שלושת הטיפים הכי חשובים לפרסום בגוגל

מעוניינים לפרסם בגוגל? הנה כמה דברים שכדאי שתדעו לפני שתצאו לדרך. מדריך מקצועי לפרסום ב-Google AdWords

מאת: 
ינואר 2018
זמן קריאה: 01:17 דק'

2018-01-10

https://www.b144biz.co.il/digital-marketing/seo/%d7%a9%d7%9c%d7%95%d7%a9%d7%aa-%d7%94%d7%98%d7%99%d7%a4%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%9b%d7%99-%d7%97%d7%a9%d7%95%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%91%d7%92%d7%95%d7%92%d7%9c/

תם העידן שבו רק חברות ענק היו יכולות להרשות לעצמן להשקיע בפרסום אפקטיבי שמגיע לקהל היעד המדויק ביותר. הפרסום בגוגל יכול להיות זול או לא, בהתאם להגדרת הקמפיין, אך הוא בהחלט יעיל וממוקד יותר מפלטפורמות אחרות וכאשר עושים אותו כמו שצריך, ניתן לצמצם משמעותית את ההוצאות תוך הגדלה של ההכנסות

 

1. המושכות בידיים שלכם

הפרסום בגוגל פועל בשיטת הבורסה. זה אומר שאין מחיר קבוע למודעה – אתם קובעים כמה אתם מוכנים לשלם בעבור כל לחיצה על המודעה ומי שמשלם הכי הרבה, "זוכה" במיקום הגבוה בתוצאות. לעיתים, מי שמוכן לשלם מעט לא יופיע בעמוד הראשון, אלא בעמודים פנימיים יותר והסיכוי שייראו את המודעה שלו כמובן יצנח בהתאם.

 

אז איך נדע כמה להציע?

לצערנו, אין כאן נוסחת קסם וחשוב לבחון כל הזמן את היעילות של הקמפיין. אם לדוגמה נציע 10 שקלים ל"קליק", מאה אנשים ילחצו על המודעה ובסופו של דבר ייסגרו שתי עסקאות בשווי 400 שקלים, ייצא שהפרסום עלה לנו יותר מפי 2 משווי העסקה. ייתכן ששווה להשקיע 5 שקלים ל"קליק" ולעדכן את הטקסט של הקמפיין כך שיהיה ממוקד יותר ויביא יותר פניות רלוונטיות.

 

על מה לוחצים עכשיו?

על מה לוחצים עכשיו? (צילום: shutterstock)

 

2. תשכחו מ"שגר ושכח"

אם העסק שלכם מלווה אתכם כבר כמה עשורים, אתם בטח זוכרים את התקופה שבה פרסמתם מודעה בעיתון ומאותו הרגע ישבתם וחיכיתם שהפניות יגיעו. הפרסום באינטרנט לא עובד בצורה הזאת ומחייב אתכם כל הזמן לבדוק, לבחון, לשנות ולהתאים את הקמפיין כדי למקסם את התוצאות.

 

רוצים לתת את המושכות למקצוענים? קבלו הצעה מהמומחים של B144

 

סוף עידן הוויכוחים

קרה לכם פעם שהתלבטתם עם כמה עמיתים לעבודה מהי שורת המחץ המנצחת לקמפיין? מהי התמונה האידאלית? איזו הצעה תעבוד טוב יותר? כיום גוגל מאפשרת לכם להכריע כל ויכוח כזה בקלות בעזרת בחינה של כמה גרסאות למודעות שיוצגו לגולשים במקביל. כך תוכלו לגלות מהי הגרסה שתשיג הכנסות מקסימליות בהוצאה מינימלית.

 

למה להסתבך? היעזרו במומחים

למה להסתבך? היעזרו במומחים (צילום: shutterstock)

 

3. אז זו עבודה במשרה מלאה?

כמובן שאפשר לפרסם עסק בגוגל גם בלי בקרה שוטפת והשקעה של זמן ומשאבים. עם זאת, חשוב להבין כי במקרה כזה האפקטיביות של הקמפיין ככל הנראה תהיה נמוכה יותר ותידרשו לשלם יותר. לכן, אם רוצים לעשות זאת, חשוב ללמוד את התחום על בוריו ולהעמיק במגמות, בחידושים ובעדכונים על הפרסום בפלטפורמה שמשתנה כל העת.

 

מומלץ גם להיעזר במקצוענים

אין לכם זמן לכל זה? מומלץ בהחלט לשקול להעסיק עובד שינהל את כל הפעילות הדיגיטלית, או להיעזר במומחים שיודעים כיצד להניב תוצאות טובות בפרסום בגוגל.

 

כתבות נוספות בנושא
קידום אורגני

 דילוג לתוכן