רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

בעלי עסקים: כך תבלטו בדיגיטל על פני אחרים

עסקים הרוצים לבלוט על פני המתחרים שלהם חייבים להופיע בזירה הדיגיטלית באופן קבוע ויציב על מנת שהלקוחות פוטנציאלים יזהו אותם. דניאל זריהן, מומחה קידום אתרים ושיווק בדיגיטל נותן דגשים חשובים שיעזרו לכם לבלוט.

2021-01-17

https://www.b144biz.co.il/tips-to-help-brand-stand-out-in-digital/

מאת: | זמן קריאה: 01:32 דק | ינואר 2021 | מערכת B144 דיגיטל |

  • כך תיבלטו בדיגיטל

     

    אין חולק על כך, שבתקופה בה יותר ויותר עסקים מעבירים את עיקר הפעילות שלהם לדיגיטל, הצורך להישאר רלוונטיים ובולטים בזירה הדיגיטלית הופך להיות מאתגר במיוחד. כדי לייצר תוצאות טובות במיוחד במסגרת הקמפייניים השיווקיים של בית העסק, יש צורך לפעול בצורה חכמה, לנהל היטב את תקציב הפעילות, ולסנכרן את כלל המערכים בעסק, כמו השיווק, המכירות, שירות הלקוחות, הלוגיסטיקה ועוד לטובת הצלחת התהליך.

     במאמר הזה אספנו עבורכם טיפים חשובים שיסייעו לכם להבליט את הנוכחות הדיגיטלית שלכם ברשת, ולייצר לעצמכם יתרון על פני המתחרים. אז מהן הפעולות שכדאי יהיה לכל עסק שמשווק בזירה הדיגיטלית לבצע על מנת לקדם את עצמו? הנה 5 פעולות כאלו:

     

    רוצים להגביר את הנוכחות הדיגיטלית של העסק שלכם? רוצים שהעסק שלכם יבלוט באופן קבוע בדיגיטל? צרו קשר עכשיו עם המומחים של B144  >>>

     

    פעולה מספר 1: מקדו את מאמצי השיווק בקהל היעד הרלוונטי

    לא תוכלו לבלוט לאורך זמן בכל המרחב הדיגיטלי. כדי לייצר לעצמכם יתרון יחסי ולשפר את הנראות שלכם בכלל הפלטפורמות הרלוונטיות, חשוב יהיה ראשית לצמצם את קהל היעד שלכם לקהל היעד הרלוונטי ביותר עבור השירותים והמוצרים שבית העסק שלכם מציע. הסיבה לכך, היא הרצון שלא להשקיע תקציבים בפרסום לגולשים לא רלוונטיים, שמצד אחד לא מחזירים את ההשקעה השיווקית, ומצד שני מסיטים את השקעת התקציב מן האוכלוסיה שכן רלוונטית למסרים השיווקיים שלכם.

     לכן, הפעולה הראשונה בכל הקמה של קמפיין שיווקי היא להבין היטב מהם המסרים השיווקיים שלכם, למי הם מיועדים, ואיזה קהל יעד יוכל לקבל את הערך הגדול ביותר מהתקשרות אתכם.

    פעולה מספר 2: השתלבו במסע הלקוח

    לא תמיד ההחלטה על ביצוע רכישה או התקשרות מול בית עסק, היא החלטה שהלקוח מקבל באופן מיידי, לאחר החשיפה הראשונית למסר השיווקי. לעיתים, ההחלטה על רכישה כזו, מתבצעת לאחר תהליך הבשלה, התייעצות, בירור, השוואה מול הצעות אחרות ועוד.

     כדי להצליח ולהישאר רלוונטיים, חשוב יהיה ללות את הלקוח במסע שלו. הכוונה כאן היא לפעול בכל הפלטפורמות שבהן קהל היעד של העסק עושה שימוש, ולבצע רימרקטינג על מנת לתזכר את הלקוח הפוטנציאלי באשר לערך שתוכלו לספק לו. חשוב יהיה לבחור את המינון הנכון, שיאפשר מצד אחד לתזכר את הלקוח ולפנות למי שכבר הביע עניין בשירות או במוצר שלכם, ומצד שני לא להציף את הלקוח הפוטנציאלי במסרים שיווקיים שיפגמו בחווית ההתקשרות שלו מולכם, ויפתחו בו אנטי כלפי העסק שלכם.

    פעולה מספר 3: צרו ערך מוסף אמיתי בהצעה השיווקית שלכם

    רוצים לבלוט מעל המתחרים? פשוט מפו את האזורים בהם תוכלו לייצר ערך מוסף אמיתי, ותלחצו על דוושת הגז בכל הכוח.

