קידום ממומן
בפייסבוק

איך לעצב פוסט בפייסבוק?

לא פשוט לגרום לעסק שלכם לבלוט באוטוסטרדת המידע של הרשתות בכלל ושל פייסבוק בפרט. גם העסק הכי מיוחד עלול להיבלע בים של תמונות ומלל. הנה 10 כללים שיעזרו לכם להעביר את המסר השיווקי שלכם בצורה אפקטיבית בעמוד פייסבוק עסקי שלכם. לא פשוט לגרום לעסק שלכם לבלוט באוטוסטרדת המידע של הרשתות בכלל ושל פייסבוק בפרט....

איך משנים שם לדף עיסקי בפייסבוק?

הלקוחות לא זורמים, הקופה לא ממש רושמת? יש סיכוי טוב ששם העסק שלכם פשוט לא מושך מספיק תשומת לב. יש דרך חזרה והיא לא מסובכת אבל יש לה כללים והנחיות משלה. הכירו אותם הלקוחות לא זורמים, הקופה לא ממש רושמת? יש סיכוי טוב ששם העסק שלכם פשוט לא מושך...

איך להגביר את החשיפה האורגנית בפייסבוק?

אם פתחתם דף עסקי בפייסבוק ולא בחרתם במסלול של קידום ממומן, תצטרכו לעבוד קשה כדי להגיע לחשיפה אורגנית טובה, כזאת שתביא לכם לקוחות חדשים בחינם. הנה 7 דרכים שיעזרו לכם לעשות זאת אם פתחתם דף עסקי בפייסבוק ולא בחרתם במסלול של קידום ממומן, תצטרכו לעבוד קשה כדי...

מודעות וידאו בפייסבוק – מדריך לעסקים קטנים

מודעת וידאו בפייסבוק היא כלי אפקטיבי לקידום העסק שלכם. אילו מודעות וידאו קיימות? איפה כדאי למקם אותן ואיך תיצרו מודעת וידאו יעילה? כתבת מדריך שנייה בסדרה מודעת וידאו בפייסבוק היא כלי אפקטיבי לקידום העסק שלכם. אילו מודעות וידאו...

לא רק לידים: איך הפכו קמפיינים בפייסבוק לכלי מוביל לבניית תדמית עסקית?

קמפיינים בפייסבוק לא תמיד מציפים אתכם בלידים? זו לא סיבה לוותר עליהם. הכירו את היתרונות של פייסבוק בכל הקשור לבניית תדמית, ואת הדרכים לקמפיין אפקטיבי שמגדיל חשיפה קמפיינים בפייסבוק לא תמיד מציפים אתכם בלידים? זו לא סיבה לוותר עליהם. הכירו את...

השישייה המנצחת: הכירו את מטרות הקמפיינים החדשות של פייסבוק

פייסבוק מצמצמת את מטרות הקמפיינים שלה כמעט בחצי, כחלק מהרצון להתקדם אל חווית פרסום משודרגת. מהן 6 המטרות שנשארו אחרי הסינון, ואיך הן הולכות להשפיע על העסק שלכם? פייסבוק מצמצמת את מטרות הקמפיינים שלה כמעט בחצי, כחלק מהרצון להתקדם אל חווית...

השישייה המנצחת: הכירו את מטרות הקמפיינים החדשות של פייסבוק

פייסבוק מצמצמת את מטרות הקמפיינים שלה כמעט בחצי, כחלק מהרצון להתקדם אל חווית פרסום משודרגת. מהן 6 המטרות שנשארו אחרי הסינון, ואיך הן הולכות להשפיע על העסק שלכם? פייסבוק מצמצמת את מטרות הקמפיינים שלה כמעט בחצי, כחלק מהרצון להתקדם אל חווית...

כשהרילס פוגשים את פייסבוק: טיפים שכל בעל עסק קטן חייב להכיר

סרטוני ה-Reels, שתפסו תאוצה בשנה האחרונה, מגיעים גם אל פייסבוק. מה אתם חייבים לדעת על המהלך, ואיך כדאי לשלב אותו באסטרטגיה השיווקית של העסק?

סרטוני ה-Reels, שתפסו תאוצה בשנה האחרונה, מגיעים גם אל פייסבוק. מה אתם חייבים לדעת...

לבלוט בלי לטעות: 13 כללי עשו-ואל-תעשו לעמודי מדיה חברתית עסקיים

כשכמעט לכל עסק קטן יש עמוד עסקי בפייסבוק או באינסטגרם, איך מחליטים מה כדאי לעשות ומזהים טקטיקות שעדיף לא לנסות? כך תצליחו לעשות רושם חיובי ולתחזק קשר עם העוקבים שלכם כשכמעט לכל עסק קטן יש עמוד עסקי בפייסבוק או באינסטגרם, איך מחליטים מה כדאי...

כל מה שבעלי עסקים חייבים לדעת על קמפיין בפייסבוק

תגדירו את המטרה של העסק ואת קהל היעד, תבדלו את העסק שלכם מעסקים אחרים - ומה עוד בעלי עסקים צריכים לעשות כדי לנהל קמפיין מוצלח בפייסבוק? על כל השאלות האלו ואחרות יענה תום דביר, מנהל פעילות הפרסום של B144 תגדירו את המטרה של העסק ואת קהל היעד, תבדלו את העסק שלכם מעסקים אחרים - ומה עוד...

