פרסום בגוגל: המדריך המקיף והמקצועי לקידום העסק

לפרסם בגוגל בלי טעויות: איך לפרסם את העסק בגוגל

מאת: 
עודכן בפברואר 2024
זמן קריאה: 04:51 דק

2019-08-08

https://www.b144biz.co.il/digital-marketing/google-ads-and-ppc/google-advertising-and-google-campaign/

תוכן עניינים; ניתן לדלג לתוכן הרלוונטי

אין צורך להסביר מדוע חשוב פרסום בגוגל חשוב היום לכל עסק או חברה. גוגל יחד עם פייסבוק חולשות על כ-60% משוק הפרסום בדיגיטל. לכן בואו נצלול ישר להארד קור של רזי הפרסום הממומן בגוגל, על מנת שגם אתם תוכלו לפרסם את העסק שלכם במנוע החיפוש המוביל בעולם בכוחות עצמכם לאחר שתקראו מדריך זה.

למי מתאים פרסום בגוגל?

הפרסום במערכות גוגל מתאים לכל סוג עסק או בקצרה, פשוט לכולם! הזכרנו את פייסבוק? אז גם ענקית הרשתות החברתיות מפרסמת בגוגל ( גם גוגל מפרסמת בפייסבוק…) כמו חברות ענק רבות אחרות ובמקביל אליהן גם חברות בינוניות, עסקים קטנים, ופרילנסרים. השאלה המתבקשת היא איך זה שעסק קטן לא ייבלע ויפסיד מול תקציבי הפרסום הגדולים של החברות הללו? איך עסק קטן יכול להתמודד מול אותן חברות ולהגיע לתוצאות הראשונות בדף החיפוש? כדי לענות על שאלה זו חשוב להבין איך מנוע החיפוש של גוגל עובד.

פרסום בגוגל הוא תהליך עם יתרונות רבים אך היתרון המרכזי הוא שבשונה מפייסבוק למשל, שם התקציב שלך 'נשרף' לא משנה למי הוא נחשף, הפרסום במערכות גוגל מאפשר תשלום פר קליק בלבד ( ומכאן הביטוי: פיי, פר קליק: PPC) זוהי שיטת פרסום חסכונית יותר בשיטת PULL כלומר משיכה של לקוחות מתעניינים אשר מזינים בשורת החיפוש את מה שהם מחפשים, לדוגמא: 'חנות פרחים בתל אביב' ולאחר מכן מתקבלות תוצאות רלוונטיות כשגם העסק שלכם יכול להופיע ביניהן במידה ויקודם בצורה נכונה.
היתרון המשמעותי בשיטה זו שהמפרסם משלם רק על חשיפה רלוונטית של גולש שלחץ על המודעה בגוגל, אם הגולש לא לחץ על המודעה המפרסם אינו משלם וליהפך.

לעומת זאת בשיטת ה-PUSH של פייסבוק ואחרות, המערכת 'דוחפת' לגולשים שונים מודעות ממומנות ואתה, הלקוח, העסק שמשלם על אותן מודעות, משלם עליהן לא משנה אם מקליקים עליהן או לא. בגוגל מקנים חשיבות לאיכות המודעה ולא רק לתקציב הנשפך עליה וכל המודעות נבחנות לפי מדד איכות שווה. שיטת ה- PUSH אינה חושפת גולשים לפי רלוונטיות אלא לפי כמות כך שלא תמיד הפרסום מצליח לקלוע באופן מדוייק.

 

תוצאות ממומנות בעמוד תוצאות החיפוש של גוגל

תוצאות ממומנות בעמוד תוצאות החיפוש של גוגל

פרסום בגוגל: מתחילים מהבסיס

בבסיס הפרסום בגוגל נמצאים שני עקרונות מרכזיים על פיהם עובדת מערכת הפרסום של גוגל – 'גוגל אדס' (לשעבר גוגל אדוורדס).

העיקרון הראשון – תחרות בצורת מכרז על מקום בדף תוצאות החיפוש.

העיקרון השני – תשלום עבור קליקים בלבד.

מהו עיקרון הפרסום בגוגל?

אפשר לומר שגוגל אדס היא בסך הכול פלטפורמה טכנית לקידום עסקים קטנים, בינוניים וגדולים, במנוע החיפוש שלה. אין לה העדפות מגדריות, פוליטיות או אחרות והיא בסך הכל מציבה למפרסמים במה.

אמנם יש לה די הרבה כללים, אך אם תעמדו בכולם ותדעו להשתמש במכונת הפרסום הגדולה בעולם שהיא מפעילה, תוכלו להתברג בדף תוצאות החיפוש הראשון לצד מותגים וגופים גדולים מכם בהרבה שכן השיטה עליה מבוסס האדרנק (Adrank), נוסחת הדירוג של גוגל למודעות, עובדת על כללים ברורים המאפשרים לכולם סיכוי שווה להתמודד במכרז על משבצות הפרסום במקומות גבוהים על סמך איכות ורלוונטיות מילות המפתח במודעות הקמפיין שלכם, חוויית דף הנחיתה אליו מעבירה המודעה את הגולש, שיעור הקליקים על המודעה (CTR) וכללים נוספים.

יש לכם תקציב לקידום העסק? נהדר, למדו איך להשקיע אותו ביצירת קמפיין ממומן בגוגל, מנוע החיפוש המוביל בעולם ותוכלו להגיע ללקוחות חדשים 24/7 בעזרת מודעות טקסט או תמונה, באתר, במובייל או באפליקציות, בקמפייני טלפון או קמפייני קניות, ובעזרת קמפיינים מדודים ויעילים תשיגו לידים לעסק שלכם שיהפכו בהמשך למכירות אם רק תדעו כיצד לתרגם את הידע לפרסום מדויק וחד מטרה והפיכת כל ליד ללקוח חוזר.

איך יוצרים קמפיין בסיסי בגוגל?

פלטפורמת הקידום של גוגל, Google Ads היא אחת הפלטפורמות הקלות להבנה ולשימוש. לא חייבים להיות מומחים גדולים על מנת להרים קמפיין מודעות בסיסי אך אל תתנו לקלות השימוש להטעות אתכם – עיקר העבודה בגוגל אדס טמונה בהבנה כיצד הדברים עובדים מאחורי הקלעים ונדרש ניסיון רב להתמחות בה ברמה מקצועית.

יצירת קמפיין מודעות בסיסי בגוגל מצריכה מכם להיות בעלים של דומיין כלשהוא, אתר או דף נחיתה שכן בלעדיהם אין לכם אפשרות ליצור מודעות פרסום.

פתיחת חשבון – יצירת חשבון בגוגל אדס היא פשוטה ולאחריה אתם מקבלים מספר לקוח בגוגל אדס שישמש אתכם לזיהוי ויאפשר לכם גם לקבל תמיכה מגוגל.