     מוכרים מוצרים במחיר זול מהמתחרים? ציינו זאת היטב במסגרת המסרים השיווקיים שלכם. מספקים שירות איכותי יותר, עם הבטחה לאחריות מלאה על המוצר? אל תשמיטו את העובדה הזאת מן התכנים המוצגים במסגרת הקמפיין. זמני המשלוחים שלכם הם הטובים ביותר? אתם מגיעים לאזורים גאוגרפיים בארץ שהמתחרים שלכם לא מגיעים אליהם? שעות הפתיחה שלכם מותאמות יותר לצרכים של קהל הלקוחות? כל אחד מן היתרונות האלו צריך להיות מובלט ומודגש כחלק מן הקמפיין השיווקי.

     

    הגברת מכירות בעזרת ערך מוסף

     

    פעולה מספר 4: בצעו ניסוי וטעייה על מנת לשפר את הקמפיינים שלכם

    אם המטרה שלכם היא לבלוט מעל המתחרים בפעילות הדיגיטלית שלכם, חשוב יהיה שתבצעו כל העת מדידה, ביצוע שיפורים, ניסוי וטעיה. שיפורים שלכאורה נראים מינוריים יחסית, יכולים לחולל מפנה דרמטי באיכות ההמרות של המשפך השיווקי שלכם. היבטים שונים כמו רמת המיקרו-קופי של דפי הנחיתה שלכם, מיקוד נכון יותר בקהל היעד, שימוש מוצלח יותר בתמונות להמחשה, הוספת מוטיבים בוני אמון, שימוש נכון בצבעים וכותרות ועוד – יכול לשפר את שיעור הגולשים שמגיעים אליכם לאתר או לדפי הנחיתה ומחליטים לבצע את הפעולה שהגדרתם כיעד.

     תהליך השיפור הזה חייב להיות תהליך שמתבצע באופן שוטף. בכל קמפיין שיווקי יש מה לשפר וניתן לייצר ערך מוסף גדול יותר, באמצעות השקעת משאבים לא גדולה במיוחד.

    פעולה מספר 5: תנו שירות מצויין גם באופליין

    רבים מבעלי העסקים אינם מבינים את החשיבות העצומה שישנה למשאבים שמושקעים בתהליכי העבודה המשלימים לפעילות השיווק הדיגיטלי, בתוך בית העסק עצמו. עסק שישווק את עצמו מעולה בדיגיטל, אולם יספק שירות גרוע ללקוחות, לא יוכל להמשיך וליהנות מן התוצאות של השיווק הדיגיטלי לאורך זמן. כך לדוגמה, אם העסק בחר לבצע קידום אורגני עבור דפי האתר השונים, ולוודא כי הם מוצגים בדפי תוצאות עבור חיפושים רלוונטיים, יוכל להינות מתנועה אורגנית של גולשים אשר מביעים אמון בבית העסק. במקרה כזה, אם לאותם גולשים לא יסופק השירות שהם חושבים שמגיע להם, הם יעברו לתוצאת החיפוש הבאה, ולאורך זמן, אם התופעה הזאת תחזור עליה שוב ושוב, עלול להיפגע גם הדירוג האורגני של עמודי האתר.

     לכן, ישנה חשיבות רבה לכך, שכל פעילות שיווק דיגיטלית תגובה בתהליכי עבודה תומכים בעסק, אשר יספקו ללקוח מענה שלם, כולל ואיכותי במיוחד.

     

     

    מחפשים פתרונות פרסום לעסק שלכם? ב- B144 תוכלו למצוא מגוון חבילות פרסום המתאימות בדיוק לצרכי העסק שלכם. פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק, דפי נחיתה ועוד מגוון הטבות במיוחד ללקוחות B144. ביחרו עכשיו את חבילת הפרסום המתאימה לכם ואנו ניצור איתכם קשר >>>

     

     


    על כותב הכתבה:

    דניאל זריהן

    דניאל זריהן הוא מומחה לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי, ויועץ לקידום עסקים באינטרנט. לדניאל יותר מ-11 שנות ניסיון בתחומי ה-SEO (קידום אורגני) ופרסום בדיגיטל, שבמהלכן קידם באינטרנט מאות עסקים קטנים ובינוניים. B144 החלה בשיתוף פעולה עם דניאל זריהן, במטרה ללמד בעלי עסקים כיצד לקדם את עצמם ברשת.

     

     

  • דילוג לתוכן