אל תחשבו בקטן: איך פרסום דיגיטלי בגוגל יקדם את העסק שלכם

בעלי עסקים קטנים, רגע לפני שאתם משקיעים ממיטב כספכם בפרסום בגוגל ובפייסבוק – כדאי ללמוד איך לנהל קמפיינים מנצחים גם בתקציב נמוך. המדריך המלא

מאת: 
יולי 2020
זמן קריאה: 02:44 דק'

2020-07-05

https://www.b144biz.co.il/digital-marketing/google-ads-and-ppc/%d7%90%d7%9c-%d7%aa%d7%97%d7%a9%d7%91%d7%95-%d7%91%d7%a7%d7%98%d7%9f-%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%93%d7%99%d7%92%d7%99%d7%98%d7%9c%d7%99-%d7%91%d7%92%d7%95%d7%92%d7%9c-%d7%99/

בעלי עסקים קטנים שומעים מכל עבר שעליהם להשקיע בפרסום בדיגיטל, בעיקר בגוגל ובפייסבוק. האם כדאי לעסקים קטנים להשקיע את תקציב הפרסום שלהם בדיגיטל; מהם היתרונות העיקריים של פרסום דיגיטלי בגוגל; ואיך לנהל נכון קמפיינים במערכת הפרסום של גוגל; כל זאת ועוד בכתבה הבאה.

פרסום דיגיטלי בגוגל מכל מקום

השקעה נכונה בפרסום דיגיטלי יכולה להיות משמעותי לעסק קטן וגדול כאחד

חשיבות פרסום העסק בקטן בדיגיטל

עסקים גדולים משקיעים תקציבי ענק לצורך פרסום בדיגיטל, עם זאת לעסקים הקטנים אין אפשרות להשקיע סכומים גבוהים, אך אפשר לנהל קמפיינים מנצחים גם בתקציב נמוך. חשוב להדגיש כי פרסום דיגיטלי בגוגל מתאים גם לעסקים הקטנים והבינוניים. גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול, הפופולרי והמוביל, ורוב הלקוחות שלכם משתמשים במנוע החיפוש, לכן חשוב ליצור נכס דיגיטלי משמעותי באינטרנט ולחשוף את העסק בפני קהלי יעד שונים בגוגל.

הפרסום הדיגיטלי במנוע החיפוש הפופולרי מבוסס על מערכת גוגל אדס, יחד עם זאת כדאי לשלב גם קידום אורגני בגוגל כדי להציב את האתר של העסק במיקום גבוה בדף התוצאות הראשון. כמו כן, מומלץ לעסקים קטנים לפתוח חשבון בשירות גוגל לעסק שלי כדי להופיע במפות גוגל ובדפי תוצאות החיפוש.

פרסום בגוגל יסייע לעסק שלכם בכמה דרכים:

חשיפה רחבה – מערכת הפרסום של גוגל נקראת Google Ads, המערכת המתקדמת כוללת כלים רבים ומבחר אפשרויות, באמצעות ניהול קמפיינים בגוגל אדס אפשר לחשוף את העסק בפני קהלי מטרה שמאפייניהם ידועים מראש.

מיתוגפרסום ממומן בגוגל מחזק את המותג שלכם, באמצעות מודעות הפרסום ובשילוב קידום אורגני במנוע החיפוש, העסק שלכם יזכה לחשיפה רחבה, לנראות בולטת ותיהנו מנכס דיגיטלי בעל ערך התורם לחיזוק המותג ולשיפור במכירות ובהכנסות העסק.

גידול בפניות לעסק – תוך זמן קצר מרגע עליית מודעת הפרסום בגוגל העסק שלכם יזכה לגידול משמעותי בפניות מצד לקוחות חדשים וקיימים, לרבות גידול בתעבורת הגולשים לאתר.

עלייה מיידית במכירות – במרבית המקרים מטרת הקמפיין בגוגל היא להגדיל את קצב המכירות בעסק. מיד לאחר הצגת המודעה בגוגל העסק יזכה לפניות רבות לכן חשוב להיערך לכך בהתאם כדי לעמוד בביקושים ולהבטיח שירות מהיר ויעיל ללקוחות.

פרסום ממוקד – מערכת הפרסום של גוגל מאפשרת לכם להגדיר במדויק את קהל היעד אליו אתם מעוניינים להגיע, אפשר לפלח קהלי יעד על פי פרמטרים רבים ומגוונים כדוגמת מין, גיל, שפה, אזור מגורים, תחומי עניין ועוד. פילוח מדויק של קהל היעד מבטיח חיסכון בעלויות הפרסום וחשיפה ממוקדת המסייעת לכם לקבל לידים איכותיים שקל להפוך למכירות בפועל.

מהם היתרונות של פרסום דיגיטלי בגוגל עבור עסקים קטנים?

