רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

בדרך למכירות עוצרים בקריאייטיב

במציאות שבה כל כך הרבה מוצרים מתחרים על תשומת לבם של קונים, תפקידה של עבודת הקריאייטיב לשים בפרונט את האיכויות שמבדילות את העסק שלכם מאחרים. יעלי שוחט, Head of creative במשרד הפרסום GO, מסבירה מה עסקים קטנים צריכים לדעת על פרסום בדיגיטל

2022-03-15

https://www.b144biz.co.il/%d7%98%d7%99%d7%a4%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%a2%d7%a1%d7%a7%d7%99%d7%9d/%d7%90%d7%a1%d7%98%d7%a8%d7%98%d7%92%d7%99%d7%94-%d7%a9%d7%99%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%99%d7%aa/%d7%91%d7%93%d7%a8%d7%9a-%d7%9c%d7%9e%d7%9b%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%a2%d7%95%d7%a6%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%90%d7%99%d7%99%d7%98%d7%99%d7%91/

מאת: | זמן קריאה: 01:32 דק' | עודכן במרץ 2022 | מערכת B144 דיגיטל |

  • בדרך למכירות עוצרים בקריאייטיב

    כל מי שהשיק מוצר או שירות חדש יודע שמדובר בתהליך ממושך שכולל שעות ארוכות של חשיבה ותכנון. בתור בעלי העסק, אתם מעורבים בכל אחד מהשלבים לאורך הדרך, ולכן עשויים להניח שהתוצר שהגעתם אליו מדבר בעד עצמו. עם זאת, זה כמובן לא המצב. ענפים רבים מאופיינים בתחרות גדולה, ולכן הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לא תמיד ימהרו להגיע.

    הדבר נכון על אחת כמה וכמה במציאות של היום, שבה הקונים אפילו לא תמיד יוצאים מהבית אל חנות פיזית. רבים מהם מעדיפים לבצע את תהליך הרכישה כולו אונליין – מה שמחייב עסקים לעבוד קשה בפלטפורמות הדיגיטליות כדי להבליט את היתרונות והייחוד שלהם. עבודת הקריאייטיב נכנסת בדיוק בשלב הזה, מתוך כוונה להפוך מוצרים ושירותים לזכירים ומעניינים.

    יעלי שוחט, Head of creative במשרד הפרסום GO מקבוצת אדלר-חומסקי, תדבר בדיוק על הנושא הזה. יעלי ניהלה קמפיינים גדולים בתחומי רכב, אופנה, ביוטי, גיימינג, קמעונאות, פוליטיקה ועוד. היא חתומה על עשרות קמפיינים מוכרים שאת שמם לא ניתן לחשוף (אבל אתם בטוח נתקלתם בהם).

    למה אני כל כך אוהבת את התחום הזה?

    עולם הפרסום הקלאסי והדיגיטלי הוא חלק ממני. גם בחלומות שלי אני מפצחת בריפים. תכלס, אני אוהבת את הדרך, התהליך והעבודה הקשה שמובילים לרגע שבו קולטים שעשינו משהו מדהים. יש משהו מרגש כל כך בלקחת לקוח מאפס ל-100, ל-200, ל-300,000. היופי בדיגיטל, אגב, זה שהכול מדיד – ובאמת אפשר לדעת כמה רחוק לקחנו לקוח או מותג.

    מה חשוב לדעת כשמחליטים לפרסם את העסק?

    זה מאוד תלוי אם מדובר בעסק חדש או ותיק. במקרה של עסקים חדשים, הדבר הראשון שנדרש הוא להבין מה היתרון המבדל של העסק, במה הוא שונה מ-כ-ל המתחרים. אם יש כאן עסק ותיק, נבדוק מהו אותו "שפיץ" שיש לו ביחס למתחרים. במקביל, צריך גם לפנות ללקוחות הקיימים וממש לשאול אותם למה הם בחרו דווקא בעסק שלכם ומדוע חזרו.

    מה צריך לעשות כשרוצים לפרסם בדיגיטל?

    קודם כל, שבעלי ובעלות עסקים יידעו שהם עשו החלטה מעולה! דיגיטל זו אחת הדרכים החכמות ביותר כדי להגדיל את העסק ואת מאגר הלקוחות, ואפילו לשפר מוניטין. מעבר לזה, שיזכרו שבתור בעלי ובעלות עסקים, עליהם לוודא שהם בוחרים את אנשי הפרסום והשיווק הדיגיטלי שיתאימו ויבינו את הביזנס שלהם בצורה הטובה ביותר.

    מהן הפלטפורמות הכי טובות לקידום העסק?

    כמו בנעליים, גם בדיגיטל, כל הפלטפורמות יכולות להוסיף גובה, אבל לא כל פלטפורמה מתאימה לכל רגל או עסק. ואם להיות רצינית, אז אני מאמינה גדולה בסושיאל – בין אם זה פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק או טוויטר. מדובר בפוטנציאל ל"ביג אימפקט – סמול מאני", בתנאי שכמובן יודעים לעבוד בצורה קריאייטיבית וחכמה, עם אסטרטגיה מדויקת.

    וטיפ של אלופים:

    דיגיטל זה המקום לבנות מערכת יחסים עם הלקוחות הקיימים ועם הלקוחות הפוטנציאליים, אבל חשוב לזכור שבדיגיטל אנשים לא פראיירים. שימו לב שאתם מתנהגים ומדברים בכל פלטפורמה בצורה הנכונה, צרו עניין ותתנו ערך אמיתי – כדי שלאנשים תהיה סיבה להיות איתכם ולעקוב אחריכם.


    יעלי שוחט

     

    סמנכ"לית קריאייטיב במשרד הפרסום GO של אדלר-חומסקי. יעלי ניהלה קמפיינים גדולים בתחום הפוליטי ולצד זה ברות אופנה, ביוטי, ומוכרת מאוד בתעשיית התקשורת והשיווק. היא מנהלת את הבלוג "השוחטת הטבעונית" ושמה חתום על עשרות קמפיינים דיגטל ואופליין מוכרים שאת שמם לא ניתן לחשוף (אבל אתם בטוח נתקלתם בהם).

  • דילוג לתוכן