רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

לקדם באופן משתלם – 5 דרכים לקידום עסק חדש בלי לחרוג מהתקציב

מאיפה כדאי להתחיל לקדם את העסק, במה מומלץ להשקיע כבר עכשיו ועל מה ניתן לוותר כדי לחסוך בעלויות? כל הפתרונות שתרצו ליישם כבר מהרגע הראשון

2022-03-27

https://www.b144biz.co.il/%d7%98%d7%99%d7%a4%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%a2%d7%a1%d7%a7%d7%99%d7%9d/%d7%9c%d7%a7%d7%93%d7%9d-%d7%91%d7%90%d7%95%d7%a4%d7%9f-%d7%9e%d7%a9%d7%aa%d7%9c%d7%9d-5-%d7%93%d7%a8%d7%9b%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%a7%d7%99%d7%93%d7%95%d7%9d-%d7%a2%d7%a1%d7%a7-%d7%97%d7%93/

מאת: | זמן קריאה: 01:46 דק' | מרץ 2022 | מערכת B144 דיגיטל |

  • לקדם באופן משתלם – 5 דרכים לקידום עסק חדש בלי לחרוג מהתקציב

    פתיחת עסק חדש היא תקופה מאתגרת שמטבעה מלווה בהוצאות רבות, החל מהשכרת חלל עבודה ועד לקניית ציוד משרדי. חלק מההוצאות נחוצות וחיוניות כבר בשלבים הראשונים, ואילו אחרות ניתן להכניס בקלות ל"טו דו" ליסט להמשך הדרך. הבעיה היא שישנם תחומים שלגביהם לא פשוט להגיע להחלטה, וקידום העסק הוא ללא ספק אחד מהם. רגע לפני שאתם שולפים את כרטיס האשראי העסקי, החלטנו לעשות לכם סדר עם כמה טיפים חשובים. מאיפה כדאי להתחיל, איזו הוצאה תחזיר את עצמה במהירות, על מה ניתן לוותר ואיך מצליחים לחסוך גם בתחומים שבוחרים להשקיע בהם?

    1. הקמת חנות מקוונת

    השנתיים האחרונות הוכיחו לכולנו שעסקים שלא מוכרים בדיגיטל יתקשו להתבסס לאורך זמן. רבים ממשקי הבית בישראל כבר התרגלו לקנות אונליין, גם אם בעבר העדיפו לגשת לחנות פיזית. ולכן אם אתם מוכרים מוצרים ורוצים להגדיל את קהל הלקוחות הפוטנציאלי כבר מהרגע הראשון – זה המקום שאתם חייבים להיות בו.

    טיפ לחיסכון: למרות שחנות דיגיטלית היא מוצר חובה, קיים כמובן הבדל בין צרכים של עסק קטן לבין אלה של עסק בינוני או רשת גדולה. כדי לפתוח חנות שמתאימה לצרכים שלכם מכל הבחינות, בחרו בפלטפורמה הרלוונטית ביותר למאפייני העסק. לקוחות שפותחים חנות מקוונת עם B144, יכולים לבחור באחת מבין שתי פלטפורמות מותאמות בהתאם לסוג העסק ולגודלו, וליהנות מפתרון נוח לשימוש בעלות משתלמת במיוחד.

    1. פתיחת עמוד עסקי בפלטפורמות חברתיות

    עסקים קטנים יכולים לפרוח במדיה החברתית, ואין סיבה שלא תצטרפו אליהם. זוהי הזדמנות נהדרת להכיר לקוחות חדשים, לאפשר ללקוחות קיימים לשתף את התרשמותם מכם, להציג מוצרים חדשים ולנהל שיח עם העוקבים שלכם. השלב הבא, כדי להגדיל את החשיפה ולמקסם את הנראות שלכם בפני גולשים רלוונטיים – הוא קמפיין ממומן בתקציב המדויק והמתאים עבורכם.

    טיפ לחיסכון: לפחות בהתחלה, התמקדו בפלטפורמות שאתם מכירים ושאתם יודעים שהלקוחות שלכם נמצאים בהן. טיקטוק למשל היא פלטפורמה בולטת במיוחד, אבל באופן טבעי היא לא מתאימה לכל עסק. בדיוק בגלל זה, לפני שאתם עוברים אל שלב הניסוי והטעיה בפלטפורמות השונות, ייתכן שתרצו להתחיל עם עמוד עסקי בפייסבוק או באינסטגרם.

    1. קידום ממומן בגוגל

    במציאות של היום, גולש שיודע מה הוא מחפש אבל לא בטוח איפה למצוא את זה – יפנה בדרך כלל לגוגל. ומאחר שאין לו אפשרות לסרוק את כל התוצאות שיוצגו בפניו (וגם לא את רובן), הוא יקליק כנראה על התוצאות המוצגות בעמודים הראשונים. עסקים שיופיעו באותם עמודים יגדילו את סיכוייהם לצבור קונים חדשים, וקמפיין ממומן הוא דרך מצוינת להגיע לשם. התשלום יתבצע רק במקרים בהם גולשים יקליקו על המודעה שלכם, ולכן קל ונוח לקבוע מראש תקציב פרסום, לעקוב אחריו ולא לחרוג ממנו.

    טיפ לחיסכון: רוצים להתחיל עם קמפיין אבל עדיין אין לכם אתר אינטרנט עסקי? אפשרות נוספת, ולרוב גם משתלמת יותר למי שמחפש פתרון שיווקי ומתומצת, היא הקמת עמוד נחיתה לעסק.

    1. קידום אורגני

    אם אתם עובדים על אתר אינטרנט ממש עכשיו או שכבר יש לכם אחד, אי אפשר שלא להזכיר את הקידום האורגני. נוסף לקמפיינים מהסוגים שמנינו, חשוב להשקיע גם בתוכן איכותי, רלוונטי ומוכוון SEO – שיעזור לכם לשפר את חוויית המשתמש של הגולשים ולעלות אל מיקום גבוה בתוצאות החיפוש שאינן ממומנות.

    טיפ לחיסכון: איך עושים מחקר מילות מפתח ראשוני בלי לבזבז כסף, ולאילו פרמטרים נוספים חשוב לשים לב כדי לקבל משתמשים מרוצים? כל התשובות מחכות לכם בסרטון הבא.

    1. פרסום במאגר עסקי

    לקוחות שרוצים לצפות במבחר עסקים בתחום מסוים, פונים לעתים אל מאגרים עסקיים שמקבצים את הנתונים עבורם. במקרה של עסקים חדשים, מדובר בדרך אפקטיבית במיוחד להיחשף בפני מתעניינים, בעזרת עמוד עסקי דיגיטלי שכולל את כל מה שצריך לדעת. החל ממבצעים ומוצרים חדשים ועד לפרטי יצירת קשר.

    טיפ לחיסכון: הרשמה למאגר עסקי לא חייבת להיות כרוכה בתשלום. ההרשמה למאגר של B144 מוצעת לעסקים בחינם, והיא כוללת דף עסק, אפליקציה נוחה לניהול האינטראקציה מול לקוחות, שיתוף בתמונות ומוצרים, הצגת המלצות ממשתמשים מרוצים ועוד.

     

  • דילוג לתוכן