מסך הבית – במסך הבית של גוגל אדס תמצאו לשונית עליונה ולשונית צדדית. במרכז הדף מופיעים נתונים גרפיים על מצב הקמפיין שלכם, זהו למעשה חלון המבט הכללי (Overview).

אם עוד אין לכם קמפיין פעיל, מן הסתם כל הנתונים בעמודות הצבעוניות שלפניכם תהיינה מאופסות: קליקים, חשיפות, עלות ממוצעת לקליק ועלות כללית לקמפיין הם ארבעת הפרמטרים המופיעים באותן עמודות יחד עם ציור גרפי שלהם.

לשוניות נוספות בסרגל הצדדי:

המלצות – אם אין לכם מושג איך להתקדם גוגל מציעה המלצות משלה לקמפיין שאתם יכולים להיעזר בהן.

קמפיינים – זאת הלשונית אליה אתם רוצים להיכנס כדי להתחיל ליצור קמפיין מודעות בגוגל אדס.

סדר הלשוניות בסרגל הצידי מתאים הייטב להיררכיית הקמפיין והיא כדלקמן:

• קמפיין

• קבוצות מודעות

• מודעות ותוספים

• מילות חיפוש

כל קמפיין מורכב מקבוצות מודעות המכילות מודעות ותוספי מודעות.

מודעות אלה מבוססות על מילות חיפוש עיקריות (Keywords) שמטרתן להציב את המודעה שלכם בראש דף תוצאות החיפוש במידה ותהייה התאמה לביטוי שהקיש הגולש.

לחיצה על הפלוס הכחול ויוצאים לדרך

כמו בכל מערכת, גם בגוגל אדס הדרך הטובה ביותר להכיר את המערכת היא להתנסות בה. יצירת קמפיין חדש ולאחר מכן קבוצת מודעות ומודעה, קלה ואינטואיטיבית.

אם אין לכם עדיין רעיון איך לבנות את הקמפיין אתם יכולים להתחיל מיצירת מודעה אחת.

צרו 'קמפיין חדש' וקבוצת מודעות ולאחר מכן המשיכו למסך המציע ליצור מודעה או גשו ללשונית מודעות ותוספים (Ads & extensions) ולחצו או על הפלוס הכחול או על צרו מודעה.
בעקבות הלחיצה ייפתח מסך נוסף ובו כל אפשרויות המודעה שאתם יכולים ליצור: מודעת טקסט, מודעת רספונסיבית לרשת החיפוש, מודעת התקשרות טלפונית בלבד, מודעת וידאו, מודעה לג'ימייל ועוד.

בהתאם לבחירה שתעשו ייפתח לכם מסך נוסף. מלאו בו את הנתונים הרלוונטיים: שם הקמפיין, שם קבוצת המודעות ועוד.

איזה קמפיין מומלץ לבחור?

גוגל מציעה את סוגי הקמפיינים הבאים:

• לידים

• מכירות

• תנועה לאתר

• קמפיין מיתוגי

• קידום אפליקציה

• קמפיין ללא הגדרה

בחרו את הקמפיין שהכי מתאים למטרות שלכם. אם אתם לא יודעים מה לבחור יש לכם אפשרות לרחף מעל כל אחת מהאפשרויות וגוגל תפתח מסך קטן עם הסבר על כל אפשרות.

לאחר שבחרתם באפשרות הרצויה תעברו למסך הבא שמבקש מכם לבחור את הרשת בה תקדמו את המודעה:

• רשת החיפוש

• רשת המדיה

• פלטפורמת וידאו

• פלטפורמת שופינג

• פלטפורמה חכמה

גם כאן יש הסבר קצר על כל אפשרות ומין הסתם אתם צריכים לדעת איזה פורמט רצוי לכם.

לחיצה נוספת ובחירה של אחת האפשרויות מעבירה אתכם למסך הבא בו גוגל מבקשת מכם לבחור מטרה למודעה שלכם:

• ביקורים באתר

• שיחות טלפון

• ביקורים בחנות

• הורדת אפליקציה

• טופס לידים

הקמפיין שלכם מתחיל לקבל צורה. נניח בחרתם 'לידים' כמטרה, תוכלו לבחור האם המודעות שלכם תופענה רק ברשת החיפוש – כלומר בסרגל תוצאות החיפוש של גוגל, או גם ברשת המדיה כמודעות תמונה ברשת האתרים השותפים של גוגל, יוטיוב ועוד.

בחרו שם לקמפיין, מיקום גיאוגרפי למודעות, שפה, קהל, תקציב יומי, ועוד.

אל תשכחו ליצור תוספי מודעות ועברו ליצירת קבוצת מודעות.

מהן קבוצות מודעות?

קבוצות מודעות הן בסך הכל כלי ארגוני שמאפשר לכם לחלק את הקמפיין לקטגוריות.

נניח יש לכם חנות ביגוד והנעלה, תוכלו ליצור קבוצת מודעות אחת לנעליים ואחת לבגדים. אתם לא חייבים לעשות את זה או יכולים לבחור לעשות זאת כבר ברמת הקמפיין או לחלופין ברמת המודעה אבל זאת אפשרות הגיונית שתקל עליכם בהמשך.

ברמת קבוצת המודעות אתם יכולים כבר להכניס מילות מפתח רלוונטיות.

תכל'ס איך יוצרים מודעה בגוגל?

אם הגדרתם נכון את כל שלבי הקמפיין עד כאן כל מה שנשאר לכם זה לכתוב את המודעה. הנה שדות המודעה במודעת חיפוש בגוגל לדוגמה:

Final URL – כתובת האתר או דף הנחיתה אליו יעבור הגולש לאחר שיקליק על המודעה שלכם.

Headline 1 – שורת הנושא של המודעה. יש לכם 30 תווים ליצוק כותרת מושכת ומניעה לפעולה, לשלב את שם המותג שלכם או כל רעיון אחר שיש לכם לכותרת ראשית.

Headline 2  – תווים נוספים העומדים לרשותכם להוספת תוכן רלוונטי.

Headline 3 – תוספת שורה חדשה יחסית בגוגל ועוד פיסת נדל"ן למסרים שיווקיים.

Display path – סוג של URL ייצוגי בלבד בו אתם יכולים לשים שוב את שם המותג ומילת מפתח מרכזית, את סוג המוצר או השירות וכדומה.

Description 1 – מקום לפירוט נוסף על העסק שלכם. 90 תווים בהם אתם יכולים להתפרע.

Description 2 – גוגל הוסיפה לאחרונה שורת תיאור נוספת. נצלו כל תו!

זהו, יצרתם מודעה!

