קידום באינטרנט וכל הדרכים לפרסם את העסק ברשת

ברשתות החברתיות, באאוטבריין ובטבולה ואם אתם מצוידים בנחישות ובהתמדה – אפילו תגיעו לדף התוצאות הראשון בחיפוש בגוגל. קיימות מגוון דרכים לקדם את העסק שלכם ברשת, וחשוב שתכירו את כולן. המדריך המלא

מאת: 
יולי 2020
זמן קריאה: 02:48 דק'

2020-07-22

https://www.b144biz.co.il/digital-marketing/%d7%a7%d7%99%d7%91%d7%9c%d7%aa%d7%9d-%d7%a7%d7%99%d7%93%d7%95%d7%9d-%d7%9b%d7%9c-%d7%94%d7%93%d7%a8%d7%9b%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%9d-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%a2%d7%a1%d7%a7-%d7%91%d7%a8/

הקונים בקושי מגיעים אליכם בגלל הגבלות הקורונה? ובכן, אם הלקוח לא בא אל העסק – העסק יכול בהחלט לבוא אליו, באמצעות פרסום דיגיטלי בערוצים המתאימים. בעלי עסקים קטנים המעוניינים לפרסם באינטרנט יכולים להיעזר במגוון פלטפורמות וכלי פרסום. ניתן לפרסם ולקדם את העסק במנועי החיפוש הפופולריים, בראשם כמובן ניצב גוגל, ברשתות החברתיות ועוד. קידום באינטרנט לעסקים קטנים מתחיל לרוב בבניית אתר או בשדרוג האתר הקיים, בהקמת דף נחיתה ייעודי ובגיבוש אסטרטגיה שיווקית המותאמת למאפייני העסק, למוצריו, לתחרות בשוק ולמגבלות התקציב.

קידום באינטרנט מאפשר שלל אפשרויות ומגוון מסרים לקהל הלקוחות שלנו

קידום באינטרנט מאפשר שלל אפשרויות ומגוון מסרים לקהל הלקוחות שלנו

 

קידום באינטרנט – הרבה מעבר לפרסום רק בגוגל ופייסבוק

פרסום באינטרנט מתאים לבעלי עסקים קטנים מאחר וניתן לנהל קמפיינים איכותיים גם בתקציב נמוך של עשרות שקלים ביום. כאשר מדברים על קידום באינטרנט מגלים עולם ומלואו, יש שפע פתרונות ואפשרויות לפרסום ולקידום העסק שלכם ברשת האינטרנט, אך כדי להשיג את התוצאות הרצויות מומלץ לפנות לאנשי המקצוע המנוסים.

ערוצי הקידום הפופולריים באינטרנט הם:

• קידום ממומן במנועי החיפוש, בעיקר בגוגל.
• פרסום ממומן בפייסבוק.
• ניהול דף עסקי בפייסבוק.
• קידום ממומן באינסטגרם.
• קידום ממומן בפינטרסט, יוטיוב, סנאפצ'אט, לינקדאין וכו'.
• קידום באמצעות רשימות תפוצה ודיוור ישיר.
• פרסום באתרים ופורטלים מובילים (באנרים).
• פרסום באמצעות אאוטבריין וטאבולה.
• קידום אתרים אורגני בגוגל.

קידום ממומן במנועי החיפוש

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר, מיליוני ישראלים נעזרים בגוגל לצורך קניות, איתור מידע במגוון רחב של תחומים (צרכנות, רפואה, תיירות ועוד) וכדומה. כדי לאפשר ללקוחות למצוא את העסק שלכם חשוב לקדם את האתר העסקי ויש שתי אפשרויות עיקריות- פרסום ממומן (PPC) באמצעות מערכת הפרסום גוגל אדס (Google Ads), קידום אתרים אורגני.

פרסום ממומן בגוגל מבטיח לכם חשיפה מיידית ורחבה, המודעה תוצג בראש דף התוצאות בהתאם לשאילתה שגולשים ביצעו. מודעות הפרסום הממומן מופיעות מעל התוצאות האורגניות לכן הן זוכות למעורבות גבוהה ולקליקים רבים. לחיצה על מודעת הפרסום בגוגל מעבירה את הגולש לדף נחיתה או לאתר שלכם.

אם אתם מתכננים לפרסם ללקוחות פוטנציאליים בחו"ל כדאי לבדוק האם לפרסם בגוגל או במנועי חיפוש רלוונטיים נוספים. עם זאת, לעסקים הקטנים כדאי בדרך כלל לנהל קמפיינים בגוגל בגלל הפופולריות של מנוע החיפוש בארץ ובעולם, כלי הפרסום המתקדמים שגוגל מציע, העלויות המשתלמות והאפשרות לפרסם ברשת המדיה, ברשת החיפוש של גוגל, באתרים מובילים המשתפים פעולה עם גוגל, ביוטיוב וכדומה, יש גם אפשרות לנהל קמפיין שיווק מחדש (רימרקטינג).

פרסום בפייסבוק

מיליוני ישראלים מבלים בפייסבוק על בסיס יומי, באמצעות מערכת הפרסום של הרשת החברתית תוכלו להגיע ללקוחות פוטנציאליים וליהנות מחשיפה רחבה אך ממוקדמת, מפרסום אפקטיבי ויעיל, מנוכחות מרשימה ומלידים איכותיים.

