מה חשוב שיהיה בסרטון תדמית?

:תגיות

אתם עומדים לצלם או להפיק סרטון תדמית לעסק? מה חשוב שהוא יכלול, על מנת שיהיה אפקטיבי ויעיל לתדמית העסקים של העסק שלכם?

סרטון תדמית
סרטוני תדמית הם כלי עבודה יוצא מהכלל, אבל חשוב מאוד שיופקו כהלכה ויכילו דברים רלוונטיים. 
ראיינו את מומחי ההפקה של b144 Digital ואלה כמה מהנקודות עליהם הם מציעים לשים דגש. 
 
 

דבר ראשון שחשוב שיהיה לסרטון תדמית הוא איכות

 
  • איכות הפקה, איכות דיבור והתנהלות מול המצלמה ואיכות המסר: הוא חייב להתאים לקהל היעד שלכם ולהיות רלוונטי.
אתם יכולים להפיק עצמאית סרטון של עצמכם עומדים ומדברים, או לצלם לקוח, כמו שמיד נראה, אבל הסרטון צריך להיות מצולם בצורה טובה, הוא צריך שיהיו בו כתוביות עד כמה שאפשר וחשוב מאוד שמי שמצטלם יהיה לבוש בצורה מכובדת וידבר בשפה טובה ונכונה. 

 

דבר שני שיש להגדיר הוא למי פונה הסרטון?

 
  1. האם הפניה היא ללקוח קצה – צרכן?
  2. האם הפניה היא ללקוח עסקי – סרטון עסק לעסק?
סוגי התכנים עשויים להיות שונים בשני המקרים, אבל דבר אחד חשוב שיהיה בהם:
יתרון ללקוח.
  • זכרו שהלקוח שלכם מחפש לדעת למה הוא צריך ומדוע שווה לו לעבוד אתכם או לקנות את המוצרים שלכם והסרטון חייב לכן ליצור אצלו תחושת ערך ויתרון. 
 
בואו נראה לאילו סוגי תכנים מתחברים לקוחות, כאשר הם צופים בסרטוני תדמית. 

 

הציגו את העובדים

 
נכון, לא כולם אוהבים להצטלם, אבל לאנשים חשוב מאוד לדעת עם מי ומול מי הם עובדים. 
לכן מצאו דרך מקורית ויצירתית – אבל לא טיפשית – להציג את העובדים שלכם בפני המצלמה, להראות אותם בזמן עבודה ולשמוע אותם אומרים משהו על אודות התפקיד והניסיון שלהם. 

 

כבר יש לכם סרטון תדמית? הירשמו לחבילת פרסום בפייסבוק של Digital B144 וחשפו אותו לאלפי לקוחות פוטנציאליים

 

אודות החברה

 
  • מה הופך את החברה שלכם לייחודית?
  • מדוע אתם טובים מאחרים וממתחרים שלכם ולמה שלקוחות ישימו את כספם על המוצרים או השירותים שלכם?
השתמשו בסרטונים מסוג זה כדי להעביר את המסרים האלה באמצעות החזון והמטרות של החברה. 
 

ראיינו מובילי דעה

 
צרו קשר או יחסי עבודה טובים עם מוביל דעת קהל בתחום שלכם, וראיינו אותם לסרט תדמית. 
  • אם יש מומחה שיכול להעיד למצלמה על איכות המוצר שלכם או על צורך בשרות שאתם מוכרים – מעולה. 
בעולם השיווק קוראים לזה "פרזנטור", אבל זכרו: 
  • אם הסרטון מיועד לקהל מקצועי, הפרזנטור צריך להיות מומחה מקצועי, לא שחקן קולנוע. 
 
אופציות נוספות יכולות לכלול ראיונות עם לקוחות מרוצים, סיפורי מקרה קצה ועוד.
 

 

 

יש לך שאלה בנושא זה?

פתרונות פרסום דיגיטליים לעסק

חבילות פרסום

לכל העסקים