רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

נוכחות דיגיטלית
ברשת

מה הכי נכון לעסק שלכם? 9 דרכים לזהות את הטרנדים המובילים בכל תחום

התעדכנות בכל מה ש"חם" בשוק שבו אתם פועלים, היא לא תמיד משימה פשוטה. איך מזהים ומאתרים את המגמות הבולטות בעולמות העסק שלכם, כדי לספק ללקוחות את החוויה הדיגיטלית המושלמת? התעדכנות בכל מה ש"חם" בשוק שבו אתם פועלים, היא לא תמיד משימה פשוטה. איך מזהים...

בלי להוציא את האשראי: 14 דרכים לשווק את העסק בדיגיטל ללא עלות

תקציב מצומצם הוא לא סיבה לוותר על קידום העסק ברשת. רוצים להגיע לתוצאות בלי להיכנס להוצאות? מצאנו 14 שיטות שמתאימות לעסקים קטנים


תקציב מצומצם הוא לא סיבה לוותר על קידום העסק ברשת. רוצים להגיע לתוצאות בלי...

השישייה המנצחת: הכירו את מטרות הקמפיינים החדשות של פייסבוק

פייסבוק מצמצמת את מטרות הקמפיינים שלה כמעט בחצי, כחלק מהרצון להתקדם אל חווית פרסום משודרגת. מהן 6 המטרות שנשארו אחרי הסינון, ואיך הן הולכות להשפיע על העסק שלכם? פייסבוק מצמצמת את מטרות הקמפיינים שלה כמעט בחצי, כחלק מהרצון להתקדם אל חווית...

כשהרילס פוגשים את פייסבוק: טיפים שכל בעל עסק קטן חייב להכיר

סרטוני ה-Reels, שתפסו תאוצה בשנה האחרונה, מגיעים גם אל פייסבוק. מה אתם חייבים לדעת על המהלך, ואיך כדאי לשלב אותו באסטרטגיה השיווקית של העסק?

סרטוני ה-Reels, שתפסו תאוצה בשנה האחרונה, מגיעים גם אל פייסבוק. מה אתם חייבים לדעת...

14 שאלות מפתח שיעזרו לכם לבחור שם מנצח לעסק

מה הופך שם לקליט, האם יש הבדל בין עברית ללועזית ואיך העיצוב משתלב בדרך? רגע לפני שאתם קובעים את השם לעסק החדש, אלה השאלות שחשוב שתשאלו את עצמכם, והעקרונות שאתם חייבים להכיר מה הופך שם לקליט, האם יש הבדל בין עברית ללועזית ואיך העיצוב משתלב בדרך? רגע לפני...

השביעייה הפותחת: הכירו את 7 המושגים הדיגיטליים שיקפיצו את העסק שלכם

רוצים לחזק את הידע שלכם בשיווק דיגיטלי, אבל אין לכם זמן לרשימות ארוכות של מושגים תיאורטיים? סיכמנו עבורכם את הבסיס המקצועי שכל בעל עסק צריך להכיר, עם רשימה מתומצתת של כלים ופתרונות שתעזור לכם לצאת לדרך רוצים לחזק את הידע שלכם בשיווק דיגיטלי, אבל אין לכם זמן לרשימות ארוכות של...

בחנו את עצמכם: מה הלקוחות שלכם באמת צריכים כדי ליהנות מקנייה מנצחת?

ספרו לנו מי הלקוחות שלכם, איך הם מגיעים אליכם, אילו הצלחות אתם חווים מולם וגם מהם האתגרים העיקריים – ונעזור לכם למצוא חבילת פרסום מנצחת
ספרו לנו מי הלקוחות שלכם, איך הם מגיעים אליכם, אילו הצלחות אתם חווים מולם וגם...

להתקדם מהמצוי לרצוי: ספרו לנו מה הייתם משנים בעסק – ונעזור לכם להשתדרג

רוצים לחזק את הידע שלכם בשיווק דיגיטלי, אבל אין לכם זמן לרשימות ארוכות של מושגים תיאורטיים? הכנו לכם רשימה מתומצתת של כלים ופתרונות שתעזור לכם לצאת לדרך

רוצים לחזק את הידע שלכם בשיווק דיגיטלי, אבל אין לכם זמן לרשימות ארוכות של...

מעצבים הצלחה עסקית: הקשר בין עולם העיצוב הדיגיטלי והעסק שלכם

מה המשמעות של שפה עיצובית עבור עסקים דיגיטליים, אילו רכיבים היא כוללת ואיך היא משפיעה על השיווק של עסקים קטנים ובינוניים? כל הטיפים, השיטות והפתרונות שיוסיפו המון צבע גם לעסק שלכם מה המשמעות של שפה עיצובית עבור עסקים דיגיטליים, אילו רכיבים היא כוללת ואיך היא...

מילון המונחים המקיף לעסק הדיגיטלי המתחיל

אילו ביטויים חשוב להכיר לפני שיוצאים לדרך, ומהם הכלים המקצועיים שיעזרו לעסק שלכם להצליח? המילון הבא יעשה לכם סדר, עם טעימה מעולם השיווק הדיגיטלי מ-א' ועד ת' אילו ביטויים חשוב להכיר לפני שיוצאים לדרך, ומהם הכלים המקצועיים שיעזרו לעסק...

