עמוד נחיתה לעסק

עמוד נחיתה זהו כלי יעיל לאיסוף לידים, למכירה מהירה ולהפיכת גולש פוטנציאלי ללקוח.

המומחים שלנו יבנו ללקוחותינו המנויים לאחד או יותר, מהשירותים: גוגל, פייסבוק או טאבולה, עמוד נחיתה מנצח.

שיאפשר ללקוחות פוטנציאלים וקיימים של העסק, להשאיר פרטים או ליצור עמכם קשר ישיר.

מחיר מיוחד: 29 לחודש למשך שנה ללקוחות המנויים של שירות B144

* המחירים אינם כוללים מע״מ, בכפוף לתקנון

מה תקבלו?

  • דף דיגיטלי משלכם המציג מידע כולל על העסק
  • טופס דיגיטלי להשארת לידים
  • עיצוב מותאם אישית לעסק שלך
  • כפתור לחיוג ישיר או שליחת וואטסאפ ליצירת קשר מהירה וישירה עם הלקוח
  • ממשק לניהול הלידים ועדכון מידע על העסק

מחירון חבילות

29 לחודש, למשך שנה ללקוחות המנויים לשירות.

עבור: הקמה, בנייה, עיצוב, ממשק ניהול ועדכון.

* המחירים אינם כוללים מע״מ, בכפוף לתקנון
ניתן לרכוש עמוד נחיתה לעסק רק למי שהצטרף לאחת מחבילות הפרסום הבאות:
פרסום באתר B144

פרסום באתר B144

מחירי סתיו! ארבעה חודשים ראשונים: החל מ-374 לחודש

*המחירים לא כוללים מע"מ, המחיר המלא בתום ההנחה: 434 לחודש
לפרטים נוספים>
פרסום בגוגל

פרסום ממומן בגוגל

מחירי קיץ! ארבעה חודשים ראשונים: החל מ-872 לחודש

*המחירים לא כוללים מע"מ, המחיר המלא בתום ההנחה: 929 לחודש
לפרטים נוספים>
פרסום בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק

מחירי קיץ! ארבעה חודשים ראשונים: החל מ-1,225 לחודש

*המחירים לא כוללים מע"מ, המחיר המלא בתום ההנחה: 1,309 לחודש
לפרטים נוספים>
חבילה הדינאמית

חבילת פרסום דינאמית

מחיר סתיו! ארבעה חודשים ראשונים: החל מ-1,677 לחודש

*המחירים לא כוללים מע"מ (המחיר המלא בתום ההנחה: החל מ- 1,779 לחודש)
לפרטים נוספים>

