אל תהיה דוש! מתי שיווק לגיטימי הופך למציק וטורדני?

איפה בדיוק עובר הגבול בין פרסום והנעה לפעולה לבין הצקה מעיקה שתגרום ללקוח להגיד לכם "ביוש"

מאת: 
ינואר 2020
זמן קריאה: 01:38 דק‘

2020-01-28

https://www.b144biz.co.il/digital-marketing/%d7%90%d7%9c-%d7%aa%d7%94%d7%99%d7%94-%d7%93%d7%95%d7%a9-%d7%9e%d7%aa%d7%99-%d7%a9%d7%99%d7%95%d7%95%d7%a7-%d7%9c%d7%92%d7%99%d7%98%d7%99%d7%9e%d7%99-%d7%94%d7%95%d7%a4%d7%9a-%d7%9c%d7%9e%d7%a6%d7%99/

בעוד שכולנו מתלוננים על מבול הסמסים המציקים שאנו מקבלים מהמפלגות השונות (כפול שלוש מערכות בחירות בשנה!), איכשהו כשזה מגיע לעסק שלנו לפעמים אנחנו לא שמים לב שעברנו את הגבול בין פרסום לגיטימי ושפוי לבין פרסום מציק ומנדנד. אז מתי אנחנו רק מעדכנים את הלקוח על ההצעה המצוינת שיש לנו עבורו, ומתי בדיוק אנחנו הופכים להיות מטרידנים כלפי הלקוחות שלנו? לפניכם כמה כללי עשה – ובעיקר אל תעשה.

כתבות נוספות בנושא
פרסום ושיווק דיגיטלי

 דילוג לתוכן