אחלה דיל: מה כוללת חבילת פרסום לעסקים קטנים שבאמת משתלמת?

כיום גם בעלי עסקים קטנים מבינים שהם חייבים לשווק את עצמם בדיגיטל, וכמה שיותר. אבל איך עושים את זה, ואיך תוודאו שבחרתם את חבילת הפרסום המתאימה ביותר?

מאת: 
יולי 2020
זמן קריאה: 02:43 דק'

2020-07-09

https://www.b144biz.co.il/digital-marketing/%d7%90%d7%97%d7%9c%d7%94-%d7%93%d7%99%d7%9c-%d7%9e%d7%94-%d7%9b%d7%95%d7%9c%d7%9c%d7%aa-%d7%97%d7%91%d7%99%d7%9c%d7%aa-%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%9e%d7%a9%d7%aa%d7%9c%d7%9e%d7%aa-%d7%9c%d7%a2/

אם בעבר בעלי עסקים קטנים עוד היו מתלבטים אם לפרסם את עצמם באינטרנט, כיום כולם מבינים שהם חייבים לשווק את עצמם גם בדיגיטל, וכמה שיותר. אבל איך עושים את זה, ואיך אתם, כבעלי עסקים קטנים, יכולים לוודא שבחרתם את חבילת הפרסום המתאימה ביותר עבורכם?

חבילת פרסום לעסקים קטנים

חבילת פרסום בדיגיטל המותאמת לעסק שלך תבטיח קמפיין מוצלח

 

בעלי עסקים קטנים מתמודדים עם אתגרים רבים ומורכבים, הם מעוניינים לזכות בחשיפה רחבה, לבנות מותג מנצח ומוכר, ליצור גידול במספר הלקוחות ובקצב המכירות משנה לשנה, להרחיב את העסק ולהיכנס לתחומים נוספים. כדי להביא את העסק הקטן להצלחה עסקית ועל מנת להפוך את העסק למותג המסוגל להתמודד היטב עם התחרות הרבה בשוק – מומלץ לבחור סוכנות לפרסום דיגיטלי. בעזרת סוכנות הפרסום קובעים אסטרטגיה שיווקית ובונים חבילת פרסום לעסקים קטנים אשר עונה על הצרכים בצורה אישית ונכונה. החבילה צריכה להיות אטרקטיבית ומותאמת למגבלות התקציב של העסק כדי לפרסם את המותג בגוגל וברשתות החברתיות.

 

מהי חבילת הפרסום המתאימה ביותר לעסקים קטנים?

לכל עסק יש להתאים חבילת שיווק ופרסום שונה, תוך התייחסות למגבלות התקציב שלכם, למאפייני העסק והמותג, לתחרות בענף, למאפייני קהל היעד, למטרות הפרסום והיעדים העסקיים ועוד. באופן כללי, חבילת פרסום לעסקים קטנים בסיסית כוללת את הפתרונות והשירותים הבאים:

אפיון לקוח – בפגישת ההכרות עם צוות סוכנות הפרסום מכינים מסמך אפיון לקוח, המסמך נחוץ להבנת העסק וקהל לקוחותיו, למחקר שוק, לתכנון אסטרטגיית הפרסום והשיווק של העסק ועוד.

מחקר שוק ומתחרים – שלב קריטי והכרחי לתכנון אסטרטגיית השיווק, יש להכיר את המתחרים ואת הסביבה העסקית כדי לקבוע יעדים ברי השגה ולתכנן את הפרסום בדיגיטל ובערוצים נוספים בהתאם לצורך.

תכנון אסטרטגיית השיווק – ניסוח מסרים שיווקיים ותכנון קונספט שיווקי המותאם לצרכי ולמאפייני העסק שלכם.

עיצוב מודעות פרסום – בהתאם לחבילה, סוכנות הפרסום דואגת לעיצוב מקצועי וייחודי של מודעות הפרסום, כולל באנרים. יש חבילות הכוללות הפקת סרטוני תדמית וסרטונים קצרים להצגת מוצרים ושירותים של העסק.

ניסוח מודעות ומסרים ע"י קופירייטר – עריכת ופרסום 6-4 מודעות ופוסטים בהתאם לחבילה ולאסטרטגיית הפרסום.

אפיון קהלי יעד – מודעות הפרסום חייבות להתאים לקהלי יעד שונים לכן מגדירים את קהלי המטרה לפי פרמטרים כמו טווח גילים, מין, שפה, אזור גיאוגרפי, תחומי עניין וכדומה.

בניית ועיצוב דף נחיתה – רוב החבילות כוללות בניית דף נחיתה ייעודי לקמפיינים, דף הנחיתה מעוצב וכולל טקסט שיווקי עם מסרים קצרים וברורים.

הטמעת כלי מעקב וניתוח תוצאות – בחירת והטעמת כלי מעקב ובקרה על הקמפיינים השונים, לדוגמה באמצעות הטמעת פיקסלים וחיבור החשבון לגוגל אנליטיקס וכלים נוספים.