נוכחות דיגיטלית ברשת

כיום כבר ידוע כי נוכחות דיגיטלית ברשת מהווה חלק חשוב ובלתי נפרד מארגז הכלים של כלל העסקים בעידן המודרני. ללא נוכחות בדיגיטל העסק יישאר מאחור ולקוחות עלולים לנטוש אותו ולעבור למתחרים. לכן, חשוב למשוך חשיפה רחבה ונראות גבוהה בדיגיטל, וכדי להשיג נוכחות דיגיטלית יש לגבש אסטרטגיה מנצחת, לקדם את העסק ברשת ולייצר נכס דיגיטלי משמעותי.

חשיבות הנוכחות ברשת האינטרנט

בעלי עסקים בעידן האינטרנט המהיר נהנים מיכולת כמעט בלתי מוגבלת להעביר מסרים שיווקיים ואחרים לקהלי יעד מגוונים ואיכותיים, בארץ וברחבי העולם, ללא מגבלה גיאוגרפית וללא פערי תיווך. עם זאת, התחרות באינטרנט גדלה כמעט בכל התחומים ולכן בעלי העסקים חייבים להיות יצירתיים, מקוריים ומעודכנים בכל רגע, רק כך הם יכולים להשיג יתרון ובולטות משמעותית מול המתחרים שלהם.

במציאות החדשה שבה האינטרנט, הסמארטפונים והרשתות החברתיות שולטים בהיבטים רבים כל כך בחיינו, בעלי עסקים מוכרחים לתחזק נוכחות ברשת שתקדם את המטרות שלהם ותגדיל את מעגל הלקוחות. הכלים שמסייעים לעשות זאת הם רבים ומגוונים – מאתר עסקי מושקע ומעוצב וקמפיינים שיווקיים ברשת, דרך פעילות ברשתות החברתיות, כרטיס עסקי במדריכי עסקים (אינדקסים) ועד יצירת תוכן איכותי ומקורי.

צעדים ראשונים ליצירת נוכחות דיגיטלית ברשת

חשוב להדגיש שאין צורך בהשקעה כספית גדולה כדי לייצר נוכחות מרשימה ואיכותית ברשת. ישנם כלים ואמצעים מגוונים ליצירת נוכחות ייחודית ברשת, לכן חשוב לגבש אסטרטגיה נכונה המתאימה למאפייני העסק ומטרותיו, תוך התייחסות למאפייני קהל המטרה, מגבלות התקציב, חזון עסקי, מיתוג, מיצוב ובידול ממתחרים.

הצעדים הראשונים וההכרחיים ליצירת נוכחות ברשת הם:

  • הגדרת מטרות – עליכם להגדיר את המטרות ולגבש אסטרטגיה ברורה המבוססת בין היתר על החזון העסקי של המותג. לכן, אין להסתפק רק במטרה כמו גידול במספר הלקוחות או הכפלת המכירות באתר.
  • פתיחת כרטיס עסקי – מומלץ לפתוח כרטיס עסקי במדריכים העסקיים המובילים כדי לזכות בנראות גבוהה ולחשוף את המותג.
  • הקמת אתר אינטרנט – אתר באינטרנט הוא כלי שיווקי בעל חשיבות עצומה עבורכם, אך יש לקדם אותו אורגנית ובהתאם לצורך לתכנן קמפיין פרסום ממומן כדי לחשוף את האתר לקהלי יעד שונים ולייצר נכס דיגיטלי בעל ערך.
  • פרופיל עסקי ברשתות החברתיות – מעבר לפייסבוק יש רשתות חברתיות נוספות בהם כדאי לפעול ולהיות נוכחים, לדוגמה לינקדאין, אינסטגרם, יוטיוב וכיוצא בזה. ניהול דף עסקי ברשתות החברתיות מאפשר לנהל דיאלוג עם הלקוחות, לנתח צרכים, להישאר עדכניים ולחזק את הקשר עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים.
  • פרסום ממומן ברשת – כלי הפרסום הממומן של גוגל, פייסבוק, אינסטגרם ועוד מאפשרים לכם לייצר נוכחות מרשימה ברשת, להגיע לקהל יעד שמאפייניו ידועים מראש ולזכות במיתוג מנצח.
  • קידום אתרים אורגני – אחת השיטות האפקטיביות ביותר ליצירת נוכחות מרשימה ברשת לטווח ארוך, אפשר לקדם את האתר העסקי בגוגל ובמנועי חיפוש נוספים. מיקום גבוה בדף תוצאות החיפוש של גוגל מבטיח לידים איכותיים, שיפור ביחס ההמרה, תעבורת גולשים גדולה ונוכחות דיגיטלית מרשימה.
  • תוכן איכותי – כדי לייצר נוכחות דיגיטלית חשוב להשקיע בתוכן איכותי, אשר לייצר תוכן שיווקי ו/או חוויתי, לכתוב תכנים לצורך החלפת קישורים, להעלות תכנים מקוריים ברשתות החברתיות, לנהל בלוג, להשתתף בפורומים מקצועיים ועוד.

נוכחות דיגיטלית ברשת עם המומחים של B144 דיגיטל

איך משיגים נוכחות דיגיטלית ברשת שתבטיח לכם עליונות במרוץ הדיגיטלי המשתנה כל הזמן? מומלץ לקרוא את המדריכים שהכנו במיוחד עבורכם, המדריכים ילמדו אתכם על קצה המזלג את העקרונות החשובים לפרסום ולשיווק ברשת.

בשלב הבא תוכלו לגבש בעצמכם אסטרטגיה מנצחת לקידום העסק ברשת, או להיעזר במומחים שלנו ב- B144 דיגיטל ולהבטיח שאתם מפיקים את המרב מהפעילות הדיגיטלית שלכם.

דילוג לתוכן