רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

נוכחות דיגיטלית
ברשת

מה צוקרברג מתכנן הפעם? כל העדכונים לעסקים היישר מכנס פייסבוק

תקשורת משופרת באינסטגרם, חיבור למסנג'ר וחידושים בוואטסאפ העסקי. איך צפויים העדכונים האחרונים מכנס המפתחים של פייסבוק להשפיע גם על העסק שלכם? תקשורת משופרת באינסטגרם, חיבור למסנג'ר וחידושים בוואטסאפ העסקי. איך צפויים...

וואטס אפ נקסט? כל עדכוני הוואטסאפ שיהיו זמינים לעסקים בקרוב

אם גם אתם צמודים כל היום לוואטסאפ, תשמחו לשמוע שבקרוב הוא יעזור לכם להגדיל מכירות. אלה כל העדכונים האחרונים שצפויים להיכנס לשימוש באפליקציה אם גם אתם צמודים כל היום לוואטסאפ, תשמחו לשמוע שבקרוב הוא יעזור לכם להגדיל...

גם העסק שלכם יכול לקבל חשיפה באתרים הגדולים בארץ – הכירו את טאבולה

לקבל חשיפה באתרים המובילים בישראל ולפגוש לקוחות פוטנציאליים במקום ובזמן המדויקים ביותר. עם שיתוף הפעולה החדש בין B144 לטאבולה, גם העסק שלכם יוכל להופיע באתרי התוכן המובילים בארץ לקבל חשיפה באתרים המובילים בישראל ולפגוש לקוחות פוטנציאליים במקום ובזמן...

סמנו לעצמכם: אלה המגמות והטרנדים הבולטים ביותר בדיגיטל ל-2021

השינויים והאתגרים שאפיינו את השנה האחרונה, השפיעו בצורה משמעותית גם על עולם הדיגיטל. מקס אוקונוב, מנהל הדיגיטל של B144, עם כל הטרנדים והמגמות הדיגטליות בעולם פוסט קורונה השינויים והאתגרים שאפיינו את השנה האחרונה, השפיעו בצורה משמעותית גם על עולם...

שומעים? חדרי האודיו שוטפים את הרשת וכל הרשתות החברתיות הגדולות כבר בפנים

טלגרם השיקה פיצ'ר דומה, טוויטר ופייסבוק בשלבי פיתוח מתקדמים. למה טרנד האודיו זוכה לכזאת הצלחה ומה אתם יכולים ללמוד מזה? טלגרם השיקה פיצ'ר דומה, טוויטר ופייסבוק בשלבי פיתוח מתקדמים. למה טרנד האודיו...

במבוך הדיגיטלי: איפה הכי חשוב לעסק חדש להיות נוכח בדיגיטל?

העסק חדש, ובא לכם לצעוק לעולם שאתם כאן. מאיפה מתחילים לעבוד על הנוכחות בדיגיטל ובתקציב שמתאים לעסקים מתחילים? העסק חדש, ובא לכם לצעוק לעולם שאתם כאן. מאיפה מתחילים לעבוד על הנוכחות בדיגיטל...

רגע של השראה: 5 קמפיינים בשילוב טכנולוגיית AR שפשוט אי אפשר להתעלם מהם

שיווק דיגיטלי מעולה נשען על יצירתיות ועל קידמה, קבלו כמה קמפיינים שעשו שימוש נכון בשני המשאבים הללו והתוצאות מעוררות השראה שיווק דיגיטלי מעולה נשען על יצירתיות ועל קידמה, קבלו כמה קמפיינים שעשו שימוש...

דוז פואה: 12 המוצרים שהכי כדאי לכם למכור בחנות האונליין השנה

שופיפיי חושפת את הנתונים ומפרסמת רשימה של המוצרים הנמכרים ביותר בשנה החולפת. לגזור, לשמור ו... למכור! שופיפיי חושפת את הנתונים ומפרסמת רשימה של המוצרים הנמכרים ביותר בשנה החולפת....

למלא את העגלה: הכירו את אינסטגרם שופינג, הדרך שלכם למכור בקלות באונליין

כל היתרונות בכלי החם של אינסטגרם ואיך תוכלו גם אתם להתחיל למכור מוצרים מפרופיל האינסטגרם שלכם ולהעלות את המכירות בחנות. המדריך המלא. כל היתרונות בכלי החם של אינסטגרם ואיך תוכלו גם אתם להתחיל למכור מוצרים מפרופיל...

נוכחות דיגיטלית ברשת

כיום כבר ידוע כי נוכחות דיגיטלית ברשת מהווה חלק חשוב ובלתי נפרד מארגז הכלים של כלל העסקים בעידן המודרני. ללא נוכחות בדיגיטל העסק יישאר מאחור ולקוחות עלולים לנטוש אותו ולעבור למתחרים. לכן, חשוב למשוך חשיפה רחבה ונראות גבוהה בדיגיטל, וכדי להשיג נוכחות דיגיטלית יש לגבש אסטרטגיה מנצחת, לקדם את העסק ברשת ולייצר נכס דיגיטלי משמעותי.

