הקמת אתר
שיווקי

איך משפיע צבע האתר על הצלחתו?

ירוק מרגיע, סגול אצילי, אדום מלחיץ וצהוב מצחיק. הכירו את ההשפעה הפסיכולוגית שיש לצבעים על התנהגות הצרכנים. הטיפים שלנו יעזרו לכם לבחור את הצבעים שישווקו הכי טוב את העסק שלכם ירוק מרגיע, סגול אצילי, אדום מלחיץ וצהוב מצחיק. הכירו את ההשפעה הפסיכולוגית שיש...

מהגלישה ועד לרכישה: 7 דרכים מעולות להבליט מבצעים עם UX ו-UI

השקעה בעיצוב ממשק משתמש ובחווית הגלישה הם המפתח לאתר מצליח. הטיפים הבאים יעזרו לכם להבליט מבצעים מרגע הגלישה ועד לכפתור הרכישה

השקעה בעיצוב ממשק משתמש ובחווית הגלישה הם המפתח לאתר מצליח. הטיפים הבאים יעזרו...

איך בוחרים חברה לבניית אתרים?

מעוניין לבנות אתר אינטרנט חדש לעסק שלך או לשדרג את האתר הקיים? האם האתר הקיים לא משפר את התוצאות העסקיות? איך לבחור נכון חברה מקצועית ומומלצת לבניית אתרים? מעוניין לבנות אתר אינטרנט חדש לעסק שלך או לשדרג את האתר הקיים? האם האתר הקיים לא...

בעל עסק, לא רוצה להשקיע באתר יקר? אילו האפשרויות שלך

היום כל בעל עסק יודע שהוא חייב חייב להופיע בדיגיטל. אך האם חייבים להשקיע באתר אינטרנט גדול ויוקרתי? דניאל זריהן, מומחה קידום אתרים ושיווק בדיגיטל מסביר על האפשרויות של בעלי העסקים. היום כל בעל עסק יודע שהוא חייב חייב להופיע בדיגיטל. אך האם חייבים להשקיע באתר...

האם עסק קטן חייב להקים אתר כדי לקבל נוכחות טובה באינטרנט?

דניאל זריהן מסביר לבעלי עסקים על החשיבות העצומה בנוכחות דיגיטלית ערה. האם בעלי עסקים חייבים להקים אתרי אינטרנט על מנת שלקוחות פוטנציאלים יראו אותם? דניאל זריהן מסביר לבעלי עסקים על החשיבות העצומה בנוכחות דיגיטלית ערה. האם בעלי...

עסקים קטנים: איך להגביר את הנוכחות האינטרנטית שלכם?

ישנם דרכים רבות להגביר את הנוכחות הדיגיטלית של העסק שלכם החל מפרסום בגוגל, פרסום ברשתות חברתיות ועד בנייה של אתרים ועמודי נחיתה ייעודיים.. הזמנו את דניאל זריהן, מומחה קידום אתרים ושיווק בדיגיטל להסביר ולתת טיפים לבעלי עסקים. ישנם דרכים רבות להגביר את הנוכחות הדיגיטלית של העסק שלכם החל מפרסום בגוגל,...

בניית אתרים לעסקים: המדריך המלא למעבר לאונליין

משבר הקורונה העביר את הפוקוס לעולם האונליין, ומי שרוצה להישאר בעניינים חייב להקים אתר אינטרנט על מנת להמשיך ולמכור את הסחורה שלו. אז איך עושים את זה? כל השאלות והתשובות על בניית אתרים משבר הקורונה העביר את הפוקוס לעולם האונליין, ומי שרוצה להישאר בעניינים חייב...

עזרו לו לעזור לכם: כך תוציאו את המיטב מכותב התוכן שלכם

לא לקמץ במידע, לדעת להאציל סמכויות, להעניק זמן סביר לכתיבה ותמיד לזכור לתת קרדיט: הכללים הבאים יסייעו לכותבי התוכן שלכם להפיק טקסטים מבריקים – ויגרמו להם לרצות לעבוד עבורכם גם בפרויקט הבא לא לקמץ במידע, לדעת להאציל סמכויות, להעניק זמן סביר לכתיבה ותמיד לזכור לתת...

אתם חייבים את זה: 5 סיבות להשקיע בתוכן השיווקי שלכם

אם אתם רוצים לקדם את העסק בצורה אופטימלית ובהשקעה מינימלית כדאי שתפנימו שהתוכן הפך לכלי שיווקי חשוב אם אתם רוצים לקדם את העסק בצורה אופטימלית ובהשקעה מינימלית כדאי שתפנימו שהתוכן...

וואו.קום: 5 אתרים מדהימים מרחבי העולם

אם אתם מתכננים לבנות אתר עסקי או לשדרג את האתר הקיים, אספנו עבורכם 5 אתרים מקוריים במיוחד של עסקים שלקחו את העניין כמה צעדים קדימה אם אתם מתכננים לבנות אתר עסקי או לשדרג את האתר הקיים, אספנו עבורכם 5 אתרים...

