3 טיפים שיחזקו את התדמית של העסק

איך עושים את זה? הנה 3 עקרונות שיעזרו לכם להציג את העסק באור החיובי ביותר

מאת: 
דצמבר 2017
זמן קריאה: 01:29 דק'

2017-12-31

https://www.b144biz.co.il/digital-presence/promotional-videos/3-%d7%98%d7%99%d7%a4%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%99%d7%97%d7%96%d7%a7%d7%95-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%aa%d7%93%d7%9e%d7%99%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%a2%d7%a1%d7%a7/

לעיתים, בעלי עסקים מוטרדים כל כך ממכירות, מנתונים ומקמפיינים שיווקיים – עד שהם שוכחים את אחד הדברים החשובים ביותר לקיומו של העסק: התדמית שלו. תדמית חיובית או שלילית משפיעה במידה ניכרת על הנכונות של אנשים לחזור ולקנות בעסק. לכן, ההשקעה בה חשובה לא פחות מאשר השקעה בהגדלת המכירות

 

1. הראו שאכפת לכם

כולנו רוצים להרגיש אהובים – והלקוחות שלכם לא שונים בהקשר הזה. הקשר עם הלקוחות הקבועים שלכם, כמו גם עם הלקוחות הפוטנציאליים, יסייעו להבטחה שבפעם הבאה שהם יזדקקו לשירות או למוצר שאתם מציעים, העסק שלכם יהיה הדבר הראשון שיקפוץ לראשם. איך עושים את זה? בעידן הדיגיטלי החדש שאנחנו חיים בו, הדרך האפקטיבית ביותר לשמר קשר עם הלקוחות הוא דרך עמודים פעילים ברשתות החברתיות.

 

אל תתאמצו למכור

חשוב שהפעילות ברשתות החברתיות תהיה תדמיתית ולא מכירתית. פרסמו תכנים שידגישו את ערכי המותג, שתפו בהווי בעבודה, תנו טיפים לגולשים וכל דבר שלא ייתפס כניסיון חד משמעי למכור משהו. מומלץ לנסח את הפנייה בגובה העיניים ובשפה פשוטה, כך שתתאים לכולם. גם מועדון לקוחות הוא דרך נהדרת לשמור על קשר עסקי מוצלח עם לקוחות קיימים.

 

 טיפים שיחזקו את התדמית של העסק

היו חברתיים וחברותיים (צילום: Roman Samborskyi, shutterstock)

 

2. השקיעו בפנים של העסק

בעלי עסקים רואים בעצמם הפנים של העסק שלהם, אך חשוב לנפץ את המיתוס הזה ולהבין שברוב המקרים זה לא מדויק. דווקא העובדים הזוטרים הם אלה שנמצאים בקשר רציף עם הלקוחות, ומטבע הדברים הם משמשים כפנים של העסק בעיני רבים.

השקעה בעובדים היא אחת הדרכים הטובות ביותר לוודא שהעסק שלכם יפעל כמו שצריך. אם תיטעו בעובדים ערכים חיוביים ותוודאו שהם אוהבים לבוא לעבודה – זה בדיוק מה שהם ישדרו גם ללקוחות.

 

זקוקים לעוד מידע על התדמית של העסק שלכם? פנו למומחים של B144

 

מה עם פעילויות גיבוש והווי?

כדאי לחשוב כל הזמן על דרכים מקוריות להעצים את העובדים ולהשקיע בהם – ימי כיף, תמריצים ותגמולים על עבודה אפקטיבית, או פשוט מילה טובה פעם בכמה זמן. תתפלאו לגלות כמה זה יתרום למטרות שלכם.

 

חיזוק תדמית העסק

חמישי שמח! (צילום: shutterstock)

 

3. השקיעו בפעילות גם מחוץ לעסק

נכון שחשוב להשקיע בהשגת היעדים העסקיים שלכם, אך חשוב לא פחות להשקיע גם בקהילה שבסופו של דבר תספק לכם את הפרנסה. אם תחליטו להשקיע באירועים לקהילה, בעזרה לשכבות חלשות, במתן חסות לספורטאים מקומיים ובקידום מטרות חברתיות – רבים ייחשפו לכל התכונות החיוביות שבכם ויביעו נכונות מוגברת להיעזר בשירותכם. זכרו שכולנו רוצים לספק פרנסה לאנשים שאנחנו מעריכים. לכן, לפני שחושבים על דרכים למלא את קופת העסק באופן מהיר, חשוב להבין מהם הגורמים העמוקים יותר שישפיעו על ההחלטה של הלקוח הפוטנציאלי שלנו, היום ובעתיד.  

לסיכום

פרסום עסקים קטנים או גדולים הוא תהליך המחייב השקעה ויצירתיות. הפרסום בדיגיטל יכול לעשות שינוי משמעותי בעסק שלך ולהגביר את החשיפה וכמות הלקוחות , זאת במידה ועושים את התהליך בצורה נכונה. לכן מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע, חברת פרסום המבינה בתחום, סוכנות דיגיטל המכירה את עולם הדיגיטל וכדומה.

 

כתבות נוספות בנושא
סרטוני תדמית

 דילוג לתוכן