רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

נוכחות דיגיטלית
ברשת

6 טרנדים שעסקים חייבים ליישם באינסטגרם וטיקטוק ב-2022

דוח המגמות הראשון של אינסטגרם ל-2022 פורסם ממש לאחרונה, ואנחנו מיהרנו לסכם וליישם את כל מה שעסקים צריכים להכיר לקראת השנה הקרובה. אילו טרנדים צפויים לעניין את דור ה-Z ואיך תגרמו לעסק שלכם לבלוט במדיה החברתית? דוח המגמות הראשון של אינסטגרם ל-2022 פורסם ממש לאחרונה, ואנחנו מיהרנו לסכם וליישם...

רק היום, רק היום- היכרות עם המילים שכל בעל עסק צריך להכיר

איך הפכו "אסור לפספס" או "מלאי מוגבל" למילות זירוז מנצחות, למה איכות לא מצליחה לנצח את ה-FOMO, ומהן טקטיקות המכירה שמשפיעות על הלקוחות שלכם (וגם עליכם) בכל פעם מחדש? איך הפכו "אסור לפספס" או "מלאי מוגבל" למילות זירוז מנצחות, למה איכות לא מצליחה...

אל תפחדו להעז: 8 עקרונות זהב ליצירת תוכן ויראלי גם בתקופה מאתגרת

מציאת המהלך השיווקי הנכון היא אתגר לא פשוט עבור כל בית עסק. אבל מה קורה כשמתווספים אליה גם מכשולים חיצוניים ובלתי צפויים? הטיפים הבאים יעזרו לכם לייצר תוכן סוחף ומעניין גם במצבים מאתגרים, ולעשות מהלימון של התקופה לימונדה דיגיטלית מעולה

מציאת המהלך השיווקי הנכון היא אתגר לא פשוט עבור כל בית עסק. אבל מה קורה...

המטרה שלכם ל-2022 היא הגדלת החשיפה? אלה הכלים שאתם חייבים להכיר

הגדלת החשיפה היא אחת מהמטרות העיקריות של עסקים ברשת, אבל איך עושים את זה נכון? הכירו את הפתרונות שיעזרו לכם להזניק את העסק בשנה הקרובה

הגדלת החשיפה היא אחת מהמטרות העיקריות של עסקים ברשת, אבל איך עושים את זה נכון?...

לדבר בשפה של המותג: איך מייצרים שפה ייחודית לעסק ולמה זה חשוב?

אפיון שפה מסייע בהבלטת החוזקות של העסק ויתרונותיו, והופך אותו ליחיד ומיוחד בתחומו. למה כדאי לשים על כך דגש, למי זה מתאים ואיך אפשר לשלב את השפה החדשה בסביבת העסק? אפיון שפה מסייע בהבלטת החוזקות של העסק ויתרונותיו, והופך אותו ליחיד ומיוחד...

4 הפלטפורמות החברתיות שאסור לעסקים לוותר עליהן ב-2022

איפה הלקוחות והמתחרים שלכם הולכים להיות בשנה הקרובה, ולאן כדאי לנתב את משאבי העסק? הפלטפורמות שהתחזקו, אלו שנשארו איתנו וכל השינויים שכדאי להכיר כבר עכשיו איפה הלקוחות והמתחרים שלכם הולכים להיות בשנה הקרובה, ולאן כדאי לנתב את משאבי...

מכירה ממבט ראשון: כך תשדכו לעסק שלכם את חבילת הפרסום המדויקת ביותר

אתם מאוהבים בעסק שלכם כבר מתחילת הדרך, לא הגיע הזמן שגם אחרים יתאהבו בו? הטיפים הבאים יעזרו לכם למצוא את החבילה שתתאים לכם בול, ותמנף את העסק שהקמתם הכי גבוה שאפשר אתם מאוהבים בעסק שלכם כבר מתחילת הדרך, לא הגיע הזמן שגם אחרים יתאהבו בו? הטיפים...

