק? יש לנו הצעה משתלמת במיוחד לחבילת פרסום דיגיטלי שעושה את העבודה!  

    טיפים לכתיבת תוכן מוצלח בטאבולה

    כל אחד יכול לכתוב כתבה ולהתחיל להשתמש בטאבולה ככלי שיווקי לעסק. תוכלו לעשות זאת בעצמכם, לכתוב את התוכן בצירוף תמונות מתאימות, ולנסות להתמצא במערכת לבד. אפשר גם לפנות לאחת מחברות הפרסום הדיגיטלי שיעשו זאת עבורכם, החל מכתיבת המאמר ועד לאחריות על התקציב החודשי. אם החלטתם לצאת לדרך בעצמכם, הנה כמה עצות חשובות שיהפכו את הכתבה שלכם למושכת ואטרקטיבית יותר:

    • תמונה שתופסת את העין – התכנים שלכם הולכים להיות מוצגים לצד תכנים אחרים, ואתם צריכים לדאוג שהגולשים יבחרו להקליק דווקא על התוכן שלכם. הכלל הראשון הוא לבחור תמונה מספיק מעניינת. ההמלצה היא לשלב תמונה של בן אדם, לא איור או וקטור אלא תמונה אמיתית בצבע, ללא כיתוב. מטאבולה מדווחים שתמונות אישה בקלוז אפ, כאשר ברקע יש טבע, מקבלות יותר אחוזי המרה. אגב, אם תשלבו בתמונה גם אוכל או חיות מחמד, ברוב הסיכויים הכתבה שלכם תצליח יותר (כל עוד זה בחיבור לקונטקס של התוכן)
    • כותרת שמדברת אל קהל היעד – מלבד התמונה, כותרת הכתבה היא החלק החשוב ביותר. השקיעו בחשיבה על הכותרת מספיק זמן והתייעצו עם חברים. הכותרת חייבת למשוך את הגולש, ולכן לא מספיקה כותרת "רגילה" שרק מתארת מה תוכן הכתבה. מדובר בכותרת שהיא "קליקבייט" – כותרת מסקרנת שמגרה את הגולש להקליק עליה. השאירו בכותרת מימד של מסתורין, אל תתנו את כל האינפורמציה. אפשר גם לנקוב בנתונים מספריים מרשימים. לדוגמה, אם אתם כותבים על משחה נגד אקנה, תוכלו לתת כותרת כמו: "המוצר שכותרת קליקבייט, מסקרנת. לדוגמה: "הקוסמטיקאית אמרה לה שזה אבוד, ואז היא ניסתה את המוצר הזה", או: "אכפת לך מעור הפנים שלך? את השיטה הזאת את חייבת לנסות" וכו'.
    • שיווקי במינון הנכון – כתבו את הכתבה בצורה אינפורמטיבית ועיתונאית ככל האפשר, אחרת תגרמו לגולשים להרגיש שמנסים למכור להם משהו בצורה אגרסיבית. מצד שני, אם אתם כבר משלמים כסף על כתבה – קחו את הבמה והדגישו את היתרונות שלכם. אפשר להשתמש במבנה הזה: להתחיל בכתיבה על הצורך במוצר (המצוקה, הקושי, הבעיה) – ומשם להמשיך לפתרון. לאחר מכן לפרט לגבי היתרונות הרבים שלו, ובמה הוא מועיל למשתמשים בו.
    • הנעה לפעולה בסוף – אל תשכחו את המטרה לשמה כתבת את התכנים (השארת ליד, רכישה וכו'), לכן הכתבה חייבת לכלול בסופה שורה או שתיים המניעות את הגולש לפעולה.
  • דילוג לתוכן