פרסום בדיגיטל

פרסום במובייל

פרסום במובייל הוא כלי חיוני עבור עסקים שרוצים להצליח בעידן הדיגיטלי. מה היתרונות של אפיק פרסום זה? אילו פלטפורמות פרסום קיימות? איך מודדים הצלחה של קמפיין ומהם האתגרים שצופן העתיד? כל מה שרציתם לדעת על פרסום במובייל ולא היה לכם את מי לשאול פרסום במובייל הוא כלי חיוני עבור עסקים שרוצים להצליח בעידן הדיגיטלי. מה...

האם אתה מבין במיתוג?

השאלון נועד לבחון את הידע שלך בנוגע לחשיבות המיתוג, לרכיבים עיקריים של מיתוג יעיל, ולטיפים לשיפור המיתוג של העסק שלך השאלון נועד לבחון את הידע שלך בנוגע לחשיבות המיתוג, לרכיבים עיקריים של מיתוג...

שיווק באמצעות תוכן

מה משותף לתוכן שאתם קוראים כעת לבין אופרת סבון? תשובה: שני סוגי התכנים נוצרו כאסטרטגית קידום של תוכן שיווקי. עסקים רבים מפרסמים תכנים שיווקים שנראים כמו תוכן רגיל. למה זה טוב? איך עושים את זה נכון ומה צופן לנו העתיד?

מה משותף לתוכן שאתם קוראים כעת לבין אופרת סבון? תשובה: שני סוגי התכנים נוצרו...

למה אין לכם לידים?

האתר העסקי שלכם לא מקודם כמו שצריך, חווית הגלישה לא טובה, אתם מפספסים את קהל היעד, בטלפון הנייד אי אפשר לראות אתכם. סיבות אלו ואחרות עלולות לגרום לתוצאה שבכותרת. איך מתמודדים איתן? בשביל זה אנחנו כאן האתר העסקי שלכם לא מקודם כמו שצריך, חווית הגלישה לא טובה, אתם מפספסים את קהל...

משפך שיווקי: מסלול הרכישה של הלקוח

איך הופכים לקוח אדיש ומזדמן ללקוח המעוניין בשירות או במוצר שלכם? אלו תחנות תצטרכו להעביר אותו במסע הזה? הכירו את המשפך השיווקי. בונוס דוגמא מהחיים איך הופכים לקוח אדיש ומזדמן ללקוח המעוניין בשירות או במוצר שלכם? אלו תחנות...

רעיונות יצירתיים לעסקים בעת משבר

מלחמה, משבר כלכלי גדול, אסון טבע או מגיפה עולמית עלולים לגרום לקריסת עסקים רבים. מצד שני, הם עשויים להוות אתגר והזדמנות לצמיחה גדולה. אז איך שורדים ואפילו מרוויחים כשהלקוחות לא משחררים את הארנק? בשביל זה אנחנו כאן. בונוס: דוגמאות לאימפריות כלכליות שצמחו בעקבות משבר מלחמה, משבר כלכלי גדול, אסון טבע או מגיפה עולמית עלולים לגרום לקריסת עסקים רבים....

איך תרוויחו מהנכסים הדיגיטליים שלכם?

שאלה: מה משותף לערוץ יוטיוב, חנות מקוונת, אתר, בלוג, קורס דיגיטלי, ספר אלקטרוני ומוצרים נוספים במרחב הוירטואלי? תשובה: כולם מהווים נכסים דיגיטליים, אך כדי שהנכס שלכם יהיה מניב כדאי שתקראו את הכתבה הבאה שאלה: מה משותף לערוץ יוטיוב, חנות מקוונת, אתר, בלוג, קורס דיגיטלי, ספר אלקטרוני...

איך לעצב פוסט בפייסבוק?

לא פשוט לגרום לעסק שלכם לבלוט באוטוסטרדת המידע של הרשתות בכלל ושל פייסבוק בפרט. גם העסק הכי מיוחד עלול להיבלע בים של תמונות ומלל. הנה 10 כללים שיעזרו לכם להעביר את המסר השיווקי שלכם בצורה אפקטיבית בעמוד פייסבוק עסקי שלכם. לא פשוט לגרום לעסק שלכם לבלוט באוטוסטרדת המידע של הרשתות בכלל ושל פייסבוק בפרט....

איך משנים שם לדף עיסקי בפייסבוק?

הלקוחות לא זורמים, הקופה לא ממש רושמת? יש סיכוי טוב ששם העסק שלכם פשוט לא מושך מספיק תשומת לב. יש דרך חזרה והיא לא מסובכת אבל יש לה כללים והנחיות משלה. הכירו אותם הלקוחות לא זורמים, הקופה לא ממש רושמת? יש סיכוי טוב ששם העסק שלכם פשוט לא מושך...

בעל עסק, לאזור התמיכה החדש

פרסום בדיגיטל

איך בונים אתר שישרת את המטרות השיווקיות שלכם? איך מנצלים את תקציב הפרסום כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר קמפיינים ברשת? אילו כלים חדשניים יעזרו לכם להיות תמיד שלב אחד לפני המתחרים שלכם?