טריקים ושטיקים של מסעדות שאתם חייבים ליישם בעסק שלכם – לא משנה מה התחום שלכם

על טעם ועל ריח קשה להתווכח, וכך גם על הצלחות עסקיות. בדיוק בגלל זה, בדקנו מה משותף למסעדות מצליחות שעושות את זה נכון – ואיך תוכלו לשלב "טעימות" מהטכניקות השיווקיות שלהן גם אצלכם. כן, אפילו אם אתם בכלל לא מתעסקים באוכל על טעם ועל ריח קשה להתווכח, וכך גם על הצלחות עסקיות. בדיוק בגלל זה, בדקנו מה...

חנות קטנה ומטריפה: איך הפכו הרשתות החברתיות לחנויות אינטראקטיביות?

במציאות שבה כולם מחפשים מציאות בפייסבוק וקונים בהתאם להמלצות מהאינסטגרם, גם העסק שלכם חייב להראות נוכחות. איך פועלות אפשרויות הפרסום ברשתות החברתיות, למה זה קורה ומה יכולים עסקים קטנים להרוויח בדרך? במציאות שבה כולם מחפשים מציאות בפייסבוק וקונים בהתאם להמלצות מהאינסטגרם, גם...

שגרה.קום: איך ממשיכים למנף את העסק בתקופת הקורונה?

כדי ליהנות משגרת שופינג גם בחודשי הקורונה, רבים מהלקוחות שלכם "יוצאים" לקניות בעיקר באינטרנט. רוצים להעניק להם את חוויית הקנייה המתקדמת ביותר, בלי צורך במסכה או שמירה על רחוק חברתי? אלה הפתרונות המקוונים שתרצו לשלב בעסק כבר עכשיו כדי ליהנות משגרת שופינג גם בחודשי הקורונה, רבים מהלקוחות שלכם "יוצאים" לקניות...

נוכחות דיגיטלית ברשת

כיום כבר ידוע כי נוכחות דיגיטלית ברשת מהווה חלק חשוב ובלתי נפרד מארגז הכלים של כלל העסקים בעידן המודרני. ללא נוכחות בדיגיטל העסק יישאר מאחור ולקוחות עלולים לנטוש אותו ולעבור למתחרים. לכן, חשוב למשוך חשיפה רחבה ונראות גבוהה בדיגיטל, וכדי להשיג נוכחות דיגיטלית יש לגבש אסטרטגיה מנצחת, לקדם את העסק ברשת ולייצר נכס דיגיטלי משמעותי.

חשיבות הנוכחות ברשת האינטרנט

בעלי עסקים בעידן האינטרנט המהיר נהנים מיכולת כמעט בלתי מוגבלת להעביר מסרים שיווקיים ואחרים לקהלי יעד מגוונים ואיכותיים, בארץ וברחבי העולם, ללא מגבלה גיאוגרפית וללא פערי תיווך. עם זאת, התחרות באינטרנט גדלה כמעט בכל התחומים ולכן בעלי העסקים חייבים להיות יצירתיים, מקוריים ומעודכנים בכל רגע, רק כך הם יכולים להשיג יתרון ובולטות משמעותית מול המתחרים שלהם.

במציאות החדשה שבה האינטרנט, הסמארטפונים והרשתות החברתיות שולטים בהיבטים רבים כל כך בחיינו, בעלי עסקים מוכרחים לתחזק נוכחות ברשת שתקדם את המטרות שלהם ותגדיל את מעגל הלקוחות. הכלים שמסייעים לעשות זאת הם רבים ומגוונים – מאתר עסקי מושקע ומעוצב וקמפיינים שיווקיים ברשת, דרך פעילות ברשתות החברתיות, כרטיס עסקי במדריכי עסקים (אינדקסים) ועד יצירת תוכן איכותי ומקורי.

