מתלבטים בין שיווק העסק באופן עצמאי או בעזרת מומחים?

עשו זאת בעצמכם או - פנו דרך לחברה מקצועית

מאת: 
אוגוסט 2019
זמן קריאה: 02:03 דק'

2019-08-18

https://www.b144biz.co.il/digital-marketing/%d7%9e%d7%aa%d7%9c%d7%91%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%99%d7%9f-%d7%a9%d7%99%d7%95%d7%95%d7%a7-%d7%94%d7%a2%d7%a1%d7%a7-%d7%91%d7%90%d7%95%d7%a4%d7%9f-%d7%a2%d7%a6%d7%9e%d7%90%d7%99-%d7%90%d7%95-%d7%91/

בתור בעלי עסק, אתם נדרשים לעסוק בהרבה תחומים שהם לאו דווקא תחומי המומחיות שלכם. אתם פתאום צריכים להבין קצת בכל דבר – הנהלת חשבונות (לדוחות הפיננסיים של העסק), משפטים (לחוזי ההעסקה והבירוקרטיה שמסביב), עיצוב פנים (לעיצוב המשרד או העסק) ועוד הרבה תחומים שבהם אתם נוגעים ביום יום, גם אם לא למדתם אותם מעולם או לא נחשפתם אליהם לפני כן.

יש לכם זמן ללמוד שיווק דיגיטלי?

אחד מהתחומים הללו הוא תחום השיווק  הדיגיטלי של העסק. הרי גם אם אנחנו מאד טובים ומוכשרים במה שאנחנו עושים – ללא פרסום ושיווק יעיל, העסק לא יוכל להתרומם ולהצליח. תחום השיווק הדיגיטלי כולל מודעות פרסום ברשתות החברתיות, בעיקר פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם ופרסום בגוגל, כמו כן גם באתר עסקי שמציג את השירותים שלכם בצורה בהירה ומעודד פנייה מלקוחות, ומודעות גוגל שמפנות לעמוד נחיתה.

תמיד כדאי להיעזר במומחים

העצה שלנו היא שתיעזרו במומחים בכל הנוגע לשיווק ולפרסום. אם אתם בכל זאת מתלבטים אם לנסות לצלול למים (העמוקים) של עולם הפרסום והשיווק הדיגיטלי בעצמכם – ולנסות לחסוך לעסק כמה אלפי שקלים בכך. ומחים ואנשי מצוע יוכלו להכווין אתכם ולתת לכם ייעוץ מקצועי, כך תוכלו להחליט מה שבאמת נכון לכם – אתר אינטרנט ממותג, חנות אינטרנטית, פרסום ברשתות חברתיות, דף נחיתה וכדומה.

הנה כמה סיבות חשובות למה כדאי בכל זאת לשקול לפנות למומחה ולא לעשות הכל בעצמכם:

1. איך אתם נראים?!

אם למשל, השן כואבת ומציקה לכם, לא הייתם מעלים בדעתכם לעמוד מול המראה עם פלייר ולנסות לעקור אותה בעצמכם, נכון? סביר יותר שתיגשו למי שמומחה לעניין – רופא השיניים שלכם. הסיבה הראשונה למה לא לשווק את העסק שלכם בעצמכם אלא לפנות למומחים היא – שבשיווק העסק אין מקום לטעויות.

כשאתם מנסים לגשת לשיווק הדיגיטלי בעצמכם, תחום שאתם לא מכירים מספיק ולא בקיאים בו, גם אם צפיתם בעשרות סרטוני הדרכה – יהיו לכם טעויות, ופשרות. התוצאה של זה היא אתר או מודעה שנראים בינוניים, חובבניים או לא מקצועיים מספיק. זכרו – הנראות הדיגיטלית שלכם משקפת את התדמית של המותג שלכם, בעיני הלקוח.

רוצים שהמומחים של B144 ינהלו את השיווק הדיגיטלי שלכם? קבלו כאן מידע נוסף על פרסום ב – B144 >>

2. למי יש זמן לזה?

מהו המשאב החשוב ביותר של כל עסק? זה לא הכסף, זה הזמן! כשאנחנו בעסקים – זמן שווה כסף, וחבל לבזבז אותו על ניסיון ללמוד תחום חדש לגמרי. נוסיף לזה את העובדה שכשמדובר בדיגיטל – התחום לא מפסיק להתחדש ולהשתנות, וקשה מאד לעמוד בקצב. לכן, מומלץ להקדיש את הזמן שלכם לעבודה מול הלקוחות ולפיתוח העסק, במקום לנסות וללמוד מאפס תחומים חדשים.

ראש שקט – תנו למומחים לעשות את העבודה

3. להשקיע טוב

הוצאה כלכלית היא הוצאה משתלמת כשהיא חוזרת אלינו – ומהר. במקרה של שיווק דיגיטלי, כשהוא אפקטיבי, זה בדיוק מה שיקרה. מיד אחרי תראו שחוג הלקוחות שלכם מתרחב, שאתם מקבלים פניות רבות יותר מלקוחות פוטנציאליים, סוגרים עסקאות ומגדילים את ההכנסות של העסק.

4. חשבו לטווח הרחוק

לעתים בעלי עסקים טועים לחשוב שמדובר בפתרון זמני, מאחר שלעסק אין הכנסות רבות – עדיף לנסות ולאלתר משהו בעצמכם, ובהמשך – כשהעסק יגדל – כבר תפנו למומחים. למעשה מדובר בטעות טקטית. אם אתם ממילא יודעים שתשקיעו בהמשך – למה לא לעשות זאת עכשיו, להיראות מקצועיים יותר – כמו הגדולים, ולהגדיל את ההכנסות?

כשאתם משקיעים בפרסום ובשיווק העסק, אתם למעשה משקיעים לטווח הרחוק. ואם כשתהיו עסק רווחי ומצליח תפנו למומחים שישווקו אתכם בין כה וכה – כדאי להתחיל עכשיו ולהגיע להצלחה מהר יותר.

5. ראש שקט!

כשהפרסום הדיגיטלי שלכם בידי המומחים, אתם מרוויחים זמן, אתם מרוויחים לקוחות חדשים – ובעיקר, אתם נראים טוב מבחוץ. המותג שלכם מקצועי, שירותי, נגיש ומתקדם. אתם יכולים להמשיך לעשות את מה שאתם טובים בו בצורה הכי מקצועית שיש, בראש שקט – בידיעה שיש מי שדואג להצלחה שלכם.

אז נסכם – שיווק ופרסום דיגיטלי הם תחומים חשובים מאד עבור כל עסק, ולכן אנחנו ממליצים להשקיע בהם. מצד אחד, מדובר בהשקעה של כסף, עניין לא פשוט עבור עסקים קטנים או בינוניים, בוודאי לעסק צעיר יחסית. מצד שני – זוהי השקעה שמחזירה את עצמה, והיא תפנה לכם את הזמן כדי שתוכלו לקדם תחומים אחרים בעסק שלכם. מה שלא תחליטו, נאחל לכם בהצלחה!

כתבות נוספות בנושא
פרסום ושיווק דיגיטלי

 דילוג לתוכן