קידום ממומן בפייסבוק

פייסבוק הוא אתר אינטרנט לכל דבר ועניין. זוהי הרשת החברתית המקוונת הגדולה בעולם, בתחילה האתר היה מוגבל רק לסטודנטים באוניברסיטת הרווארד, ולאור ההצלחה הרשת נפתחה לכלל הציבור ב-11 בספטמבר 2006.

פייסבוק חולל לא מעט מהפכות, הרשת החברתית שינתה את האופן שבו אנחנו מתקשרים, היא משמשת כפלטפורמה בלתי אמצעית לשיח עם פוליטיקאים, אישי ציבור וידוענים ובאופן כללי ניתן לומר כי הרשת שינתה את כל השימושים שלנו באינטרנט. כמו כן, פייסבוק שינה בלי הכר את עולם הפרסום ברשת האינטרנט. מערכת הפרסום המתקדמת של פייסבוק כוללת פתרונות כמו קידום ממומן בפייסבוק, פרסום ממומן ועוד.

ראוי לציין כי קידום ממומן בפייסבוק נחשב לדרך יעילה ביותר לפרסום ברשת. זו מערכת פשוטה להפעלה ולהבנה המאפשרת מדידה בזמן אמת ועלות הפרסום אינה יקרה. יחד עם זאת, בגלל הפשטות של המערכת הידידותית למשתמש – רבים מהמשתמשים לא מתעמקים בקרבי מערכת הפרסום והם לא מצליחים לנצל את תקציב הפרסום שלהם באופן נכון כדי להשיג את התוצאות הרצויות.

קידום ממומן בפייסבוק ופרסום ממומן

מערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת לכם לקבוע בדיוק מי האנשים שיוכלו לראות את המסרים שלכם, תהליך זה נקרא טירגוט. כך תוכלו לנצל בצורה מושכלת את התקציב שקבעתם לפרסום ברשת החברתית המובילה. ניתן להגדיר את קהל היעד על פי פרמטרים מגוונים כמו מיקום גיאוגרפי, קבוצת גיל, מגדר, תחומי עניין, ביקור באתרים מסוימים, ויש עוד מגוון רחב של קריטריונים המסייעים לשפר ולדייק את הקמפיין.

למעשה, פייסבוק שינתה באופן משמעותי את עולם הפרסום בדיגיטל, וכיום יש לא מעט אנשי מקצוע שכל מלאכתם מתמקדת ברשת החברתית הפופולרית. גם ב-B144 פועלים מומחים שלמדו את מערכת הפרסום של פייסבוק ורכשו ידע עצום וניסיון רב, הם מתעדכנים על כל החידושים בפלטפורמה ומסייעים לבעלי עסקים רבים להשיג את התוצאות האיכותיות ביותר דרך קידום ממומן בפייסבוק.

המומחים שלנו ב- B144 גיבשו בעבורכם שורה של מדריכים המסבירים איך לנהל ולעשות קידום ממומן בפייסבוק על מנת להשיג תוצאות מעולות – אנחנו ב- B144 נלווה אתכם בתהליך ולנהל עבורכם קמפיינים מנצחים בהתאמה לתקציב ולדרישות הייחודיות שלכם.

קידום ממומן בפייסבוק – על קצה המזלג

מערכת הפרסום של פייסבוק מציעה כמה כלים לקידום בתשלום, הכלי הבסיסי והפשוט ביותר הוא פוסטים ממומנים (Promoted Post). כל מי שמשתמש בפייסבוק ומנהל דף עסקי או מחזיק פרופיל פרטי, מכיר את כפתור ה-Boost Post שממוקם בתחתית הפוסטים. לחיצה על הכפתור מאפשרת למנהל הדף להגדיל את תפוצת הפוסט בתמורה לתשלום.

פוסטים ממומנים מופיעים בניוזפיד של המשתמשים השונים במובייל ובמחשב, הם מיועדים בדרך כלל להגדיל את החשיפה לעדכונים שונים, לאירועים ולהצעות מיוחדות מצד המפרסמים. לדברי פייסבוק, רמת המעורבות של המשתמשים בפוסטים הממומנים הינה גבוהה יותר בהשוואה למודעות הפרסום המופיעות בצד הדף, עם זאת אפשרויות המיקוד יחסית מוגבלות לכן מרבית אנשי המקצוע המתמחים בפרסום וקידום ממומן בפייסבוק ימליצו על ניהול קמפיינים באמצעות מנהל המודעות.

קידום ממומן בפייסבוק בעזרת מנהל המודעות מאפשר לכם ליצור מודעות פרסום על פי מטרה ספציפית כגון: לייקים לדף, הקלקות לאתר, מעורבות בדף, המרות לאתר העסקי וכיוצא בזה, אפשר למקד היטב את המודעות וכדאי לשקול כלי קידום נוספים כמו פרסום מודעות לקהלים מותאמים אישית.

קידום ממומן בפייסבוק עם המומחים של B144

המומחים של B144 יסייעו לכם להפיק את הקמפיין שלכם בצורה הנכונה והמקצועית ביותר, הם יעזרו לכם לנתח את הנתונים במהלך הקמפיין, ובאופן כללי יעזרו לכם לעשות קידום ממומן בפייסבוק שמביא לתוצאות מעולות.

רוצים לשדרג את הפעילות השיווקית שלכם בפייסבוק ולזכות בחשיפה משמעותית ללקוחות חדשים? צרו קשר עם המומחים שלנו ב- B144 והתחילו לפרסם בצורה נכונה!

פתרונות פרסום דיגיטליים לעסק


דילוג לתוכן