איך לפתוח טיקטוק עסקי

אם חשבתם שטיקטוק היא פלטפורמה שטחית לצעירים חובבי ריקודים וסרטונים משעשעים, תחשבו שוב. יותר ויותר אנשי עסקים מגלים את הפוטנציאל העצום של הפלטפורמה לקידום עסקיהם. רוצים לדעת איך לעשות את זה נכון? הנה הטיפים שלנו

מאת: 
זמן קריאה: 01:24 דק'

טיקטוק (TikTok) היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית בעיקר בקרב צעירים, המאפשרת למשתמשים ליצור, לצפות ולשתף סרטונים קצרים באורך של 3 שניות עד 10 דקות. לטיקטוק יש למעלה ממיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם והיא ידועה בפורמט הייחודי שלה, הכולל פילטרים, אפקטים, מוזיקה ותכונות עריכה מתקדמות.

גם בעלי עסקים גילו את הפוטנציאל ובאמצעות TikTok Business Center, הם יכולים לנהל את כל פעילות טיקטוק שלהם במקום אחד. בנוסף, TikTok Business Center מציע מגוון משאבים ופתרונות עסקיים כמו סדנאות מקוונות (הדרכות והכשרות בנושא שיווק בטיקטוק), מדריך עסקי וקהילת עסקים (פורום לשיתוף ידע ותמיכה הדדית בין עסקים).

מה היתרונות של טיקטוק לעסקים?

  1. קהל יעד רחב ומגוון, הכולל ילדים, בני נוער ומבוגרים.
  2. חשיפה גבוהה: הסרטונים בטיקטוק יכולים להפוך לויראליים בקלות רבה ולהגיע לחשיפה אדירה תוך זמן קצר.
  3. יצירת תוכן זול וקל: ניתן ליצור סרטונים איכותיים באמצעות טלפון חכם בלבד, ללא צורך בציוד צילום יקר או ידע מקצועי.
  4. פורמט קצר וממוקד: הסרטונים חייבים להיות קצרים ותמציתיים, מה שמאפשר העברת מסרים שיווקיים בצורה יעילה ופשוטה.
  5. קשר אותנטי וישיר עם לקוחות פוטנציאליים.
  6. כלי ניתוח נתונים: TikTok Analytics הוא כלי ניתוח נתונים המאפשר לכם לעקוב אחר ביצועי הסרטונים שלכם, להבין מה עובד ומה לא ולשפר את האסטרטגיה השיווקית שלכם בהתאם.
  7. אפשרות לפרסום ממומן שיכול להגדיל משמעותית את החשיפה של הסרטונים שלכם (היעזרו בכלי (TikTok Ads Manager.
  8. שירות לקוחות: ניתן להשתמש בפלטפורמה כדי לענות על שאלות של לקוחות, לפתור תלונות ולספק תמיכה טכנית.
  9. מעורבות גבוהה: הפלטפורמה מעודדת אינטראקציה בין משתמשים, מה שמאפשר לעסקים ליצור קשר ישיר עם קהל היעד שלהם, לקבל משוב בזמן אמת ולבנות קהילה נאמנה סביב המותג.
  10. שיתופי פעולה עם עסקים אחרים ומשפיענים: מה שיכול להוביל להרחבת החשיפה, הגדלת קהל היעד ויצירת קשרים עסקיים חדשים.

 

אף פעם לא יזיק ש….:

  • תוודאו שהפרופיל שלכם ציבורי.
  • תשתמשו בשם משתמש שקל לזכור אותו ורלוונטי לעסק שלכם.
  • תכתבו ביוגרפיה ברורה ותמציתית שמסבירה את מהות העסק.
  • תשתמשו בהאשטאגים רלוונטיים.
  • תפרסמו סרטונים באופן קבוע.
  • תקיימו אינטראקציה עם העוקבים שלכם.
  • תשתמשו באלמנטים ויזואליים מושכים.
  • תתנו כותרות מעניינות ומסקרנות.
  • תוסיפו קריאה לפעולה (CTA) בסוף הסרטון (כגון: "בקרו באתר שלנו" או "הזמינו עכשיו").
  • תעשו שידורים חיים.
  • תשתמשו בהומור ובקריאטיביות.

 

איך תפתחו חשבון טיקטוק עסקי?

דרך האפליקציה בטלפון החכם:

  1. פתחו את אפליקציית טיקטוק.
  2. היכנסו לפרופיל שלכם (לחצו על סמל האדם בפינה התחתונה מימין).
  3. לחצו על שלוש הנקודות בפינה הימנית העליונה.
  4. בחרו ב"הגדרות ופרטיות".
  5. גללו למטה ולחצו על "ניהול חשבון".
  6. בחרו ב"מעבר לחשבון עסקי".
  7. עקבו אחר ההוראות שעל המסך: בחרו קטגוריה המתאימה לעסק שלכם. הוסיפו את כתובת אתר האינטרנט שלכם וכתובת הדוא"ל העסקית. קראו והסכימו לתנאים ולהגבלות.

דרך המחשב:

  1. היכנסו לאתר TikTok. https://www.tiktok.com /
  2. התחברו לחשבון טיקטוק הקיים שלכם (או צרו חשבון חדש).
  3. לחצו על סמל הפרופיל שלכם בפינה הימנית העליונה.
  4. בחרו ב"הגדרות ופרטיות".
  5. לחצו על "כפתור חשבון עסקי" (תחת "חשבון").
  6. עקבו אחר ההוראות שעל המסך: בחרו קטגוריה המתאימה לעסק שלכם. הוסיפו את כתובת אתר האינטרנט שלכם וכתובת הדוא"ל העסקית. קראו והסכימו לתנאים ולהגבלות.

כתבות נוספות בנושא
פרסום ושיווק דיגיטלי

 דילוג לתוכן