רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

פרסום בדיגיטל

יוצאים לדרך: כיצד ליצור קמפיין מוצלח לעסק בגוגל?

מה משותף למודעות שמדורגות גבוה, כיצד מגיעים לתוצאות עם תקציב צנוע ומאילו טעויות חשוב להימנע? אביחי בן צור, מנהל תעשייה בגוגל, עם כל התשובות לשאלות שמעניינות כל בעל עסק מה משותף למודעות שמדורגות גבוה, כיצד מגיעים לתוצאות עם תקציב צנוע ומאילו...

סמנו לעצמכם: אלה המגמות והטרנדים הבולטים ביותר בדיגיטל ל-2021

השינויים והאתגרים שאפיינו את השנה האחרונה, השפיעו בצורה משמעותית גם על עולם הדיגיטל. מקס אוקונוב, מנהל הדיגיטל של B144, עם כל הטרנדים והמגמות הדיגטליות בעולם פוסט קורונה השינויים והאתגרים שאפיינו את השנה האחרונה, השפיעו בצורה משמעותית גם על עולם...

הרבה יותר מלייק: למה לפרסם את העסק דרך פייסבוק?

למה לבחור בחבילת פייסבוק, מה הם יתרונות הפרסום בפלטפורמה ואיך היא תעלה את מכירות העסק שלך? למה לבחור בחבילת פייסבוק, מה הם יתרונות הפרסום בפלטפורמה ואיך היא תעלה את...

שומעים? חדרי האודיו שוטפים את הרשת וכל הרשתות החברתיות הגדולות כבר בפנים

טלגרם השיקה פיצ'ר דומה, טוויטר ופייסבוק בשלבי פיתוח מתקדמים. למה טרנד האודיו זוכה לכזאת הצלחה ומה אתם יכולים ללמוד מזה? טלגרם השיקה פיצ'ר דומה, טוויטר ופייסבוק בשלבי פיתוח מתקדמים. למה טרנד האודיו...

רגע של השראה: 5 קמפיינים בשילוב טכנולוגיית AR שפשוט אי אפשר להתעלם מהם

שיווק דיגיטלי מעולה נשען על יצירתיות ועל קידמה, קבלו כמה קמפיינים שעשו שימוש נכון בשני המשאבים הללו והתוצאות מעוררות השראה שיווק דיגיטלי מעולה נשען על יצירתיות ועל קידמה, קבלו כמה קמפיינים שעשו שימוש...

לתת בוסט למכירות: המדריך המלא לקידום החנות הדיגיטלית שלך ברשתות החברתיות

הצלחה במכירות מתחילה באסטרטגיה נכונה ברשתות החברתיות. קבלו חמישה שלבים בדרך לקמפיין אפקטיבי שיעלה את המכירות בחנות שלכם הצלחה במכירות מתחילה באסטרטגיה נכונה ברשתות החברתיות. קבלו חמישה שלבים בדרך...

עושים סדר: כל סוגי חבילות הפרסום לעסקים – ומה ההבדלים ביניהן

אם קשה לכם להחליט איזו חבילת פרסום הכי תועיל לעסק - אז הכתבה הזאת היא במיוחד בשבילכם! המדריך המלא: כל היתרונות של חבילות הפרסום והשוני ביניהן אם קשה לכם להחליט איזו חבילת פרסום הכי תועיל לעסק - אז הכתבה הזאת היא במיוחד...

שיתוף הפעולה של טיקטוק ושופיפיי מגיע לישראל, וכך גם העסק שלכם יוכל להשתלב

מה זה שופיפיי, כמה משתמשים גולשים כיום בטיקטוק, ולאיזה בעלי עסקים כדאי לנצל את שיתוף הפעולה ביניהן? כל המידע בפנים מה זה שופיפיי, כמה משתמשים גולשים כיום בטיקטוק, ולאיזה בעלי עסקים כדאי לנצל את...

העיקר החוויה: מהי חווית לקוח ולמה היא כל כך חשובה, במיוחד בדיגיטל

היא תשמור אצלכם את הלקוחות הקיימים, תייצר לכם שיווק נפלא מפה לאוזן, ואפילו תצמצם את ההוצאות של העסק. הדרך לחווית לקוח מעולה בעסק שלך מתחילה כאן היא תשמור אצלכם את הלקוחות הקיימים, תייצר לכם שיווק נפלא מפה לאוזן, ואפילו...

בעל עסק, לאזור התמיכה החדש

פרסום בדיגיטל

איך בונים אתר שישרת את המטרות השיווקיות שלכם? איך מנצלים את תקציב הפרסום כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר קמפיינים ברשת? אילו כלים חדשניים יעזרו לכם להיות תמיד שלב אחד לפני המתחרים שלכם?

פרסום דיגיטלי לעסקים נועד בין היתר להגדיל את החשיפה לאתר העסקי, לייצר נכס דיגיטלי משמעותי, להעביר מסרים שיווקיים ממוקדים לקהלי יעד שונים, לשפר את יחס ההמרה, לחזק את המיתוג, ליצור בידול מהמתחרים וכדומה.

