למלא את העגלה: הכירו את אינסטגרם שופינג, הדרך שלכם למכור בקלות באונליין

כל היתרונות בכלי החם של אינסטגרם ואיך תוכלו גם אתם להתחיל למכור מוצרים מפרופיל האינסטגרם שלכם ולהעלות את המכירות בחנות. המדריך המלא.

מאת: 
פברואר 2021
זמן קריאה: 01:44 דק'

2021-02-15

https://www.b144biz.co.il/digital-marketing/instagram-advertising/%d7%94%d7%9b%d7%99%d7%a8%d7%95-%d7%90%d7%aa-%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d-%d7%a9%d7%95%d7%a4%d7%99%d7%a0%d7%92/

נראה שהגענו לשיא מדהים בכל הנוגע לקניון אונליין. המותגים הגדולים – כולם כבר שם, וגם החנויות הקטנות עוברות אונליין ברובן. כצרכנים, התרגלנו שהכל מגיע עד אלינו – לפתח הבית. אין ספק שלהסתובב בקניון ולמדוד בגדים תמיד יהיה כיף, אבל צרכנות אונליין הפכה לערוץ נוסף (כרגע – ראשי) נוח, משתלם ומלא בגיוון.

מה זה אינסטגרם שופינג?

אינסטגרם שופינג הוא הכלי החדש (יחסית, הכלי זמין החל מאוקטובר 2020) של אינסטגרם, המאפשר לעסקים לתייג את המוצרים שלהם בפוסטים ובסטוריז. מדובר בתכונה שהייתה זמינה בארה"ב במשך תקופה ארוכה, ומאחר והיא נחלה הצלחה, אינסטגרם הרחיבה אותה למקומות אחרים ברחבי העולם. איך זה עובד? התיוג של המוצרים הוא פשוט ונוח, בדיוק כמו לתייג אדם אחר לפוסט שלכם. התכונה הזאת מאפשרת לכם לתייג עד 5 מוצרים בתמונה, או עד 20 בתמונות קרוסלה (כשאתם מפרסמים מספר תמונות ביחד בפוסט). כשהגולשים מקישים על המוצר הם רואים פרטים על המוצר ואת המחיר שלהם, והתיוג הוא גם לינק ישיר לקנייה של המוצר.

למי זה מיועד?

אם אין לכם חנות אונליין, אינסטגרם שופינג תסייע לכם לפתוח ערוץ מכירה ישיר (אבל תצטרכו בדרך לפתוח "חנות" בפייסבוק), אם יש לכם חנות אונליין – אינסטגרם תהפוך להיות כלי מכירות ושיווק שלכם, שיגדיל את התנועה ויעלה את המכירות בחנות.

עוד אין לכם חנות אונליין? 85% מהעולם קונה היום ברשת, בואו ליצור חנות אונליין מבית B144 בקלות, במהירות ובמחיר מעולה.

למה צריך את זה? יש לי מודעות ממומנות לחנות אונליין שלי

  1. יותר מכירות: כל תמונה בפוסט או בסטורי שלכם מעכשיו, הופכת לקטלוג מכירה ממש. וככל שהאווירה שתייצרו תהיה יותר בגובה העיניים ולא שיווקית מידי – כך המוצרים יהפכו ליותר נחשקים. שלבו תמונות בסטוריז שבהן אנשים אחרים משתמשים במוצר שלכם (עודדו לקוחות לשלוח לכם תמונה שלהם), ותיהנו מיותר מכירות.
  2. הגדלת התנועה לאתר שלכם: ברגע שלקוח מקיש על מוצר הוא עובר לאתר. צריך להבין שאינסטגרם היא הרשת החברתית הגדולה ביותר אחרי פייסבוק, ו90% מהאנשים עוקבים באינסטגרם אחרי עסקים ואוהבים להתעדכן על מוצרים חדשים.
  3. עוד מקור ל-SEO: מיקוד המאמצים שלכם באינסטגרם יכול להגדיל את התנועה לאתר שלכם, וכתוצאה מכך לתת לו דחיפה אורגנית בתוצאות החיפוש בגוגל, כך שאתם מרוויחים מכל הכיוונים!

הגולשים יכולים להגיע ישירות כדי לקנות את הפריט הנחשק מהסטורי שלכם, דרך מעולה לשיווק המוצר!

מי יכול להשתמש באינסטגרם שופינג?

יש כמה דרישות, לא מסובכות מידי. אתם צריכים לעמוד בתנאים הבאים:

  • יש לכם פרופיל עסקי באינסטגרם
  • יש לכם עמוד פייסבוק עסקי – והוא מחובר לחשבון האינסטגרם
  • יש לכם את הגירסה המעודכנת ביותר של אינסטגרם
  • יש לכם אתר חנות אונליין או קטלוג מוצרים בפייסבוק

אתם עומדים בכל הדרישות? מכאן הדרך קצרה מאוד כדי להתחיל וליהנות מהתכונות של אינסטגרם שופינג:

  • העלו קטלוג מוצרים בביזנס מנג'ר של פייסבוק, אלא אם יש לכם חנות בשופיפיי או בפלטפורמה אחרת שמשתפת פעולה עם אינסטגרם.
  • הוכיחו בעלות על הדומיין שלכם: תחת הגדרות> סמנו את תכונת הקניות. הפעולה הזאת יכולה להימשך מספר ימים, בדקו את הסטטוס שלכם תחת קניות> הגדרות. ברגע שהוא פעיל – צאו לדרך.
  • הפעלת תכונת הקניות: תחת הגדרות>עסק> קניות – בחרו בקטלוג המוצרים שאתם רוצים לחבר לחשבון – וסיום.

זהו, עכשיו אפשר להתחיל לתייג מוצרים בפוסטים ובסטוריז ולעודד קנייה ישירה שלהם! איך עושים את זה?

  • תיוגי תמונה: מעלים תמונה עם טקסט כרגיל. מקישים "תייג מוצרים", מקישים על התמונה, מחפשים את המוצר שרוצים לתייג מתוך הקטלוג שלכם, מקישים על "סיום" ו"שתף", והתמונה מתפרסמת עם התיוגים.
  • בסטורי: מקישים על סמל המדבקה בפינה השמאלי העליונה ובוחרים משם את מדבקת המוצר, בוחרים מהקטלוג את המוצר שרוצים לתייג. אפשר להעביר את המדבקה לכל מקום בסטורי ולשנות את הצבע שלה על ידי הקשה עליה. נשאר רק לשתף!

B144 עסקים
פתרונות פרסום דיגיטליים

כתבות נוספות בנושא
פרסום באינסטגרם

 דילוג לתוכן