דף נחיתה
כללים חיוניים ליצירת דף נחיתה ממיר עבור העסק
דפי נחיתה נועדו לגרום למבקרים בהם לבצע פעולה מסוימת. רוצים לעודד את הלקוחות להזמין מוצר, להירשם להרצאה או להצטרף לרשימת התפוצה שלכם? יצרנו רשימת כללים שתעזור לכם להשיג את המטרה. ודאו שדף הנחיתה רלוונטי למודעה אם הקמפיין שלכם פונה למי שרוצה להצטרף לקורס בישול איטלקי, העבירו את המקליקים לדף נחיתה רלוונטי וממוקד. דף נחיתה…
להמשך הכתבה כללים חיוניים ליצירת דף נחיתה ממיר עבור העסקרוצים שהעסק יופיע באתרים מובילים? טאבולה היא הפלטפורמה בשבילכם!
כל עסק רוצה להגיע לכמה שיותר לקוחות, אבל איך עושים את זה נכון? בעזרת טאבולה, פלטפורמת התוכן הגדולה המופיעה באתרים המובילים בארץ ובעולם. ניצן צימרמן-וויס, מנהלת מכירות בטאבולה, מסבירה איך זה עובד כל עסק רוצה להגיע לכמה שיותר לקוחות, אבל איך עושים את זה נכון? בעזרת טאבולה,...שיפור המרה של דף נחיתה בגוגל
מהי המרה באינטרנט? איך דך הנחיתה שלנו משפיע על כמות ההמרות? מהי המרה באינטרנט? איך דך הנחיתה שלנו משפיע על כמות ההמרות?כל התורה על רגל אחת: למה כל עסק חייב דף נחיתה
הוא כלי שיווקי מעולה, מגדיל המרות, אוסף לידים, חושף אתכם ללקוחות חדשים ומחזק את המותג שלכם – במילים אחרות, דף נחיתה. נעים להכיר הוא כלי שיווקי מעולה, מגדיל המרות, אוסף לידים, חושף אתכם ללקוחות חדשים ומחזק את...מוכנים לנחיתה? כל מה שרציתם לדעת על דפי נחיתה ואיך הם יגרמו לעסק שלכם להמריא גבוה
מה זה בעצם 'דף נחיתה', למה צריך אותו, איך בונים אחד ובמה זה יכול להועיל לעסק שלכם? הכל על הכלי החשוב הזה שכולם מדברים עליו בלי סוף מה זה בעצם 'דף נחיתה', למה צריך אותו, איך בונים אחד ובמה זה יכול להועיל לעסק שלכם?...5 טעויות שאתם עושים בדף הנחיתה שלכם – והדרכים לפתור אותן
מסכנת התרסקות לנחיתה הכי רכה שיש מסכנת התרסקות לנחיתה הכי רכה שישבואו נבדוק: עד כמה דף הנחיתה שלכם באמת משרת את המטרה שלו?
האם גם אתם עושים טעויות קריטיות בדף הנחיתה העסקי שלכם? האם גם אתם עושים טעויות קריטיות בדף הנחיתה העסקי שלכם?5 דפי נחיתה מקוריים מהעולם שיעוררו בכם השראה
כדי לנצח במירוץ, לפעמים חייבים לפזול קצת לצדדים כדי לנצח במירוץ, לפעמים חייבים לפזול קצת לצדדיםשלב אחרי שלב: כך תבנו דף נחיתה אפקטיבי לעסק
כל החלקים בפאזל החשוב ביותר שתבנו כל החלקים בפאזל החשוב ביותר שתבנומדעי הנחיתה: כך תעצימו על היעילות של דף הנחיתה שלכם
דרכים לגרום לדף הנחיתה להמריא דרכים לגרום לדף הנחיתה להמריאמילים שאתם חייבים להכניס לדף הנחיתה שלכם
מילות המחץ שמפעילות לנו את תת-המודע מילות המחץ שמפעילות לנו את תת-המודעדף נחיתה
דף נחיתה, באנגלית Landing Page, מוגדר כדף אינטרנט בודד אליו הגולשים מופנים מפרסומים שונים ברשת. השימוש בדף נחיתה הפך לנפוץ בשנים האחרונות ומשתמשים בו בעיקר בקמפיינים שיווקיים, אך זהו דף ייעודי שיכול לשמש גם כדי להפנות את תשומת הלב של הגולש למסר ספציפי מסוים.
