איך לפרסם עסק קטן בדיגיטל? כל היתרונות שבעלי עסקים צריכים לדעת

היתרונות הרבים בפרסום בדיגיטל מאפשרים לבעלי עסקים לשווק את העסק שלהם בצורה ידידותית ומותאמת

מאת: 
דצמבר 2020
זמן קריאה: 02:47 דק'

2020-12-07

https://www.b144biz.co.il/digital-marketing/what-are-the-benefits-of-digital-advertising/

תוכן עניינים; ניתן לדלג לתוכן הרלוונטי

האפשרויות העומדות היום בפני עסק קטן לצורך פרסום העסק בזירה הדיגיטלית הן רבות ומגוונות. פלטפורמות הפרסום משתכללות כל העת ומציעות דרכים חדשות שבאמצעותן יכול בית העסק לפגוש את הלקוחות הפוטנציאליים שלו ולייצר איתם קשרים עסקיים

 

כל היתרונות בפרסום עסקים קטנים בדיגיטל

כל היתרונות בפרסום עסקים קטנים בדיגיטל

 

במאמר הזה החלטנו להתמקד בשתיים מן הפלטפורמות העיקריות שמאפשרות פרסום של העסק, ולעמוד על היתרונות העיקריים בהן מציעות לקהל המשתמשים בהן. אז בלי להכביר במילים, בואו נכיר את שתי הפלטפורמות הללו.

פרסום בגוגל – יתרונות עיקריים

הפרסום בגוגל מאפשר, למעשה, לכל עסק, להגדיר מודעות שתוצגנה לגולש בעת שהוא עושה שימוש במנוע החיפוש הגדול בעולם, ולהתמודד במעין מכרז על הזכות להציג לגולש הזה את המודעות שהוגדרו. שני הפרמטרים העיקריים שקובעים את מידת ההצלחה של ההצגה הזאת לגולש הם איכות המודעה שהוגדרה וכן דף הנחיתה אליו היא מובילה, והמחיר שאותו מוכן לשלם בית העסק עבור הזכות להציג את המודעה לגולשים שביצעו שאילתות רלוונטיות.

 

רוצים להתחיל לפרסם את העסק שלכם בדיגיטל? רוצים להגדיל את כמות הלקוחות שלכם? השאירו פרטים עכשיו והמומחים של B144 דיגיטל יעזרו לכם >>>

 

מהם היתרונות העיקריים בבחירה בגוגל כפלטפורמה הפרסומית הראשית עבור העסק?

יתרון מספר 1: למצוא את הלקוח הפוטנציאלי כאשר הוא מחפש אותך

אחד המרכיבים החשובים ביותר בכל קמפיין שיווקי להצלחת ההמרה של מתעניין ללקוח משלם היא מידת הבשלות של המתעניין הזה. אין ספק, שגולש שמחפש ביוזמתו מוצר או שירות באמצעות מנוע החיפוש, הוא לקוח פוטנציאלי עם רמת בשלות גבוהה הרבה יותר מאשר כזה שבית העסק הוא זה שיוזם אליו את ההתקשרות. יתרה מכך, גולש שעושה שימוש במנוע החיפוש ומקבל מענה מיידי מבית העסק הוא גולש שנמצא בסטייט אוף מיינד שמאפשר לו לצרוך מסרים שיווקיים והוא פתוח הרבה יותר להצעות שהוא מקבל.

יתרון מספר 2: הפעלת הקמפיין בתוך דקות

יתרון משמעותי נוסף של קידום ממומן בגוגל הוא היכולת להפעיל קמפיין פרסומי ולהזרים לקוחות פוטנציאליים אל אתר העסק בתוך דקות ספורות. המיידיות של הפלטפורמה הזאת הופכת אותה, במקרים רבים, לבחירה הראשונה של מנהלי אתרים, בטח ובטח אם הם נמצאים רק בתחילת דרכם, ואז אפיקים כמו קידום אורגני יכולים לייצר להם לידים בכמות מופחתת עד אפסית בתקופה הראשונה של התהליך השיווקי.

יתרון מספר 3: לא נדרש אתר אינטרנט בשל ותיק ומקודם

יתרון חשוב נוסף של השימוש בפרסום בגוגל כאפיק לייצור טראפיק שיגיע לאתר הוא שהיכולת לעשות זאת גם אם אתר האינטרנט של העסק אינו מושלם, ואפילו כזה שעוד נמצא בבניה. למעשה, כל שנדרש לצורך הקמה וניהול של פרויקט קידום ממומן הוא דף נחיתה מוצלח, מעוצב וממיר, שאליו תקשר המודעה שהוגדרה במסגרת הקמפיין.