חשוב ביותר: צרו עוד מודעות, כמה קבוצות מודעות וכמה קמפיינים שתרצו אך העיקר: שלבו את מילות המפתח הרלוונטיות שבחרתם במודעות הללו כמיטב יכולתכם שכן אלו יקבעו האם המודעה שלכם תופיע לגולש לאחר שיקיש את מילת החיפוש שלו בסרגל החיפושים של גוגל.

להיות ראשון בגוגל

אז הבנו את העיקרון לפיו מערכת הפרסום של גוגל עובדת ומה היתרון הבולט שלה. עכשיו תכל'ס: נניח אתה בעל עסק קטן, אינסטלטור מרמת גן לדוגמה, איך תצליח להתברג בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל כאשר גולש כלשהוא, לקוח פוטנציאלי, יקיש בשורת החיפוש בגוגל: 'אינסטלטור טוב ברמת גן' למשל. לשם כך יש לבנות קמפיין פרסום בגוגל בצורה ממומנת על מנת להגיע ליעדים ולכמות מכירות רצויות.

כאן המקום להדגיש: מערכת הפרסום של גוגל היא אמנם אחת המערכות הברורות והקלות לתפעול, אך יחד עם זאת, כמו בכל פלטפורמה אחרת היא מצריכה המון לימוד וזמן רב להשקעה ולהתנסות, דברים ברי ביצוע, אך כאשר מדובר בעסק שלך השאלה היא האם אתה יכול להרשות לעצמך לבזבז זמן וכסף יקרים על 'שכר לימוד'. קח בחשבון שחברות אחרות מעסיקות בעלי מקצוע משופשפים אשר, סליחה על הביטוי: יאכלו אותך בלי מלח וידחקו את המודעה שלך למטה בדירוג, לא מכיוון שהם חכמים יותר אלא פשוט כי יש להם את הניסיון בביצוע אופטימיזציה לקמפיין שלהם ותקציבי פרסום גבוהים יותר, כך שהזמן והכסף שתשרוף על לימוד המערכת יגרמו לך להגיע לתוצאות לא הכי טובות בלשון המעטה ואולי גם להתייאש ולהפסיק להאמין ביכולת להשיג לקוחות דרך גוגל.

בכל זאת החלטת להתקדם לבד? כבוד! ננסה לתת לך כמה כלים להתחלה קלה:

פרסום ברשת החיפוש של גוגל – ברשת זו מופיעות מודעות טקסט המורכבות מכותרת, תיאור ראשי, תיאור משני, פרטי העסק כמו: טלפון, כתובת וכדומה, לינק לאתר שלך ועוד.

היתרון ברשת החיפוש הוא שאתה לא צריך לעצב מודעה עם תמונה או באנר ויכול לכתוב מה המוצר או השירות שאתה מציע בכמה משפטים (ויתרונות נוספים שנפרט בהמשך).

פרסום ברשת המדיה של גוגל – כאן המודעות מורכבות מתמונות, אותן אפשר לעצב באופן עצמאי ולהעלות למערכת או להיעזר במערכת העיצוב הבסיסית הקיימת בגוגל להעלאת מודעה.

מודעות אלו זוכות לחשיפה במגוון אתרים ושותפים של גוגל (יוטיוב ואחרות) ואתרים נוספים לבחירתך והן מופיעות פעמים רבות במהלך היום באתרים הללו, אך אחוז ההקלקה עליהן (CTR) נמוך לעומת מודעות המופיעות ברשת החיפוש. מצד שני הנראות שלהן טובה יותר ויכולה למשוך את העין ולהגיע לגולשים הנמצאים בפורטלים ואתרים גדולים, לחשוף את העסק שלך ולהניע אותם להיכנס לאתר שלך או לעסק עצמו.

רשת החיפוש או רשת המדיה? מצאו את ההבדלים

אוקיי, השלמתם את תהליך ההרשמה למערכת הפרסום הממומן של גוגל: 'גוגל אדס', יצרתם שם משתמש, הזנת פרטי כרטיס אשראי ואתם מוכנים ומזומנים להתחיל לפרסם את העסק שלכם בגוגל. פירטנו קודם כיצד ליצור מודעה אך הפעם נתמקד בהבדל בין מודעה ברשת החיפוש לרשת המדיה.

גוגל מאפשרת לפרסם בשתי פלטפורמות פנימיות עיקריות המרכיבות אותה: רשת החיפוש ורשת המדיה. בנוסף היא גם מאפשרת לפרסם מודעות התקשרות בלבד ללא צורך באתר אינטרנט גדול ועשיר בתוכן, אך האפיקים הראשיים של פרסום בגוגל הם ברשת החיפוש וברשת המדיה.

באיזו רשת עדיף לפרסם?

הבסיס להשגת ליד (LEAD) של גולש שהקליק על המודעה והשאיר פרטים בטופס יצירת הקשר או התקשר ישירות לעסק, זה דרך מודעות ממומנות ברשת החיפוש.

פרסום בגוגל מתאים גם למטרות מיתוג העסק וחשיפתו לקהל הרחב ולגולש שלאו דווקא ילחץ על המודעה שלך וישאיר פרטים. יש למודעות האלו כוח להגיע ללקוחות פוטנציאליים רבים אשר יכירו את העסק שלך באמצעות אותן מודעות ובין אם יקליקו על המודעה או לא, הרי שכבר זכית לפרסום וחשיפה ובהמשך כאשר אותו גולש יחפש 'אינסטלטור ברמת גן' לדוגמא ויראה את העסק שלך לאחר שראה מודעה שלך ברשת המדיה, יחליט אולי להיכנס לבדוק אותך תודות לאותה מודעה.

 

פרסום בגוגל ברשת הפרסום של גוגל

GDN – רשת המדיה של גוגל

הסוד למודעה מנצחת בגוגל

כאשר מדובר במודעה לרשת המדיה העיצוב הוא מרכיב חשוב ביותר לצד שורת הקופי והסלוגן שעל התמונה במודעה וכן המבצע שהעסק מקדם.

כאשר מדובר במודעה לרשת החיפוש כאן כבר יש חשיבות רבה יותר לתוכן ולטקסט, כאשר כל מילה קובעת שכן מספר המלים שיש לך מצומצם ועליך לתמצת את התוכן, את המסר ואת הצעת המכר שלך בכמה משפטים בודדים. נשמע פשוט וזה אכן פשוט – אין סודות כשמדובר בתוכן טוב אך יש כמה דגשים שאפשר ליישם:

פנייה לקהל היעד – פרסום במנוע החיפוש של גוגל הוא תהליך המחייב חשיבה ויצירתיות. חשוב להבין למי אתם פונים ולהתאים את תוכן המודעה שלכם לעולם המושגים ולשפה שהלקוח הפוטנציאלי שלכם מכיר ואוהב.

