השישייה המנצחת: הכירו את מטרות הקמפיינים החדשות של פייסבוק

פייסבוק מצמצמת את מטרות הקמפיינים שלה כמעט בחצי, כחלק מהרצון להתקדם אל חווית פרסום משודרגת. מהן 6 המטרות שנשארו אחרי הסינון, ואיך הן הולכות להשפיע על העסק שלכם?

מאת: 
מאי 2022
זמן קריאה: 01:38 דק‘

2022-08-12T12:02:41+02:00

https://www.b144biz.co.il/digital-marketing/facebook-advertising/%d7%94%d7%a9%d7%99%d7%a9%d7%99%d7%99%d7%94-%d7%94%d7%9e%d7%a0%d7%a6%d7%97%d7%aa-%d7%94%d7%9b%d7%99%d7%a8%d7%95-%d7%90%d7%aa-%d7%9e%d7%98%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%a7%d7%9e%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%a0/

B144 עסקים
פתרונות פרסום דיגיטליים

כתבות נוספות בנושא
קידום ממומן בפייסבוק

 דילוג לתוכן