מדעי הנחיתה: כך תעצימו על היעילות של דף הנחיתה שלכם

דרכים לגרום לדף הנחיתה להמריא

מאת: 
אוגוסט 2018
זמן קריאה: 01:31 דק'
מדעי הנחיתה: כך תעצימו על היעילות של דף הנחיתה שלכם
כל המערכות מוכנות לנחיתה

2018-08-22

https://www.b144biz.co.il/digital-presence/landing-pages/%d7%9e%d7%93%d7%a2%d7%99-%d7%94%d7%a0%d7%97%d7%99%d7%aa%d7%94-%d7%9b%d7%9a-%d7%aa%d7%a2%d7%a6%d7%99%d7%9e%d7%95-%d7%a2%d7%9c-%d7%94%d7%99%d7%a2%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-%d7%93%d7%a3/

לדף הנחיתה הגולשים בדרך כלל מגיעים אחרי שכבר הקליקו על מודעה והביעו עניין ראשוני. עכשיו יש לכם רק כמה שניות לשכנע ולמכור. בואו נבין איך עושים את זה נכון.

 

1. אל תספרו, תצפו בווידאו

אנחנו אולי לא ממהרים להודות בזה, אבל בהכללה, אנחנו הרבה יותר עצלנים מאבות אבותינו. יותר ויותר מחקרים מראים שאין לנו סבלנות לקרוא ולהתעמק, ואנשים רבים מעדיפים לצרוך מידע בצורה המהירה והפשוטה ביותר. איך עושים את זה? מחליפים כמויות עצומות של טקסט בסרטון שמעביר את אותו המסר בדרך פשוטה ביותר.

מחקר שנערך על דפי נחיתה מצא כי סרטוני וידאו מגדילים את אחוזי ההמרה (ביצוע פעולה כמו רכישה, השארת פרטים או הורדת אפליקציה) מ-2.9 אחוזים בממוצע ל-4.8 אחוזים. זאת בגלל שכשאנשים קוראים הם נדרשים למאמץ מסוים, בעוד שכשהם צופים בסרטון הם מקבלים את כל המידע ללא מאמץ. מחקרים אחרים הראו כי סרטונים גם מסייעים לבסס אמון ולהעמיק את החיבור של הגולשים למותג.

 

סרטון אחד שווה אלף תמונות

סרטון אחד שווה אלף תמונות (צילום: shutterstock)

 

2. סדרו ברשימות

בקרב פסיכולוגים יש הסכמה גורפת על כך שהמוח שלנו אוהב רשימות. הן עוזרות לו לסדר את המידע בצורה הגיונית יותר ולהבין אינפורמציה מורכבת בקלות. בנוסף, אנחנו אוהבים לבצע חקר שוק לפני שאנחנו מקבלים החלטה ולהרכיב בראש רשימת יתרונות וחסרונות של מוצר או שירות מסוים כדי לקבל החלטה מושכלת יותר.

מיכאל פרישמן, מומחה לפסיכולוגיה צרכנית הדגיש במאמר באתר Forbes כי כשאנחנו מפרטים את היתרונות של המוצר שלנו בדף הנחיתה, אנחנו יכולים להגביר משמעותית את יחס ההמרה בדף הנחיתה. מומלץ לסדר את היתרונות ב"בולטים" (•) או בסימוני "וי" (✓).

 

רוצים להעלות את אחוזי ההמרות של דפי הנחיתה שלכם? פנו למומחים של B144

 

3. תישארו למעלה – Above the fold

מי שמרבה לייצר דפי נחיתה מכיר היטב את המושג  Above the fold. זהו החלק בדף הנחיתה או באתר שרואים מיד כשהעמוד נטען, לפני שגוללים אותו למטה עם העכבר. מחקרים מראים ש-80 אחוזים מהאנשים שמבקרים בדפי נחיתה, נשארים רק בחלק הזה ולא ממשיכים לגלול. לכן, חשוב שהחלק הזה יכלול את כל המידע החשוב על המוצר או השירות שלכם.

ניתן גם לשלב באזור הזה חצים או קריאות שיוצרות סקרנות ומעודדות את הגולשים להמשיך לגלול. בנוסף, חשוב לוודא שגם בתצוגה שמותאמת לטלפונים ניידים, כל המידע החשוב יהיה באזור הזה.

 

רק מה שמעל הקו באמת משנה

רק מה שמעל הקו באמת משנה (צילום: shutterstock)

 

4. אל תפסיקו למדוד – A/B Testing

מתלבטים לגבי הכותרת שתמשוך הכי הרבה לקוחות? לא בטוחים מה לכתוב בכפתור ההנעה לפעולה? יש לכם שתי תמונות שאתם מתקשים לבחור מבניהן? היתרון הגדול של פרסום דיגיטלי הוא היכולת לבחון כמה גרסאות ולמצוא את היעילה ביניהן. השיטה הזאת נקראת A/B Testing והיא עוזרת לגבש תובנות מדויקות יותר על הקמפיין שלכם.

כשאתם בוחנים שתי גרסאות של דף הנחיתה, מומלץ לשנות בכל פעם רק מאפיין אחד (כותרת, רשימת יתרונות, תמונה, כפתור, צבע, הטבה). זאת במטרה להבין איך השינוי הספציפי הזה משפיע על הקמפיין. אם תבדקו גרסאות שונות לגמרי של אותו דף הנחיתה, יהיה קשה יותר להפיק מכך תובנות מועילות.

B144 עסקים
פתרונות פרסום דיגיטליים

כתבות נוספות בנושא
דף נחיתה

 דילוג לתוכן