איך משנים שם לדף עיסקי בפייסבוק?

הלקוחות לא זורמים, הקופה לא ממש רושמת? יש סיכוי טוב ששם העסק שלכם פשוט לא מושך מספיק תשומת לב. יש דרך חזרה והיא לא מסובכת אבל יש לה כללים והנחיות משלה. הכירו אותם

מאת: 
זמן קריאה: 01:56 דק'

לא מעט סיבות עשויות לגרום לכם לשקול ברצינות לשנות את השם של הדף העסקי שלכם בפייסבוק: ייתכן שהשם הקיים לא משקף עוד את מהות העסק או את קהל היעד שלו, או שאינו ייחודי מספיק, אולי קשה למצוא אותו בחיפוש ואולי הוספתם שירותים או מוצרים חדשים שלא באים לידי ביטוי בשם הקיים, ייתכן שהשם הקיים קשור למישהו שאתם כבר לא רוצים להיות קשורים אליו. כך או אחרת,  החלטתם שזה הזמן לעשות את הצעד הזה.

 

למה כדאי לשים לב כאשר בוחרים שם חדש?

  • לפייסבוק יש הגבלה של 75 אותיות בשם העמוד.
  • אסור להשתמש בשם במילים "רשמי" או "פייסבוק". שימוש במילים אלו עלול להטעות משתמשים לחשוב שהעמוד שלכם מנוהל על ידי פייסבוק.
  • אסור להשתמש בשם של עסק או ארגון שכבר קיים. שימוש כזה עלול להוות הפרה של זכויות היוצרים של העסק הקיים ולהטעות את המשתמשים שיחשבו שהגיעו לעמוד של אותו עסק. לכן לפני בחירת השם בצעו חיפוש בגוגל ובמנוע חיפוש אחר עם שם העסק הרצוי.
  • ייתכן שייקח לפייסבוק מספר ימים לאשר את השינוי.

 

דוגמאות לדפי עסק ששינו את שמם

  1. השם הישן: "אוכל ביתי" / השם החדש: "המטעמים של אימא".

הסבר: השם הישן הוא שם גנרי ולא ייחודי, וקשה לו להתבלט בין המתחרים. השם החדש מושך וקליט יותר, ומעורר תחושה של נוסטלגיה וחמימות.

  1. שם ישן: "בגדי ילדים" / שם חדש: "סטייל לכל גיל".

הסבר: השם הישן הוא שם ספציפי מאוד, המגביל את קהל היעד של העסק לילדים בלבד. השם החדש מתאים יותר לעסק ששינה את ייעודו ופונה לקהל יעד רחב יותר, הן מבחינת גיל והן מבחינת סגנון.

  1. שם ישן: "קייטנת קיץ" / שם חדש: "קיץ של הרפתקאות"

השם הישן הוא שם גנרי, לא מעורר עניין ולא מייחד את העסק. השם החדש קליט ומושך יותר, מעורר תחושה של כיף, הרפתקאות וחוויות מיוחדות. השם מייחד את העסק מקייטנות קיץ אחרות, מעורר תחושה חיובית וציפייה לקיץ שונה ומהנה. השם מושך ילדים והורים שמחפשים קייטנה מיוחדת.

 

איך לשנות את השם של הדף העסקי בפייסבוק צעד אחר צעד?

במחשב:

1.היכנסו לפייסבוק באמצעות חשבון הפרופיל האישי שלכם או בלינק הבא:  https://www.facebook.com/pages/creation/ לחצו על תמונת הפרופיל שלכם בפינה העליונה הימנית.

  1. בתפריט הנפתח, לחצו על "דפים" והיכנסו לדף העיסקי שלכם.
  2. הקלידו את שם הדף הרצוי.
  3. בחרו קטגוריה מתאימה מתוך הרשימה. ניתן להזין מילת מפתח בתחום העסק שלכם כדי למצוא את הקטגוריה הרלוונטית.
  4. כתבו תיאור קצר (עד 255 תווים) המתאר את העסק שלכם. התיאור צריך להיות מושך וברור, ולשקף את הערך שאתם מציעים לקהל היעד שלכם.
  5. לחצו על "צור דף". לאחר יצירת הדף, תועברו לדף הבית שלו.
  6. לחצו על "הוסף תמונה" בתמונת הפרופיל. בחרו תמונה ברורה ומזוהה עם העסק שלכם.
  7. לחצו על "הוסף תמונה" בתמונת הנושא. בחרו תמונה מרשימה וייצוגית שתמשוך את תשומת לב הגולשים. הקפידו להוסיף טקסט ברור ותמציתי על גבי תמונת הנושא.
  8. לחצו על "אשר".

 

בטלפון הנייד:

  1. פתחו את דפדפן האינטרנט בטלפון הנייד שלכם.
  2. היכנסו לחשבון פייסבוק שלכם.
  3. לחצו על תמונת הפרופיל שלכם בפינה העליונה הימנית.
  4. לחצו על "דפים" בתפריט הנפתח.
  5. בחרו את הדף העסקי שאתם רוצים לשנות את שמו.
  6. לחצו על "הגדרות" בראש הדף.
  7. בתפריט "מידע כללי", לחצו על "שם".
  8. הקלידו את שם הדף החדש.
  9. לחצו על "שמור שינויים".

 

לאחר ששיניתם את שם העסק שלכם בפייסבוק, חשוב לעדכן את כל האזכורים של שם העסק הישן באתר האינטרנט שלכם, בחומרים שיווקיים ובכל מקום אחר.

4 סיבות אפשריות שלא הצלחתם לשנות שם (למרות שעשיתם את כל מה שהסברנו):

  1. תפקידכם בעמוד אינו מאפשר שינוי: רק מנהלים של העמוד יכולים לשנות את שמו. אם אתם לא מנהלים, עליכם לפנות למנהל העמוד ולבקש ממנו לשנות את השם.
  2. בוצע שינוי שם לאחרונה: פייסבוק מגבילה את תדירות שינוי שם העמוד. עליכם להמתין 7 ימים לאחר שינוי שם קודם לפני שתוכלו לשנות אותו שוב.
  3. הגבלות על העמוד: הגבלות אלו יכולות להיגרם כתוצאה מהפרת תנאי השימוש של פייסבוק. ניתן ליצור קשר עם התמיכה של פייסבוק כדי לברר אם קיימות הגבלות על העמוד שלכם.
  4. אזור גיאוגרפי: לא ניתן לשנות את האזור הגיאוגרפי של דף עסק בינלאומי. אם אתם רוצים לשנות את האזור הגיאוגרפי, עליכם ליצור דף עסק חדש.

B144 עסקים
פתרונות פרסום דיגיטליים

כתבות נוספות בנושא
קידום ממומן בפייסבוק

 דילוג לתוכן