רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

פרסום בדיגיטל

השם של העסק שלך הולך לפניך (בגוגל)

מוניטין של בתי עסק רבים מושפע מתוצאות החיפוש בגוגל. מהם הדברים שחשוב ל⁦⁩הקפיד עליהם כדי לחזק מוניטין חיובי בתוצאות החיפוש, ואיך מיישמים אותם גם כשמדובר בעסקים קטנים ובינוניים? מוניטין של בתי עסק רבים מושפע מתוצאות החיפוש בגוגל. מהם הדברים שחשוב ל⁦⁩הקפיד...

בלי להוציא את האשראי: 14 דרכים לשווק את העסק בדיגיטל ללא עלות

תקציב מצומצם הוא לא סיבה לוותר על קידום העסק ברשת. רוצים להגיע לתוצאות בלי להיכנס להוצאות? מצאנו 14 שיטות שמתאימות לעסקים קטנים


תקציב מצומצם הוא לא סיבה לוותר על קידום העסק ברשת. רוצים להגיע לתוצאות בלי...

השישייה המנצחת: הכירו את מטרות הקמפיינים החדשות של פייסבוק

פייסבוק מצמצמת את מטרות הקמפיינים שלה כמעט בחצי, כחלק מהרצון להתקדם אל חווית פרסום משודרגת. מהן 6 המטרות שנשארו אחרי הסינון, ואיך הן הולכות להשפיע על העסק שלכם? פייסבוק מצמצמת את מטרות הקמפיינים שלה כמעט בחצי, כחלק מהרצון להתקדם אל חווית...

כשהרילס פוגשים את פייסבוק: טיפים שכל בעל עסק קטן חייב להכיר

סרטוני ה-Reels, שתפסו תאוצה בשנה האחרונה, מגיעים גם אל פייסבוק. מה אתם חייבים לדעת על המהלך, ואיך כדאי לשלב אותו באסטרטגיה השיווקית של העסק?

סרטוני ה-Reels, שתפסו תאוצה בשנה האחרונה, מגיעים גם אל פייסבוק. מה אתם חייבים לדעת...

לבלוט בלי לטעות: 13 כללי עשו-ואל-תעשו לעמודי מדיה חברתית עסקיים

כשכמעט לכל עסק קטן יש עמוד עסקי בפייסבוק או באינסטגרם, איך מחליטים מה כדאי לעשות ומזהים טקטיקות שעדיף לא לנסות? כך תצליחו לעשות רושם חיובי ולתחזק קשר עם העוקבים שלכם כשכמעט לכל עסק קטן יש עמוד עסקי בפייסבוק או באינסטגרם, איך מחליטים מה כדאי...

לפני שיוצאים לדרך: 5 שאלות שאתם צריכים לשאול את מנהל הקמפיינים שלכם

במציאות של היום, עסקים קטנים יתקשו להצליח בלי קמפיינים שיווקיים חכמים, ממוקדים ומניעים לפעולה. מהם הדברים שחשוב לשאול ולבקש ממנהל הקמפיינים, ואיך מגדילים את הסיכוי לקמפיין מוצלח?
במציאות של היום, עסקים קטנים יתקשו להצליח בלי קמפיינים שיווקיים חכמים, ממוקדים...

לקדם באופן משתלם – 5 דרכים לקידום עסק חדש בלי לחרוג מהתקציב

מאיפה כדאי להתחיל לקדם את העסק, במה מומלץ להשקיע כבר עכשיו ועל מה ניתן לוותר כדי לחסוך בעלויות? כל הפתרונות שתרצו ליישם כבר מהרגע הראשון מאיפה כדאי להתחיל לקדם את העסק, במה מומלץ להשקיע כבר עכשיו ועל מה ניתן לוותר כדי...

הקלקות, עלויות ומה שביניהם: PPC והעסק שלכם

מודל התשלום הוותיק מהווה כלי שימושי עבור בעלי עסקים קטנים. אבל מה חשוב לדעת על עלויות הקלקה, ואיך נכנסים למשוואה הזו חגי קניות, מועדים מיוחדים ואפילו עונות השנה? מודל התשלום הוותיק מהווה כלי שימושי עבור בעלי עסקים קטנים. אבל מה חשוב לדעת על...

בין אפקטיבי לאגרסיבי: מתי שיווק "מוכר" עלול להבריח לקוחות?

חשבתם שאתם נוקטים בטקטיקות שיווקיות מומלצות ואפקטיביות, אבל הלקוחות מפרשים אותן כמעיקות ואגרסיביות? כך תימנעו מהטעויות העיקריות שמאפיינות שיווק דיגיטלי במציאות של היום, ותרחיבו את מעגל הלקוחות בלי להיתפס כלוחצים מדי

חשבתם שאתם נוקטים בטקטיקות שיווקיות מומלצות ואפקטיביות, אבל הלקוחות מפרשים...

בדרך למכירות עוצרים בקריאייטיב

במציאות שבה כל כך הרבה מוצרים מתחרים על תשומת לבם של קונים, תפקידה של עבודת הקריאייטיב לשים בפרונט את האיכויות שמבדילות את העסק שלכם מאחרים. יעלי שוחט, Head of creative במשרד הפרסום GO, מסבירה מה עסקים קטנים צריכים לדעת על פרסום בדיגיטל במציאות שבה כל כך הרבה מוצרים מתחרים על תשומת לבם של קונים, תפקידה של עבודת...

