המונחים שכל מפרסם בגוגל חייב להכיר
לעולם הפרסום בגוגל יש שפה מקצועית. הנה מילון מושגים בסיסי וחשוב
תוכן עניינים; ניתן לדלג לתוכן הרלוונטי
מקשיבים לאנשים מדברים על הפרסום בגוגל ומרגישים לרגע שאתם במדינה זרה? אפשר להבין את הבלבול כשנתקלים במושגים שברובם מכילים אותיות באנגלית וצירופים תמוהים במיוחד. ריכזנו עבורכם את כל המושגים שחשוב להכיר בעולם הפרסום במנוע החיפוש
אופטימיזציה
המערכת של גוגל מאפשרת מעקב אחרי ביצועי הקמפיין וביצוע שינויים במידת הצורך. כדי לבצע אופטימיזציה חשוב לעקוב באופן שוטף אחר נתוני הקמפיין בחשבון Google Adword, דרך אפליקציות חיצוניות או באמצעות גורם מקצועי ומנוסה בקמפיינים בגוגל.
המרה
כל אינטראקציה של המשתמש עם המודעה שלכם. המרה יכולה להיות לחיצה על המודעה, צפייה במודעת וידאו או מילוי טופס מקוון. זהו הנתון החשוב ביותר למדידת תוצאות הקמפיין ולביצוע אופטימיזציה.
הצעת מחיר מקסימלית לקליק
הפרסום בגוגל מבוצע בשיטה של מכרז – אתם קובעים מהו הסכום המרבי שתרצו לשלם עבור הקלקה על המודעה (Pay Per Click) וגוגל מעניקה מיקום בולט יותר למרבה במחיר. תוכלו לבחור בין הצעת מחיר ידנית, שבה אתם מגדירים את גובה ההוצאה, לבין הצעת מחיר אוטומטית, שבה אתם מגדירים תקציב יומי ונותנים למערכת לנהל בעבורכם את ההצעות למקסום התוצאות.
קחו את הפרסום שלכם בגוגל לצעד הבא: קבלו הצעה מהמומחים של B144
חשיפות
נתון חיוני המתייחס לכמות הפעמים שבהן המודעה שלכם הוצגה באתרים שעובדים עם מודעות Google או בתוצאות החיפוש. נתון זה אינו מצביע בהכרח על הצלחת הקמפיין מכיוון שהוא לא מראה את מידת העניין במודעה.
מילות מפתח
אחד המושגים החשובים ביותר לפרסום בגוגל. אלו למעשה מילים, צירופים או ביטויים שיפנו את הגולשים שמחפשים אותם אל המודעה שלכם. מילות המפתח שהגדרתם מסייעות גם להתאים את הקמפיין שלכם לאתרים שונים המציגים מודעות של מנוע החיפוש.
ציון איכות
מודעות איכותיות מטבע הדברים גם יהיו יעילות יותר ויחסכו לכם כסף. לכן, גוגל מעניקה לכל מודעה ציון בסולם של 1 עד 10 הכולל את שיעור הקליקים הצפוי, הרלוונטיות לגולש ואיכות דף הנחיתה. את הציון ניתן לראות ב"ניתוח מילות מפתח" בחשבון שלכם.
תוספים
כלים המאפשרים להוסיף תוכן למודעות לשיפור הבולטות ולהדגשת מידע שאין לו מקום במודעה עצמה, לרבות כפתורים ליצירת קשר, מיקום העסק, קישורים לאזורים מוגדרים באתר ועוד. עם זאת, לא תמיד התוספים יוצגו לצד המודעה ובגוגל יבחרו אם להציג אותם על פי הרלוונטיות שלהם לגולשים.
תקציב יומי
גוגל מאפשרת לכם להגדיר כמה כסף תרצו להוציא בכל יום על הקמפיין וכן למערכת לבצע אופטימיזציה של התקציב הזה במקומכם כדי להשיג תוצאות יעילות יותר. כאשר התקציב ייגמר, מנוע החיפוש יפסיק להציג את המודעות עד ליום הבא.
B144 דיגיטל אחת מהחברות המובילות בתחום הפרסום בדיגיטל עם תג איכות של גוגל פרטנרס (Google Partner).
כחברה העובדת בשותפות קבועה עם גוגל, אנחנו בקיאים בעולם השיוק הדיגיטלי ויודעים בדיוק איפה הקהל שלכם נמצא ומה הם מחפשים.
תנו למומחים של B144 דיגיטל למצוא לכם את חבילות הפרסום המשתלמות ביותר, כלי פרסום דיגיטליים חדשניים ופתרונות שיווק במטרה להגדיל את כמות הלקוחות שלכם. לחבילות הפרסום שלנו לחצו כאן >>>