פשטות – בפלטפורמת הפרסום של גוגל אין מקום ליותר מדי קריאטיביות. את זה תשמרו לפייסבוק. כאן אתם צריכים לזקק את המסר שלכם, להנגיש את המוצר או השירות שלכם לגולש בכמה מלים ואם יש לכם יתרון אמיתי כלשהוא לכתוב אותו בצורה הכי ישירה ולא לשכוח להוסיף את שם העסק.

למרות זאת…

שימוש בטיזר – שיטה פחות קונבנציונלית למודעות גוגל על ידי טיזר בו אתם לא נוקבים בשם העסק ולא מספקים יותר מדי מידע על המוצר או השירות שלכם אלא מעלים טיזר שמטרתו אחת: קליק בייט – למשוך את הגולש להקליק ולהיכנס לאתר שלכם, שם כבר 'תפתו' אותו במלים ובתמונות לרכוש את המוצר שלכם או להירשם לשירות שלכם. שיטה מעט מסוכנת ולא תמיד יעילה אך אם הצלחתם לעלות על ביטוי ויראלי ולהחדיר מילת ביטוי רלוונטית לעסק שלכם, ייתכן ותגיעו לתוצאות מפתיעות.

למען האמת זה הרבה יותר מורכב מזה…

עד כאן פירטנו בצורה די כללית לגביי סוגי המודעות בתהליך הפרסום של גוגל, אך אנו רוצים לעמוד בהתחייבות כותרת הכתבה ולספק מדריך מקיף ומקצועי לפרסום ממומן בגוגל. אז אם עוד לא החלטתם להשאיר את העבודה לחברת קידום שתעשה עבורכם את העבודה ואתם רוצים לצלול לתוך תוכנת 'גוגל אדס' ולקבל טיפים פנימיים לפרסום חכם בגוגל אתם מוזמנים להמשיך לקרוא.

החוק הגלוי והשיטה הבדוקה למודעה מנצחת בגוגל!

אנו מתרכזים כעת במודעה לרשת החיפוש:

כאמור רוב המודעות ולבטח האפקטיביות ביותר להשגת קליקים ולידים מיידים לעסק במידה והמוצר או השירות ודף הנחיתה או האתר שלך מושכים מספיק, הן מודעות לרשת החיפוש המורכבות בסך הכול מכ-4,3 שורות טקסט אך למעשה מהוות מנגנון שלם המתנהל מאחורי הקלעים במערכת המחליטה איזה מודעות לפרסם ראשונות.

מנגנון זה מבוסס על ה-AdRank המפורסם של גוגל. ואף על פי שסודות ושמועות רבות רצות ברשת על מה מרכיב את אותו אדרנק על כ-130 מרכיביו (אם הם באמת קיימים) ה-'סודיים' ואין ספור השיטות השונות המציעות דרך לפצח את אותה שיטת דירוג מודעות כדי להגיע לתוצאות הראשונות בדף החיפוש, למעשה הדברים פשוטים הרבה יותר.

מה זה ?AdRank

ההחלטה אילו מודעות יוצגו לפי איזה סדר בדף תוצאות החיפוש של גוגל נתונה בידיו של האלגוריתם של גוגל האחראי על קביעת דירוג המודעות ה-AdRank.

ככל שאיכות המודעה שלכם גבוהה יותר לצד פרמטרים נוספים, תצליחו לקבל ציון איכות גבוה יותר למודעה לפי אותו מדד ולהגיע גבוה יותר בדף תוצאות החיפוש עם המודעה שלכם.

שיטת הפעולה במערכת הפרסום של גוגל היא באמצעות מכרז:

מודעות של עסקים רבים מתחרים בכל רגע נתון על משבצות הפרסום הקיימות ואלו שזוכות לציון מודעה גבוה יותר בכל רגע נתון הן אלו המופיעות ראשונות במנוע החיפוש.

פרסום בגוגל הוא תהליך בו "השחקנים" צריכים לשפר את המוצרים שלהם ואת המסרים השיווקיים, באופן קבוע, אחרת יישארו מאחור.

ייתכן וגוגל מסתירה כמה דברים ולא חושפת את כל המרכיבים אילו מודעות תפורסמנה ראשונות אך על פניו גוגל מציעה את 'המתכון' למודעה האופטימלית בשלמותו ובצורה גלויה באתר שלה ומפרסמת הלכה למעשה ממה מורכב אותו AdRank כאשר כל מה שצריך לדעת זה לקרוא, להבין וליישם את הכללים להשגת אדרנק גבוה ולהגיע לדירוג גבוה למודעה, אם רק תלכו לפי החוקים, תגיעו לחשיפה מקסימלית בתוצאות החיפוש ראשונות בגוגל.

הפרמטרים המרכיבים את ה-ADRANK (דירוג המודעה) בפלטפורמה של פרסום בגוגל, לפי גוגל הם:

• סכום ההצעה שלך על מילת החיפוש או הביטוי שהגולש הקיש.

• ציון האיכות של המודעה שלך ברגע העלאת המודעה (לציון האיכות של המודעה חשיבות מכרעת בקביעת דירוג המודעה, פרטים נוספים בהמשך).

• עמידה בסף המחיר להופעה של המודעה על פי ה-ADRANK.

• פרמטרים הקשורים לגולש שהקיש את הביטוי כמו: מיקומו, המכשיר ממנו חיפש, זמן החיפוש, שפת החיפוש, מה הוא חיפש, מודעות מתחרות וסיגנלים נוספים המשויכים לאותו גולש.

• איכות תוספי המודעה ה- LINKS SITE. לכל מודעה יש תוספי מודעה בהם ניתן להוסיף מידע על העסק, לקדם אותו באמצעות משפטי מכירה שיווקיים, לספק אפשרות מעבר לדפים פנימיים באתר ועוד (פירוט על 'תוספי מודעות' בהמשך).

נמשיך?

אמרנו שלאיכות המודעה יש תפקיד מכריע בהשגת ציון כללי גבוה למודעה ובהגדלת הסיכוי להופעתה במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל לאחר שהגולש הקיש וחיפש את מה שחיפש.

איך משיגים ציון איכות גבוה למודעה?

גם כאן, כמו באדרנק, אין סודות. גוגל מסבירה בצורה מפורשת מה יש לעשות על מנת ליצור מודעה מנצחת, כזאת שתגבר על מודעות אחרות, גם כאלו של מותגים גדולים ורבי תקציב, שהרי סכום ההצעה על הביטוי שמציע הלקוח במכרז הוא רק מרכיב אחד בקביעת דירוג המודעה.

