פרסום בדיגיטל
המדריך המלא לפרסום בפייסבוק 2024
בערך מחצית מאוכלוסיית ישראל משתמשת בפייסבוק. אם מחשבים את זה אצל אנשים מגיל 13 ומעלה, כ66.3% מאוכלוסיית ישראל משתמשת בפייסבוק. מה שאומר שסביר שתוכלו למצוא את קהל היעד שלכם בפייסבוק. מדריך זה נכתב במטרה להקל עליכם להגיע לקהל היעד הרלוונטי שלכם בפייסבוק בעזרת פרסום בפייסבוק. למה לפרסם בפייסבוק? פרסום בפייסבוק עוזר לעסקים להגביר את…
להמשך הכתבה המדריך המלא לפרסום בפייסבוק 2024כלים לקידום בגוגל
כלי הקידום של גוגל הם כמו מפת דרכים שמסייעת לבעלי אתרים לשפר את הנראות שלהם בתוצאות החיפוש של גוגל. קבלו 7 כלים חינמיים חשובים שיעזרו לכם להציב את האתר שלכם בראש תוצאות החיפוש כלי הקידום של גוגל הם כמו מפת דרכים שמסייעת לבעלי אתרים לשפר את הנראות שלהם...קידום בגוגל מפות
קידום בגוגל מפות הוא כלי שיווקי חיוני עבור כל עסק מקומי. רוצים להיות ראשונים בתוצאות החיפוש של הלקוחות שלכם? קבלו את המדריך שלנו קידום בגוגל מפות הוא כלי שיווקי חיוני עבור כל עסק מקומי. רוצים להיות ראשונים...קידום חנות אינטרנט בגוגל
בעולמנו הדיגיטלי חנות אינטרנטית היא לא רק אופציה אלא הכרח עבור כל עסק. היא משמשת כוויטרינה וירטואלית, זמינה 24/7, ומאפשרת ללקוחות לקנות מוצרים או שירותים מכל מקום בעולם. אבל איך הופכים חנות אינטרנטית מרגע ההקמה למקור רווח משמעותי? התשובה נעוצה בקידום אורגני בגוגל. ככה תעשו את זה נכון בעולמנו הדיגיטלי חנות אינטרנטית היא לא רק אופציה אלא הכרח עבור כל עסק. היא...פרסום ממומן באינסטגרם
אינסטגרם זה לא רק סטורי וצילומים מושלמים ומעוררי קנאה של משפיענים או של חברים אלא גם כלי שיווקי חשוב לבעלי עסקים קטנים. הפרסום הממומן ברשת החברתית מאפשר להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים ולהרוויח יותר. איך זה בדיוק עובד? קבלו את המדריך שלנו אינסטגרם זה לא רק סטורי וצילומים מושלמים ומעוררי קנאה של משפיענים או של חברים...קמפיין לידים בפייסבוק
פשטות, גמישות, יעילות, חסכון בעלויות הם חלק קטן מהיתרונות שתשיגו באמצעות קמפיין לידים בפייסבוק. קבלו את המדריך שלנו שיעזור לכם לבנות את הקמפיין הבא לעסק שלכם פשטות, גמישות, יעילות, חסכון בעלויות הם חלק קטן מהיתרונות שתשיגו באמצעות קמפיין...רימרקטינג בפייסבוק
הכירו את האסטרטגיה השיווקית שתעזור לכם לעקוב אחר הרגלי הקניה של הגולשים באתר שלכם ו"לרדוף" אחריהם עד שיפסיקו להתלבט ויחליטו לרכוש את המוצר שלכםהכירו את האסטרטגיה השיווקית שתעזור לכם לעקוב אחר הרגלי הקניה של הגולשים באתר...
פרסום כתבות ככלי שיווקי
פרסום כתבה הוא כלי שיווקי חשוב לעסקים קטנים. הדרך שבה תבחרו להציג את התוכן, סוג הכתבה הנבחרת והפלטפורמה בה תפורסם ישפיעו על הצלחת הקמפיין העסקי שלכם. ככה עושים את זה נכון פרסום כתבה הוא כלי שיווקי חשוב לעסקים קטנים. הדרך שבה תבחרו להציג את התוכן, סוג...איך משפיע העדכון באלגוריתם של גוגל על העסק שלכם?
כל בעל עסק יודע שככל שהאתר העסקי שלו מדורג גבוה בגוגל סיכויי ההצלחה שלו גדלים בהתאם. מאחר והאלגוריתם של גוגל קובע אלו עסקים יופיעו ראשונים בתוצאות החיפוש האורגני ומאחר והוא מתעדכן לעיתים תכופות כדאי שתעשו איתו היכרות ותקבלו את הטיפים שלנו, שיגרמו לאלגוריתם המסתורי להעמיד אתכם בראש תוצאות החיפוש כל בעל עסק יודע שככל שהאתר העסקי שלו מדורג גבוה בגוגל סיכויי ההצלחה שלו גדלים...10 טיפים לסטוריטלינג מוצלח
סטוריטלינג Storytelling)) היא טכניקה שיווקית שיכולה לעזור לכם להתחבר לקהל היעד שלך באמצעות סיפור. כאשר אתם מספרים סיפור, אתם מעוררים רגשות, יוצרים חיבור אישי וגורמים ללקוחות הפוטנציאלים לרצות להכיר אתכם יותר. ככה תעשו את זה נכון סטוריטלינג Storytelling)) היא טכניקה שיווקית שיכולה לעזור לכם להתחבר לקהל היעד שלך...רישום עסק בגוגל מפות
אם יש לכם עסק קטן ואין לכם כסף להשקיע בקידומו אתם חייבים להכיר את גוגל מפות. למה? הנה התשובות שלנו אם יש לכם עסק קטן ואין לכם כסף להשקיע בקידומו אתם חייבים להכיר את גוגל מפות. למה?...פרסום בדיגיטל
איך בונים אתר שישרת את המטרות השיווקיות שלכם? איך מנצלים את תקציב הפרסום כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר קמפיינים ברשת? אילו כלים חדשניים יעזרו לכם להיות תמיד שלב אחד לפני המתחרים שלכם?
