רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

פרסום בדיגיטל

בדרך לסל הקניות, עוצרים כאן: הבדיקות שלקוחות חכמים לא מוותרים עליהן

איזה מידע מחפשים עליכם לקוחות פוטנציאליים רגע לפני שהם סוגרים עסקה, ואיפה אתם חייבים להופיע כדי לא לפספס אותם? איזה מידע מחפשים עליכם לקוחות פוטנציאליים רגע לפני שהם סוגרים עסקה, ואיפה אתם...

מכירה ממבט ראשון: כך תשדכו לעסק שלכם את חבילת הפרסום המדויקת ביותר

אתם מאוהבים בעסק שלכם כבר מתחילת הדרך, לא הגיע הזמן שגם אחרים יתאהבו בו? הטיפים הבאים יעזרו לכם למצוא את החבילה שתתאים לכם בול, ותמנף את העסק שהקמתם הכי גבוה שאפשר אתם מאוהבים בעסק שלכם כבר מתחילת הדרך, לא הגיע הזמן שגם אחרים יתאהבו בו? הטיפים...

טריקים ושטיקים של מסעדות שאתם חייבים ליישם בעסק שלכם – לא משנה מה התחום שלכם

על טעם ועל ריח קשה להתווכח, וכך גם על הצלחות עסקיות. בדיוק בגלל זה, בדקנו מה משותף למסעדות מצליחות שעושות את זה נכון – ואיך תוכלו לשלב "טעימות" מהטכניקות השיווקיות שלהן גם אצלכם. כן, אפילו אם אתם בכלל לא מתעסקים באוכל על טעם ועל ריח קשה להתווכח, וכך גם על הצלחות עסקיות. בדיוק בגלל זה, בדקנו מה...

המדריך המלא לבניית חנות מקוונת לעסק שלך

חנות מקוונת היא כלי שיווקי יעיל המבטיח גידול במכירות ושיפור בתוצאות העסקיות, כאשר אתר המכירות זמין מסביב לשעון והעסק שלך ממשיך לספק שירות ללקוחות כל הזמן, גם כאשר החנות הפיזית סגורה חנות מקוונת היא כלי שיווקי יעיל המבטיח גידול במכירות ושיפור בתוצאות העסקיות,...

קידום עסקים בפייסבוק: הצעדים החשובים

יש מגוון טכניקות וכלים לקידום העסק שלכם ברשת החברתית הפופולרית, וכדי לקדם את העסק שלכם בפייסבוק כדאי לפנות למומחים ולגבש אסטרטגיה שיווקית מנצחת ומותאמת אישית לצרכים הייחודיים שלכם, וכמובן גם למגבלות התקציב יש מגוון טכניקות וכלים לקידום העסק שלכם ברשת החברתית הפופולרית, וכדי לקדם את...

שיווק בפייסבוק: איך עושים זאת בצורה נכונה?

תחום השיווק בדיגיטל עבר מהפכה של ממש עקב התפרצות נגיף הקורונה, וכיום רוב העסקים הקטנים והבינוניים הבינו כי עליהם להשקיע בשיווק יעיל ואפקטיבי באינטרנט בכלל, ובפייסבוק בפרט תחום השיווק בדיגיטל עבר מהפכה של ממש עקב התפרצות נגיף הקורונה, וכיום רוב העסקים...

חברה לקידום אתרים או חברת פרסום?

כבעלי עסקים עליכם לקבל החלטות בזמן העבודה, תוך התייחסות לגורמים שונים כדוגמת לו"ז, תקציב ועוד. אחת ההחלטות היא האם לפנות לחברת מקצועית לקידום אתרים או להשקיע בקמפיינים ממומנים כבעלי עסקים עליכם לקבל החלטות בזמן העבודה, תוך התייחסות לגורמים שונים כדוגמת...

איך בוחרים חברה לבניית אתרים?

מעוניין לבנות אתר אינטרנט חדש לעסק שלך או לשדרג את האתר הקיים? האם האתר הקיים לא משפר את התוצאות העסקיות? איך לבחור נכון חברה מקצועית ומומלצת לבניית אתרים? מעוניין לבנות אתר אינטרנט חדש לעסק שלך או לשדרג את האתר הקיים? האם האתר הקיים לא...

איך לפרסם בפייסבוק בצורה נכונה? כל הטיפים שבעלי עסקים צריכים

יש שיטות שונות לפרסום אפקטיבי בפייסבוק, כדי לסייע לעסקים רבים לפרסם נכון בפייסבוק המומחים שלנו הכינו למענכם טיפים חשובים לפרסום עסקים ברשת החברתית המובילה יש שיטות שונות לפרסום אפקטיבי בפייסבוק, כדי לסייע לעסקים רבים לפרסם נכון...

איך קידום אתרים יכול לעזור לעסק שלכם?

רוצים לדעת איך מצליחים להופיע במיקום גבוה בגוגל, ולחשוף את האתר בפני קהלים חדשים? הכירו את כרטיס עסק בגוגל רוצים לדעת איך מצליחים להופיע במיקום גבוה בגוגל, ולחשוף את האתר בפני קהלים...

בעל עסק, לאזור התמיכה החדש

פרסום בדיגיטל

איך בונים אתר שישרת את המטרות השיווקיות שלכם? איך מנצלים את תקציב הפרסום כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר קמפיינים ברשת? אילו כלים חדשניים יעזרו לכם להיות תמיד שלב אחד לפני המתחרים שלכם?