בהקשר של שיווק ופרסום ברשת האינטרנט יש לדף הנחיתה תפקיד חשוב, למקד את תשומת לבו של הגולש המבקר בעמוד למסר ספציפי, המסר יכול להיות בעל נימה מכירתית, לצורך שכנוע, או כדי להניע את המבקר בעמוד הנחיתה להשאיר פרטים (ליד), ואף להניע אותו לקנות ישירות את המוצר או השירות שאתם מציעים. המסר בדפי הנחיתה חייב להיות ברור וממוקד וחשוב לגרום לגולשים להרגיש שהם הגיעו בדיוק לעמוד המוצר או השירות שהם חיפשו.
מהו דף נחיתה ומדוע הוא חשוב עבורכם?
מטרתו העיקרית של דף הנחיתה היא לספק לגולשים המבקרים בעמוד את כל המידע שהם צריכים על מנת לקבל החלטה מסוימת, ולרוב המטרה הנוספת היא להניע אותם לפעולה מסוימת (רכישה, המרה, יצירת קשר וכדומה). כאשר אתם בונים קמפיין שיווקי ומשקיעים בו זמן, מחשבה וכסף – עליכם לבחור את הפלטפורמה המתאימה ביותר למטרות הקמפיין, וחשוב לנסח מודעה שהגולשים לא יוכלו להתעלם ממנה על מנת לגרום להם להקליק על המודעה (באנר, מודעת פרסום בקמפיין PPC וכדומה).
לכן, עיצוב דף נחיתה הוא חלק חיוני ביותר בכל קמפיין פרסומי ברשת, זהו למעשה עמוד באינטרנט שאליו מגיעים הגולשים לאחר שהם הקליקו על מודעת הפרסום והביעו עניין ראשוני במסר השיווקי שלכם. דף הנחיתה חייב לספק למבקרים בעמוד את כל המידע שיסייע להם לקבל החלטה. כמו כן, המסר השיווקי שעליכם לנסח לעמוד הנחיתה צריך לגרום לגולשים לבצע פעולה שאתם רציתם – בין אם הפעולה היא לרכוש מוצר, להזמין שירות מכם, להוריד אפליקציה, להירשם לניוזלטר ועוד.
מה הופך דף נחיתה לעמוד שיווקי מנצח?
העולם של יצירת דפי נחיתה הוא עשיר ומגוון, יש בו כמויות אדירות של תוכן העשוי לעזור לכם לשפר את ביצועי הקמפיין שלכם. כדי לסייע לכם לשפר את הקמפיינים שלכם, להשיג את המטרות, לשפר יחס המרה ולהניע יותר גולשים לפעולה – כדאי לכם לעיין במידע שריכזנו עבורכם ולהיעזר בהתאם לצורך באנשי המקצוע המנוסים.
ראשית, חשוב להבין שלדפי נחיתה יש יתרון עצום לעומת הפניית הגולשים המקליקים על מודעת הפרסום ומופנים לעמוד באתר שלכם. דף הנחיתה מחבר בין מה שהגולש רוצה לבין הפעולה שאתם מעוניינים שהגולש יבצע, למשל להשאיר פרטים ליצירת קשר (ליד), לרכוש מוצר או להירשם לניוזלטר.
כדי להקים דף נחיתה מנצח עליכם להתייחס לגורמים הבאים:
- התאמה מדויקת לקהל היעד.
- לענות על הצורך של הגולש המבקר בעמוד.
- לקבוע מראש מהי הפעולה אותה הגולש יבצע.
- יצירת קופי חכם וכתיבת תוכן שיווקי בהתאם למאפייני קהל היעד ומטרות הקמפיין.
- עיצוב מקצועי וממותג של הדף.
- התאמת דף הנחיתה לגוגל.
- מעקב וניתוח תוצאות כדי לשפר את הדף בהתאם לביצוע הקמפיין.
בניית דף נחיתה עם המומחים של B144 דיגיטל
כדי שתוכלו להבטיח שדף הנחיתה שלכם באמת יתרום לקמפיין ולא יפגע בו – ריכזנו עבורכם את כל המידע, המחקרים והנתונים שחשוב להכיר בנושא, כמו גם דוגמאות לדפי נחיתה מעוצבים ואיכותיים שהצליחו בענק, וכן טריקים פסיכולוגיים שיעזרו לכם להשפיע גם על הקהל שלכם בהצלחה.
אם אתם רוצים לייצר ולהקים דף נחיתה לא פחות ממדהים, תוכלו לקרוא בעצמכם את המידע באתר או או ליצור קשר עם המומחים שלנו ב- B144 דיגיטל ליצירת קמפיין איכותי, ממוקד ויעיל.