פרסום בדיגיטלי: איך עושים את זה?

המונח "פרסום בדיגיטל" הוא מעין מטריה רחבה המכסה מגוון עצום של כלים, פלטפורמות דיגיטליות ושיטות קידום עם מטרה מרכזית אחת – להעביר ביעילות את המסרים השיווקיים שלכם לקהל המדויק ביותר שיתעניין בהם ולעודד אותם לפעולה.

על פניו המונח נראה מורכב ומעט מאיים, לכן כדאי לדעת כי פרסום בדיגיטל יכול לעשות שינוי משמעותי בתהליך הפרסום שלכם בערוצי הדיגיטל השונים. כדי להפוך את החיים הדיגיטליים שלכם לקלים יותר, כדאי לכם לקרוא את המדריכים שהכנו במיוחד בשבילכם, מתוך שאיפה מרכזית אחת – לאפשר לכם ולכל בעלי העסקים בישראל, קטנים או גדולים, לקדם את עצמכם ברשת בקלות, בתחכום ותוך שימוש בכלי הפרסום החדשניים והיעילים ביותר.

זו הזדמנות עבורכם להכיר את המושגים המורכבים שמשמשים מפרסמים ברשת, למצוא תשובות לשאלות נפוצות שתמיד רציתם לשאול, להכיר את המחקרים החשובים והרלוונטיים ביותר בתחום, ליהנות מטיפים שנתפרו במיוחד למידות ולצרכים הייחודיים שלכם, וכמובן לשאוב השראה מהמותגים המובילים שעושים את זה הכי טוב. כך נבטיח שגם אתם תישארו עם היד על הדופק ותדחפו את העסק שלכם קדימה וביעלות לפסגה.

כלי הפרסום בדיגיטל

פרסום בדיגיטל מבוסס על שיטות שיווק חדשניות ומתקדמות ברשת האינטרנט כדי להגדיל מכירות, לייצר לידים איכותיים וליצור נכס דיגיטלי משמעותי ובעל ערך. יש מגוון רחב של כלים ולפלטפורמות לפרסום דיגיטלי כגון: פרסום בגוגל (PPC), קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש ובראשם גוגל, פרסום בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר, בלינקדאין וביוטיוב, פרסום באמצעות באנרים באתרים ופורטלים מובילים, פרסום בסלולר, תוכן שיווקי באתרי תוכן מובילים (פרסום באאוטבריין וטאבולה), פרסום בוויז, בגוגל מפות ועוד.

פרסום ממוקד ואפקטיבי בהתאמה אישית

כדי להשיג את התוצאות הרצויות עבורכם מומלץ לפנות למומחים לפרסום בדיגיטל, עם זאת אם יש לכם זיקה לפרסום וידע טכנולוגי תוכלו להתנסות בשיטות פרסום חדשניות בעצמכם כדי לחסוך עלויות. ראוי לציין כי הפרסום בדיגיטל מבטיח לכם תוצאות מעולות כל עוד תבחרו את הפלטפורמה הנכונה, תעקבו אחר התוצאות של הקמפיינים ותנהלו נכון את תקציב הפרסום.

באופן כללי, הפרסום בדיגיטל מבוסס על קמפיינים מסוג PPC, כלומר PAY PER CLICK, וכל עוד הגולשים לא לחצו על המודעה לא תשלמו עבור הפרסום. הפרסום בגוגל וברשתות החברתיות מיועד לכל העסקים, קטנים, בינוניים וגדולים. יש לגבש אסטרטגיה שיווקית, לחלק את התקציב לאמצעי הפרסום הרלוונטיים לעסק שלכם, להגדיר קהלי מטרה, לבדוק את המתחרים, לנתח ולנטר את התוצאות כדי לשפר את הקמפיינים ולהשיג את המטרות הרצויות.

פרסום ושיווק בדיגיטל מתחיל באפיון העסק וצרכיו הייחודיים, במחקר שוק מעמיק ובהתאמה הפלטפורמות ואמצעי הפרסום לתקציב ולמטרות. לרוב משלבים בין כמה אמצעים ושיטות פרסום כדי להגיע לקהלי יעד שונים, לחשוף את העסק ללקוחות פוטנציאליים ולהניע את הגולשים לרכוש מוצר מסוים או להשאיר ליד ליצירת קשר.

פרסום בדיגיטל עם B144

זקוקים לעזרה נוספת? רוצים לקבל טיפים בנושא פרסום בדיגיטל או שיווק דיגיטלי? המומחים שלנו ב- B144 יסייעו לכם להקים אתר לעסק או לשדרג את האתר הקיים, להפיק סרטוני תדמית, לייצר דף נחיתה, לנהל קמפיינים מנצחים וליצור באז ויראלי המבטיח עניין רב.

דילוג לתוכן