10 טיפים לסטוריטלינג מוצלח

סטוריטלינג Storytelling)) היא טכניקה שיווקית שיכולה לעזור לכם להתחבר לקהל היעד שלך באמצעות סיפור. כאשר אתם מספרים סיפור, אתם מעוררים רגשות, יוצרים חיבור אישי וגורמים ללקוחות הפוטנציאלים לרצות להכיר אתכם יותר. ככה תעשו את זה נכון

מאת: 
זמן קריאה: 00:56 דק

 

  1. שתפו סיפורים אמיתיים של לקוחות מרוצים שהשתמשו במוצרים או בשירותים שלכם. אנשים סומכים על המלצות מאנשים אחרים.

 

  1. שתפו סיפורים הקשורים לאנשים שעובדים בעסק שלכם. הלקוחות רוצים לדעת עם מי הם עושים עסקים. שתפו סיפורים על הצוות שלכם, על הכישורים והניסיון שלהם ועל מה שהם אוהבים בעבודה שלהם. זה יעזור ליצור קשר אישי עם הלקוחות שלכם ולגרום להם להרגיש שהם מתקשרים עם אנשים אמיתיים.

 

 

  1. שתפו סיפורים על האתגרים שעבר העסק שלכם וההצלחות שהשיג. כולם אוהבים סיפור של הצלחה כנגד כל הסיכויים. שתפו סיפורים על האתגרים שעבר העסק שלכם ועל איך התגברתם עליהם. זה יראה ללקוחות שלכם שאתם עסק חזק ועמיד שיכול להתמודד עם כל אתגר.

 

 

  1. היו אותנטיים, קצרים ותמציתיים. אל תנסו להעתיק סיפורים של אחרים או ליצור סיפורים מלאכותיים. זיכרו שלאנשים אין סבלנות לקרוא מגילות ארוכות.

 

  1. שתפו סיפורים על אירועים מיוחדים שהעסק שלכם השתתף בהם. אירועים מיוחדים הם דרך מצוינת להראות את התרבות והערכים של העסק שלכם. שתפו סיפורים על השתתפותכם בכנסים, התנדבויות או אירועי צדקה. זה יעזור לכם להתחבר לקהל היעד ברמה אישית יותר.
  2. השתמשו בהומור. הומור יכול לגרום ללקוחות שלכם לזכור את הסיפורים שלכם. כמובן, חשוב להשתמש בהומור בצורה נכונה ובהתאם לקהל היעד שלכם.
  3. השתמשו בתמונות ובסרטונים כדי להפוך את הסיפורים שלכם ליותר מושכים ויזואלית ולעורר עניין אצל הקהל שלכם.
  4. קראו לפעולה. עודדו את הלקוחות שלכם לבצע פעולה לאחר שקראו את הסיפור שלכם. הם יכולים לבקר באתר האינטרנט שלכם או להירשם לרשימת התפוצה שלכם והכי טוב: לבצע רכישה.
  5. היו עקביים. חשוב לפרסם סיפורים באופן קבוע כדי לשמור על מעורבות של הלקוחות שלכם. ככל שתשתפו יותר סיפורים, כך תצברו יותר עוקבים ותגדילו את המודעות למותג שלכם.

מדדו את התוצאות. עקבו אחר התוצאות של מאמצי הסטוריטלינג שלכם כדי שתוכלו לראות מה עובד ומה לא. השתמשו בכלים אנליטיים כדי לעקוב אחר מספר הצפיות, המעורבות וההמרות. זה יעזור לכם לשפר את אסטרטגיית הסטוריטלינג שלכם לאורך ז

כתבות נוספות בנושא
פרסום ושיווק דיגיטלי

 דילוג לתוכן