3 המרכיבים של ציון האיכות למילות החיפוש במודעות פרסום בגוגל

ציון האיכות של המודעה נקבע לפי שלושה מרכיבים והוא מבוסס על איכות מילות החיפוש שלכם, איכות דף הנחיתה וביצועי המודעה המשוערים (לא הסברנו כיצד לבחור את מילות החיפוש הנכונות ואיך לבנות את הקמפיין, נגיע לכך בהמשך).

רלוונטיות המודעה – אולי הגורם החשוב ביותר בכל מודעות הפרסום בגוגל. קל להבין זאת בצורה אינטואיטיבית אך עוד יותר קל בדוגמא: נניח גולש חיפש "טוסט נקניק ברחובות" ? אם המודעה שלכם תכיל את הביטוי הזה ודף הנחיתה או האתר שלכם יכיל גם הוא את הביטוי או יהיה בעל תוכן רלוונטי, אזי הסיכוי שהמודעה שלכם תוצג במיקום גבוה יותר, גדול יותר.

אותה מילת קסם: 'רלוונטיות', צריכה להתקיים בין מה שהגולש חיפש, לבין מה שכתוב במודעה, לבין מה שיש באתר אליו עובר הגולש לאחר שהקליק על המודעה.

חוויית דף הנחיתה – בין אם מודבר בדף נחיתה קצר או ארוך, אתר תדמית, אתר תוכן או כל צורת אתר אחרת, האתר בו נוחת הגולש לאחר שהקליק על המודעה שלכם חייב להיות רלוונטי לביטוי שהביא את הגולש להגיע אליו דרך המודעה שלכם, והוא חייב להיות בעל ערך שימושי לגולש, ידידותי לגלישה ופרמטרים נוספים המשפיעים על איכות האתר כמו: זמן הטעינה של האתר, עיצוב האתר ואלמנטים נוספים שמשפיעים על זמן השהייה של הגולש באתר ( זמן שהייה רב יותר באתר מעלה את דירוג האתר), כמה פעמים חזר אותו גולש לאתר, אילו פעולות ביצע באתר: למשל הוספה של מוצר לעגלה, הרשמה לדיוור, רכישה וכדומה.

ה-CTR המשוער של המודעה – CTR (Click Through Rate) הוא מושג הקשור ישירות לתהליך פרסום בגוגל המודד את אחוז ההקלקות על המודעה שלך מתוך סך כל הפעמים בהן המודעה שלך הוצגה. מדד זה קובע מה הסבירות שהגולש ילחץ על המודעה שלך והוא נקבע לפי ניסיון העבר של המודעה, כלומר לפי לחיצות (CLICKS) קודמות.

נניח שהמודעה הוצגה 100 פעמים ולחצו עליה 25 פעמים, אז ה-CTR של אותה מודעה הוא 25%.

חשוב לזכור: בכל רגע נתון מיליוני מודעות פרסום בגוגל מתחרות זו בזו על מקום בדף תוצאות החיפוש. הקביעה אילו מודעות תוצגנה לפי איזה סדר תיקבע אמנם לפי נתוני האדרנק בכל רגע נתון, אך לתפקוד המודעה שלך ולהצלחתה בעבר יש חשיבות גדולה להצלחתה בהמשך, לכן חשוב ליצור מודעה איכותית, דף נחיתה איכותי ולדעת איך לנהל את הצעות המחיר על הביטויים שמפעילים את המודעה בצורה אופטימלית.

 

איך להשיג דירוג גבוה למודעה ולהופיע כמה שיותר למעלה בדף הראשון בגוגל?

כמה מושגים טכניים לפני שניכנס לפיצוח הקונספט למודעה מנצחת:

ציון האיכות הסופי של המודעה שלך מופיע לצד המודעה בצורה כזו: 7/10 למשל (ציון שבע מתוך עשר) ויש לו השפעה על דירוג המודעה שלך יחד עם הסכום המקסימלי שאתה מוכן להקציב על ביטוי כלשהו (נניח על: 'אינסטלטור ברמת גן') ויחד עם תדירות ההקלקה על המודעה שלך מתוך כמות הפעמים שהיא נחפשה לגולשים בגוגל (ה-CTR של המודעה) ופרמטרים נוספים, אתה מתחרה מול מודעות אחרות.

קל אולי להבין על הנייר אבל לא פשוט בכלל כשנכנסים לעומק ומנסים להבין איך אפשר לנהל בצורה מקצועית וחכמה את הקמפיינים שלך ב'גוגל אדס', פלטפורמה של פרסום בגוגל.

שני דברים נוספים שחשוב לזכור בנוגע לציון האיכות:

• אם ציון האיכות של מילת חיפוש הוא (…–…) כלומר עדיין אין ציון, זה מכיוון שהמודעה לא נחשפה עדיין מספיק פעמים או לא הוקלקה מספיק פעמים. אין זה אומר שהציון שלה הוא אפס.

• ציון האיכות של המודעה שלכם (או למעשה של מילת החיפוש שמפעילה את המודעה) לא משוקלל בעת קביעת ה-AdRank של המודעה במכרז.

מה זה CPC?

CPC (Cost Per Click) כשמו כן הוא: עלות הקליק. כמה עלה לכם בכל פעם שמישהו הקליק על המודעה שלכם. מידע זה עוזר לכם להבין תכלס כמה עלה הקמפיין שלכם והאם הוא היה כדאי, כאשר לאחר חישוב ההכנסות כתוצאה מאותם קליקים אתם יכולים להבין כמה דברים:

• האם ה-ROI (Return Of Investment) ההחזר על ההשקעה שלכם, הרווח, השתלם?

• האם הקמפיין פרסומי בגוגל עובד טוב מספיק?

• האם אתם יכולים לעמוד בעלות הקליק או שעליכם לשפר אותה, כלומר לבצע פעולות אופטימיזציה בקמפיין על מנת להוריד את עלות הקליק ולמקסם את הרווח שלכם מכל קליק.

מהו CPC והקשר שלו לגוגל

CPC – מתאר עלות שמשלם מפרסם עבור הקלקה על הפרסומת שלו.

מה זה רימרקטינג?

רי-מרקטינג ( שיווק מחדש) הוא כלי חשוב ביותר להגעה אל גולשים שכבר ביקרו באתר שלכם.

גולשים אלה נחשבים כבעלי סיכוי גבוה יותר לרכישות שכן הם כבר מכירים את העסק שלכם ומתעניינים במוצר או בשירות שלכם ולכן חשוב ביותר 'ללכוד' או 'לצבוע' אותם בעזרת פיקסל, קטע קוד קצר אשר מוטמע באתר שלכם ומסמן את כל מי שנכנס אליו.

לאחר שהגולש נכנס לאתר הוא נצבע ומנוטר וניתן לשלוח לו מודעות ייעודיות בהמשך עם הצעות המבוססות על מידע שנצבר על פי נתוני הגלישה בדפים בהם ביקר, המוצרים שראה וכדומה.

