קידום עסקים קטנים: 7 הדרכים היעילות ביותר להשיג חשיפה ברשת

כל מה שהעסק שלכם צריך כדי לשגשג בדיגיטל

מאת: 
יוני 2019
זמן קריאה: 02:42 דק'

2019-06-25

https://www.b144biz.co.il/digital-marketing/%d7%a7%d7%99%d7%93%d7%95%d7%9d-%d7%a2%d7%a1%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%a7%d7%98%d7%a0%d7%99%d7%9d-7-%d7%94%d7%93%d7%a8%d7%9b%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%99%d7%a2%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%aa/

כולם אומרים לכם שחשוב להשקיע בשיווק דיגיטלי אבל אתם לא יודעים מאיפה להתחיל? הנה כמה דברים בסיסיים שיעזרו לכם להשיג חשיפה ברשת – בעלות נמוכה ובקלות:

 

1. תהיו בזירה שכולם נמצאים בה

למי אנחנו פונים היום כשאנחנו רוצים לשאול שאלה, לאתר מוצרים ושירותים או להכריע ויכוח עם חברים? לד"ר גוגל כמובן. לכן, אחד הצעדים הבסיסיים שחשוב לבצע קידום עסקים קטנים בדיגיטל זה לדאוג שהעסק שלכם יופיע בגוגל – בדיוק כשכולם מחפשים אותו.בגוגל ניתן לפרסם גם בעלויות נמוכות ולשלם רק בעבור הקלקות (לחיצות) על המודעה שלכם. זוהי פלטפורמה שבה אתם קובעים את התקציב מראש כך שאין הפתעות ויש לכם שליטה מלאה על התשלום. הנתונים מראים כי פרסום בגוגל באופן ממוקד ומדויק עשוי להגדיל משמעותית את המכירות ואת מעגל הלקוחות בעסקים מסוגים שונים.

 

פרסום עסקים קטנים באינטרנט

כך תגרמו לקול שלכם להישמע בכל רחבי הרשת

 

רוצים להפיק יותר מהעסק שלכם? פנו עכשיו למומחים של B144

 

2. קידום עסקים קטנים איכותי בפייסבוק

מערכת הפרסום של פייסבוק שינתה במידה רבה את האופן שבו אנחנו מפרסמים. הרשת החברתית אוספת כמויות גדולות של נתונים על כל אחד מאיתנו, מה שאולי עשוי להבהיל, אבל מאפשר למפרסמים להגיע לקהל מדויק ואיכותי יותר, שהסיכוי שיתעניין בפרסומים שלכם עולה משמעותית. לדוגמה, אם יש לכם חנות לתכשיטים מעוצבים לנשים, תוכלו לפרסם לנשים שנמצאות בסביבת החנות ומתעניינות באופנה, לגברים שעומדים לחגוג יום נישואים בקרוב ואפילו לאנשים שסימנו "לייק" לעמודי פייסבוק של מותגים שאתם משווקים.

 

קידום עסקים קטנים בדיגיטל

להגיע רק למי שבאמת מתעניין במוצר שלכם

 

3. אל תוותרו על הקידום האורגני

בשביל קידום עסקים קטנים בדיגיטל, אפשר ורצוי לשלם על קמפיינים נקודתיים בגוגל או בפייסבוק, אך מומלץ לצד זה להשקיע גם בדרכים נוספות שיבטיחו שהאתר שלכם ימשיך לעבוד בשבילכם גם כשתפסיקו לשלם על הקמפיינים. לדוגמה, אם באתר שלכם יהיה תוכן איכותי, מעניין ורלוונטי לקהל שלכם – יש סיכוי טוב שהוא יוצג במיקום גבוה בגוגל גם בלי שתצטרכו לשלם על זה וגם יעלה בתוצאות החיפוש כשגולשים מחפשים דברים הקשורים אליו.

זה רק חלק קטן ממה שנקרא "קידום אורגני" – עולם רחב של פעולות שנועדו להבטיח שהאתר שלכם יהיה מכוון כל כולו לקידום המטרות העסקיות שלכם ויעבוד בשבילכם 24/7. כדי לעשות את זה, מומלץ להיעזר ביועץ מקצועי המנוסה בקידום מהסוג הזה.

