זה הקטן גדול יהיה! רעיונות לקידום עסק עצמאי קטן בעזרת הרשת החברתית

עובדים מהבית? כך תקדמו את העסק שלכם בפייסבוק, גם אם המשרד שלכם הוא הלפטופ בחדר הילדים

מאת: 
דצמבר 2019
זמן קריאה: 01:33 דק'

2019-12-17

https://www.b144biz.co.il/digital-marketing/facebook-advertising/%d7%96%d7%94-%d7%94%d7%a7%d7%98%d7%9f-%d7%92%d7%93%d7%95%d7%9c-%d7%99%d7%94%d7%99%d7%94-%d7%a8%d7%a2%d7%99%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%a7%d7%99%d7%93%d7%95%d7%9d-%d7%a2%d7%a1%d7%a7-%d7%a2%d7%a6/

יותר ויותר עסקים מתחילים על אש קטנה, מהבית, תוך כדי עבודה כשכירים, לפעמים אפילו תוך כדי חופשת לידה. אולי בעולם הישן זה היה בעייתי יותר, אבל היום הרשת החברתית מספקת הזדמנויות מצוינות לעסקים להצליח להתקדם ולצבור תאוצה, גם כשעוד אין להם משרד של ממש או תיק עבודות מרשים.

 

גם אם אתם עובדים מהבית, עמוד פייסבוק פעיל יסייע לכם ליצור רושם חיובי ומקצועי

 

צעד ראשון: פותחים עמוד פייסבוק עסקי

מהססים? חוששים? מרגישים שפייסבוק נמצא מחוץ לאזור הנוחות שלכם? הגיע הזמן לקפוץ למים. פייסבוק מספקת לכם במה עסקית והבסיס הוא חינמי לחלוטין. כל מה שאתם צריכים הוא לפתוח עמוד פייסבוק עסקי וזירת הפרסום בפייסבוק שלכם כמעט מוכנה. מדובר בכמה צעדים פשוטים: הגדרת העסק, השם, תמונה (שלכם או של הלוגו, אם יש כזה), תמונת קאבר מרשימה ויאללה, יוצאים לדרך.

 

צעד שני: מתחילים לפרסם פוסטים  

אחרי שתפתחו עמוד החליטו על תדירות מתאימה של פוסטים. רצוי לפחות שניים בשבוע, אבל אפשר גם להתחיל באחד. מומלץ מאד להכין מראש תכנית ובה כל הפוסטים שתפרסמו החודש, במה יעסוק כל פוסט ואיזו תמונה תתלווה אליו. שימו לב, הפוסטים שלכם לא יכולים להיות רק מכר. רוב הפוסטים צריכים לתת ערך, לשלב סיפורי לקוחות מעניינים, טיפים או מידע שקשור לתחום שלכם.

 

רוצים לתת בוסט רציני לעסק שלכם? תנו למומחים של B144 לנהל לכם קמפיין פייסבוק אפקטיבי ומוצלח

 

צעד שלישי: מציאת קהלים רלוונטיים

עמוד יש, פוסטים יש – נשאר רק החתן, או במקרה שלנו – הקהל. הבסיס לקהל שלכם מתחיל בדרך כלל בחברים שלכם מהפייסבוק, שאותם תוכלו להזמין לעשות לעמוד העסקי לייק. אבל מעבר לאמא, לאבא, לדודה הנלהבת ולשכנים, אתם רוצים ליצור קהל אמיתי שמתעניין בתחום שלכם ומהווה למעשה מאגר לקוחות פוטנציאליים.

 

קידום ממומן של הפוסטים שלכם יכול להזניק את העסק שלכם קדימה

 

איפה מוצאים אותם? התחילו לחפש קבוצות וקהילות פייסבוק שקשורות לתחום שלכם, וקחו חלק בקהילות הללו. ברוב הקבוצות מותר לפרסם פעם בשבוע (שימו לב לחוקים של הקבוצה). זוהי הזדמנות עבורכם למצוא קהל שיתעניין בעמוד שלכם.

כמו כן, הציעו תשובה משלכם לכל שאלה שנשאלת בקבוצה ורלוונטית לתחום העיסוק שלכם. באופן כללי, כדאי להפגין נוכחות גבוהה.

 

צעד רביעי: קידום ממומן

הצלחתם לצבור כמה מאות אוהדים לדף? זה הזמן להגיע לקהל שלא שמע עליכם עד עכשיו ולהיחשף ללקוחות חדשים. זהו בעצם היתרון המשמעותי ביותר של פייסבוק. בסופו של דבר, החשיפה של הפוסטים האורגניים שלכם היא נמוכה מאוד, גם בקרב הקהל שעשה לייק או עוקב אחר העמוד העסקי שלכם.

כדי להגיע לקהל משמעותי ולהתחיל לקבל פניות לעסק, אתם חייבים להתחיל לקדם את הפוסטים שלכם.

אגב, לא באמת משנה איך נראה המשרד שלכם, ואם אתם עסק של אדם אחד או של 30 עובדים. כשדף הפייסבוק שלכם נראה טוב ומקצועי – אתם במשחק של הגדולים. נכון, התקציבים מעט שונים, אבל אתם יכולים בקלות להגיע לקהלים חדשים ורלוונטיים ולהתחיל לצבור תאוצה רצינית.

איך עושים את זה נכון? קידום בפייסבוק הופך מורכב יותר ויותר והתחרות היא קשה. לכן, מומלץ להיעזר במומחים בעלי ניסיון מקצועי עשיר. אחרת, סביר להניח שתשפכו את הכסף שלכם על ניסיונות ותגיעו לקהל לא רלוונטי. בהצלחה!

B144 עסקים
פתרונות פרסום דיגיטליים

כתבות נוספות בנושא
קידום ממומן בפייסבוק

 דילוג לתוכן