פרסום בגוגל מאפשר הגשה של מודעות דינמיות. מודעות דינמיות הן כלי מצוין עבור עסקים בעלי אתרים גדולים עם מספר מחלקות או אתרי אי-קומרס בעלי מגוון פריטים גדול. במודעות אלה גוגל בוחרת את הדף הרלוונטי לגולש לאחר סריקה של כל האתר ועל סמך ביטויים קיימים בדף הרלוונטי, המתאימים ביותר למילת החיפוש שהקיש הגולש.

היתרונות של מודעות דינמיות

חיסכון בזמן – במקום לבנות סטים של מודעות המבוססות על מילות חיפוש אותן ליקטתם בעמל רב ומצאתם באמצעי החיפוש הרגילים של גוגל, במודעות אלה זחלני גוגל מאתרים בעצמם את המלים המתאימות ביותר לביטויים שחופשו ושולחים את המודעות המתאימות ביותר לאותו גולש, אשר מקליק על המודעה ומגיע לדף המתאים ביותר.

עדכונים אוטומטיים – כאשר אתה מבצע שינויים באתר שלך, זחלני גוגל סורקים את האתר מחדש ומבצעים את ההתאמות ללא צורך בהתערבותך.

מחולל כותרות מתאימות (ורלוונטיות יותר) – גוגל מתאימה את הכותרות במודעות הדינמיות לביטוי שהגולש חיפש ובונה עבורך מודעות מדויקות יותר בהתאמה גבוהה יותר לביטוי שהגולש חיפש.

שליטה טובה יותר על הקמפיין – באפשרותך לשלול דפים או קטגוריות שאינך רוצה שהגולש יגיע אליהם באתר (נניח אין מלאי ממוצר כלשהו או הוא כבר לא מוצע למכירה) וכן לבחור קטגוריות ספציפיות שכן ברצונך שהגולש יגיע אליהם.

הגדלת התנועה לאתר – מודעות דינמיות עוזרות לאתר שלך להגיע ללקוחות נוספים שלא מגיעים אליו בדרך כלל דרך מודעות מבוססות ביטויים בלבד ולהגדיל את התנועה לאתר בגולשים רלוונטיים בעלי פוטנציאל להפוך ללקוחות.

תיאור טוב יותר – במודעות דינמיות באפשרותך להכניס שורת טקסט ארוכה אחת וליצוק תוכן מלא יותר למודעה.

נראות טובה יותר של ה-URL – במודעות הדינמיות גוגל עושה שימוש בכתובת הדומיין הסופית שלך ללא התוספות הפנימיות של כל דף פנימי והכתובת המוצגת קצרה ואסתטית יותר.

 

KPI's איך מודדים את הצלחת הקמפיין בתהליך פרסום בגוגל?

בסופו של דבר קמפיין דיגיטלי נמדד בדיוק כמו כל פעולת שיווק ומכירה אחרת: על פי התוצאות. אמנם בקמפיין דיגיטלי ניתן לקבל נתונים מדויקים יותר ולרדת לרזולוציות באמת מרשימות של מידע לגבי כל אחת ואחת ממילות החיפוש בקמפיין, דפי הנחיתה, המודעות ועוד, אך בשורה התחתונה גם בקמפיין דיגיטלי הכול נמדד לפי… השורה התחתונה… כמה כסף נכנס מהקמפיין ביחס לכסף שהוצא עליו.

הנה כמה KPI's (Key Parameters Indicators) מדדים ספציפיים מרכזיים לקמפיין פרסום בגוגל אדס:

IMPRESSIONS – מידת החשיפה של הקמפיין – ללא חשיפות של המודעה אין הקלקות. זה פשוט עד כדי כך. אמנם הצלחת המודעה מבחינת השגת לידים חשובה יותר ברוב הפעמים אך כפי שאמרנו בהתחלה, מודעות ברשת המדיה למשל לא משיגות הרבה קליקים אך הנראות שלהם חשובה, כמות החשיפות, כמו גם תדירות החשיפות לכל גולש ועוד, כל אלה מדדים שאפשר ללמוד מהם על הצלחת הקמפיין.

CTR – כמה אנשים (או רובוטים…) מתוך אלה שראו את המודעה שלכם לחצו עליה. כמובן שככל שאחוז ההקלקות גבוה יותר כך טוב יותר לקמפיין אך אפשר גם ללמוד רבות על המודעות לפי שיעור ההקלקה עליהן (בכל קמפיין אפשר ליצור כמה מודעות שרוצים) לעשות ניסויים (למשל B/A טסטינג על שתי מודעות שיש בהן אלמנט אחד שונה בלבד ולבחון איזו מודעה משיגה CTR גבוה יותר וללכת עליה).

Conversion Rate – יחס ההמרה. ייתכן ומישהו הקליק על המודעה שלך והגיע לדף הנחיתה אך נטש ולא השלים את הרכישה. יחס ההמרה נותן לך עוד מדד שאתה יכול לבחון לגבי מידת הצלחת המודעה או דף הנחיתה שלך (ייתכן והמודעה מעולה אך האתר לא טוב או שמילת חיפוש זאת או אחרת עשו עבודה טובה יותר בהמרת גולש לרכישה מאשר מילה אחרת שהביאה יותר קליקים, ועוד). בהמשך לאותו מדד, מדד נוסף: עלות ההמרה, נתון סוּפר חושב שנותן לך מידע כמה עולה לך כל המרה.

הסברנו קודם גם לגביי עלות לקליק (CPC) וכן אפשר לקבל מידע גם לגבי עלות לרכישה (CPA) ועלות לליד (CPL) ועוד.

נגענו גם במדד החזר ההשקעה (ROI) שהוא כאמור המדד החשוב ביותר אך ישנם עוד המון מדדים 'קטנים' יותר כמו: אחוז ההצלחה של המודעה שלך ביחס למודעות מתחרות, אחוז ההצלחה שלה ביחס למודעות אחרות בקמפיין, ועוד המון מדדים שונים שלמידת הנתונים שהם מספקים והסקת מסקנות מהתוצאות שלהם היא העבודה האמיתית של מקצועני ה-PPC באשר הם.

לפתוח חשבון ב'גוגל אדס' ולכתוב מודעה כמעט כולם יכולים, החוכמה האמיתית היא לנהל את הקמפיין מ-א' עד ת' בכל מובן, לבצע אופטימיזציה על בסיסי יומי, להסיק את המסקנות הנכונות ולשפר את הקמפיין הן ברמת התוכן והם ברמת העלות שלו.