צעדים ראשונים ליצירת נוכחות דיגיטלית ברשת

חשוב להדגיש שאין צורך בהשקעה כספית גדולה כדי לייצר נוכחות מרשימה ואיכותית ברשת. ישנם כלים ואמצעים מגוונים ליצירת נוכחות ייחודית ברשת, לכן חשוב לגבש אסטרטגיה נכונה המתאימה למאפייני העסק ומטרותיו, תוך התייחסות למאפייני קהל המטרה, מגבלות התקציב, חזון עסקי, מיתוג, מיצוב ובידול ממתחרים.

הצעדים הראשונים וההכרחיים ליצירת נוכחות ברשת הם:

  • הגדרת מטרות – עליכם להגדיר את המטרות ולגבש אסטרטגיה ברורה המבוססת בין היתר על החזון העסקי של המותג. לכן, אין להסתפק רק במטרה כמו גידול במספר הלקוחות או הכפלת המכירות באתר.
  • פתיחת כרטיס עסקי – מומלץ לפתוח כרטיס עסקי במדריכים העסקיים המובילים כדי לזכות בנראות גבוהה ולחשוף את המותג.
  • הקמת אתר אינטרנט – אתר באינטרנט הוא כלי שיווקי בעל חשיבות עצומה עבורכם, אך יש לקדם אותו אורגנית ובהתאם לצורך לתכנן קמפיין פרסום ממומן כדי לחשוף את האתר לקהלי יעד שונים ולייצר נכס דיגיטלי בעל ערך.
  • פרופיל עסקי ברשתות החברתיות – מעבר לפייסבוק יש רשתות חברתיות נוספות בהם כדאי לפעול ולהיות נוכחים, לדוגמה לינקדאין, אינסטגרם, יוטיוב וכיוצא בזה. ניהול דף עסקי ברשתות החברתיות מאפשר לנהל דיאלוג עם הלקוחות, לנתח צרכים, להישאר עדכניים ולחזק את הקשר עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים.
  • פרסום ממומן ברשת – כלי הפרסום הממומן של גוגל, פייסבוק, אינסטגרם ועוד מאפשרים לכם לייצר נוכחות מרשימה ברשת, להגיע לקהל יעד שמאפייניו ידועים מראש ולזכות במיתוג מנצח.
  • קידום אתרים אורגני – אחת השיטות האפקטיביות ביותר ליצירת נוכחות מרשימה ברשת לטווח ארוך, אפשר לקדם את האתר העסקי בגוגל ובמנועי חיפוש נוספים. מיקום גבוה בדף תוצאות החיפוש של גוגל מבטיח לידים איכותיים, שיפור ביחס ההמרה, תעבורת גולשים גדולה ונוכחות דיגיטלית מרשימה.
  • תוכן איכותי – כדי לייצר נוכחות דיגיטלית חשוב להשקיע בתוכן איכותי, אשר לייצר תוכן שיווקי ו/או חוויתי, לכתוב תכנים לצורך החלפת קישורים, להעלות תכנים מקוריים ברשתות החברתיות, לנהל בלוג, להשתתף בפורומים מקצועיים ועוד.

נוכחות דיגיטלית ברשת עם המומחים של B144 דיגיטל

איך משיגים נוכחות דיגיטלית ברשת שתבטיח לכם עליונות במרוץ הדיגיטלי המשתנה כל הזמן? מומלץ לקרוא את המדריכים שהכנו במיוחד עבורכם, המדריכים ילמדו אתכם על קצה המזלג את העקרונות החשובים לפרסום ולשיווק ברשת.

בשלב הבא תוכלו לגבש בעצמכם אסטרטגיה מנצחת לקידום העסק ברשת, או להיעזר במומחים שלנו ב- B144 דיגיטל ולהבטיח שאתם מפיקים את המרב מהפעילות הדיגיטלית שלכם.

דילוג לתוכן