קידום אתרים ופעילות SEO כחלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית

:תגיות

אסטרטגיה שיווקית היא תוכנית שמטרתה היא למקסם את כמות הלקוחות המשלמים של העסק שלכם, אך כיצד עושים זאת? קיימות מגוון דרכים להגדיל חשיפה ולהעלות יחסי המרה, כאשר שיווק וקידום דיגיטליים הם כיום האופן הפופולרי וגם האפקטיבי ביותר, בכדי לסייע לעסקים להצליח

קידום אתרים אורגני

 

 

מהי הייחודיות של השיווק הדיגיטלי לעומת הפיזי?

אין כל סיבה שחנות אינטרנטית של עסק שהוא כבר מותג – לא תצליח ממש כמו החנות הפיזית. לחנויות ה"נחשבות" באמת הרי יגיעו, לכאורה, רוכשים מכל מקום בארץ. לאחר עלייה של אתר עסקי של חנות כזו לאוויר וכאשר גולשים יכולים לקבל שירות מקוון מאותו העסק, הם פעמים רבות יעדיפו אותו על הגעה לחנות הפיזית ובמיוחד אם הם מתגוררים רחוק ממנה. עם זאת, שיווק דיגיטלי ובפרט SEO חייב שלא להסתמך על הנחה זו, אלא להתבסס על מחקר מקדים ומעמיק, טרם עלייתו של אתר האינטרנט מלכתחילה.
 
 

איך מייצרים דומיננטית לאורך זמן באמצעות קידום אורגני

בכדי להבליט חנות למכירת נעליים, למשל, באמצע הרחוב - ניתן לעשות כמה דברים: להקים דוכן באיזור החיצוני שלה, לבנות שלט גדול במיוחד עם תאורה ועוד שפע של אפשרויות המושכות את העין. אסטרטגיה שיווקית באינטרנט, לעומת זאת, נסמכת על המחקר שמראה כי הרוב המכריע של הגולשים – יבצעו רכישה מאחד מהעסקים למכירת נעליים שיופיעו להם ברשימת עשרת הראשונים, משמע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל. קידום אורגני עושה זאת לאט אבל בטוח, כאשר עבודה נכונה גם תשמר את המעמד שאליו הגיע האתר לאורך זמן וכאן הייחודיות – כללי המשחק הם שונים ומי ש"עושה רעש" לא תמיד ישיג את המטרה, אלא דווקא מי שפועל בחכמה, לומד להכיר את קהל היעד שהכי סביר שיהפוך ללקוחות ומייצר תוכנית חכמה לקידום האתר המתחשבת בכל הגורמים הללו.
 
 

האם כדאי בכל מקרה להקים אתר עסקי לחנות פיזית?

גם כאשר אין בכוונתו של בעל העסק לאפשר ביצוע קניות מקוונות – הקמת אתר עסקי ולו תדמיתי בלבד, היא סוג של חובה. נוכחות דיגיטלית היא הכרחית בכדי שעסק יוכל להרחיב פעילות מעבר לחשיפה המוגבלת שניתן לייצר עבור חנות פיזית קיימת. קידום באמצעות seo וכן קידום ממומן לאתר עסקי, יכול בהחלט לסייע להעלאת הרווחים של החנות, בוודאי הרבה יותר ממה שניתן היה לעשות ללא אתר.
 
 

שילוב של פעילות seo עם דרכי קידום אחרות הוא האידיאלי

מלבד קידום אורגני הנחשב כאמור ליעיל ביותר, מומלץ להגביר את הדומיננטיות של העסק גם על ידי פרסומו בפלטפורמות מתאימות. אלו יכולים להיות אתרי נושא לחיפוש עסקים מאותו הענף, אינדקסים שונים וכן מאמרי אורח שיעלו באתרים עם קונספט משלים – למשל, לפרסם אתר של חנות לממכר אוכל לחיות, בתוך מאמר שיעלה באתר של מאלפי כלבים. הרעיון הוא להגיע לגולשים שלא רק באמצעות החיפוש בגוגל, אלא בכל הדרכים האחרות שבאמצעותן הם עשויים לחפש עסקים המציעים שירות דומה לשלכם.
 

יש לך שאלה בנושא זה?

פתרונות פרסום דיגיטליים לעסק

חבילות פרסום

לכל העסקים