שליחות דוחות מעקב וביצועים ללקוח – סוכנות הפרסום שולחת דיווחים שוטפים אליכם כדי לעקוב אחר ביצועי הפרסום והקמפיינים השונים וכדי לבדוק מהו יחס ההמרה ואפקטיביות הפרסום בדיגיטל.

חבילת פרסום לעסקים קטנים יכולה לכלול גם בניית אתר תדמית או אתר מכירות בסיסי, אם אין לכם עדיין אתר לעסק. מומלץ לכלול בחבילה אופטימיזציה לאתר העסקי הקיים כדי להתאים אותו לקידום אתרים אורגני (SEO) ולפרסום בגוגל. האתר חייב להתאים למאפייני העסק ולקוחותיו, וכמובן עליו לספק מידע עדכני למוצרים או לשירותים המוצעים דרכו ולהעביר מסרים שיווקיים ומניעים לפעולה.

חבילת פרסום לעסקים קטנים ובנוניים

ניהול נכון של תקציב הפרסום מבטיח עוליות זולות יותר

 

מהו התקציב המינימלי של חבילת פרסום לעסקים קטנים?

שוק הפרסום באינטרנט יחסית פרוץ ויש בו שחקנים רבים, לכן אין להקל ראש בבחירת סוכנות הפרסום, וכדאי לשלם קצת יותר כדי לקבל שירות מקצועי ואיכותי וליהנות מפרסום אפקטיבי. חבילה בסיסית לפרסום עסקים קטנים מבוססת על השיטות והכלים הבאים:

פרסום ממומן בגוגל – קמפיינים בגוגל (PPC) מבטיחים חשיפה רחבה לעסק הקטן, נוכחות מרשימה ויצירת נכס דיגיטלי, בהתאם לתקציב המוגדר על ידכם.

קידום אתרים אורגני בגוגל – גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר, חשוב לקדם את האתר של העסק כדי להציב אותו במיקום גבוה בדף התוצאות הראשון. קידום אורגני אורך זמן ואת התוצאות רואים רק לאחר כ-6 חודשים, הקידום מחייב מחקר שוק, מחקר מילות מפתח (בדרך כלל 20-10 מילות מפתח), בניית קישורים, שדרוג והוספת תכנים, מעקב ודוח שבועי או חודשי.

פרסום ברשתות החברתיות – בהתאם לאסטרטגיית השיווק מחליטים היכן לפרסם ובאילו רשתות חברתיות, בדרך כלל פייסבוק ואינסטגרם. יש עסקים קטנים שכדאי לפרסם אותם בלינקדאין, ביוטיוב, בטיקטוק וכדומה.

ניהול דף עסקי ונוכחות ברשתות החברתיות – חלק חשוב בחבילת הפרסום לעסק הקטן, יש ליצור נוכחות מרשימה במדיה החברתית, החבילה כוללת העלאת פוסטים לפרופיל העסקי אחת לכמה ימים, מענה ללקוחות, העלאת תמונות וסרטונים ופעולות נוספות לחיזוק הקשר עם הלקוחות ולחיזוק המותג.

הפצת תכנים – קידום ושיווק האתר באמצעות תכנים מהווה אמצעי יעיל ואפקטיבי לפרסום העסק וליצירת נכס דיגיטלי משמעותי, יש שיטות שונות להפצת תכנים, כולל בניית והחלפת קישורים, כתיבה לבלוג, פרסום בפורומים מקצועיים, דיוור ישיר, ניוזלטרים לרשימות תפוצה, קמפיינים בסלולר וכיוצא בזה.

לסיכום, לכל עסק ולכל תחום עיסוק יש להתאים את חבילת הפרסום הנכונה והיעילה ביותר, תוך התייחסות לתחרות בשוק, למאפייני העסק והלקוחות ולתקציב. היום בשוק ניתן למצוא חבילת פרסום לעסקים קטנים וגם חבילות לעסקים גדולים יותר. עלות החבילה הבסיסית לפרסום עסקים קטנים מתחילה לרוב מ-1,500 ש"ח, את הפרסום באינטרנט עדיף להשאיר לאנשי המקצוע המיומנים כדי להשיג את התוצאות הרצויות.

 

 

 

 

 

 


B144 דיגיטל אחת מהחברות המובילות בתחום הפרסום בדיגיטל עם תג איכות של גוגל פרטנרס (Google Partner).
כחברה העובדת בשותפות קבועה עם גוגל, אנחנו מומחים בעולם השיוק הדיגיטלי ויודעים בדיוק איפה הקהל שלכם נמצא ומה הם מחפשים.
תנו למומחים של B144 דיגיטל למצוא לכם את חבילות הפרסום המשתלמות ביותר, כלי פרסום דיגיטליים חדשניים ופתרונות שיווק במטרה להגדיל את כמות הלקוחות שלכם.     לחבילות הפרסום שלנו לחצו כאן >>>

גוגל פרטנרס

כתבות נוספות בנושא
פרסום ושיווק דיגיטלי

 דילוג לתוכן