פרסום דיגיטלי לעסקים נועד בין היתר להגדיל את החשיפה לאתר העסקי, לייצר נכס דיגיטלי משמעותי, להעביר מסרים שיווקיים ממוקדים לקהלי יעד שונים, לשפר את יחס ההמרה, לחזק את המיתוג, ליצור בידול מהמתחרים וכדומה.
פרסום בדיגיטלי: איך עושים את זה?
המונח "פרסום בדיגיטל" הוא מעין מטריה רחבה המכסה מגוון עצום של כלים, פלטפורמות דיגיטליות ושיטות קידום עם מטרה מרכזית אחת – להעביר ביעילות את המסרים השיווקיים שלכם לקהל המדויק ביותר שיתעניין בהם ולעודד אותם לפעולה.
על פניו המונח נראה מורכב ומעט מאיים, לכן כדאי לדעת כי פרסום בדיגיטל יכול לעשות שינוי משמעותי בתהליך הפרסום שלכם בערוצי הדיגיטל השונים. כדי להפוך את החיים הדיגיטליים שלכם לקלים יותר, כדאי לכם לקרוא את המדריכים שהכנו במיוחד בשבילכם, מתוך שאיפה מרכזית אחת – לאפשר לכם ולכל בעלי העסקים בישראל, קטנים או גדולים, לקדם את עצמכם ברשת בקלות, בתחכום ותוך שימוש בכלי הפרסום החדשניים והיעילים ביותר.
זו הזדמנות עבורכם להכיר את המושגים המורכבים שמשמשים מפרסמים ברשת, למצוא תשובות לשאלות נפוצות שתמיד רציתם לשאול, להכיר את המחקרים החשובים והרלוונטיים ביותר בתחום, ליהנות מטיפים שנתפרו במיוחד למידות ולצרכים הייחודיים שלכם, וכמובן לשאוב השראה מהמותגים המובילים שעושים את זה הכי טוב. כך נבטיח שגם אתם תישארו עם היד על הדופק ותדחפו את העסק שלכם קדימה וביעלות לפסגה.
כלי הפרסום בדיגיטל
פרסום בדיגיטל מבוסס על שיטות שיווק חדשניות ומתקדמות ברשת האינטרנט כדי להגדיל מכירות, לייצר לידים איכותיים וליצור נכס דיגיטלי משמעותי ובעל ערך. יש מגוון רחב של כלים ולפלטפורמות לפרסום דיגיטלי כגון: פרסום בגוגל (PPC), קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש ובראשם גוגל, פרסום בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר, בלינקדאין וביוטיוב, פרסום באמצעות באנרים באתרים ופורטלים מובילים, פרסום בסלולר, תוכן שיווקי באתרי תוכן מובילים (פרסום באאוטבריין וטאבולה), פרסום בוויז, בגוגל מפות ועוד.
פרסום ממוקד ואפקטיבי בהתאמה אישית
כדי להשיג את התוצאות הרצויות עבורכם מומלץ לפנות למומחים לפרסום בדיגיטל, עם זאת אם יש לכם זיקה לפרסום וידע טכנולוגי תוכלו להתנסות בשיטות פרסום חדשניות בעצמכם כדי לחסוך עלויות. ראוי לציין כי הפרסום בדיגיטל מבטיח לכם תוצאות מעולות כל עוד תבחרו את הפלטפורמה הנכונה, תעקבו אחר התוצאות של הקמפיינים ותנהלו נכון את תקציב הפרסום.
באופן כללי, הפרסום בדיגיטל מבוסס על קמפיינים מסוג PPC, כלומר PAY PER CLICK, וכל עוד הגולשים לא לחצו על המודעה לא תשלמו עבור הפרסום. הפרסום בגוגל וברשתות החברתיות מיועד לכל העסקים, קטנים, בינוניים וגדולים. יש לגבש אסטרטגיה שיווקית, לחלק את התקציב לאמצעי הפרסום הרלוונטיים לעסק שלכם, להגדיר קהלי מטרה, לבדוק את המתחרים, לנתח ולנטר את התוצאות כדי לשפר את הקמפיינים ולהשיג את המטרות הרצויות.
פרסום ושיווק בדיגיטל מתחיל באפיון העסק וצרכיו הייחודיים, במחקר שוק מעמיק ובהתאמה הפלטפורמות ואמצעי הפרסום לתקציב ולמטרות. לרוב משלבים בין כמה אמצעים ושיטות פרסום כדי להגיע לקהלי יעד שונים, לחשוף את העסק ללקוחות פוטנציאליים ולהניע את הגולשים לרכוש מוצר מסוים או להשאיר ליד ליצירת קשר.
פרסום בדיגיטל עם B144
זקוקים לעזרה נוספת? רוצים לקבל טיפים בנושא פרסום בדיגיטל או שיווק דיגיטלי? המומחים שלנו ב- B144 יסייעו לכם להקים אתר לעסק או לשדרג את האתר הקיים, להפיק סרטוני תדמית, לייצר דף נחיתה, לנהל קמפיינים מנצחים וליצור באז ויראלי המבטיח עניין רב.