חושבים קיץ – כך תפנקו את הלקוחות שלכם במבצעים דיגיטליים בקיץ הקרוב

הקיץ בפתח, הטמפרטורות עולות וזה בדיוק הזמן להפתיע לקוחות. איך יוזמים מבצעים בחנות הדיגיטלית בצורה נכונה ומותאמת עונה? אלה הטיפים שיעזרו לכם להישאר רלוונטיים בתקופה החמה

מאת: 
יולי 2023
זמן קריאה: 01:02 דק

2023-08-03T14:46:58+02:00

https://www.b144biz.co.il/digital-marketing/digital-marketing-online-promotion-ideas-summer-23/

מי לא אוהב לקנות במחיר מבצע? צרכנים נהנים לרכוש מוצרים בעלות משתלמת, ותמיד מחפשים קודי קופון או הנחות שכדאי לממש. עסקים מנסים להוציא לפועל מבצעים חדשים בתקופות שנחשבות למאתגרות יותר מבחינת מכירות, ואין ספק שחודשי הקיץ נכללים בקטגוריה הזו. כשהלקוחות שלכם נמצאים פחות במשרד, ובמקום זאת מבלים בים או משוטטים בקניונים, הם ממלאים פחות סלי קניות בחנויות וירטואליות. אז איך גורמים להם להתרענן עם מבצעים שווים שפשוט אי אפשר לוותר עליהם?

 

מבצעי חבילות עונתיות

מציאת חבילות או מארזים של מוצרים ושירותים במחיר ידידותי היא תמיד מספקת. עבורכם כעסק, זו הזדמנות להכיר ללקוחות כמה שיותר טיפולים או מוצרים בבת אחת.

למשל: יש לכם חנות דיגיטלית לאוכל איטלקי? במקום להסתפק במבצעים נפרדים על מוצרים שונים, צרו חבילת "קיץ איטלקי בסלון" עם מבחר מוצרים בעלות שווה.

 

שיווק באמצעות תוכן

יצירת תוכן רלוונטי בנושאים שקשורים לקיץ, החל ממאמרים באתרים חיצוניים, דרך מדריכי וידאו ועד ללייב עם מומחה, תעזור לכם למשוך קהל ולשווק את המוצרים המתאימים.

למשל: מותג איפור יכול להעלות כתבות בנושאי איפור לאירועי הקיץ המובילים (חתונות, ימי הולדת ואירועי סוף שנת לימודים), המלצות למוצרי טיפוח אחרי בילוי בים וכדומה – בשילוב קישורים לרכישת המוצרים במחיר מיוחד.

 

"חינמים" שמתאימים לעונה

צרכנים אוהבים לקבל מתנה על קנייה שעשו, גם אם היא מוגבלת לרוכשים מעל סכום כלשהו או בקניית מוצר ספציפי. כדי להגדיל את האטרקטיביות של המוצר שיקבלו ולתת להם תחושה נעימה יותר, בחרו מוצרים שרלוונטיים לקיץ מבין האפשרויות שהעסק שלכם מציע.

 

באנדלים קיציים

באנדלים הם מבצעי "קנה X קבל Y". הקיץ הוא הזדמנות מצוינת לקדם באנדלים על מוצרים או שירותים ייעודיים לקיץ, ואפשרות לעודד את הצרכנים לבצע קניות גדולות.

 

קטגוריית מוצרי קיץ במחירים משתלמים

אל תתנו ללקוחות לחפש את המוצרים או ההנחות הקיציות שלכם. במקום זה, צרו קטגוריה יעודית בחנות הדיגיטלית, היילייט בעמוד האינסטגרם שלכם או כל דרך אחרת שתעזור לכם לרכז ולהנגיש את כל המידע במקום אחד.

 

שחרור מבצעים בהדרגה 

אפשרות נוספת להפוך את הקיץ לתקופת קניות מיוחדת היא על ידי הכרזה על המבצעים באופן הדרגתי. אחת מהדרכים לעשות את זה היא על ידי קביעת יום קבוע אחת לשבוע, במהלכו תכריזו על המבצע האטרקטיבי הבא שיהיה זמין רק לטווח קצר (או רק ל-X המזמינים הראשונים).

 

וכמובן, אל תשכחו את הקידום. אם לקוח לא שמע על המבצע השווה שלכם, איך הוא יוכל ליהנות ממנו? קדמו את המבצעים וההטבות שלכם באמצעות הסטורי באינסטגרם, עמוד הפייסבוק העסקי, הניוזלטרים וכמובן גם בעזרת קמפיין ממומן.

כתבות נוספות בנושא
פרסום ושיווק דיגיטלי

 דילוג לתוכן