מהו כרטיס ביקור דיגיטלי

אתם נפגשים עם לקוחות פוטנציאליים, רוצים להגדיל את כמות המתעניינים אבל עדיין אין לכם כרטיס דיגיטלי? אספנו את כל המידע שחשוב שתכירו בדרך לכלי שיווקי אפקטיבי במיוחד

מאת: 
זמן קריאה: 00:57 דק

אם יש לכם עסק מוביל, שירות מנצח או מוצר מהפכני אבל קשה למצוא אתכם – כנראה שאתם זקוקים לכרטיס דיגיטלי לעסק. כרטיס דיגיטלי הוא בעצם הגרסה המקוונת לכרטיסי הביקור הפיזיים שכולנו מכירים. ובמציאות שבה הפעילות השיווקית כבר מזמן עברה לרשת, רבים משתמשים בו ברמה היומיומית לצורך חיזוק הנוכחות הדיגיטלית שלהם.

 

נוכחות דיגיטלית של עסקים יכולה לכלול כמה זירות, החל מאתר אינטרנט, דרך עמוד עסקי ברשתות החברתיות ועד לדפי נחיתה. חלק מהעסקים זקוקים לכל הפתרונות שהזכרנו, ואילו אחרים יכולים להסתפק רק בחלק מהם. כאשר בשונה מכלים שהם לא מוצר חובה, כרטיס דיגיטלי הוא אחד מאותם פתרונות שכל עסק צריך ליישם.

 

מה אפשר לעשות עם כרטיסים דיגיטליים?

כרטיסי ביקור דיגיטליים כוללים את המידע הבסיסי שיש בכרטיסי נייר, כמו למשל מספר טלפון, כתובת ותיאור תפקיד, לצד פונקציות מתקדמות נוספות שהופכות את התקשורת אתכם לקלה יותר. הם יכולים לקשר לאתר שלכם, לאפשר ללקוחות לחייג אליכם בלחיצת כפתור, לנווט אל בית העסק, לקבל מידע בנוגע לשעות פעילות ועוד. הכול בהתאם לבחירתכם ולמידע שתרצו להזין.

 

אילו יתרונות נוספים מציע כרטיס דיגיטלי?

  1. הוא מעודד מתעניינים לפנות אליכם

ממש כמו שהייתם מוסרים כרטיס קשיח בסיום שיחה, כך תוכלו לעשות גם עם כרטיס דיגיטלי. העבירו למתעניינים קישור לכרטיס הדיגיטלי שלכם באמצעות הודעת אסאמאס או אפילו וואטסאפ, כדי לספק להם את כל המידע הנדרש כדי ליצור אתכם קשר מבלי לאבד את המומנטום.

 

  1. הוא עוזר לכם לשמור על קשר עם לקוחות חוזרים

גם לקוח שכבר נעזר בשירות שלכם בעבר, ישמח לדרכי יצירת קשר נוחות לתקשורת עתידית. לקוח כזה אולי לא יזדקק להסבר הבסיסי לגבי העסק שלכם, ולכן ייעזר בכרטיס כדי להשאיר לכם הודעה או לקבוע את התור הבא בצורה פשוטה ונוחה יותר.

 

  1. כדי לבלוט בפני גולשים שמגגלים אתכם

עבור גולשים רבים, גוגל הוא הכתובת הראשונה לכל שאלה שקשורה לעסקים. גולשים מגגלים עסקים כדי למצוא עליהם מידע נוסף, להבין כיצד ליצור איתם קשר ולהחליט אם לפנות אליהם או לעבור למתחרים. כרטיס עסק דיגיטלי בגוגל (Google My Business או בקיצור GMB) הוא כרטיס דיגיטלי שמוצג כאשר מחפשים את העסק שלכם בגוגל. הכרטיס יכול לחזק את המותג שלכם, להציג מידע חיוני ולעודד את הגולשים לא לוותר על פנייה אליכם.

 

  1. כדי לחזק את החשיפה והנוכחות שלכם במדריכים עסקיים

סוג נוסף של כרטיס דיגיטלי הוא כרטיס שמופיע במדריכים עסקיים, כמו למשל המדריך של B144. מדריך עסקי מקוון מרכז כמות גדולה של בעלי מקצוע בפילוח לפי תחומים, ולכן גולשים שזקוקים לשירות של עסק מסוים נעזרים בו כדי לחפש עסק כזה. תוכלו להירשם למדריך של B144 ללא עלות, לפתוח כרטיס עסקי ולהגדיר את הסיכוי שגולשים שזקוקים לשירות שלכם ייחשפו אליכם.

כתבות נוספות בנושא
פרסום ושיווק דיגיטלי

 דילוג לתוכן