לפרגן, לפרגן, לפרגן: הכל על פיצ'ר התמיכה בעסקים קטנים של אינסטגרם

הפיצ'ר החדש אולי לא מהפכני, אבל יש לו פוטנציאל למנף לכם את העסק. איך? כל הפרטים בפנים

מאת: 
יוני 2020
זמן קריאה: 01:36 דק'

2020-06-18

https://www.b144biz.co.il/digital-marketing/instagram-advertising/%d7%a4%d7%99%d7%a6%d7%a8-%d7%94%d7%aa%d7%9e%d7%99%d7%9b%d7%94-%d7%91%d7%a2%d7%a1%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%a7%d7%98%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%9c-%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d/

זמן קורונה, נראה שרובנו הבנו כבר שהיא תישאר כאן איתנו לעוד תקופה ממושכת. בעוד בעלי עסקים מנסים להתאושש מהמשבר, שהיה בשיאו בחודשים האחרונים, ולהבין איך לגרום לעסק להתרומם, באינסטגרם החליטו להתגייס לטובת העניין בעזרת פיצ'ר חדש וחמוד, שמאפשר לכל אחד מהמשתמשים לפרגן לעסקים קטנים או מקומיים, ולעזור להם למנף את העסק עם יותר חשיפה לקהל לקוחות פוטנציאלי.

פיצ'ר התמיכה בעסקים של אינסטגרם

הפיצ'ר החדש של אינסטגרם, לתמיכה בעסקים קטנים

 

אז מה זה הפיצ'ר הזה?

בסטורי, תחת סמל הסטיקר, נפתחות לכם כל מיני אפשרויות, האשטג, תיוג, שילוב גיף, סקר, שעון ועוד. בין היתר, נוספה שם צלמית חדשה: תמיכה בעסקים קטנים, או באנגלית: support small business.

השימוש בפיצ'ר הוא פשוט: כשאתם לוחצים על הסמל הזה, אתם יכולים לתייג עסק ולהביע בו תמיכה. מי שנכנס לסטורי שלכם יראה את שם העסק ואת שלושת הפוסטים האחרונים שפורסמו בפרופיל שלו.

 

במה זה שונה מתיוג בעצם?

בשונה מתיוג, לחיצה על הסמל בסטורי מציגה את הפרטים של העסק, כולל מי מהחברים שלכם עוקב אחריו, אפשרות לביקור בפרופיל או לחיצה ישירה למעקב אחריו. בקיצור, מושלם! אמנם אין כאן חידוש גדול, אבל יש פה הזדמנות נפלאה לנצל את הפרגון לעסק שלכם ולהרוויח לקוחות חדשים.

 

למה זה כל כך טוב?

  1. אותנטיות – תיוג של העסק בסטורי נתפס כפרגון אמיתי וכנה, מהלב. כשהתיוג נראה אותנטי הקהל מרגיש שאפשר לבטוח בהמלצה הזו, ובעסק שלכם.
  2. חווית משתמש – כשרוצים לגרום למישהו לעשות משהו, צריך שהפעולה תהיה פשוטה ככל האפשר. בדיוק ככה זה עובד בפיצ'ר הזה, מי שירצה לעקוב אחרי העסק שמפרגנים לו אפילו לא חייב להיכנס לפרופיל, בלחיצה אחת הוא יכול לעקוב אחריו ולדעת מי הוא ומה יש לו להציע.
  3. הוכחה חברתית – אחד העקרונות בשיווק הוא הוכחה חברתית, כלומר, כשהחברים שלכם אוהבים משהו, זה משפיע עליכם להרגיש את אותו הדבר. הפיצ'ר החדש גם מראה לכם שחבר שלכם מפרגן לעסק מסוים, וגם מספר לכם מי עוד מהחברים שלכם עוקב אחריו. ככה בדיוק עובדת הוכחה חברתית ומשפיעה עלינו לעשות פעולות.

רוצה להגדיל באמת את החשיפה של העסק? זה הזמן להצטרף לחבילת הפרסום הדיגיטלי לעסקים של 144B!  

 

איך תגרמו ללקוחות לתייג אתכם בפיצ'ר הזה?

אוקיי, הבנתם איך זה עובד. עכשיו, איך תגרמו למשתמשים באינסטגרם לתייג את העסק שלכם? זו כבר שאלה יותר קשה, ובכל זאת חשבנו בשבילכם על ארבע דרכים לדאוג לכך:

  • פרגון גורר פרגון – רוצים שיפרגנו לכם? תתחילו לפרגן לאחרים! בחרו בכל יום עסק מתחום אחר ופרגנו לו בסטורי שלכם. לא יעבור זמן רב עד שחלקם יתחילו לפרגן בחזרה.

ידיים מחזיקות לב

פרגון זה מדבק. פרגנו לאחרים ותראו איך יפרגנו גם לכם!

  • הנחה או מתנה – רוצים לעודד משתמשים לפרגן לכם בסטורי? כתבו פוסט ובו הכריזו על פעילות אינסטגרם, כל מי שיפרגן לכם בסטורי שלו יזכה להנחה סמלית או למתנה קטנה (אפילו מתנה ממותגת כמו מחזיק מפתחות מגניב עם הלוגו שלכם או מדבקה לרכב).
  • הגרלה – דרך נוספת לעודד תיוג היא לערוך הגרלה בין כל מי שתייג ופרגן, אחד מהם יזכה בפרס, כל השאר ינסו, ועל הדרך יחשפו אתכם לכל העוקבים שלהם.
  • פנייה אישית – אם יש לכם לקוח קבוע שיש לו הרבה עוקבים, תוכלו לפנות אליו בעדינות ולבקש שיפרגן לכם באינסטגרם שלו. אם הוא יסכים – מה טוב. אם לא, לא נורא, לפחות ניסיתם.

B144 עסקים
פתרונות פרסום דיגיטליים

כתבות נוספות בנושא
פרסום באינסטגרם

 דילוג לתוכן