פרסום דיגיטלי לעסקים נועד בין היתר להגדיל את החשיפה לאתר העסקי, לייצר נכס דיגיטלי משמעותי, להעביר מסרים שיווקיים ממוקדים לקהלי יעד שונים, לשפר את יחס ההמרה, לחזק את המיתוג, ליצור בידול מהמתחרים וכדומה.

פרסום בדיגיטלי: איך עושים את זה?

המונח "פרסום בדיגיטל" הוא מעין מטריה רחבה המכסה מגוון עצום של כלים, פלטפורמות דיגיטליות ושיטות קידום עם מטרה מרכזית אחת – להעביר ביעילות את המסרים השיווקיים שלכם לקהל המדויק ביותר שיתעניין בהם ולעודד אותם לפעולה.

על פניו המונח נראה מורכב ומעט מאיים, לכן כדאי לדעת כי פרסום בדיגיטל יכול לעשות שינוי משמעותי בתהליך הפרסום שלכם בערוצי הדיגיטל השונים. כדי להפוך את החיים הדיגיטליים שלכם לקלים יותר, כדאי לכם לקרוא את המדריכים שהכנו במיוחד בשבילכם, מתוך שאיפה מרכזית אחת – לאפשר לכם ולכל בעלי העסקים בישראל, קטנים או גדולים, לקדם את עצמכם ברשת בקלות, בתחכום ותוך שימוש בכלי הפרסום החדשניים והיעילים ביותר.

זו הזדמנות עבורכם להכיר את המושגים המורכבים שמשמשים מפרסמים ברשת, למצוא תשובות לשאלות נפוצות שתמיד רציתם לשאול, להכיר את המחקרים החשובים והרלוונטיים ביותר בתחום, ליהנות מטיפים שנתפרו במיוחד למידות ולצרכים הייחודיים שלכם, וכמובן לשאוב השראה מהמותגים המובילים שעושים את זה הכי טוב. כך נבטיח שגם אתם תישארו עם היד על הדופק ותדחפו את העסק שלכם קדימה וביעלות לפסגה.

כלי הפרסום בדיגיטל

פרסום בדיגיטל מבוסס על שיטות שיווק חדשניות ומתקדמות ברשת האינטרנט כדי להגדיל מכירות, לייצר לידים איכותיים וליצור נכס דיגיטלי משמעותי ובעל ערך. יש מגוון רחב של כלים ולפלטפורמות לפרסום דיגיטלי כגון: פרסום בגוגל (PPC), קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש ובראשם גוגל, פרסום בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר, בלינקדאין וביוטיוב, פרסום באמצעות באנרים באתרים ופורטלים מובילים, פרסום בסלולר, תוכן שיווקי באתרי תוכן מובילים (פרסום באאוטבריין וטאבולה), פרסום בוויז, בגוגל מפות ועוד.

פרסום ממוקד ואפקטיבי בהתאמה אישית

כדי להשיג את התוצאות הרצויות עבורכם מומלץ לפנות למומחים לפרסום בדיגיטל, עם זאת אם יש לכם זיקה לפרסום וידע טכנולוגי תוכלו להתנסות בשיטות פרסום חדשניות בעצמכם כדי לחסוך עלויות. ראוי לציין כי הפרסום בדיגיטל מבטיח לכם תוצאות מעולות כל עוד תבחרו את הפלטפורמה הנכונה, תעקבו אחר התוצאות של הקמפיינים ותנהלו נכון את תקציב הפרסום.

באופן כללי, הפרסום בדיגיטל מבוסס על קמפיינים מסוג PPC, כלומר PAY PER CLICK, וכל עוד הגולשים לא לחצו על המודעה לא תשלמו עבור הפרסום. הפרסום בגוגל וברשתות החברתיות מיועד לכל העסקים, קטנים, בינוניים וגדולים. יש לגבש אסטרטגיה שיווקית, לחלק את התקציב לאמצעי הפרסום הרלוונטיים לעסק שלכם, להגדיר קהלי מטרה, לבדוק את המתחרים, לנתח ולנטר את התוצאות כדי לשפר את הקמפיינים ולהשיג את המטרות הרצויות.

פרסום ושיווק בדיגיטל מתחיל באפיון העסק וצרכיו הייחודיים, במחקר שוק מעמיק ובהתאמה הפלטפורמות ואמצעי הפרסום לתקציב ולמטרות. לרוב משלבים בין כמה אמצעים ושיטות פרסום כדי להגיע לקהלי יעד שונים, לחשוף את העסק ללקוחות פוטנציאליים ולהניע את הגולשים לרכוש מוצר מסוים או להשאיר ליד ליצירת קשר.

פרסום בדיגיטל עם B144

זקוקים לעזרה נוספת? רוצים לקבל טיפים בנושא פרסום בדיגיטל או שיווק דיגיטלי? המומחים שלנו ב- B144 יסייעו לכם להקים אתר לעסק או לשדרג את האתר הקיים, להפיק סרטוני תדמית, לייצר דף נחיתה, לנהל קמפיינים מנצחים וליצור באז ויראלי המבטיח עניין רב.

פתרונות פרסום דיגיטליים לעסק


דילוג לתוכן