 

4. תתאימו את עצמכם לדור הסמארטפונים

אתם יכולים לשנוא או לאהוב את זה – אבל זה לא ישנה את העובדה שהיום רובנו מעבירים חלק ניכר מזמננו עם ראש מושפל אל הסמארטפון שביד. לכן, גם האתר העסקי שלכם חייב להיות מותאם לתצוגה נוחה ומיטבית בטלפון הנייד. זה לא רק יקל על הלקוחות לאתר את המידע שהם צריכים על העסק שלכם, אלא גם ישפר את הסיכויים שהאתר יוצג במיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש בגוגל.

 

קידום עסקים קטנים בגוגל ופייסבוק

אם אף אחד היום לא מסוגל להרים את הראש מהסמארטפון, גם האתר שלכם חייב להיות מותאם אליו

 

5. תתחילו לצלם – ולא רק את המוצרים שלכם

מומחים בשיווק ברשת מעריכים שהנטייה של גולשים בכל רחבי העולם בשנים האחרונות היא לקרוא פחות ולצפות יותר בתכני וידאו. לכן, השקעה בסרטונים תדמיתיים לעסק שלכם, כאלו שמראים גם אתכם ואת הסיפור הייחודי של העסק שלכם, עשויה לתרום רבות לקידום המטרות העסקיות שלכם.

אבל למה לעצור כאן? ביתרונות האדירים של הווידאו תוכלו להשתמש גם כדי ליצור סרטונים מעניינים ליוטיוב ולאתר שלכם, שבהם תסבירו על דברים מעניינים בתחום העיסוק שלכם, שגם יעניינו את הקהל. לדוגמה, אם אתם יועצי מס, תוכלו לפרסם בכל שבוע טיפים להתנהלות כלכלית נכונה – דבר שכל אחד מאיתנו ישמח לקבל באופן קבוע. אתם שפים מקצועיים? פרסמו מתכונים מגרים שיגרמו לכל מי שצופה בהם להזיל ריר.

 

6. פרסום עסקים במאגרי עסקים – זה בחינם!

מאגרים של בעלי עסקים ברשת הם דרך מעולה להגביר את החשיפה ולשפר את הסיכויים שלכם להגיע להמון לקוחות פוטנציאליים חדשים. לדוגמה, במדריך העסקים של B144 נרשמות בכל חודש מיליוני כניסות ייחודיות של גולשים שמחפשים בתי עסק ונותני שירות. רישום למדריך נעשה תוך דקות בודדות ויאפשר לגולשים שמחפשים את המוצרים או השירותים שלכם לאתר אתכם בקלות, לקרוא את כל המידע הדרוש כדי לקבל החלטה, להתקשר אליכם וגם לנווט ללא מאמץ לבית העסק.

7. הציעו ללקוחות לדרג אתכם

אחת הדרכים היעילות ביותר לשכנע את הגולשים לבחור בכם היא לתת לאחרים לספר עליכם ועל היתרונות הייחודיים שאתם מציעים. אז עודדו את הלקוחות המרוצים להביע את דעתם על מה המוצרים או השירותים שלכם – ועדיף שיעשו זאת ברשת.

כיום ישנן מגוון פלטפורמות להשארת ביקורות ברשת – מהכרטיס העסקי שלכם ב-B144, דרך עמוד הפייסבוק של העסק ועד לביקורות מאומתות באתר האינטרנט שלכם.

אם קיבלתם ביקורת, מומלץ לקחת את הזמן ולהגיב אליה. אם היא חיובית – להודות בנימוס ולהגיד שתשמחו לראות את הלקוח שוב בבית העסק. אם היא שלילית – גם כאן מומלץ להודות על שהפנו את תשומת ליבכם לבעיה, להתנצל ולהדגיש שתבדקו את הנושא ותטפלו בליקויים – בלי להתלהם, להתווכח או להסביר ללקוח שהוא טועה, מה שרק עלול להציג את העסק שלכם באור שלילי.

 

 

 

 


B144 דיגיטל אחת מהחברות המובילות בתחום הפרסום בדיגיטל עם תג איכות של גוגל פרטנרס (Google Partner).
כחברה העובדת בשותפות קבועה עם גוגל, אנחנו מבינים את עולם השיוק הדיגיטלי ויודעים בדיוק איפה הקהל שלכם נמצא ומה הם מחפשים.
תנו למומחים של B144 דיגיטל למצוא לכם את חבילות הפרסום המשתלמות ביותר, כלי פרסום דיגיטליים חדשניים ופתרונות שיווק במטרה להגדיל את כמות הלקוחות שלכם.     לחבילות הפרסום שלנו לחצו כאן >>>

גוגל פרטנרס

כתבות נוספות בנושא
פרסום ושיווק דיגיטלי

 דילוג לתוכן