הקמת אתר שיווקי

מרבית בעלי העסקים בישראל מגיעים לשלב בו הם מבינים כי עליהם להקים אתר שיווקי באינטרנט. אתר מעוצב עם תוכן שיווקי ומקורי הפך לכלי שיווקי אפקטיבי והכרחי, במיוחד כיום בעידן האינטרנט המהיר ולאור ההתפתחות הטכנולוגיות והרגלי הגלישה באמצעות הסמארטפון.

החשיבות של הקמת אתר שיווקי

כשאתם פוגשים קולגות או לקוחות פוטנציאליים בכנסים, באירועים, בערובות או סתם כך ברחוב, אתם יכולים לתת להם כרטיס ביקור שמציג אתכם ואת העסק שלכם. יחד עם זאת, לבטח אתם יודעים כי כרטיס ביקור עלול ללכת לאיבוד בארנק או שהוא ייזרק לפח הקרוב תוך דקות ספורות לאחר הפגישה או השיחה. לכן, עדיף תמיד לשלוח ללקוח הפוטנציאלי לינק לאתר העסקי שהקמתם, במייל, ב-SMS או ב-WhatsApp, כך תבטיחו שהוא יקבל את כל המידע החשוב – בקלות, בפשטות ובלי לבזבז יותר מדי זמן.

מה המשמעות של הקמת אתר שיווקי?

האתר העסקי שלכם מהווה בין השאר את כרטיס הביקור של העסק ברשת, האתר מגולל את הסיפור הייחודי של העסק שבניתם ומבליט את היתרונות שחשוב לכם להראות לעולם. יחד עם זאת, לאתר העסקי והשיווקי יש תפקידים נוספים, הוא יכול לשמש כפלטפורמה למכירת מוצרים או שירותים שהעסק שלכם מציע, לחשוף את העסק לקהלי יעד חדשים, גם בלי להשקיע בקמפיינים שיווקיים ספציפיים.

הקמת אתר שיווקי, כזה שמבטיח תוכן רלוונטי ומקורי המתעדכן כל הזמן, חוויית גלישה מהירה ומהנה, התאמה לגלישה גם בטלפונים החכמים – מאפשר לכם לקדם את האתר במנוע החיפוש הפופולרי גוגל ולגרום לגולשים המבקרים בו לשהות יותר זמן. לכן, זהו קלף סודי ומנצח המבטיח לכם שהאתר ימשיך לשרת אתכם בכל עת ובהצלחה רבה.

דגשים עיקריים לקראת הקמה של אתר שיווקי

הקמת אתר חדש ושיווקי לעסק שלכם מחייבת אתכם להיערך נכון לקראת המהלך. מומלץ לענות על השאלות הבאות כדי לאפיין את המטרה המרכזית של האתר:

  • האם האתר נועד לצורך מיתוג העסק בלבד?
  • האם האתר ישמש אתכם לטובת גיוס לידים איכותיים?
  • האם האתר נועד לשמש ככרטיס ביקור דיגיטלי בלבד?
  • האם אתם מעוניינים שהאתר ישרת את העסק לטובת מכירות מקוונות (אונליין)?

לאחר אפיון בסיסי של האתר יש לפלח נכון את קהלי היעד אליהם מעוניינים להגיע, לבדוק את המתחרים, לערוך מחקר מילות מפתח, לתכנן חוויית משתמש ייחודית, לאסוף או להכין חומרים שיווקיים שיופיעו באתר לדוגמה סרטונים הדגמת מוצרים, סרט תדמית קצר על החברה, תוכן שיווקי, תמונות באיכות גבוהה.

בנוסף, עליכם לרכוש דומיין רלוונטי לתחום העיסוק, לחשוב על עיצוב מקורי המתאים לחזון העסקי ולצרכי המיתוג והבידול מהמתחרים, לוודא שהאתר מתאים לגלישה בטלפונים ניידים (אתר רספונסיבי), לדאוג לנגישות באתר וכדומה.

כמו כן, יש לבחור את הפלטפורמה המתאימה ביותר לאתר השיווקי שברצונכם להקים, יש מספר אפשרויות לכן כדאי להיעזר באנשי המקצוע. חשוב להדגיש שאפשר להקים אתר שיווקי לבד, ובמקרים מסוימים בחינם, אך אם רוצים שהאתר יהיה מקצועי ויענה על המטרות השיווקיות – אין לוותר על אנשי מקצוע מיומנים.

הקמת אתר שיווקי עם המומחים של B144 דיגיטל

הקמת אתר שיווקי מחייבת ידע, ניסיון, הכרות עם עולם הדיגיטל וכלים מקצועיים. זהו תהליך המחייב עזרה מאנשי מקצוע מנוסים. אז איך בונים ומעצבים אתר שיוצג במיקום גבוה בגוגל? איך משפרים את חוויית הגלישה ויוצרים תוכן מקורי? איך מנהלים חנות וירטואלית מוצלחת? על כל השאלות האלו תוכלו למצוא תשובות מפורטות במדריכים שהכנו עבורכם, המדריכים יספקו לכם את הבסיס החשוב ביותר שאתם צריכים כדי להתחיל.

מוכנים לפרסם באינטרנט? צרו קשר עם המומחים שלנו ב- B144 והתחילו לפרסם את העסק שלכם ברשת

פתרונות פרסום דיגיטליים לעסק


דילוג לתוכן