 

פרסום בגוגל: 3 טיפים לניהול קמפיינים מוצלח בגוגל

1. מעקב UTM – זהו קוד קטן שמאפשר לנטר כל דבר כמעט החל ממילת חיפוש ועד הקמפיין. הוא מצוות ל-URL המודעה ועוזר לקטלג את מקור ההגעה source, המדיום, שם הקמפיין ועוד, ולהשתמש בנתונים אלו אחר כך בגוגל אנליטיקס כדי לברר מאיפה הגיעו אליך הגולשים לאתר, מאיזה קמפיין גוגל אדס ועוד. לפרסם בגוגל עם UTM מבטיח יכולות ניטור מדויקות יותר. היום כל קמפיין ממומן בגוגל או בכל פלטפורמה אחרת חייב להיות מתוייק וזאת בכדי שנוכל לנטר את הפעילות והיעילות של הקמפיין.

2. קוסטיום אודיאנס וקהלי רימרקטינג – יצירת קהל מובחר וקהל לשיווק חוזר הוא כלי עוצמתי המאפשר לך להגיע לקהל מתעניין, שכבר ביקר באתר שלך, קהל בעל פוטנציאל רכישה גדול יותר. באפשרותך לנטר קהל אשר התעניין במוצרים דומים לאלו שלך, בנושאים משיקים וליצור קהל מבוסס על תחומי עניין הקשורים לעסק שלך, קהל המבוסס על מבקרים באתר שלך, קהל המבוסס על רשימות אימייל של העסק, קהל המורכב ממי שכבר הוריד את האפליקציה שלך או רכש בחנות ועוד. חשיפת המודעות שלך לקהלים אלה תוריד את עלויות הפרסום בדרך כלל והיא ממוקדת יותר ומטרגטת קהל שסיכוי ההמרה שלו באתר גבוה יותר מקהל רנדומלי או כזה שלא בהכרח מחפש את השירותים או המוצרים שלך.

3. אסטרטגיית מילת חיפוש אחת בקבוצת מודעות – קיימות המון אסטרטגיות לבניית קמפיין פרסום ממומן בגוגל, חלקן מוצעות על ידי הפלטפורמה עצמה, ואם תשאלו מומחי קידום שונים תשמעו גישה שונה מכל אחד. אחת האסטרטגיות היא לבנות קמפיין, קבוצת מודעות ומודעה אחת סביב מילת חיפוש אחת בלבד. הסבר: אחת הבעיות הנפוצות בקמפייני גוגל היא שקיימות המון מילות חיפוש בקמפיין שחלקן הולכות לאיבוד: מצד אחד אתם רוצים להכניס כמה שיותר מילות חיפוש לאפשרויות שמפעילות את המודעה שלכם ומצד שני לא להתפזר יותר מדי ולהישאר ממוקדים. מילות חיפוש לא פעילות או בעלות ציון איכות נמוך פוגעות בקמפיין שלכם וכך נוצרה אסטרטגיית פרסום זו, שעל אך היותה סיזיפית (שכן היא דורשת בנייה של כמות קמפיינים, קבוצות מודעות ומודעות רבות) יש הטוענים שהיא השיטה היעלה ביותר להשיג מקסימום רלוונטיות ואחוזי הקלקה גבוהים.

האם שווה לבצע קידום ממומן לבד?

נגענו רק בקצה. יש עוד המון דברים שצריך ללמוד וליישם על מנת להפוך למומחה פרסום בגוגל, בין אם אוטומציות ותוכנות חכמות המאפשרות לבצע אופטימיזציה מהירה ומדויקת יותר, ניסויים וסקריפטים שיכולים לבחון אסטרטגיות קידום שונות, התממשקות למערכות הפנים ארגוניות של העסק דרך ממשק ה-API של הפלטפורמה ועוד.

האם יש לכם זמן להיכנס לזה? כאמור מערכת הפרסום של גוגל קלה יחסית ללמידה אך אין חכם מבעל ניסיון ועד שתהיו מומחים סיכוי רב שתפסידו כסף על קמפיין לא מספיק טוב.

לסיום הנה 4 דברים שכל מפרסם בגוגל חייב לבצע

1 . התאמה למובייל – אין זה סוד שרוב הטראפיק עובר או כבר נמצא בטלפונים הניידים. מחקרים רבים מראים כי גולשים עושים את הבירורים שלהם במובייל ובעת הרכישה הם מעדיפים לרוב לעבור לדסקטופ. בגוגל עשו את ההתאמות שלהם עם הוספת פיצ'רים ומתן העדפה לאתרים מותאמים למובייל והעדפת מודעות למובייל. בנוסף באפשרותכם לקבוע העדפה למודעה כך שתהיה מוצגת יותר במובייל על ידי העלאת סכום ההצעה על מילת החיפוש המפעילה אותה ב-40% אחוז למשל, לעומת מחשב, טאבלט וכו'. כמו כן באפשרותכם להוסיף סייט לינק למודעת מובייל וכמובן לאנדקס אותה על ידי רישום ואימות ב'גוגל לעסק שלי', כדי שתופיע במפות גוגל כעסק לכל דבר. פרסום בגוגל מחייב התאמה מלאה לכל סוגי המסכים.

2. תוספי מודעות – כמעט שכחנו… תוספי המודעות הם הרי חלק בקביעת ציון האיכות ודירוג המודעה. כאמור לתוספי המודעות (SITE LINKS) תפקיד חשוב בציון האיכות של המודעה והם מהווים נדבך לא קטן בציון זה לצד חווית דף הנחיתה, הרלוונטיות של המודעה וה-CTR. תוספי מודעות מושקעים לא רק מעבים את המודעה ונותנים לה נפח פיזי ושטח גדול יותר בדף תוצאות החיפוש אלא גם מאפשרים לכם להפנות את הגולש לדפים שונים באתר כמו גם להוסיף משפטי מחץ למודעה. תוסף מיקום העסק, תוסף טלפון ותוספי המודעות מעלים את דירוג המודעה שלכם והם וחובה בכל קמפיין, בין אם ברמת המודעה, בקבוצת המודעות או ברמת הקמפיין עצמו. באופן כללי, ניתן לומר כי תוספי המודעות יוצרות מודעות בולטות ועשירות יותר כך שמודעה מסוג זה מושכת יותר את העין של הגולש.

3. מתכנן מילות המפתח – כלי מובנה יעיל מאוד בגוגל אדס למציאת הביטויים המתאימים ביותר למודעות שלכם מתוך אלפי ביטויים, לפי התוכן באתר שלכם או לפי תחומי עניין. טיפ קטן: כל מילות החיפוש מדורגות לפי נפח החיפושים ולפי מידת התחרות עליהן, בחירת ביטויים בעלי תחרות גבוהה מדי תייקר לכם את ההוצאה עליהם, לכן נסו לבחור מילות חיפוש ייחודיות או בעלות נפח גבוה כמה שאפשר ותחרות נמוכה כמה שאפשר. דבר אחרון חשוב הוא בחירת מילת המפתח. בחירת מילת המפתח לא חייב להיקבע רק לפי נפחי החיפוש אלא לפי הרלוונטיות והכדאיות של מילת המפתח. במקרים רבים עדיף לבחור מילת מפתח תחרותית פחות אך עם יותר רלוונטיות.