חשיבות הנוכחות ברשת האינטרנט

בעלי עסקים בעידן האינטרנט המהיר נהנים מיכולת כמעט בלתי מוגבלת להעביר מסרים שיווקיים ואחרים לקהלי יעד מגוונים ואיכותיים, בארץ וברחבי העולם, ללא מגבלה גיאוגרפית וללא פערי תיווך. עם זאת, התחרות באינטרנט גדלה כמעט בכל התחומים ולכן בעלי העסקים חייבים להיות יצירתיים, מקוריים ומעודכנים בכל רגע, רק כך הם יכולים להשיג יתרון ובולטות משמעותית מול המתחרים שלהם.

במציאות החדשה שבה האינטרנט, הסמארטפונים והרשתות החברתיות שולטים בהיבטים רבים כל כך בחיינו, בעלי עסקים מוכרחים לתחזק נוכחות ברשת שתקדם את המטרות שלהם ותגדיל את מעגל הלקוחות. הכלים שמסייעים לעשות זאת הם רבים ומגוונים – מאתר עסקי מושקע ומעוצב וקמפיינים שיווקיים ברשת, דרך פעילות ברשתות החברתיות, כרטיס עסקי במדריכי עסקים (אינדקסים) ועד יצירת תוכן איכותי ומקורי.

צעדים ראשונים ליצירת נוכחות דיגיטלית ברשת

חשוב להדגיש שאין צורך בהשקעה כספית גדולה כדי לייצר נוכחות מרשימה ואיכותית ברשת. ישנם כלים ואמצעים מגוונים ליצירת נוכחות ייחודית ברשת, לכן חשוב לגבש אסטרטגיה נכונה המתאימה למאפייני העסק ומטרותיו, תוך התייחסות למאפייני קהל המטרה, מגבלות התקציב, חזון עסקי, מיתוג, מיצוב ובידול ממתחרים.

הצעדים הראשונים וההכרחיים ליצירת נוכחות ברשת הם:

  • הגדרת מטרות – עליכם להגדיר את המטרות ולגבש אסטרטגיה ברורה המבוססת בין היתר על החזון העסקי של המותג. לכן, אין להסתפק רק במטרה כמו גידול במספר הלקוחות או הכפלת המכירות באתר.
  • פתיחת כרטיס עסקי – מומלץ לפתוח כרטיס עסקי במדריכים העסקיים המובילים כדי לזכות בנראות גבוהה ולחשוף את המותג.
  • הקמת אתר אינטרנט – אתר באינטרנט הוא כלי שיווקי בעל חשיבות עצומה עבורכם, אך יש לקדם אותו אורגנית ובהתאם לצורך לתכנן קמפיין פרסום ממומן כדי לחשוף את האתר לקהלי יעד שונים ולייצר נכס דיגיטלי בעל ערך.
  • פרופיל עסקי ברשתות החברתיות – מעבר לפייסבוק יש רשתות חברתיות נוספות בהם כדאי לפעול ולהיות נוכחים, לדוגמה לינקדאין, אינסטגרם, יוטיוב וכיוצא בזה. ניהול דף עסקי ברשתות החברתיות מאפשר לנהל דיאלוג עם הלקוחות, לנתח צרכים, להישאר עדכניים ולחזק את הקשר עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים.
  • פרסום ממומן ברשת – כלי הפרסום הממומן של גוגל, פייסבוק, אינסטגרם ועוד מאפשרים לכם לייצר נוכחות מרשימה ברשת, להגיע לקהל יעד שמאפייניו ידועים מראש ולזכות במיתוג מנצח.
  • קידום אתרים אורגני – אחת השיטות האפקטיביות ביותר ליצירת נוכחות מרשימה ברשת לטווח ארוך, אפשר לקדם את האתר העסקי בגוגל ובמנועי חיפוש נוספים. מיקום גבוה בדף תוצאות החיפוש של גוגל מבטיח לידים איכותיים, שיפור ביחס ההמרה, תעבורת גולשים גדולה ונוכחות דיגיטלית מרשימה.
  • תוכן איכותי – כדי לייצר נוכחות דיגיטלית חשוב להשקיע בתוכן איכותי, אשר לייצר תוכן שיווקי ו/או חוויתי, לכתוב תכנים לצורך החלפת קישורים, להעלות תכנים מקוריים ברשתות החברתיות, לנהל בלוג, להשתתף בפורומים מקצועיים ועוד.

נוכחות דיגיטלית ברשת עם המומחים של B144 דיגיטל

איך משיגים נוכחות דיגיטלית ברשת שתבטיח לכם עליונות במרוץ הדיגיטלי המשתנה כל הזמן? מומלץ לקרוא את המדריכים שהכנו במיוחד עבורכם, המדריכים ילמדו אתכם על קצה המזלג את העקרונות החשובים לפרסום ולשיווק ברשת.

בשלב הבא תוכלו לגבש בעצמכם אסטרטגיה מנצחת לקידום העסק ברשת, או להיעזר במומחים שלנו ב- B144 דיגיטל ולהבטיח שאתם מפיקים את המרב מהפעילות הדיגיטלית שלכם.

דילוג לתוכן