פרסום דיגיטלי לעסקים נועד בין היתר להגדיל את החשיפה לאתר העסקי, לייצר נכס דיגיטלי משמעותי, להעביר מסרים שיווקיים ממוקדים לקהלי יעד שונים, לשפר את יחס ההמרה, לחזק את המיתוג, ליצור בידול מהמתחרים וכדומה.

פרסום בדיגיטלי: איך עושים את זה?

המונח "פרסום בדיגיטל" הוא מעין מטריה רחבה המכסה מגוון עצום של כלים, פלטפורמות דיגיטליות ושיטות קידום עם מטרה מרכזית אחת – להעביר ביעילות את המסרים השיווקיים שלכם לקהל המדויק ביותר שיתעניין בהם ולעודד אותם לפעולה.

על פניו המונח נראה מורכב ומעט מאיים, לכן כדאי לדעת כי פרסום בדיגיטל יכול לעשות שינוי משמעותי בתהליך הפרסום שלכם בערוצי הדיגיטל השונים. כדי להפוך את החיים הדיגיטליים שלכם לקלים יותר, כדאי לכם לקרוא את המדריכים שהכנו במיוחד בשבילכם, מתוך שאיפה מרכזית אחת – לאפשר לכם ולכל בעלי העסקים בישראל, קטנים או גדולים, לקדם את עצמכם ברשת בקלות, בתחכום ותוך שימוש בכלי הפרסום החדשניים והיעילים ביותר.

זו הזדמנות עבורכם להכיר את המושגים המורכבים שמשמשים מפרסמים ברשת, למצוא תשובות לשאלות נפוצות שתמיד רציתם לשאול, להכיר את המחקרים החשובים והרלוונטיים ביותר בתחום, ליהנות מטיפים שנתפרו במיוחד למידות ולצרכים הייחודיים שלכם, וכמובן לשאוב השראה מהמותגים המובילים שעושים את זה הכי טוב. כך נבטיח שגם אתם תישארו עם היד על הדופק ותדחפו את העסק שלכם קדימה וביעלות לפסגה.

כלי הפרסום בדיגיטל

פרסום בדיגיטל מבוסס על שיטות שיווק חדשניות ומתקדמות ברשת האינטרנט כדי להגדיל מכירות, לייצר לידים איכותיים וליצור נכס דיגיטלי משמעותי ובעל ערך. יש מגוון רחב של כלים ולפלטפורמות לפרסום דיגיטלי כגון: פרסום בגוגל (PPC), קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש ובראשם גוגל, פרסום בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר, בלינקדאין וביוטיוב, פרסום באמצעות באנרים באתרים ופורטלים מובילים, פרסום בסלולר, תוכן שיווקי באתרי תוכן מובילים (פרסום באאוטבריין וטאבולה), פרסום בוויז, בגוגל מפות ועוד.

פרסום ממוקד ואפקטיבי בהתאמה אישית

כדי להשיג את התוצאות הרצויות עבורכם מומלץ לפנות למומחים לפרסום בדיגיטל, עם זאת אם יש לכם זיקה לפרסום וידע טכנולוגי תוכלו להתנסות בשיטות פרסום חדשניות בעצמכם כדי לחסוך עלויות. ראוי לציין כי הפרסום בדיגיטל מבטיח לכם תוצאות מעולות כל עוד תבחרו את הפלטפורמה הנכונה, תעקבו אחר התוצאות של הקמפיינים ותנהלו נכון את תקציב הפרסום.

באופן כללי, הפרסום בדיגיטל מבוסס על קמפיינים מסוג PPC, כלומר PAY PER CLICK, וכל עוד הגולשים לא לחצו על המודעה לא תשלמו עבור הפרסום. הפרסום בגוגל וברשתות החברתיות מיועד לכל העסקים, קטנים, בינוניים וגדולים. יש לגבש אסטרטגיה שיווקית, לחלק את התקציב לאמצעי הפרסום הרלוונטיים לעסק שלכם, להגדיר קהלי מטרה, לבדוק את המתחרים, לנתח ולנטר את התוצאות כדי לשפר את הקמפיינים ולהשיג את המטרות הרצויות.

פרסום ושיווק בדיגיטל מתחיל באפיון העסק וצרכיו הייחודיים, במחקר שוק מעמיק ובהתאמה הפלטפורמות ואמצעי הפרסום לתקציב ולמטרות. לרוב משלבים בין כמה אמצעים ושיטות פרסום כדי להגיע לקהלי יעד שונים, לחשוף את העסק ללקוחות פוטנציאליים ולהניע את הגולשים לרכוש מוצר מסוים או להשאיר ליד ליצירת קשר.

פרסום בדיגיטל עם B144

זקוקים לעזרה נוספת? רוצים לקבל טיפים בנושא פרסום בדיגיטל או שיווק דיגיטלי? המומחים שלנו ב- B144 יסייעו לכם להקים אתר לעסק או לשדרג את האתר הקיים, להפיק סרטוני תדמית, לייצר דף נחיתה, לנהל קמפיינים מנצחים וליצור באז ויראלי המבטיח עניין רב.

דילוג לתוכן