4. דוח מונחי חיפוש – עוד כלי מובנה שימושי של גוגל אדס, המאפשר לכם לראות אילו ביטויים הפעילו את המודעה שלכם ולהוסיף את אלו שלא היו קיימים קודם לכם לקמפיין כמו גם לחסום ביטויים לא רלוונטיים עבורכם עם הוספת מילות חיפוש שליליות, למשל אם אתה 'אינסטלטור בחיפה', ביטוי כמו 'אינסטלטור באילת', מין הסתם לא יהיה רלוונטי עבורך ותוכל למנוע ממילת חיפוש זאת להפעיל את המודעה, לייעל את הקמפיין ולשפר את ה-CTR שלך. כמובן שאפשר למנוע את הפעלת המודעות באזורי מגורים לא רצויים גם דרך הממשק בצורה פשוטה, לבחור הצגה של המודעה לישובים מסוימים, לפי רדיוס ועוד.

רחבה, לפי ביטוי או מדויקת? סוגי התאמות

כמובן שאי אפשר לכתוב על גוגל אדס בלי להסביר את שיטת ההתאמות שלה:

על מנת לעזור למפרסמים בגוגל להגיע לקהל כמה שיותר רחב מחד או כמה שיותר מצומצם מאידך, יצרו בגוגל שיטת סימון מיוחדת להפרדה בין סוגי ההתאמות לביטויים השונים.

התאמה רחבה – אם תרשמו את הביטוי בהתאמה זו, למשל: כובעי נשים. אם תכתבו את הביטוי כמו שהוא, ללא גרשיים וללא כל סימון אחר, הביטוי יופעל לפי חוקי ההתאמה הרחבה הכוללת הטיות והגיות שם, מלים נרדפות, נושאים דומים וואריציות שונות של הביטוי, כך שאם הגולש יחפש למשל: צעיפי נשים, ייתכן והוא יקבל את המודעה שלכם למרות שאינכם מוכרים צעיפים כלל אלא כובעים בלבד.

התאמה מדויקת [ ] – על מנת להימנע מצבים אלה וכדי לאפשר לכם להגיע לגולשים שמחפשים את הביטוי המדויק ביותר, נוצרה התאמה מדויקת המסומנת בסוגריים מרובעים לפני ואחרי הביטוי. למשל אם תרשמו [כובעי נשים] רק הביטוי הזה יפעיל את המודעה שלכם ותימנעו מקליקים לא רצויים שכזכור מורידים לכם את ה-CTR ואת דירוג מילת החיפוש ומוציאים לכם סתם כסף. במקרה כזה המילה: 'צעיפים' לא תפעיל את המודעה שלכם. מצד שני אם גולש יחפש 'כובע לנשים' המודעה שלכם לא תופיע אף על פי שהיא כן רלוונטית עבורו.

התאמה לביטוי " " – מסומנת בגרשיים מסביב לביטוי, למשל: "כובעי נשים" והיא דרך ביניים שרבים משתמשים בה כי מצד אחד היא שומרת על מהות הביטוי ומצד שני מאפשרת הטיות זכר, נקבה או לשון רבים ועוד. למשל במקרה כזה המילה: 'צעיף' אם תוקש על ידי הגולש כחלק מחיפושו אחר 'צעיפי נשים' לא תציג את המודעה שלכם (וזה טוב כי אתם מוכרים כובעים בלבד) אבל אם הגולש יקיש: 'כובע לנשים' סיכוי טוב שהיא כן תופיע (וזה גם טוב).

מודיפייר + – סוג התאמה זה מאפשר לכם לשחק עם ביטוי המורכב משתי מלים, למשל: +אינסטלטור +אשקלון, כאשר אם למשל גולש יקיש: 'אשקלון אינסטלטור' אז המודעה שלכם תופעל ולא תפספס אותו ודוגמאות נוספות.

כל ההתאמות האלו מאפשרות למנהל הקמפיין להקים קמפיין ממוקד יותר לפי קהל היעד שלו וכך בעצם ליצוקר קמפיין איכותי יותר עם סיכויים גדולים יותר להצלחה ולעמידה ביעדים.

כלי מילות מפתח של גוגל

כלי מילות מפתח של גוגל

סיכום

אין מתאימה יותר ל: "אם אתה לא שם אתה לא קיים" מאשר גוגל, בהיותה הכתובת הכמעט בלעדית בעולם החיפושים באינטרנט. היתרון הגדול שלה: תשלום רק על קליקים ולא על חשיפות.

כל אחד מוזמן לנסות, קטן כגדול ללא נזק והוצאות מיותרות.

האם זה פשוט לביצוע? אולי ברמה הטכנית כן אך כמו בכל תחום אחר, התמחות היא הכרח על מנת לייצר קמפיין ממומן חסכוני, איכותי ואפקטיבי שיביא לכם חשיפה, לידים, לקוחות ורכישות.
מי שיש לו את היכולות האנליטיות להבין את החוקים והשיטה לעבודה על הפלטפורמה ויש לו זמן לניסויים ותהיות מוזמן לעבוד איתה ואין ספק שהוא ילמד המון, ייהנה ויביא תוצאות לעסק.

עבור מי שאין לו לא את הזמן ולא את הראש ורוצה לראות תוצאות מההתחלה, מומחי קידום ממומן בגוגל ומומחים פרסום בגוגל ייעשו את העבודה. בהצלחה לכולם!

 

ש

 

 


B144 דיגיטל אחת מהחברות המובילות בתחום הפרסום בדיגיטל עם תג איכות של גוגל פרטנרס (Google Partner).
כחברה העובדת בשותפות קבועה עם גוגל, אנחנו מומחים בעולם השיוק הדיגיטלי ויודעים בדיוק איפה הקהל שלכם נמצא ומה הם מחפשים.
תנו למומחים של B144 דיגיטל למצוא לכם את חבילות הפרסום המשתלמות ביותר, כלי פרסום דיגיטליים חדשניים ופתרונות שיווק במטרה להגדיל את כמות הלקוחות שלכם.     לחבילות הפרסום שלנו לחצו כאן >>>

גוגל פרטנרס

B144 עסקים
פתרונות פרסום דיגיטליים

כתבות נוספות בנושא
פרסום ממומן בגוגל

 דילוג לתוכן