בעל עסק, חשבת שאתה מבין באפליקציות? קרא את הכתבה הבאה!

:תגיות

לכולנו מטרה זהה, הגדלת הרווחים, הבאת לקוחות חדשים – במילה אחת :הצלחה! זה לא סוד שבעידן האינטרנט והמדיות החברתיות, הסלולרי והמחשבים הניידים הרבה יותר קל לשווק בעלויות נמוכות יותר תוך מיקוד בקהלי היעד המתאימים. אז מהם האפליקציות החשובות שיהיו לכם – נקודת ההנחה הבסיסית היא שיש לכם דף פייסבוק עסקי ואתר.כולנו מטרה זהה, הגדלת הרווחים, הבאת לקוחות חדשים – במילה אחת :הצלחה!

:כתב GPS לעסקים | 23/05/2019

לכולנו מטרה זהה, הגדלת הרווחים, הבאת לקוחות חדשים –  במילה אחת: הצלחה!
זה לא סוד שבעידן האינטרנט והמדיות החברתיות, הסלולרי והמחשבים הניידים הרבה יותר קל לשווק בעלויות נמוכות יותר תוך מיקוד בקהלי היעד המתאימים. אז מהן האפליקציות החשובות שחשובות לכם?               
  
                    

נצא מתוך נקודת ההנחה הבסיסית שיש לכם דף פייסבוק עסקי ואתר.
 

הרימרקטינג

לעיתים שווה לפרסם פוסטים ספציפיים באמצעות פייסבוק ממומן. כדי לקלוע לקהל היעד המותאם לכם ביותר – הכירו את הרימרקטינג! 

רימרקטינג או שיווק מחדש, היא טכניקת פרסום המאפשרת "לצבוע" גולשים אשר ביקרו באתר האינטרנט שלנו ומתעניינים במוצר או בשירות שאנחנו מציעים. כאשר מציגים להם פרסומות בפייסבוק או בגוגל, ניתן להתייחס לעמוד הספציפי או הקטגוריה בה הם צפו ולהתאים להם פרסומת באופן אישי.

איך עושים זאת?

פתיחת תיקייה - יש לפתוח תיקיית "אוכלוסיית יעד" בתוך אזור הפרסום של הפייסבוק.
שתילת קוד "מעקב"- יש לשתול קוד "מעקב" באתר שלכם (לרוב כל מי שמתחזק אתר יידע היכן לשתול את קוד הרימרקטינג).
מאותו הרגע כל גולש שנכנס לאתר ובבעלותו פרופיל בפייסבוק, יצורף למאגר "אוכלוסיית היעד" ואט אט התיקייה הזאת תתמלא בגולשים נוספים שאליהם יכוון הפרסום.
באופן זה נוכל באמצעות מודעת פרסום להגיע לגולשים אשר ביקרו באתר, מחפשים מוצרים דומים, הכירו את המוצר או השירות, רכשו או הזמינו ואף רצו להזמין וטרם עשו זאת.   
היכנסו ליוטיוב לסרטון: "איך עושים רימרקטינג (שיווק מחדש) בפייסבוק" - למידע מלא. 

 

כך תגייסו לקוחות חדשים ברשת

 

לשונית YouTube בדף הפייסבוק

אם אין ברשותכם ערוץ YouTube, זו העת לפתוח ערוץ ממותג ולהעלות סרטונים באמצעות פרוצדורה קלילה ופשוטה.
ההמלצה תקפה לכל לקוח שמצוי בעולם העסקי ורוצה להתפתח באופן וויראלי.
לאחר הקמת ערוץ ה  YouTubeיש לחבר בין כל העולמות. לפייסבוק העסקי יש אפליקציה שמסנכרנת  בין ערוץ ה YouTube של העסק שלכם לדף העסקי וכך כל סרטון חדש שמתפרסם ב YouTube יתעדכן באופן אוטומטי בדף העסקי.
ככל שתהיו פזורים על פני יותר מדיות וערוצי אינטרנט שונים כך תגדל החשיפה שלכם. יש להקפיד להכניס תגיות רלוונטיות. תגיות הן אותם מילות מפתח אשר יעזרו לעסק שלכם להיות מאוזכר פעמים רבות יותר וימקמו את האתר שלכם בתוצאות החיפוש ב Google בעמודים הראשונים.
 

