10 הצ'אטבוטים הכי טובים לעסקים
הם חוסכים זמן ועלויות של כוח אדם, הם נותנים מענה 24/7, מבצעים פעולות אוטומטיות ומשפרים את חווית הלקוח. הכירו את 10 הצ'אטבוטים מבוססי AI המובילים לשנת 2023. בונוס: הם תומכים גם בעברית
תוכן עניינים; ניתן לדלג לתוכן הרלוונטי
הצ'אטבוטים הם תוכנות מחשב שמאפשרות אינטראקציה עם לקוחות באופן אוטומטי. עסקים רבים גילו את יתרונות הצ'אטבוטים, בעיקר של אלו המשתמשים בבינה מלאכותית.
במאמר זה נערוך השוואה בין הצ'טבוטים מבוססי AI המובילים לשנת 2023. תוכלו לערוך הדגמה בכל אחד מהם כדי לוודא את נחיצותו לעסק שלכם.
ChatGPT
צ'אטבוט שפותח על ידי חברת OpenAI. משמש למגוון מטרות ביניהן: יצירת תוכן ברמה גבוהה, תרגום שפות וכתיבה יצירתית של פורמטים שונים (שירים, קוד, תסריטים, יצירות מוזיקליות, דואר אלקטרוני, מכתבים וכו'). ChatGPT מספק תמיכה ללקוחות באמצעות מענה לשאלות נפוצות או סיוע בפתרון בעיות. בנוסף, הוא יכול ליצור תוכן שיווקי (מודעות, כתבות או בלוגים).
https://www.chat-gpt-israel.com/
Google Bard
צ'אטבוט שפותח על ידי Google AI. יכול לספק תמיכה ללקוחות 24/7, לענות על שאלות ולפתור בעיות, ליצור תוכן שיווקי (בלוגים, פוסטים ברשתות חברתיות וכתבות), לבצע מחקר ולנתח נתונים וכן לבצע אוטומציה של משימות עסקיות, כגון ניהול מלאי, עיבוד הזמנות ושירות לקוחות.
Microsoft Bing AI
צ'אטבוט שפותח על ידי Microsoft. יכול לבצע מגוון משימות, ביניהן: מענה על שאלות, יצירת תוכן שיווקי מותאם ללקוח, ניתוח נתוני מכירות, מתן תמיכה מהירה ויעילה יותר ללקוחות ושיפור חווית השירות של הלקוח.
Lyro
צ'אטבוט רב-תכליתי של חברת Tidio (חברה פולנית שפיתחה פלטפורמה לשירות לקוחות המאפשרת לעסקים לתקשר עם לקוחותיהם באמצעות צ'אט, צ'אטבוטים ותמיכה בדואר אלקטרוני). Lyro יכול לשמש למגוון משימות, כולל: מענה לשאלות לקוחות, יצירת הזדמנויות מכירה ושירות לקוחות.
Drift
הצ'אטבוט של Drift הוא כלי שיתופי המאפשר לעסקים ליצור ולנהל צ'אטים עם לקוחות באתר האינטרנט, באפליקציות ובדואר אלקטרוני. הצ'אטבוט מאפשר לעסקים לספק תמיכה לקוחות 24/7, לענות על שאלות, לפתור בעיות ולסייע ללקוחות למצוא את מה שהם מחפשים. אם הצ'אטבוט לא יכול לענות על שאלה, הוא יכול להפנות את הלקוח לאיש שירות לקוחות אנושי. בנוסף הוא יכול לנתח נתונים על אינטראקציות עם לקוחות.
Ada
צ'אטבוט שנקרא על שמה של עדה לבלייס, מתמטיקאית, פיזיקאית ומדענית מחשבים בריטית, שמתה בגיל 36 ונחשבת למתכנתת המחשבים הראשונה בעולם. צ'אטבוט Ada יכול לעזור לעסקים במגוון דרכים, ביניהן: שירות תמיכה ללקוחות 24/7, מענה לשאלות ופתרון בעיות, סיוע במכירות על ידי מתן מידע על מוצרים ושירותים, עזרה בבחירת המוצר או השירות, הצעת הנחות ומבצעים ויצירת תוכן שיווקי (בלוגים, פוסטים ברשתות חברתיות ודיוור אלקטרוני).
Jasper Chat
הצ'אטבוט מציע שירות לקוחות 24/7, יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים כדי לעודד אותם לרכוש, יצירת תוכן שיווקי כגון בלוגים, מאמרים או מודעות ועריכת מחקרי שוק כדי לקבל משוב מלקוחות.
Paradox
צ'אטבוט שפותח על ידי חברת Paradox במטרה לטפל בתהליך הגיוס של עובדים, החל מהעלאת משרות, סינון מועמדים, דרך עריכת ראיונות טלפוניים וראיונות וידאו, הערכת מועמדים וכלה בבחירת מועמדים מתאימים למשרה.
Wati
צ'אטבוט המסייע לעסקים לתקשר עם לקוחותיהם באמצעות WhatsApp. הוא מציע מגוון תכונות ביניהן: תיבת דואר המאפשרת לעסקים לנהל שיחות WhatsApp מרובות מתוך פלטפורמה אחת, ניהול קשרי לקוחות, משלוח הודעות אוטומטיות מותאמות ללקוחות ושידור קמפיינים המאפשרים לעסקים לשלוח הודעות המוניות ללקוחות.
Infeedo™
פלטפורמה המאפשרת להדריך מנהלים בפתרון בעיות של עובדיהם ומסייעת בפתרון מהיר של שאלות עובדים, מה שחוסך עד 60% מהזמן של מחלקת משאבי אנוש. תהליך זה נעשה באמצעות איסוף משוב מהעובדים ממגוון מקורות, ביניהם סקרים, רשתות חברתיות ובוט אמפטי בשם אמבר המקשיב לשאלותיהם וטענותיהם. Infeedo™ משתמשת ב-AI כדי לנתח את המשוב הזה ולספק תובנות לגבי שביעות הרצון של העובדים, מעורבותם בעבודה והפרודוקטיביות שלהם.