בעל עסק, לאזור התמיכה החדש

פרסום בדיגיטל

איך בונים אתר שישרת את המטרות השיווקיות שלכם? איך מנצלים את תקציב הפרסום כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר קמפיינים ברשת? אילו כלים חדשניים יעזרו לכם להיות תמיד שלב אחד לפני המתחרים שלכם?

פרסום דיגיטלי לעסקים נועד בין היתר להגדיל את החשיפה לאתר העסקי, לייצר נכס דיגיטלי משמעותי, להעביר מסרים שיווקיים ממוקדים לקהלי יעד שונים, לשפר את יחס ההמרה, לחזק את המיתוג, ליצור בידול מהמתחרים וכדומה.

פרסום בדיגיטלי: איך עושים את זה?

המונח "פרסום בדיגיטל" הוא מעין מטריה רחבה המכסה מגוון עצום של כלים, פלטפורמות דיגיטליות ושיטות קידום עם מטרה מרכזית אחת – להעביר ביעילות את המסרים השיווקיים שלכם לקהל המדויק ביותר שיתעניין בהם ולעודד אותם לפעולה.

על פניו המונח נראה מורכב ומעט מאיים, לכן כדאי לדעת כי פרסום בדיגיטל יכול לעשות שינוי משמעותי בתהליך הפרסום שלכם בערוצי הדיגיטל השונים. כדי להפוך את החיים הדיגיטליים שלכם לקלים יותר, כדאי לכם לקרוא את המדריכים שהכנו במיוחד בשבילכם, מתוך שאיפה מרכזית אחת – לאפשר לכם ולכל בעלי העסקים בישראל, קטנים או גדולים, לקדם את עצמכם ברשת בקלות, בתחכום ותוך שימוש בכלי הפרסום החדשניים והיעילים ביותר.

זו הזדמנות עבורכם להכיר את המושגים המורכבים שמשמשים מפרסמים ברשת, למצוא תשובות לשאלות נפוצות שתמיד רציתם לשאול, להכיר את המחקרים החשובים והרלוונטיים ביותר בתחום, ליהנות מטיפים שנתפרו במיוחד למידות ולצרכים הייחודיים שלכם, וכמובן לשאוב השראה מהמותגים המובילים שעושים את זה הכי טוב. כך נבטיח שגם אתם תישארו עם היד על הדופק ותדחפו את העסק שלכם קדימה וביעלות לפסגה.

כלי הפרסום בדיגיטל

פרסום בדיגיטל מבוסס על שיטות שיווק חדשניות ומתקדמות ברשת האינטרנט כדי להגדיל מכירות, לייצר לידים איכותיים וליצור נכס דיגיטלי משמעותי ובעל ערך. יש מגוון רחב של כלים ולפלטפורמות לפרסום דיגיטלי כגון: פרסום בגוגל (PPC), קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש ובראשם גוגל, פרסום בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר, בלינקדאין וביוטיוב, פרסום באמצעות באנרים באתרים ופורטלים מובילים, פרסום בסלולר, תוכן שיווקי באתרי תוכן מובילים (פרסום באאוטבריין וטאבולה), פרסום בוויז, בגוגל מפות ועוד.

פרסום ממוקד ואפקטיבי בהתאמה אישית

כדי להשיג את התוצאות הרצויות עבורכם מומלץ לפנות למומחים לפרסום בדיגיטל, עם זאת אם יש לכם זיקה לפרסום וידע טכנולוגי תוכלו להתנסות בשיטות פרסום חדשניות בעצמכם כדי לחסוך עלויות. ראוי לציין כי הפרסום בדיגיטל מבטיח לכם תוצאות מעולות כל עוד תבחרו את הפלטפורמה הנכונה, תעקבו אחר התוצאות של הקמפיינים ותנהלו נכון את תקציב הפרסום.

באופן כללי, הפרסום בדיגיטל מבוסס על קמפיינים מסוג PPC, כלומר PAY PER CLICK, וכל עוד הגולשים לא לחצו על המודעה לא תשלמו עבור הפרסום. הפרסום בגוגל וברשתות החברתיות מיועד לכל העסקים, קטנים, בינוניים וגדולים. יש לגבש אסטרטגיה שיווקית, לחלק את התקציב לאמצעי הפרסום הרלוונטיים לעסק שלכם, להגדיר קהלי מטרה, לבדוק את המתחרים, לנתח ולנטר את התוצאות כדי לשפר את הקמפיינים ולהשיג את המטרות הרצויות.

פרסום ושיווק בדיגיטל מתחיל באפיון העסק וצרכיו הייחודיים, במחקר שוק מעמיק ובהתאמה הפלטפורמות ואמצעי הפרסום לתקציב ולמטרות. לרוב משלבים בין כמה אמצעים ושיטות פרסום כדי להגיע לקהלי יעד שונים, לחשוף את העסק ללקוחות פוטנציאליים ולהניע את הגולשים לרכוש מוצר מסוים או להשאיר ליד ליצירת קשר.

פרסום בדיגיטל עם B144

זקוקים לעזרה נוספת? רוצים לקבל טיפים בנושא פרסום בדיגיטל או שיווק דיגיטלי? המומחים שלנו ב- B144 יסייעו לכם להקים אתר לעסק או לשדרג את האתר הקיים, להפיק סרטוני תדמית, לייצר דף נחיתה, לנהל קמפיינים מנצחים וליצור באז ויראלי המבטיח עניין רב.

דילוג לתוכן