ליצירת קשר עם יועץ פרסום דיגיטלי
*שדה חובה למילוי
קיבלנו את הפניה שלך, נחזור אליך בהקדם.
פייסבוק מצמצמת את מטרות הקמפיינים שלה כמעט בחצי, כחלק מהרצון להתקדם אל חווית פרסום משודרגת. מהן 6 המטרות שנשארו אחרי הסינון, ואיך הן הולכות להשפיע על העסק שלכם?
2022-05-02
https://www.b144biz.co.il/%d7%98%d7%99%d7%a4%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%a2%d7%a1%d7%a7%d7%99%d7%9d/%d7%94%d7%a9%d7%99%d7%a9%d7%99%d7%99%d7%94-%d7%94%d7%9e%d7%a0%d7%a6%d7%97%d7%aa-%d7%94%d7%9b%d7%99%d7%a8%d7%95-%d7%90%d7%aa-%d7%9e%d7%98%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%a7%d7%9e%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%a0/
מאת: אילנה קלמן | זמן קריאה: 01:38 דק‘ | מאי 2022 2022-05-02 | מערכת B144 דיגיטל |
כן
1
לא
0
אני מאשר/ת לשלוח אלי מידע ותוכן שיווקי בהתאם לתנאי השימוש *שדה חובה למילוי
תודה!
ליצירת קשר ע"י יועץ פרסום דיגיטלי
כלי נגישות