7 שיטות מוכחות להקמת דף מוצר יעיל בחנות דיגיטלית

השקעה בדפי המוצר בחנות הדיגיטלית שלכם יכולה לתרום לחוויית הלקוח, לשפר את תדמית העסק ולהגדיל מכירות. הכירו את השיטות שכבר הוכיחו את עצמן בדרך לקופה

מאת: 
זמן קריאה: 00:51 דק

לקוחות שמבצעים רכישות אונליין לא יכולים לגעת במוצר, להריח אותו, להרים או למדוד אותו. בדיוק בגלל זה נדרשים דפי מוצר מושקעים, מעוצבים ואינפורמטיביים, שיכולים לספק תחליף ראוי לחוויה שהקונים מחפשים. דפי מוצר צריכים לכלול את כל המידע הנדרש, להציג את יתרונות המוצר ואת התכונות שלו, ולעודד את הלקוח למלא את סל הקניות. איך עושים את זה נכון ומה אסור לשכוח כשמקימים דף מוצר חדש?

 

 

השתמשו בתמונות מוצר באיכות גבוהה

כשקונים אונליין, אין טוב ממראה עיניים. תמונות איכותיות יעזרו ללקוחות לקבל החלטה, יפחיתו בכמות השאלות, ימנעו בלבול ויעזרו ביצירת רושם חיובי לגבי האתר והמותג שלכם.

הוסיפו תיאורי מוצר

התיאור צריך לכלול את מידות המוצר, צבעים רלוונטיים, מידע לגבי חומרים, תכונות ופיצ'רים, וכל דבר נוסף שאתם חושבים שהקונים צריכים לדעת.

הוסיפו ביקורות של לקוחות

לקוחות שמבצעים רכישות ברשת מחפשים ביקורות וחוות דעת של מי שכבר עשו את זה לפניהם. קריאת ביקורות תסייע להם לקבל מידע נוסף, להכיר טוב יותר את יתרונות המוצר ולחזק את אמינות העסק שלכם.

 

הציעו אפשרויות תשלום מרובות

 כרטיס אשראי, פייפאל, תשלום טלפוני או אולי ארנק דיגיטלי? לקוחות שונים מעדיפים אפשרויות תשלום שונות, ועל ידי תמיכה בכמה שיותר אפשרויות תגדילו את הסיכוי שהם ירכשו באתר שלכם.

 הציעו הטבות (כמו למשל משלוח חינם)

ההטבות הקטנות שמחכות לגולשים רגע לפני הצ'ק אאוט יכולות לעשות את כל ההבדל בין סיום רכישה לבין נטישת עגלה. תוכלו לשקול הוספת משלוח חינם על רכישה מסכום מסוים למשל, כדי לעודד את הלקוחות להגדיל את תכולת הסל.

הציעו מוצרים קשורים

הלקוחות שלכם ישמחו לקבל המלצות למוצרים רלוונטיים נוספים, שיעזרו להם להשלים סט וימנעו מהם את הצורך לחפש פתרונות באתרים אחרים. בין אם מדובר בפריט לשולחן החג שניתן "לשדך" לו מוצרים תואמים, חולצה שמתאימה למכנסיים שהם כבר הוסיפו לסל הקניות או כוסות שתואמות לבקבוק היין שמעניין אותם.

 בצעו אופטימיזציה למובייל

אתם רוצים להיות בטוחים שגם לקוחות שגולשים מהמובייל יצליחו לראות היטב את דפי המוצר שלכם. בדקו שהטקסט לא נחתך, שהתמונות נראות במיטבן ושקל להוסיף את המוצרים לסל הקניות ולהתקדם לשלב הרכישה.

B144 עסקים
פתרונות פרסום דיגיטליים

כתבות נוספות בנושא
חנות אונליין לעסק

 דילוג לתוכן