מערכת הפרסום של פייסבוק מציעה מגוון כלים ופתרונות מתקדמים, הפרסום ברשת החברתית מאפשר לכם לשפר את התוצאות העסקיות, להגביר את קצב המכירות וליהנות מגידול משמעותי במספר הלקוחות.

דף עסקי

חשבון פייסבוק עסקי מאפשר לכם לחשוף את העסק ולצבור קהל אוהדים גדול. באמצעות הדף העסקי תוכלו להעלות תכנים מקוריים, לפרסם מוצרים ושירותים חדשים, לשמור על קשר רציף וישיר עם הלקוחות, לנתח את התנהגות האוהדים כדי לקבל החלטות עסקיות נכונות ועוד.

דף עסקי בפייסבוק מהווה חלק מהנכס הדיגיטלי שאתם יוצרים למען העסק שלכם, אפשר לנהל את הדף העסקי לבד או בעזרת אנשי מקצוע מיומנים.

קידום באינטרנט ברשתות חברתיות

רוב בעלי העסקים הקטנים משוכנעים שאפשר לפרסם רק בפייסבוק, לכן חשוב להדגיש כי יש אפשרויות נוספות העשויות להיות משתלמות יותר עבורכם. לכל רשת חברתית יש קהל יעד שונה, לכן במקרים מסוימים עדיף לכם להפנות את תקציב הפרסום לקידום ממומן בפינטרסט, בסנאפצ'אט, בלינקדאין, ביוטיוב או באינסטגרם.

הפרסום הממומן באינסטגרם מיועד לקהל יעד צעיר, הפרסום ויזואלי ומותאם למאפייני הצעירים שמעדיפים לצפות בתמונות וסרטונים ולא לקרוא תוכן עשיר וארוך. הפרסום בסנאפצ'אט מתאים לעסקים קטנים המוכרים מוצרים לבני נוער, בעוד קידום ממומן בלינקדאין מתאים לעסקים המציעים שירות לעסקים אחרים ומחפשים דרכים חדשות לשיתופי פעולה ולחשיפת העסק בפני מנכ"לים, עצמאים, פרילנסרים, מקבלי החלטות וכדומה.

רשימות תפוצה

אמנם זהו כלי שיווקי יחסית ותיק אך הוא עדיין אפקטיבי ויכול לסייע לעסק שלכם במגוון דרכים. בקמפיינים השונים שאתם מנהלים בגוגל וברשתות החברתיות תוכלו להפנות את הגולשים המקליקים על הפרסום לדף נחיתה שתפקידו לאסוף לידים. לאחר איסוף לידים תוכלו להכין רשימות תפוצה מפולחות לפי פרמטרים שונים ולשלוח ניוזלטרים עם תוכן מקורי ושיווקי, הצעות משתלמות, טיפים, לינקים לרכישת מוצר חדש ועוד.

העסק שלך מרוויח בעזרת קידום באינטרנט

העסק שלך מרוויח בעזרת קידום באינטרנט

 

באנרים באתרים

קידום באינטרנט כולל אפשרות לרכישת שטחי פרסום באתרים ובפורטלים המובילים. זו שיטת פרסום ותיקה יחסית המתאימה גם לעסקים קטנים המעוניינים בחשיפה רחבה. הבאנרים מופיעים במיקומים מרכזיים ובולטים באתרים פופולריים, לכן רבים רואים את המודעה הוויזואלית ומטרת הקמפיין היא פחות הקלקות ויותר חשיפה.

פרסום באאוטבריין וטאבולה

תוכן שיווקי המוצג בפורטלים המובילים והפופולריים ביותר, באמצעות הפלטפורמות המתקדמות של אאוטבריין וטאבולה. התוכן השיווקי נמצא במקום בולט באתר וזוכה לחשיפה כבירה, לתגובות ולהקלקות רבות המפנות את הגולש לאתר או לדף נחיתה.

קידום אורגני

קידום אורגני נועד להציב את האתר של העסק שלכם במיקום גבוה בדף התוצאות הראשון של גוגל. זו פעולה ממושכת וניתן לראות את תוצאות הקידום לאחר כחצי שנה. קידום אתרים אורגני מחייב השקעה והתמדה, אך התוצאות משתלמות מאחר ותוכלו לייצר נכס דיגיטלי בעל ערך ולשפר משמעותית את התוצאות העסקיות.
לסיכום, קידום באינטרנט מאפשר לבעלי העסקים הקטנים להגיע לקהלי יעד ממוקדים, לזכות ביתרונות חשובים לעומת המתחרים, לשפר ביצועים ולהפוך למותג מוכר ומצליח.

 

 

 

 


B144 דיגיטל אחת מהחברות המובילות בתחום הפרסום בדיגיטל עם תג איכות של גוגל פרטנרס (Google Partner).
כחברה העובדת בשותפות קבועה עם גוגל, אנחנו מבינים לעומק את עולם השיוק הדיגיטלי ויודעים בדיוק איפה הקהל שלכם נמצא ומה הם מחפשים.
תנו למומחים של B144 דיגיטל למצוא לכם את חבילות הפרסום המשתלמות ביותר, כלי פרסום דיגיטליים חדשניים ופתרונות שיווק במטרה להגדיל את כמות הלקוחות שלכם.     לחבילות הפרסום שלנו לחצו כאן >>>

גוגל פרטנרס

כתבות נוספות בנושא
פרסום ושיווק דיגיטלי

 דילוג לתוכן