 

אינסטגרם! 

האפליקציה החינמית והנוחה הזאת תתרום רבות לעסק שלכם.
הרי, אין כמו תמונה או סרטון קצר כדי להעביר מסר חד ובהיר.
אל תהססו לפתוח פרופיל לעסק טלפון החכם שברשותכם. ניתן לעשות זאת גם באמצעות המחשב, בד בבד, ניתן לתייג נושאים או אנשים רלבנטיים ע"י לחיצה על סולמית וללא רווח והקלדה של המילה או שם המותג אותו תרצו לקדם, במילה אחרת "האשטג". כאשר מדובר על יותר ממילה אחת ההפרדה ביניהן תעשה ע"י קו תחתון. לדוגמא, עסק שמוכר ציוד לאופניים יתייג זאת כך: #חליפת_רכיבה. 

 

אפליקציית "צור קשר" בפייסבוק

האפליקציה הינה חיונית בדף הפייסבוק העסקי. כיום פייסבוק העניקו את האפשרות ליצירת קשר והוסיפו כפתור חיוני ליד תמונת הנושא, במעלה העמוד שאותו ניתן להשמיש לכל דבר שנרצה בקלות מרבית. בלחיצה על הכפתור ניתן להגיע לאינסטגרם (דרך המחשב) ל YouTube, לאתר, לדף "צור קשר" באתר, לדף נחיתה, לאתר קניה ועוד – Create call to action – פייסבוק מאפשרים לנו ליצור קריאה לפעולה לכל פעולה שמתאימה לנו.

 מה שעלינו לעשות הוא להוסיף לשורת הלינק את אחת מן הכתובות הבאות:  כתובת URL  של האתר, דף הנחיתה, סרטון ה YouTube ועוד.

 

שימור לקוחות:

כיצד אתם שומרים על הלקוחות הקיימים? האם אתם מקפידים לשלוח ניוזלטר ובו אתם מספרים על מבצעים, חדשות וכו'? האם אתם נוהגים לשלוח ברכה לימי הולדת ללקוחות שלכם או הזמנה לבקר בעסק לרגל מבצע או חג? זה הזמן להוריד אפליקציה למערכת הדיוור האלקטרוני, כדוגמת "הרב מסר", VIPLUS" " ועוד. בחרו מבין מגוון האפליקציות לדיוור האלקטרוני את מה שיהיה ידידותי עבורכם. חשוב שהאפליקציה תאפשר לכם לבנות בקלות ובנוחות רשימת דיוור מדויקת , להכין מבין שלל התבניות דף נחיתה, ניוזלטר, ברכת חג או יום הולדת ולשלוח לכל התפוצה. בדרך זו תוכלו לשמר את הלקוחות הקיימים, לשמור על נאמנותם ולדאוג שירצו לבוא אליכם ולא למתחרה.

 

נטע הרשקוביץ, מנהלת תחום אינטרנט, תוכן ורשתות חברתיות, בחברת GPS לעסקים מזה 5 שנים.  ליוותה בעבר ומלווה כיום עשרות לקוחות מתחומי עיסוק שונים, ברשתות החברתיות השונות, בשיווק האינטרנטי ובכתיבת התוכן.  היא מעבירה סדנאות בנושא פייסבוק עסקי ואיך נכון לשווק את העסק ולהיות שם.   ניתן להתקשר ל- 1-700-700-379 או להשאיר פרטים באתר.
בקרו אותנו גם בפייסבוק בעמוד : .gpsbusiness

 

 

 

 

 

 

 

 

יש לך שאלה בנושא זה?

פתרונות פרסום דיגיטליים לעסק

חבילות פרסום

לכל העסקים