שאלות נפוצות

מהו דף נחיתה?
דף נחיתה הוא דף אינטרנט אחד שכולל תוכן שיווקי ומתומצת, שאמור לשרת מטרה מוגדרת: הוא אמור לשכנע ליצור איתך קשר (או להשאיר פרטי קשר), לקנות משהו מסוים או לבצע פעולה אחרת כגון הורדת אפליקציה וכדומה.
מתי מומלץ להשתמש בדף נחיתה?
דף נחיתה מומלץ לשימוש בקמפיינים או בקידום בעלי מטרה ממוקדת. דף נחיתה יעביר מסר מאוד מדויק וראשוני למתעניינים במוצר ויעודד את הגולש ליצור את האינטראקציה אותה אנחנו מבליטים.
האם צריך ידע בתכנות או בעיצוב על מנת לייצר דף נחיתה?
כיום ניתן למצוא ברשת תבניות נוחות לייצור עצמאי של דף נחיתה.
כיצד מתכננים דף נחיתה שיווקי ומוצלח?
  • חשוב להדגיש ולהבליט את הפעולה הרצויה (יצירת קשר/ שליחת הודעה/הקלקה לאתר וכו'
  • יש לדאוג שיהיה מענה שוטף לגולשים אשר מבצעים את הפעולה הרצויה שביקשת (מענה טלפוני, מענה להודעות וכו)
  • מומלץ להשתמש בתמונה טובה, חזקה וברורה
  • המסר צריך להיות מנוסח בצורה ברורה וקצרה
  • מומלץ לשלב תגובות וחוות דעת של לקוחות קודמים
כיצד לייצר תנועה של גולשים אל דף הנחיתה שלי?
ישנן מספר דרכים, מומלץ לשלב את כולן יחד על מנת להרחיב את קהל המתעניינים בשרותיך
  • פרסום ממומן: מודעות ממומנות (בגוגל חיפוש לדוגמה) נותנות מענה לחיפושים או להתעניינות ממוקדת בפתרונות אותם המוצר שלך מספק.
  • תוכן: יצירת תוכן רלוונטי לשירות שלך שיקודם ברשתות חברתיות/ אתרים שונים, אשר יגרום להתעניינות של לקוחות פוטנציאליים במוצר ויפנה אל דף הנחיתה שלך
  • שיווק באמצעות דוא"ל: ללקוחות מתעניינים פוטנציאליים. לתשומת ליבך, יש להתעדכן בחוק הספאם בישראל על מנת לוודא שבשימוש בכלי זה, לא מופר החוק.
  • שימוש ברשתות חברתיות: העברת דף הנחיתה בקרב קבוצות מכרים או פרסומו בפרופילים החברתיים שלך, יפנה אליך קהל אוהד שנחשף לשירותיך ומעוניין בהם.
האם דף נחיתה מתאים למכירת מוצרים?
דף נחיתה יכול להתאים למכירת מוצר או שירות בודד אותו מעניין אותנו להבליט ולקדם. כמו כן, הוא מצוין ליצירת לידים. מומלץ לייצר שתי גרסאות של דף הנחיתה שלך על מנת לבדוק איזו גרסה מבין שתיהן נותנת את התוצאות הטובות ביותר.
מדוע דף הנחיתה שלי לא נותן לי את התוצאות הרצויות?
  • יש לוודא שיצירת הקשר של הלקוח מקבלת מענה. לקוח מאוכזב לא יחזור שנית.
  • יש לוודא שדף הנחיתה תקין מבחינה טכנית. מומלץ להכנס אליו ממכשירים שונים (טלפון נייד, מחשב, טאבלט) וכמו כן לשלוח למכרים ולוודא שהם מצליחים לראות את דף הנחיתה שלך באופן תקין.
  • מומלץ לוודא שהמסר ברור ומדויק, מסקרן ומעודד פעולה, מצד שני חשוב לא להעמיס במלל.
  • במידה ומבקשים מהגולש להשאיר את פרטיו: יש לוודא שאנחנו לא מבקשים יותר מדיי פרטים, ולא פרטים אישיים מדיי.

למה לפרסם ב B144

חשיפה

הגדילו את החשיפה לעסק שלכם! יש לנו את מיטב המערכות, ידע וניסיון שנצברו במשך שנים, ובכך אנו יודעים לזהות את הקהל הרלוונטי לעסק שלך. באמצעות חשיפה בדיגיטל העסק שלכם יכול להגיע למודעות של מאות אלפי גולשים ויותר,

תקציב

בעזרת המומחים שלנו ובשילוב ידע קיים, נמקסם יחד את התקציב על מנת שיושקע בצורה האפקטיבית ביותר כדי להגיע לקהל הרלוונטי לעסק שלך. התקציב יעבוד עבורך בעזרת חבילת פרסום נכונה

ידע

בזכות שילוב מנצח של מומחים בכל תחומי הדיגיטל, יחד עם מידע עסקי מצטבר ומערכות חכמות, יש לנו את הידע להתאים לעסק שלך את חבילת הפרסום הנכונה.
אנחנו יודעים לנתח מה קורה בעסקים אחרים בתחום שלך, ולהכווין בדיוק מה יתאים לך בהתאם למידע בזמן אמת.

אפליקציה

כדי שהפרסום בדיגיטל יהיה לך נגיש וזורם.
פיתחנו עבורך אפליקציה, שתאפשר לך מעקב קל ותקשורת נוחה עם כל מה שקשור לנכסים הדיגיטליים שלך והעדכונים 24/7
• תוצאות קמפיינים באפליקציה
• ממשק לעדכון מידע שוטף של העסק
• פנייה אל מנהלי הקמפיין

אז אפשר להתחיל? נהדר!
כאן אפשר להכניס פרטים, כדי שמומחה פרסום יחזור אלייך:

    הודעה נשלחה בהצלחה! מומחה פרסום יחזור אליך בהקדם.

     דילוג לתוכן