יתרון מספר 4: הגדרת מילות מפתח שליליות

חלק חשוב נוסף שכדאי יהיה לכלול בכל קמפיין פרסומי בגוגל הוא השימוש בתכונה המתקדמת של הגדרת מילות מפתח שליליות. באמצעות הגדרה כזאת יכול בית העסק להחליט איזו מתנועת החיפוש של גולשים המגיעים לאתר איננה רלוונטית לו, לא מייצרת לידים איכותיים, ושהוא מעוניין להימנע ממנה, משיקולים של עלות תועלת. בצורה כזו, מסוגל בעל האתר לטייב את הגדרות הקמפיין ולהפוך אותו לאפקטיבי הרבה יותר.

 

פרסום בפייסבוק – יתרונות עיקריים

פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם, מאפשרת גם היא כמובן פרסום של עסקים שונים מעל דפי האתר או האפליקציה שלה. באמצעות הגדרת מודעות וקהלי יעד, ניתן לייעד את הקמפיין אל גולשים המשתייכים לקבוצות אפיון אותן הגדיר בעל האתר מראש, ולשווק להם מוצרים או שירותים.

 

מהם היתרונות העיקריים של שימוש בפייסבוק כפלטפורמה הפרסומית המובילה לעסק?

 

יתרון מספר 1: למצוא את הלקוח הפוטנציאלי גם כאשר הוא לא מחפש אותך

לא כל מוצר או שירות אנשים מחפשים מראש לפני ההחלטה לרכוש אותו. חלק מן המוצרים או השירותים המוצעים ללקוחות נובעים מצורך רגשי, במקום והמכירה שלהם מתבצעת בעיקר בדחיפה ולא במשיכה. עבור מוצרים כאלו, פלטפורמת הפרסום של פייסבוק מתאימה הרבה יותר, שכן אם בית העסק ימתין שהלקוחות הפוטנציאליים הם אלו שיזמו את ההתקשרות, סביר שלא יצליח לייצר מכירות בכמות משמעותית.

 

פרסום ברשתות חברתיות: הכל במרחק נגיעה

פרסום ברשתות חברתיות: הכל במרחק נגיעה

 

יתרון מספר 2: יכולות טרגוט מתקדמות

פייסבוק מנהלת על המשתמשים ברשת החברתית פרופיל עשיר הכולל מאפיינים חזותיים, מאפייני גיל, מין, השכלה, תחביבים, רמת אינטראקציה עם משתמשים אחרים ברשת ועוד. באמצעות המאפיינים הייחודיים האלו מצליחה פייסבוק לייצר ערך מוסף אמיתי בטרגוט קהל היעד ובפרסום ממוקד אליו.

 

רוצים להתחיל לפרסם את העסק שלכם בדיגיטל? רוצים להגדיל את כמות הלקוחות שלכם? השאירו פרטים עכשיו והמומחים של B144 דיגיטל יעזרו לכם >>>

 

יתרון מספר 3: ויזואליות של הקמפיין

פייסבוק, בניגוד לגוגל, מאפשרת לשלב בפרסום שלה אלמנטים חזותיים כמו תמונות איכותיות או וידאו, ועל ידי כך למשוך את תשומת הלב של קהל היעד הרלוונטי. זאת הסיבה, שפייסבוק, שמשכללת כל העת את מנגנוני התצוגה והפרסום שלה, מצליחה לייצר שיעורי הקלקה גבוהים של גולשים ברשת.

יתרון מספר 4: יצירת קשר ארוך טווח באמצעות הצטרפות לדף אוהדים

יתרון משמעותי נוסף שמאפיין את השימוש בפייסבוק כפלטפורמת פרסום, הוא שכל אינטראקציה שמבצע הגולש עם דף הנחיתה או המודעה מאפשרת, למעשה, לבית העסק, לייצר עם הלקוח הפוטנציאלי התקשרות בשלב מאוחר יותר.

 

חבילות הפרסום של B144 דיגיטל מותאמת לבעלי עסקים הרוצים להגביר את הנוכחות של העסק שלהם בזירה הדיגיטלית. B144 מציעה מגוון חבילות פרסום בגוגל, פייסבוק ועוד מגוון שירותים ומוצרים לבעלי עסקים המתאימים לתקופת המשבר ולתקופת החזרה לשגרה.
לצפייה בחבילות פרסום בגוגל לחצו כאן >>>

לצפייה בחבילות הפרסום בפייסבוק לחצו כאן >>>

על כותב הכתבה: דניאל זריהן >>>


על כותב הכתבה:

דניאל זריהן

דניאל זריהן הוא מומחה לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי, ויועץ לקידום עסקים באינטרנט. לדניאל יותר מ-11 שנות ניסיון בתחומי ה-SEO (קידום אורגני) ופרסום בדיגיטל, שבמהלכן קידם באינטרנט מאות עסקים קטנים ובינוניים. B144 החלה בשיתוף פעולה עם דניאל זריהן, במטרה ללמד בעלי עסקים כיצד לקדם את עצמם ברשת.

כתבות נוספות בנושא
פרסום ושיווק דיגיטלי

 דילוג לתוכן