פרסום בגוגל מבוסס על שיטת תשלום לפי הקלקות, כלומר PPC (Pay Per Click). למעשה, אתם משלמים רק עבור הקלקה בפועל על מודעת הפרסום שלכם בגוגל. את הקמפיינים מקימים ומנהלים באמצעות פלטפורמות הפרסום הנקראת גוגל אדס (Google Ads). תכנון וניהול קמפיינים בגוגל אדס דורש ידע וניסיון כדי למקסם תוצאות ועל מנת לייצר לידים איכותיים, עם זאת כדי לחסוך עלויות אפשר לנהל את הפרסום בגוגל לבד.

יתרונות הפרסום בגוגל לעסקים קטנים:

• פילוח מדויק של קהלי המטרה מבטיח שמודעות הפרסום שלכם יוצגו רק בפני לקוחות פוטנציאליים, בהתאם למאפייני קהל היעד ומילות המפתח שהגדרתם.

• שליטה מלאה בתקציב הפרסום, באפשרותכם לקבוע תקציב יומי, לקבוע עלות מקסימלית לקליק, ואפשר לפרסם גם בתקציב נמוך.

• כלים לניתוח ולמעקב אחר תוצאות הקמפיינים שלכם בגוגל.

• חשיפה רחבה המבטיחה פניות רבות לעסק וגידול במכירות.

• אפשרויות פרסום כמעט בלתי מוגבלות באמצעות גוגל אדס, כולל אפשרות לנהל קמפיינים מסוג רימרקטינג (שיווק מחדש), פרסום ברשת המדיה, ביוטיוב ועוד.

• מודעות הפרסום הממומן מוצגות מעל התוצאות האורגניות בדפי תוצאות החיפוש, לכן העסק זוכה לחשיפה כבירה, לעניין רב ולמיתוג מנצח.

טיפים חשובים לפרסום נכון ואפקטיבי של עסקים קטנים

רבים מבעלי העסקים הקטנים מתלבטים האם להשקיע תקציב לצורך פרסום ממומן בגוגל. יש עסקים המעדיפים לפרסם ברשתות החברתיות, אך הניסיון מוכיח כי פרסום בגוגל עובד ומתאים בין השאר גם לעסקים הקטנים. אפשר לנהל קמפיינים מעולים גם בתקציב נמוך, לכן חשוב להכיר את האפשרויות המתקדמות של גוגל אדס ולהבין כיצד פרסום דיגיטלי בגוגל עובד.

פרסום דיגיטלי בגוגל מכל מקום ובכל זמן

הפרסום הדיגיטלי מתפרס על מגוון ערוצי פרסום

אחד הטיפים החשובים ביותר לפרסום אפקטיבי בגוגל הוא לשלב בין פרסום ממומן לקידום אתרים אורגני, כך העסק הקטן זוכה לחשיפה רחבה ומיידית עד שמאמצי הקידום האורגני יובילו אותו למיקום גבוה בתוצאות החיפוש. כמו כן, שילוב נכון בין קידום אורגני לפרסום ממומן בגוגל מאפשר לכם לבנות נכס דיגיטלי ולחזק את המותג שלכם, כך תוכלו להתחרות בעסקים גדולים ולהפוך לאוטוריטה בתחום העיסוק שלכם.

חשוב לוודא כי מודעות הפרסום שלכם יוצגו גם במובייל. באמצעות מערכת הפרסום של גוגל תוכלו להציג את המודעות גם במובייל, זהו יתרון חשוב לעסק קטן מאחר ורוב הלקוחות יגיעו אליכם דרך הסמארטפון.

כאשר אתם מנהלים קמפיין בגוגל כדאי לחלק את התקציב לכמה קמפיינים כדי לבדוק איזו מודעה הביאה לכם את הלידים האיכותיים ביותר. לכן, כדאי לפרסם חלק מהמודעות ברשת המדיה, לבדוק האם קמפיין ברשת החיפוש עדיפה, ומומלץ לבחון אפשרויות נוספות כמו פרסום ביוטיוב.

כדי למקסם את התוצאות של פרסום דיגיטלי בגוגל מומלץ להיעזר באנשי מקצוע מנוסים, אמנם יש לשלם תמורת השירות, אך אם בוחרים נכון את חברת הפרסום, העסק שלכם יקבל יותר פניות מלקוחות ותיהנו מהשקעה משתלמת המביאה לשיפור ניכר בתוצאות העסקיות.


B144 דיגיטל אחת מהחברות המובילות בתחום הפרסום בדיגיטל עם תג איכות של גוגל פרטנרס (Google Partner).
כחברה העובדת בשותפות קבועה עם גוגל, אנחנו מומחים בשיוק דיגיטלי ויודעים בדיוק איפה הקהל שלכם נמצא ומה הם מחפשים.
תנו למומחים של B144 דיגיטל למצוא לכם את חבילות הפרסום המשתלמות ביותר, כלי פרסום דיגיטליים חדשניים ופתרונות שיווק במטרה להגדיל את כמות הלקוחות שלכם.     לחבילות הפרסום שלנו לחצו כאן >>>

גוגל פרטנרס

תג איכות גוגל פרטנרס

B144 עסקים
פתרונות פרסום דיגיטליים

כתבות נוספות בנושא
פרסום ממומן בגוגל

 דילוג לתוכן