לפני שיוצאים לדרך: 5 שאלות שאתם צריכים לשאול את מנהל הקמפיינים שלכם

במציאות של היום, עסקים קטנים יתקשו להצליח בלי קמפיינים שיווקיים חכמים, ממוקדים ומניעים לפעולה. מהם הדברים שחשוב לשאול ולבקש ממנהל הקמפיינים, ואיך מגדילים את הסיכוי לקמפיין מוצלח?

מאת: 
מרץ 2022
זמן קריאה: 01:41 דק'

2022-03-28

https://www.b144biz.co.il/digital-marketing/%d7%9c%d7%a4%d7%a0%d7%99-%d7%a9%d7%99%d7%95%d7%a6%d7%90%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%93%d7%a8%d7%9a-5-%d7%a9%d7%90%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%90%d7%aa%d7%9d-%d7%a6%d7%a8%d7%99%d7%9b%d7%99%d7%9d-%d7%9c/

בתור בעלי עסק קטן, ייתכן שאתם מורגלים להיות אחראיים למגוון משימות בעת ובעונה אחת. החל מניהול, דרך שירות לקוחות וגבייה ועד לשיווק. אלא שהניסיון למלא אינספור תפקידים הוא משימה שקשה להתמיד בה לאורך זמן. על ידי העברת ה"שרביט" בחלק מהתחומים הללו לבעלי מקצוע שמתמחים בהם, תוכלו לשפר את ביצועי העסק ולהתמקד בליבה שלו. במילים אחרות, להתעסק בנושאים שבאמת מעניינים אתכם.

בתקופה שבה לעסקים רבים יש נכסים דיגיטליים, בין אם חנות מקוונת, אתר אינטרנט או עמוד פייסבוק, ניהול קמפיינים הפך לאחת מההשקעות החשובות ביותר עבור כל עסק. פרסומים ממומנים בפייסבוק וקמפיינים בגוגל עוזרים לבנות את המותג, להגדיל חשיפה ולתרגם יעדים ארוכי טווח לפעולות מתוכננות. ועם זאת, כדי להשיג את כל אלה, ישנם כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב. השאלות הבאות יעזרו לכם להניח את הבסיס לפעילות משותפת, ולצאת אל הקמפיין הבא מוכנים יותר – גם כשמישהו אחר מנהל אותו עבורכם.

  1. "על איזו מטרה הקמפיין עונה?"

למה אתם רוצים לצאת בקמפיין ממומן דווקא בעיתוי הנוכחי, ומה אתם מעוניינים להשיג באמצעותו? כדי שתוכלו לקבוע ולתעדף את היעד הבא שלכם, כל קמפיין חייב להיות חלק מאסטרטגיה שיווקית כוללת. קמפיין שמנסה להשיג אינספור מטרות בבת אחת, יתקשה להעביר מסר קולע ולכן עלול להיכשל. מסיבה זו, לפני שמתקדמים לשלב הבא, חשוב להגדיר מטרה עיקרית ולוודא מול מנהל הקמפיינים שלכם שהיא אכן ריאלית.

  1. "האם בוצע מחקר מילות מפתח?"

בכל הקשור לקמפיין בגוגל, הדרך למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש מתחילה בהיכרות עם מילות החיפוש של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. במילים אחרות, אתם חייבים לדעת מה מעניין אותם, כדי להצליח להיכנס ל"מועדון האקסקלוסיבי" של התוצאות הרלוונטיות ביותר עבורם. מחקר מילות מפתח שמבוסס על תחום העסק ועל מיקומו הגיאוגרפי, יכול לעזור לכם בהקשר הזה. מאחר שקמפיין מצליח מבוסס על שילוב בין מילות המפתח הנכונות לבין התקציב המתאים, הביטויים צריכים להימדד בהתאם לשני קריטריונים – כמות החיפושים ועלויות ההקלקה.

  1. "האם הקמפיין מותאם לדף הנחיתה שלי?"

כל קמפיין מבוסס על מספר אלמנטים – טקסט שיווקי, עמוד נחיתה וניהול מדויק (שמוודא שהמודעה תוצג בפני גולשים רלוונטיים) – ולכן חשוב לוודא שכל השלושה "ידברו" באותה השפה ויעבירו מסר זהה. אם למשל אתם צלמים ודף הנחיתה שהכנתם מיועד לקדם שירות ספציפי של צילומי בר מצווה, אין סיבה שהמודעה שלכם תדבר על שירותי צילום באופן כללי.

אחת מהדרכים להתנהל עם האתגר היא על ידי בחירה בחבילת פרסום שכוללת את כל שירותי הקידום במקום אחד. לקוחות B144 שמצטרפים לחבילת הפרסום בגוגל למשל, יכולים לקבל בנוסף לקידום עצמו גם שירותי כתיבת טקסטים שיווקיים למודעה ועיצוב גרפי אטרקטיבי. בנוסף, המקצוענים של B144 ישמחו ליצור עבורכם גם עמוד נחיתה עסקי ממוקד ואפקטיבי, שיענה למטרה המדויקת של הקמפיין שלכם. זכרו שאיכות דף הנחיתה היא בין המדדים שמשפיעים על עלות ההקלקה על המודעה – כך שמדובר בהשקעה שיכולה לעזור לכם לשלם פחות בהמשך.

  1. "האם אפשר לקבל הסבר נוסף?"

קמפיינים ממומנים הם תחום שלם, שכולל שימוש במונחים חדשים ודורש התמקצעות. עם זאת, העובדה שאתם עובדים מול בעלי מקצוע לא אומרת שאתם צריכים להישאר מחוץ לעניינים. שאלו שאלות ובקשו הבהרות לגבי נושאים שרלוונטיים לקמפיין, וודאו שיש לכם למי לפנות במידת הצורך. לקוחות B144 נהנים ממערכת ניהול ידידותית וקלה לתפעול, כמו גם ממוקד תמיכה אנושי שזמין לענות לכל שאלה.

  1. "כל כמה זמן אקבל עדכונים לגבי ביצועי הקמפיין?"

אז הקמפיין שלכם יצא לדרך ואתם שמחים לסמן עליו וי, אבל מה השלב הבא? כדי לוודא שה"חכה" שזרקתם מצליחה להביא תוצאות, אתם חייבים לקבל עדכונים אודות שלבי הקמפיין והתוצאות שלו. הדבר יאפשר לכם להבין מה הכסף שלכם עשה, כדי לקבל החלטות רלוונטיות להמשך. בקשו עדכונים ממנהל הקמפיינים, כדי להישאר עם אצבע על הדופק.

כתבות נוספות בנושא
פרסום ושיווק דיגיטלי

 דילוג לתוכן