מעבירים הילוך: למה עסקים בעולמות הרכב צריכים להשקיע בפרסום דיגיטלי?

מוסכים, שירותי שטיפת רכבים, שירותי גרירה ושמאי רכב, הם רק חלק מהעסקים שנחוצים לנהגים. אילו יתרונות ייחודיים מציע פרסום דיגיטלי בהקשר הזה, ומה צריכים בעלי העסקים לדעת לפני שיוצאים לדרך?

מאת: 
אוקטובר 2022
זמן קריאה: 01:02 דק

2022-10-05

https://www.b144biz.co.il/%d7%98%d7%99%d7%a4%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%a2%d7%a1%d7%a7%d7%99%d7%9d/%d7%90%d7%a1%d7%98%d7%a8%d7%98%d7%92%d7%99%d7%94-%d7%a9%d7%99%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%99%d7%aa/%d7%9e%d7%a2%d7%91%d7%99%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9a-%d7%9c%d7%9e%d7%94-%d7%a2%d7%a1%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%a2%d7%95%d7%9c%d7%9e%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%a8%d7%9b%d7%91-%d7%a6/

שיווק עסק הוא משימה מורכבת, על אחת כמה וכמה כשמדובר בעסקים מעולמות הרכב. זהו תחום שמאופיין בתחרות משמעותית, ולכן מי שמעוניין לבלוט על פני אחרים צריך להיעזר בכלים המתקדמים ביותר. בנוסף, ובשונה מתחומים רבים אחרים, חלק גדול מהלקוחות מחפשים עסקים כאלה תוך כדי תנועה. רגע אחרי שהבינו שהרכב זקוק לשטיפה מקצועית, כשגילו פנצ'ר שצריך לטפל בו וכדומה. במצבים מהסוג הזה, עסקים בעלי נוכחות חזקה ברשת יכולים ליהנות מיתרון משמעותי.

עסקים שמשקיעים בפרסום דיגיטלי משתדלים להגיע אל התוצאות הראשונות במנועי החיפוש, מחזיקים בכרטיס עסק עדכני בגוגל מפות ונוכחים ברשתות החברתיות המובילות. כתוצאה מכך, לקוחות פוטנציאליים שזקוקים לשירותיהם יכולים למצוא אותם בקלות – ולפנות אליהם בלי שום בעיה. נוסף לנהגים שזקוקים לפתרון חד פעמי, פרסום דיגיטלי עוזר גם בבניית מאגר של לקוחות נאמנים, שיחזרו אליהם בהמשך וישמחו להפנות אליהם לקוחות חדשים.

להגיע אל היעד – מהם הרכיבים של פרסום דיגיטלי אפקטיבי?

אתם מעוניינים לפרסם את העסק שלכם אונליין, אבל תוהים ממה מורכב פרסום דיגיטלי יעיל שמשיג תוצאות ולא בטוחים איך עושים אותו כמו שצריך? אלה הנקודות העיקריות שעסקים מצליחים בעולמות הרכב שמים עליהם דגש:

1. הם מעודדים הנעה לפעולה

כמו שכבר הזכרנו, לקוחות שמחפשים עסקים בעולמות הרכב מעוניינים לעתים ליצור קשר באופן מידי. אם הפרסום שלכם לא יכלול דרכי יצירת קשר נוחים, עדכניים ובולטים (החל מכתובת מלאה, דרך שעות פעילות ועד למספר טלפון), אתם עשויים לאבד לידים רבים.

2. הם נוכחים באינדקסים העסקיים המובילים

בכל הקשור לבעל מקצוע מתחום הרכבים, לאינדקס עסקי יש מקום מרכזי. נהגים יעדיפו להשוות בין עסקים שונים, ולכן יחפשו מאגרי מידע שיציגו בפניהם ריכוז של עסקים רלוונטיים. אם אתם מעוניינים להגדיל חשיפה, זה בדיוק המקום להיות בו.

3. הם שמים דגש על טרגוט

מטעמי נוחות וכדי להימנע מבזבוז זמן על נסיעה, נהגים מחפשים עסקים שקרובים אליהם. על ידי טרגוט קהל יעד מדויק ורלוונטי, תוכלו לשפר את יחס ההמרה ולהיחשף בפני לקוחות מהסביבה שעדיין לא מכירים אתכם.

4. הם לא שוכחים מ-SEO

יצירת תוכן מותאם באתר האינטרנט שלכם, כזה שכולל ביטויי מפתח ומילות חיפוש שלקוחות מתעניינים בהם, תעזור להגדיל תנועה לאתר באופן אורגני. אתרים שמדורגים במקום גבוה באופן אורגני, נתפס כאמין על ידי משתמשים רבים. לכן כדאי לכם לעשות את המרב כדי להגיע לשם, ואלה כמה טיפים על קצה המזלג שיעזרו לכם.

5. הם דואגים לאופטימיזציה לנייד

אתר אינטרנט הוא נכס דיגיטלי משמעותי עבור עסקים רבים, ובהחלט מומלץ להפנות אליו בפרסומים הדיגיטליים שלכם. אלא שרגע לפני שאתם עושים את זה, חשוב לוודא שהאתר מאפשר תצוגה אופטימלית גם לסמארטפונים. נהג שזקוק לגרר אבל מתקשה לנווט בגרסת המובייל של האתר שלכם, ינטוש אותו במהירות.

6. הם מעניקים ערך מוסף

ניהול בלוג מקצועי, העלאת פוסטים מעניינים בפייסבוק, מענה לשאלות באינסטגרם ולייבים בנושאים שרלוונטיים אליכם, יעניקו ערך ללקוחות וגם לכם. אלה דרכים לכם לבסס את מעמדכם בתחום, להישאר בתודעה של הגולשים וליצור סביבכם מעגל של לקוחות חוזרים.

7. הם משקיעים בתמונות

עסקים שמציעים שירותי מכירת רכבים, השכרת רכבים או תחזוקתם, חייבים להשתמש בתמונות איכותיות בפרסומים הדיגיטליים שלהם.

8. הם מציעים מבצעים והטבות

רוצים להציע מבצע מסוים ללקוחות חדשים? פרסום דיגיטלי הוא הדרך המובילה לקדם את החדשות. בין אם מדובר בקוד הטבה לנרשמים לניוזלטר שלכם או בהנחה בגובה מסוים למי שמשתפים את הפוסט שלכם.

ולבסוף: הם נותנים תשומת לב לביקורות והמלצות
אף נהג לא ירצה להמר על בעל מקצוע שיטפל ברכב שלו. בדיוק בגלל זה, רבים מהנהגים יחפשו ביקורות, המלצות ושיתופים הנוגעים לחוויית השירות של לקוחות אחרים בבתי עסק רלוונטיים. עודדו לקוחות מרוצים להעלות ביקורות חיוביות, עקבו אחר פידבקים שאתם מקבלים ואל תשאירו ביקורות שליליות ללא מענה מקצועי ואדיב.

כתבות נוספות בנושא
אסטרטגיה שיווקית

 דילוג לתוכן