רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

הקמת אתר
שיווקי

6 טרנדים שעסקים חייבים ליישם באינסטגרם וטיקטוק ב-2022

דוח המגמות הראשון של אינסטגרם ל-2022 פורסם ממש לאחרונה, ואנחנו מיהרנו לסכם וליישם את כל מה שעסקים צריכים להכיר לקראת השנה הקרובה. אילו טרנדים צפויים לעניין את דור ה-Z ואיך תגרמו לעסק שלכם לבלוט במדיה החברתית? דוח המגמות הראשון של אינסטגרם ל-2022 פורסם ממש לאחרונה, ואנחנו מיהרנו לסכם וליישם...

אל תפחדו להעז: 8 עקרונות זהב ליצירת תוכן ויראלי גם בתקופה מאתגרת

מציאת המהלך השיווקי הנכון היא אתגר לא פשוט עבור כל בית עסק. אבל מה קורה כשמתווספים אליה גם מכשולים חיצוניים ובלתי צפויים? הטיפים הבאים יעזרו לכם לייצר תוכן סוחף ומעניין גם במצבים מאתגרים, ולעשות מהלימון של התקופה לימונדה דיגיטלית מעולה

מציאת המהלך השיווקי הנכון היא אתגר לא פשוט עבור כל בית עסק. אבל מה קורה...

המטרה שלכם ל-2022 היא הגדלת החשיפה? אלה הכלים שאתם חייבים להכיר

הגדלת החשיפה היא אחת מהמטרות העיקריות של עסקים ברשת, אבל איך עושים את זה נכון? הכירו את הפתרונות שיעזרו לכם להזניק את העסק בשנה הקרובה

הגדלת החשיפה היא אחת מהמטרות העיקריות של עסקים ברשת, אבל איך עושים את זה נכון?...

רק היום, רק היום- היכרות עם המילים שכל בעל עסק צריך להכיר

איך הפכו "אסור לפספס" או "מלאי מוגבל" למילות זירוז מנצחות, למה איכות לא מצליחה לנצח את ה-FOMO, ומהן טקטיקות המכירה שמשפיעות על הלקוחות שלכם, וגם עליכם, בכל פעם מחדש? איך הפכו "אסור לפספס" או "מלאי מוגבל" למילות זירוז מנצחות, למה איכות לא מצליחה...

לדבר בשפה של המותג: איך מייצרים שפה ייחודית לעסק ולמה זה חשוב?

אפיון שפה מסייע בהבלטת החוזקות של העסק ויתרונותיו, והופך אותו ליחיד ומיוחד בתחומו. למה כדאי לשים על כך דגש, למי זה מתאים ואיך אפשר לשלב את השפה החדשה בסביבת העסק? אפיון שפה מסייע בהבלטת החוזקות של העסק ויתרונותיו, והופך אותו ליחיד ומיוחד...

4 הפלטפורמות החברתיות שאסור לעסקים לוותר עליהן ב-2022

איפה הלקוחות והמתחרים שלכם הולכים להיות בשנה הקרובה, ולאן כדאי לנתב את משאבי העסק? הפלטפורמות שהתחזקו, אלו שנשארו איתנו וכל השינויים שכדאי להכיר כבר עכשיו איפה הלקוחות והמתחרים שלכם הולכים להיות בשנה הקרובה, ולאן כדאי לנתב את משאבי...

מכירה ממבט ראשון: כך תשדכו לעסק שלכם את חבילת הפרסום המדויקת ביותר

אתם מאוהבים בעסק שלכם כבר מתחילת הדרך, לא הגיע הזמן שגם אחרים יתאהבו בו? הטיפים הבאים יעזרו לכם למצוא את החבילה שתתאים לכם בול, ותמנף את העסק שהקמתם הכי גבוה שאפשר אתם מאוהבים בעסק שלכם כבר מתחילת הדרך, לא הגיע הזמן שגם אחרים יתאהבו בו? הטיפים...

טריקים ושטיקים של מסעדות שאתם חייבים ליישם בעסק שלכם – לא משנה מה התחום שלכם

על טעם ועל ריח קשה להתווכח, וכך גם על הצלחות עסקיות. בדיוק בגלל זה, בדקנו מה משותף למסעדות מצליחות שעושות את זה נכון – ואיך תוכלו לשלב "טעימות" מהטכניקות השיווקיות שלהן גם אצלכם. כן, אפילו אם אתם בכלל לא מתעסקים באוכל על טעם ועל ריח קשה להתווכח, וכך גם על הצלחות עסקיות. בדיוק בגלל זה, בדקנו מה...

חנות קטנה ומטריפה: איך הפכו הרשתות החברתיות לחנויות אינטראקטיביות?

במציאות שבה כולם מחפשים מציאות בפייסבוק וקונים בהתאם להמלצות מהאינסטגרם, גם העסק שלכם חייב להראות נוכחות. איך פועלות אפשרויות הפרסום ברשתות החברתיות, למה זה קורה ומה יכולים עסקים קטנים להרוויח בדרך? במציאות שבה כולם מחפשים מציאות בפייסבוק וקונים בהתאם להמלצות מהאינסטגרם, גם...

שגרה.קום: איך ממשיכים למנף את העסק בתקופת הקורונה?

כדי ליהנות משגרת שופינג גם בחודשי הקורונה, רבים מהלקוחות שלכם "יוצאים" לקניות בעיקר באינטרנט. רוצים להעניק להם את חוויית הקנייה המתקדמת ביותר, בלי צורך במסכה או שמירה על רחוק חברתי? אלה הפתרונות המקוונים שתרצו לשלב בעסק כבר עכשיו כדי ליהנות משגרת שופינג גם בחודשי הקורונה, רבים מהלקוחות שלכם "יוצאים" לקניות...

