האם להשקיע בקידום העסק ביוטיוב?

לפעמים כדי לשווק את העסק אתם צריכים לגרום ללקוחות ללחוץ על פליי

מאת: 
ינואר 2018
זמן קריאה: 01:33 דק'

2018-01-27

https://www.b144biz.co.il/digital-presence/promotional-videos/%d7%94%d7%90%d7%9d-%d7%9c%d7%94%d7%a9%d7%a7%d7%99%d7%a2-%d7%91%d7%a7%d7%99%d7%93%d7%95%d7%9d-%d7%94%d7%a2%d7%a1%d7%a7-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%98%d7%99%d7%95%d7%91/

ג'סטין ביבר התחיל את הקריירה המפוארת שלו בהעלאת סרטונים ליוטיוב, השחקנית קייט אפטון פרסמה באופן קבוע קצבי וידאו בפלטפורמה לפני שהתגלתה, וכך רשת הווידאו המצליחה בעולם עזרה לכוכבים לפרוץ בענק לתודעה הציבורית. גם בעבור בעלי עסקים, יוטיוב מהווה קרקע פורייה ואפקטיבית – בואו נבין למה ומה עושים עם זה

1. בגלל הפופולריות

נכון לתחילת 2018, בכל יום מבקרים ביוטיוב יותר מ-30 מיליון משתמשים, שצופים ביותר מ-5 מיליארד סרטונים. כן, זה מה שקורה שם ביום אחד. בחודש, שמונה מתוך עשרה אנשים בגילאים 18 עד 49 צופים לפחות בסרטון אחד ברשת הפופולרית. בכל שעה מועלות אליה כ-300 שעות של וידאו וזו, על פי ההערכות בחברה, רק ההתחלה. אם כן, פלטפורמת היוטיוב מאפשרת לכם להגיע לכמות עצומה של בני אדם בקלות, באמצעות תוכן איכותי ומעניין.

2. זה מצוין לקידום האורגני

כל מי שעוסק בפרסום ושיווק דיגיטלי מבין כמה חשוב להשקיע בקידום הלא ממומן של העסק בגוגל. חשוב לזכור בהקשר הזה שיוטיוב בעצם שייכת לגוגל ולכן ענקית החיפוש, מטבע הדברים, עשויה להעניק יתרון לסרטונים שמועלים לרשת הוידאו. לכן, כשאתם מפרסמים סרטון שיווקי ביוטיוב עם כותרת שמתאימה למה שהגולשים מחפשים, קיים סיכוי גבוה מאוד שהוא יוצג במיקום בולט בגוגל -אפילו בלי שתצטרכו לשלם על כך.

היוטיוב יקדם אתכם בגוגל

היוטיוב יקדם אתכם בגוגל (צילום: shutterstock)

3. אתם מפרסמים לא רק ביוטיוב

אנשים אוהבים לצפות בסרטוני וידאו. לכן, אם התוכן שלכם יהיה מעניין מספיק, השיתופים שלו יצליחו לפרוץ את גבולות הרשת החברתית ולהגיע לפלטפורמות שונות כמו וואטסאפ ופייסבוק. חברת הדאטה DMR פרסמה נתונים שלפיהם בכל דקה אנשים צופים דרך הפייסבוק בתכני יוטיוב באורך מצטבר של 323 ימים. זהו נתון מדהים שמראה את החשיבות העצומה של השקעה בתכנים בפלטפורמה הזאת.

זקוקים לעזרה ביצירת סרטון תדמית  לעסק? קבלו הצעה מהמומחים של B144

4. חשיפה לגולשים מזדמנים

מכירים את זה שאתם מאזינים לשיר ביוטיוב, עוזבים לכמה זמן את המחשב וכשאתם חוזרים אתם מגלים סרטון מנגן לגמרי של הכנת מתכון, או אחר? זהו חלק ממנגנון הצעת התכנים של יוטיוב, שבמסגרתו מושקעים מאמצים אדירים כדי לגרום לנו להמשיך ולצפות ללא הפסקה.

יצפו בכם ללא הפסקה

יצפו בכם ללא הפסקה (צילום: shutterstock)

פרסום איכותי וחינמי

כשאתם מפרסמים תכנים ברשת הוידאו, אתם משפרים את הסיכוי שיותר אנשים ייחשפו אליהם באופן אקראי – גם בלי שתשקיעו בפרסום אגרסיבי , פרסום בגוגל או פרסום ממומן יקר. המערכת תדע להציע את התוכן שלכם לגולשים שבדרך כלל מתעניינים בתחומי העיסוק שלכם, לתרום לקידום האורגני וכמובן – למתג את המוצר, השירות או הקמפיין, באופן יצירתי ובעל ערך לצופה. בדרך זו ניתן לפתוח אפיק שיווקי נוסף ויעיל לקידום התכנים שלכם בדרכים שלא חשבתם עליהן קודם.


B144 דיגיטל אחת מהחברות המובילות בתחום הפרסום בדיגיטל עם תג איכות של גוגל פרטנרס (Google Partner).
כחברה העובדת בשותפות קבועה עם גוגל, אנחנו מבינים לעומק את עולם השיוק הדיגיטלי ויודעים בדיוק איפה הקהל שלכם נמצא ומה הם מחפשים.
תנו למומחים של B144 דיגיטל למצוא לכם את חבילות הפרסום המשתלמות ביותר, כלי פרסום דיגיטליים חדשניים ופתרונות שיווק במטרה להגדיל את כמות הלקוחות שלכם.     לחבילות הפרסום שלנו לחצו כאן >>>

גוגל פרטנרס

כתבות נוספות בנושא
סרטוני תדמית

 דילוג לתוכן