רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

מדריך לתוכן שיווקי: מה זה "תוכן נייטיב"?

לתוכן איכותי תמיד יהיה ביקוש. הנה כמה כללים שכדאי לדעת

2018-01-23

https://www.b144biz.co.il/digital-presence/website-developement/%d7%9e%d7%93%d7%a8%d7%99%d7%9a-%d7%9c%d7%aa%d7%95%d7%9b%d7%9f-%d7%a9%d7%99%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%99-%d7%9e%d7%94-%d7%96%d7%94-%d7%aa%d7%95%d7%9b%d7%9f-%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%98%d7%99%d7%91/

מאת: | זמן קריאה: 01:24 דק' | ינואר 2018 | מערכת B144 דיגיטל |

  • מדריך לתוכן שיווקי: מה זה "תוכן נייטיב"?
    תוכן עם ערך אמיתי

    תוכן נייטיב הוא סוג של תוכן שיווקי שמתבסס על תפיסת תשומת לב הלקוח באמצעות ערך אמיתי ולא באמצעות פרסום אגרסיבי. גישה זו מתבססת על ההבנה שתוכן איכותי יכול לעשות את מלאכת השיווק למעננו בצורה שתחדור את חומות ההגנה של הגולש שכבר מאס בפרסומות. אז איך מייצרים תוכן כזה?

    1. השקיעו את התקציב במה שחשוב באמת

    כל אחד יכול "לשפוך" תקציבי עתק על קידום התוכן בפלטפורמות שונות. זוהי בהחלט דרך טובה להגביר חשיפה, אך מקור הצלחתו של התוכן טמון קודם כל באיכות שלו. השקעה באיכות התוכן צריכה להיות בראש מעיינינו. אם אתם מתקשים לעשות זאת בעצמכם מומלץ לעבוד עם ספקים יצירתיים עם ניסיון בהמצאת גלגלים מחדש. רק כשאתם בטוחים שיש לכם בידיים משהו שאנשים ירצו לשתף עוד לפני שתשלמו על כך – אפשר לצאת לדרך בביטחון.

     

    2. אל תעתיקו סיפורי הצלחה

    פזילה למתחרים היא דבר נפוץ בעידן שבו נדמה שכל רעיון שהגינו כבר ייושם בעבר. אולם, ככל שתנסו למצוא שטחים שהמתחרים טרם כבשו, כך התוכן שלכם יהיה מוצלח יותר. בתחום המסטיקים לדוגמה, הפרסומות בדרך כלל קלישאתיות ומתמקדות בהיגיינת הפה. כדי להשתחרר מזה בחרה חברת המסטיקים Extra להציע פרשנות חדשה לערכי המותג.

     

    אל תעתיקו, תהיו פשוט אתם

    אל תעתיקו, תהיו פשוט אתם (צילום: shutterstock)

     

    לחגוג את הרגעים הקטנים

    בחברה הבינו שלעיסת מסטיק היא רגע קטן בחיים שאנחנו ברוב המקרים לא מעריכים – ממש כמו רגעים רבים אחרים. אז היא הקימה אתר שבו עודדה אנשים לשתף בתמונות מרגעים קטנים שהם רוצים לנצור. תמונות נבחרות ורבות הפכו לאיורים שפורסמו באתר לצד סרטון של תהליך היצירה. כך הם יצרו חיבור רגשי ועמוק יותר למוצר שלכאורה אין דרך מעניינת לפרסם.

     

    זקוקים לעזרה ביצירת תוכן איכותי? קבלו הצעה משתלמת מהמומחים של B144

     

    3. אמצו טרנדים לוהטים

    במציאות הדינמית שלנו נראה שכל יום יש איזה חידוש מדהים שכולם מדברים עליו – בין אם זה גאדג'ט שהולך לשנות את העולם, אפליקציה שלא ברור איך חיינו בלעדיה עד עכשיו או טכנולוגיה פורצת דרך. כדי לייצר תוכן חדשני ומרהיב, חשוב להיות עם היד על הדופק, לחפש טרנדים חמים ודרכים לרתום אותם למטרה שלכם.

     

    מעיתון לעולם וירטואלי

    בניו יורק טיימס הצליחו למצוא דרך מדהימה לרכב על טרנד לוהט במיוחד – משקפי מציאות רבודה. החברה השיקה אפליקציה ייעודית המציגה תכנים מרהיבים המתאימים להצגה במשקפיים ובכך הבטיחה שתישאר רלוונטית גם במציאות שבה יותר ויותר עיתונים הולכים ונסגרים מחוסר עניין.

     

    חפשו את הטרנד הבא

    חפשו את הטרנד הבא (צילום: shutterstock)

     

    4. אל תוותרו על האופטימיזציה

    בהתחלה הסברנו שתוכן טוב יכול לעבוד בשבילכם ולייצר תוצאות גם במאמץ מינימלי. אולם, זו לא סיבה לוותר על מדידת האפקטיביות שלו ועל שיפורו מעת לעת. לרשותכם עומדים כלים רבים למדידת ההצלחה של התכנים שלכם. חשוב לבחון אותם ואפילו להיעזר בגורם מנוסה שיפיק ביחד איתכם תובנות וימליץ על דרכים לשיפור התוצאות.

     

  • דילוג לתוכן