הקמת אתר שיווקי

מרבית בעלי העסקים בישראל מגיעים לשלב בו הם מבינים כי עליהם להקים אתר שיווקי באינטרנט. אתר מעוצב עם תוכן שיווקי ומקורי הפך לכלי שיווקי אפקטיבי והכרחי, במיוחד כיום בעידן האינטרנט המהיר ולאור ההתפתחות הטכנולוגיות והרגלי הגלישה באמצעות הסמארטפון.

החשיבות של הקמת אתר שיווקי

כשאתם פוגשים קולגות או לקוחות פוטנציאליים בכנסים, באירועים, בערובות או סתם כך ברחוב, אתם יכולים לתת להם כרטיס ביקור שמציג אתכם ואת העסק שלכם. יחד עם זאת, לבטח אתם יודעים כי כרטיס ביקור עלול ללכת לאיבוד בארנק או שהוא ייזרק לפח הקרוב תוך דקות ספורות לאחר הפגישה או השיחה. לכן, עדיף תמיד לשלוח ללקוח הפוטנציאלי לינק לאתר העסקי שהקמתם, במייל, ב-SMS או ב-WhatsApp, כך תבטיחו שהוא יקבל את כל המידע החשוב – בקלות, בפשטות ובלי לבזבז יותר מדי זמן.

מה המשמעות של הקמת אתר שיווקי?

האתר העסקי שלכם מהווה בין השאר את כרטיס הביקור של העסק ברשת, האתר מגולל את הסיפור הייחודי של העסק שבניתם ומבליט את היתרונות שחשוב לכם להראות לעולם. יחד עם זאת, לאתר העסקי והשיווקי יש תפקידים נוספים, הוא יכול לשמש כפלטפורמה למכירת מוצרים או שירותים שהעסק שלכם מציע, לחשוף את העסק לקהלי יעד חדשים, גם בלי להשקיע בקמפיינים שיווקיים ספציפיים.

הקמת אתר שיווקי, כזה שמבטיח תוכן רלוונטי ומקורי המתעדכן כל הזמן, חוויית גלישה מהירה ומהנה, התאמה לגלישה גם בטלפונים החכמים – מאפשר לכם לקדם את האתר במנוע החיפוש הפופולרי גוגל ולגרום לגולשים המבקרים בו לשהות יותר זמן. לכן, זהו קלף סודי ומנצח המבטיח לכם שהאתר ימשיך לשרת אתכם בכל עת ובהצלחה רבה.

דגשים עיקריים לקראת הקמה של אתר שיווקי

הקמת אתר חדש ושיווקי לעסק שלכם מחייבת אתכם להיערך נכון לקראת המהלך. מומלץ לענות על השאלות הבאות כדי לאפיין את המטרה המרכזית של האתר:

  • האם האתר נועד לצורך מיתוג העסק בלבד?
  • האם האתר ישמש אתכם לטובת גיוס לידים איכותיים?
  • האם האתר נועד לשמש ככרטיס ביקור דיגיטלי בלבד?
  • האם אתם מעוניינים שהאתר ישרת את העסק לטובת מכירות מקוונות (אונליין)?

לאחר אפיון בסיסי של האתר יש לפלח נכון את קהלי היעד אליהם מעוניינים להגיע, לבדוק את המתחרים, לערוך מחקר מילות מפתח, לתכנן חוויית משתמש ייחודית, לאסוף או להכין חומרים שיווקיים שיופיעו באתר לדוגמה סרטונים הדגמת מוצרים, סרט תדמית קצר על החברה, תוכן שיווקי, תמונות באיכות גבוהה.

בנוסף, עליכם לרכוש דומיין רלוונטי לתחום העיסוק, לחשוב על עיצוב מקורי המתאים לחזון העסקי ולצרכי המיתוג והבידול מהמתחרים, לוודא שהאתר מתאים לגלישה בטלפונים ניידים (אתר רספונסיבי), לדאוג לנגישות באתר וכדומה.

כמו כן, יש לבחור את הפלטפורמה המתאימה ביותר לאתר השיווקי שברצונכם להקים, יש מספר אפשרויות לכן כדאי להיעזר באנשי המקצוע. חשוב להדגיש שאפשר להקים אתר שיווקי לבד, ובמקרים מסוימים בחינם, אך אם רוצים שהאתר יהיה מקצועי ויענה על המטרות השיווקיות – אין לוותר על אנשי מקצוע מיומנים.

הקמת אתר שיווקי עם המומחים של B144 דיגיטל

הקמת אתר שיווקי מחייבת ידע, ניסיון, הכרות עם עולם הדיגיטל וכלים מקצועיים. זהו תהליך המחייב עזרה מאנשי מקצוע מנוסים. אז איך בונים ומעצבים אתר שיוצג במיקום גבוה בגוגל? איך משפרים את חוויית הגלישה ויוצרים תוכן מקורי? איך מנהלים חנות וירטואלית מוצלחת? על כל השאלות האלו תוכלו למצוא תשובות מפורטות במדריכים שהכנו עבורכם, המדריכים יספקו לכם את הבסיס החשוב ביותר שאתם צריכים כדי להתחיל.

מוכנים לפרסם באינטרנט? צרו קשר עם המומחים שלנו ב- B144 והתחילו לפרסם את העסק שלכם ברשת

דילוג לתוכן