רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

כך תהפכו את העסק הפיזי לעסק דיגיטלי רווחי ומשתלם

משבר הקורונה עדיין איתנו ועסקים ממשיכים לעבור מהעסק הפיזי אל זירת הדיגיטל. המומחים של B144 מסבירים את השלבים העיקריים בהעברת עסק פיזי אל הדיגיטל

2021-12-29

https://www.b144biz.co.il/digital-marketing/how-needs-e-commerce-website/

מאת: | זמן קריאה: 01:56 דק' | דצמבר 2021 | מערכת B144 דיגיטל |

  • משבר הקורונה המתמשך גרם לבעלי העסקים לשקול את המעבר מחנויות פיזיות אל זירת המסחר באינטרנט. הקורונה מלווה אותנו כבר תקופה ארוכה וככל הנראה הנגיף ימשיך ללוות אותנו עוד הרבה זמן, וכתוצאה מהמשבר המתמשך הלקוחות שינו את הרגלי הקנייה שלהם וכיום כולם רוכשים מוצרים ושירותים בחנויות באינטרנט. אם ברצונכם להצעיד את העסק שלכם קדימה ולהתאימו למאה ה-21, כדאי גם לכם לבנות חנות וירטואלית בעזרת חברה מקצועית ומומלצת לבניית אתרים.

    להפוך את העסק לדיגיטלי

    הקמת חנות מקוונת באינטרנט תאפשר לכם למכור מוצרים ישירות ללקוחות, לחזק את המיתוג העסקי, ליצור בידול מהמתחרים וליהנות משיפור משמעותי במכירות, בכמות הלקוחות ובתוצאות העסקיות. לאחר הקמת החנות באינטרנט יש לדאוג לקידום האתר בגוגל ובמנועי חיפוש רלוונטיים נוספים וכדאי גם להשקיע בפרסום בגוגל וברשתות החברתיות על מנת לחשוף את החנות המקוונת ולהגדיל את המכירות באתר.

    חשוב לדעת כי לא מעט עסקים שניהלו חנויות פיזיות גילו בתקופת הקורונה כי המעבר לזירת המסחר בדיגיטל "הטיסה" את העסק שלהם קדימה, ויש בעלי עסקים שהחליטו לסגור את החנות הפיזית ולהתמקד רק במכירות באינטרנט.

    עוברים לעסק דיגיטלי חכם

    חנות באינטרנט מהווה נכס דיגיטלי משמעותי, היא מאפשרת לכם למכור מוצרים מסביב לשעון, וללא תלות בשעות הפעילות בעסק הפיזי. בנוסף, החנות הווירטואלית מסייעת לכם לשפר את התוצאות העסקיות ולמכור מוצרים ללקוחות קיימים וחדשים, אפשר למכור גם ללקוחות בערים אחרות וללקוחות מעבר לים.

    כדי להפוך את העסק הפיזי שלכם לעסק דיגיטלי מתקדם ועדכני תוכלו להקים חנות אינטרנטית בדיגיטל בעזרת המומחים של B144biz. אלפי עסקים כבר משתמשים בחנות האינטרנטית של B144biz ונהנים מעסק שעובד 24 שעות ביממה. כמו כן תוכלו לבנות אתר מכירות ייעודי שיהיה בבעלות מלאה שלכם, וכדי להקים חנות וירטואלית יש 6 שלבים עיקריים: אפיון, עיצוב, פיתוח האתר, חיבור למערכות חיצוניות, הלבשת האתר והוספת תוכן, העלאת החנות לרשת האינטרנט וקידום אורגני וממומן של אתר המכירות.

    המעבר מחנות פיזית לחנות אינטרנטית מתחיל בתכנון מקצועי ולפרטי פרטים, יש להכין מסמך אפיון הכולל לוח זמנים, מטרות עסקיות, סוג החנות, ממשקים, היררכיה, בדיקת מתחרים, מחקר שוק ועוד. בשלבי בניית החנות המקוונת מוסיפים דפי מוצר ועליכם להלביש אותם וליצוק בהם תוכן, מומלץ להוסיף כמה תמונות באיכות גבוהה של המוצר כדי להציג אותו היטב, ויש להוסיף מלל לתיאור המוצר, טקסט שיווקי ומניע לפעולה, ואפשר גם להוסיף סרטון הממחיש את המוצר והשימושים שבו.

    לאחר הלבשת החנות עליכם להוסיף שירותים ייעודיים ללקוחות הפוטנציאליים שיבקר בחנות הווירטואלית שלכם, למשל מערכת סליקה המאפשרת ללקוחות לשלם בכרטיסי אשראי או באמצעות ארנק דיגיטלי, חיבור למערכת להפקת חשבוניות וקבלות דיגיטליות וכו'. 

    חוויית משתמש ייחודית ומלהיבה

    בשלבי הקמת חנות באינטרנט יש להתייחס לנושא העיצוב וההיררכיה באתר וחשוב להשקיע בעיצוב ממשקים ידידותיים למשתמשים (UI/UX) ובתפריטי ניווט נוחים. המטרה היא למשוך לקוחות חדשים ולוודא שיש לקוחות חוזרים ועקביים, לכן מעבר להצגת המוצרים יש להשקיע בקידום האתר, בפרסום ממומן ובחשיפה רחבה, וחשוב לנהל בלוג ולהפיץ תכנים איכותיים כדי לגרום לגולשים לבקר בחנות האינטרנטית שלכם ולרכוש ממנה מוצרים או שירותים שאתם מציעים.

    חוויית המשתמש בחנות הווירטואלית משפיעה על קצב המכירות, לכן חשוב לבנות אתר מכירות בעיצוב ייחודי ומושקע, העיצוב חייב להתאים למאפייני המותג ולצרכי העסק. יש להציג את המוצרים בצורה משכנעת ומלהיבה, יש טכניקות שונות להצגת דפי המוצג והמטרה היא לספק את המידע הנדרש ללקוח הפוטנציאלי ולגרום לו לרכוש את המוצר באתר שלכם ולא אצל המתחרים.

    שיווק נכון של חנות באינטרנט

    ראוי לציין כי בניית חנות אינטרנטית היא רק שלב אחד במעבר מעסק פיזי לעסק דיגיטלי רווחי ומשתלם פיננסית. החנות באינטרנט משמשת כנכס דיגיטלי חשוב ומשמעותי אך יש להתמיד בפעילות שיווקית בדיגיטל כדי לחשוף אותה ולהביא לטראפיק גדול לאתר.

    קידום אתרים בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים נועד להציב את האתר שלכם בראש דף תוצאות החיפוש ולהביא לחשיפה רחבה וליצירת לידים איכותיים שקל להפוך למכירות בפועל. מעבר לקידום האורגני יש להשקיע זמן ומשאבים בפרסום ובשיווק החנות ברשתות החברתיות, במנועי החיפוש ובפלטפורמות נוספות.

    לסיכום, המעבר לעסק דיגיטלי מתחיל בתכנון ובגיוס מומחים לנושא, זהו צעד מתבקש במציאות של היום, ובמיוחד בצל משבר הקורונה. כדי להדביק את קצב השינויים המהיר ולהפוך למותג מצליח וחדשני – הצעד הראשון הוא לבנות חנות וירטואלית ולקדם אותה בגוגל וברשתות החברתיות.

  • דילוג לתוכן