אתם חייבים את זה: 5 סיבות להשקיע בתוכן השיווקי שלכם

אם אתם רוצים לקדם את העסק בצורה אופטימלית ובהשקעה מינימלית כדאי שתפנימו שהתוכן הפך לכלי שיווקי חשוב

מאת: 
ינואר 2020
זמן קריאה: 01:23 דק'

2020-01-19

https://www.b144biz.co.il/digital-presence/website-developement/%d7%90%d7%aa%d7%9d-%d7%97%d7%99%d7%99%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%90%d7%aa-%d7%96%d7%94-5-%d7%a1%d7%99%d7%91%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%94%d7%a9%d7%a7%d7%99%d7%a2-%d7%91%d7%aa%d7%95%d7%9b%d7%9f-%d7%94%d7%a9/

מכירים את זה שמישהו אומר לכם ש"יצירת תוכן תגרום לעסק שלכם להמריא"? ובכן, בגדול הוא צודק. רק השאלה היא איזה תוכן תיצרו עבור העסק שלכם. הרי בעולם של היום כולנו מוצפים בתוכן ובמידע ללא סוף, אבל מה שחסר לנו זה תוכן איכותי שנותן ערך.

 

כבר אמרו לכם שתוכן איכותי יגרום לעסק לעוף?

 

אז למה כדאי לכם, כבעלי עסק, להשקיע ביצירת תוכן איכותי באופן קבוע? ובכן, הנה חמש סיבות לכך:

1. קידום קידום קידום

בין אם זה בגוגל או בפייסבוק, העלאת תוכן באופן קבוע תתרום המון לקידום האורגני שלכם. לטווח הארוך, היא יכולה לחסוך לכם הרבה כסף על פרסום ושיווק. אם אתם רוצים להיות יעילים יותר, בדקו מהן מילות המפתח הרלוונטיות לתחום שלכם, ודאגו לשלב אותן באופן מתמיד (אבל בצורה אלגנטית) בתוכן שאתם כותבים.

 

2. מובילות על המתחרים

ברגע שתתחילו לכתוב תוכן שקשור בתחום שלכם ומבוסס על מחקרים והניסיון שלכם, אתם מבססים את המוניטין שלכם כמובילים בתחום. ואגב, זה לא משנה אם המתחרה שלכם נחשב למקצועי יותר מכם, כי כל עוד הוא לא מעלה את התוכן שלו – אתם תובילו עליו.

 

תוכן איכותי יעזור לכם לבסס מוניטין מקצועי

 

3. זה כמעט בחינם

כתיבת תוכן לא אמורה לעלות לכם אפילו שקל אחד. הרי כל המידע שאתם צריכים קיים באינטרנט או בספרות המקצועית. אם תוסיפו לכך מהניסיון שלכם, תתבססו על שאלות שלקוחות מפנים אליכם – תקבלו תוכן מעניין ורלוונטי בחינם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא רק להקדיש לכך זמן. למעשה, ההשקעה הכלכלית היחידה שתצטרכו לעשות היא בקידום התוכן שלכם, כך שהוא יגיע ליותר אנשים.

 

רוצים אתר מקצועי ומלא בתוכן איכותי שיגרום לעסק שלכם להמריא גבוה? צרו קשר עכשיו עם המומחים של B144

 

4. סוכן המכירות שלכם

התוכן שלכם הוא כמו סוכן מכירות יחיד, אבל חכם ומצטיין במיוחד. בניגוד לסוכן שדופק על הדלת בתשע בערב ומציק ללקוח, התוכן יוצר מההתחלה חיבור נעים ורלוונטי. תוכן לא חייב לכלול הצעה שיווקית בוטה, אלא להציע ערך. כשאנשים קוראים את התוכן שלכם הם יהיו יותר מודעים לעסק, וברגע שיצטרכו איש מקצוע הם ידעו למי לפנות.

 

בניגוד לסוכן מכירות של פעם, התוכן יקסום ללקוחות

 

5. בניית יחסי אמון עם הלקוחות

תוכן טוב בונה אמון עם הלקוח. הוא ללקוח נותן תחושה שאכפת לכם מהם, שאתם מבינים בתחום, ושהעסק שלכם פעיל. יצירת תוכן באופן מתמשך תאותת ללקוח שהוא יכול לסמוך עליכם. בעידן השיווק הדיגיטלי יצירת אמון עם הלקוח היא דבר חשוב מאין כמוהו. הלקוח יושב מול מסך מנוכר, וצריך להתאמץ כדי לגרום לו לבטוח בעסק שלכם. כשאתם מפרסמים תוכן, הלקוח מקבל הצצה לכתיבה שלכם ומתרשם מהידע ומהגישה שלכם. ככה בונים אמון.

B144 עסקים
פתרונות פרסום דיגיטליים

כתבות נוספות בנושא
הקמת אתר שיווקי

 דילוג לתוכן