גם העסק שלכם יכול לקבל חשיפה באתרים הגדולים בארץ – הכירו את טאבולה

לקבל חשיפה באתרים המובילים בישראל ולפגוש לקוחות פוטנציאליים במקום ובזמן המדויקים ביותר. עם שיתוף הפעולה החדש בין B144 לטאבולה, גם העסק שלכם יוכל להופיע באתרי התוכן המובילים בארץ

מאת: 
יוני 2021
זמן קריאה: 01:26 דק'

2021-06-23

https://www.b144biz.co.il/digital-presence/%d7%92%d7%9d-%d7%94%d7%a2%d7%a1%d7%a7-%d7%a9%d7%9c%d7%9b%d7%9d-%d7%99%d7%9b%d7%95%d7%9c-%d7%9c%d7%94%d7%95%d7%a4%d7%99%d7%a2-%d7%91%d7%90%d7%aa%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%92%d7%93%d7%95%d7%9c%d7%99/

מכירים את זה שאתם נכנסים לקרוא "רק כתבה אחת ודי", אבל מוצאים את עצמכם מעבירים חצי שעה מול רצף כתבות נוספות? רובנו גולשים מדי יום ב-Ynet, נכנסים להתעדכן במה שקורה עם הקבוצה שלנו בספורט5, ועוברים על הכותרות הראשיות באתר כלכליסט. אלא שבין לבין, אנחנו מבקרים גם בכתבות אחרות שהצליחו למשוך את תשומת הלב שלנו, אחרי שנתקלנו בהן בתחתית המסך או בצדדיו.

המלצות תוכן כאלו מוגשות על ידי חברת טאבולה, שמהווה פלטפורמה להמלצה על תכנים באתרים מובילים בארץ ובעולם. בישראל, מדובר באתרים כמו Ynet, רשת, גלובס, כלכליסט, ספורט5 ועוד. זוהי פלטפורמה שעוזרת לבעלי עסקים להציג את עצמם בפני לקוחות פוטנציאליים, באמצעות הצגת תכנים רלוונטיים ומעניינים שמושכים את הגולשים לקרוא עוד. ובניגוד לפרסום רגיל באינטרנט, מדובר בתוכן בעל ערך מוסף שמוצג כחלק מכתבות התוכן הרגילות. מסיבה זו, הגולשים לא רק שאינם מתעלמים ממנו אלא להיפך – הם גוללים אל תחתית המסך כדי למצוא אותו, ולאחר מכן בוחרים ללחוץ על הקישור כדי להתעמק בו יותר.

לפרסם במקום הנכון, בזמן הנכון

מעבר למיקום האטרקטיבי, הפרסום בטאבולה מספק עבור בעלי עסקים כמה יתרונות חשובים נוספים. קודם כל, הוא מוצג בפני הגולשים ברגע המדויק בו הם סיימו קריאת תוכן אחר, ולכן קיימת סבירות גבוהה שיהיו מעוניינים לקרוא טקסטים נוספים. שנית, הוא מצליח להגיע לכמות המרות גבוהה מכיוון שגולשים יעדיפו ללחוץ על קישור שמופיע באתר איכותי ואמין, מאשר על קישור שמוצג בפניהם בפלטפורמה אחרת.

לפרסם עסקים בזרת תוכן

כתוצאה מכך, עסקים זוכים לרווח כפול – חשיפה משמעותית באתרים מובילים, המתבצעת בעיתוי מנצח בפני לקוחות פוטנציאליים. חושבים שזה בדיוק מה שהעסק שלכם צריך? אתם מוזמנים להצטרף לעסקים שכבר מרוויחים משיטת הפרסום המתאימה ביותר למציאות של היום. עם חבילת הפרסום החדשה של B144, תוכלו לקדם את השירותים או המוצרים שלכם באתרים המובילים בישראל וזה אפילו ייצא לכם משתלם במיוחד.

לעסקים קטנים מגיע פרסום בגדול

אם עד היום בעלי עסקים קטנים הרגישו שישנם סוגי פרסום שפשוט "גדולים" עליהם, שיתוף הפעולה החדש של B144 עם טאבולה יאפשר להם לחשב מסלול פרסום מחדש. עם הזדמנות יוצאת דופן לאפשרויות חשיפה מובילות, בפני הקהל המתאים ובתנאים אטרקטיביים במיוחד. B144 מתמחה במתן מגוון פתרונות פרסום מקיפים לעסקים קטנים, בהם שירותי בניית אתרים וניהול קמפיינים ברשתות החברתיות. במסגרת שיתוף הפעולה עם טאבולה, עסקים קטנים יוכלו ליהנות מכלי החשיפה המעולה של טאבולה כחלק מחבילות הפרסום המתקדמות של B144.

כדי לעזור לכם להימנע מטעויות ולהתפנות לניהול העסק עצמו, אנשי המקצוע של B144 ינהלו את המהלך כולו עבורכם. החל מקידום דף נחיתה באתרים המובילים בישראל, דרך ניהול הקמפיינים ועד לביצוע שיפורים שוטפים שיזניקו את העסק שלכם למקומות חדשים. רוצים לדעת בכל רגע איך הקמפיין מתקדם? אין שום בעיה. תוכלו לקבל מידע מלא על הביצועים, העלויות וכמות ההקלקות בעזרת מערכת ניהול מתקדמת.

אז אם העסק שלכם עדיין לא מקודם באתרי התוכן שנמצאים אצל כולנו במועדפים, הגיע הזמן שתבחרו בחבילת פרסום שתעבוד עבורכם. הצטרפו לעסקים שכבר נהנים מהשירותים של B144, ותוכלו ליהנות מקידום העסק בפלטפורמה של טאבולה, באתר B144, במנועי החיפוש ובאתרים שקשה לפספס.

כתבות נוספות בנושא
נוכחות ברשת

 דילוג לתוכן