איך ליצור קמפיין מימון המונים מוצלח

:תגיות

יש לכם רעיון מגניב או מוצר שאתם רוצים לייצר ואין לכם כסף לממן אותו? החלטתם ללכת על מימון המונים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להשיג את הכסף – ועוד

ספרו את הסיפור שלכם

 
אנשים רוצים לדעת משהו עליכם ועל איך הגעתם לרעיון שלכם. מה הציק לכם, וחיכה לפתרון. 
ספרו את הסיפור שלכם ושל הרעיון וספרו לאנשים מדוע אתם צריכים את הכסף שלהם. 
 
 
במקום להיות אלמוניים תהיו ויראליים! הירשמו לחבילת פרסום בפייסבוק של B144
 

הפיקו וידאו איכותי ומשכנע

 
  1. אתם צריכים תסריט פצצה וסטורי בורד מעולה לפני שאתם יוצאים לצלם.
  2. צלמו את הווידיאו בצורה מקצועית ככל האפשר, עם עריכה טובה: לכו למישהו שיודע לצלם וידיאו ולערוך אותו כמו שצריך, גם אם זה עולה לכם כסף.
זכרו שאתם צריכים להשקיע משהו – וזאת השקעה טובה. 
 

יש לכם מוצר? צלמו אותו

 
לפעמים יש מוצר, אבל הוא נראה לא גמור או שהוא לא בתצורה הסופית שלו. זה לא נורא, העיקר שהצילום שלו יהיה איכותי ומשכנע. 
  • אם אין לכם מוצר, צרו הדמיה טובה ומקצועית. 
פרטים אלה חשובים מאוד
 

אתר אינטרנט

 
אתם חייבים אתר אינטרנט – וטוב.
באתר תוכלו לספר יותר, להציג את עצמכם או את החברה שלכם בצורה שלמה ומקצועית יותר. 
  • זכרו שבמימון המונים, אנשים רוצים לדעת שיש מישהו מקצועי מאחורי הבקשה לכסף, ולא איזה 'חאפר'. 
אתר טוב הוא חלק מכרטיס ביקור משכנע והוא חלק חשוב. 
 

עשו חשבון נכון

 
אל תציגו סתם מספרים, כי אנשים יודעים לעשות חשבון.
מצד שני, אל תגיעו למצב שבו גם אם אתם מגייסים כסף, הוא לא מספיק.
 

עשו לעצמכם יחסי ציבור

 
מרגע שהעלתם את הקמפיין, השתמשו בכל הכלים שיש לכם, כדי לגייס את הכסף:
רשתות חברתיות, דפים של חברים, עמודים של ידידים והודעות לעיתונות. 
  • החוכמה היא להפיץ את השמועה – ומהר. 
כמו כן, אל תשכחו לספר כמה חסר לכם וכמה חבל יהיה אם הפרויקט ייפול "על 1,000 ש"ח". 
  • דברו בצורה אישית לכל תומך ותומך בכוח ודוורו מדי פעם ידיעות וחדשות – שמרו על קשר, אבל אל תעיקו. 

 

עבדו לפי הוראות אתרי המימון

 
  • אל תזלזלו בהוראות ובהנחיות – וגם בטיפים – של אתרי המימון השונים. 
הם אלה שמאשרים או דוחים את הבקשות שלכם לפרסום ולכן יש לעבוד לפי ההוראות שלהם. 
  • תהליך האישור לוקח זמן - קחו את זה בחשבון. 
 
לסיכום: מימון המונים יכול להיות כלי מצוין לגיוס כסף. הקפידו לעבוד נכון ותכננו היטב. קודם לעליית הקמפיין בדקו אם המסר שלכם עובר על קבוצה קטנה של כמה חברים ואתם בדרך להצלחה.

יש לך שאלה בנושא זה?

פתרונות פרסום דיגיטליים לעסק

חבילות פרסום

לכל העסקים