קליק אחד, הרבה לקוחות: כל הסיבות לגבש לעסק שלכם אסטרטגיית פרסום באינטרנט
לא באמת חשבתם שאפשר למשוך לקוחות בלי נוכחות ברשת, נכון? במיוחד בימי הקורונה, אם אתה לא שם – אתה לא קיים. למה כדאי לפרסם באינטרנט ואיך בוחרים ערוץ פרסום אפקטיבי
תוכן עניינים; ניתן לדלג לתוכן הרלוונטי
מדוע כל בעלי העסקים, ובהם בעלי העסקים הקטנים, חייבים לפרסם באינטרנט? כיצד פרסום באינטרנט יכול לסייע לעסק שלכם לצמוח והפוך למותג מוכר ומצליח? מהן דרכי וכלי הפרסום היעילים ביותר באינטרנט?
ראשית כל, בימי הקורונה עסק שלא יפרסם את עצמו ברשת, יתקשה מאוד לשרוד. אבל גם בלי קשר לנגיף – ותסלחו לנו על הקלישאה – "אם אתה לא שם, אתה לא קיים". רשת האינטרנט הפכה לזירה הפרסומית הגדולה והמובילה כיום, עלויות הפרסום באינטרנט נמוכות בהשוואה לעלויות הפרסום בערוצים אחרים, יש אפשרות להגיע לקהל לקוחות כמעט אין סופי וניתן לעקוב, לנתח ולמדוד את תוצאות הפרסום כדי להשיג את המטרות הרצויות.
המהפכה הדיגיטלית משפיעה על כל תחומי החיים
המהפכה הדיגיטלית הביאה לשינויים רבים בחיינו. לאור התפתחות האינטרנט המהיר והתפתחויות טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות – השימוש באינטרנט ממשיך לעלות, וכיום כל אחד יכול לגלוש במהירות ברשת באמצעות הסמארטפון המשוכלל שלו, לרכוש מוצרים ושירותים בקליק מהיר, לאתר מידע בקלות ועוד.
המהפכה הדיגיטלית הובילה לשינויים משמעותיים גם באפיקי הפרסום, אם בעבר הלא רחוק עסקים השקיעו את תקציב הפרסום שלהם בערוצי הטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובפרסום חוצות – כיום כולם עוברים לפרסום בדיגיטל בגלל היתרונות הרבים והמחירים המשתלמים.
למעשה, המצב כיום הוא שעסק שאינו מפרסם באינטרנט לא באמת קיים מאחר ולא ניתן למצוא אותו במרחב הדיגיטלי. הלקוחות כיום כבר אינם ממהרים להגיע לחנויות ולמרכזי הקניות, רבים מעדיפים להיעזר בטכנולוגיות החדשניות ובסמארטפון שלהם כדי לרכוש מוצרים ושירותים. כדי לא לפספס לקוחות גם אתם חייבים לפרסם באינטרנט, אך חשוב לדעת כי הפרסום ברשת האינטרנט אינו מבוסס רק על פרסום ממומן בגוגל ובפייסבוק, יש ערוצי פרסום נוספים באינטרנט שכדאי להכיר ולהשתמש בהם.
חשיפה מהירה לקהל לקוחות עצום ואין סופי
מיליוני ישראלים גולשים באינטרנט מידי יום, במשך שעות ארוכות. במהלך הגלישה הישראלים מחפשים מידע על נושאים שונים, לרבות מוצרים חדשים, הם צורכים תוכן בנושאי חדשות, ספורט, צרכנות, בילויים, תיירות ועוד. במהלך הגלישה באינטרנט הגולשים בארץ ובעולם נחשפים לפרסומים שונים כמו באנרים ומודעות פרסום, תוכן שיווקי ממומן, סרטונים של חברות, דפי נחיתה שיווקיים של עסקים שונים ועוד.
המחקרים העדכניים ביותר בנושאי גלישה וצרכנות באינטרנט מצביעים על כך שהיקפי הקניות באינטרנט הולכים וגדלים באופן משמעותי מידי שנה. לכן, אם העסק שלכם לא יוצר נכס דיגיטלי משמעותי ואינו משקיע בפרסום בערוצי האינטרנט השונים – למעשה העסק שלכם לא קיים מבחינת הלקוחות הפוטנציאליים, וכך המתחרים שלכם המפרסמים באינטרנט זוכים לגידול במכירות ובמספר הלקוחות.
אפשרויות הפרסום באינטרנט
כאמור, פרסום באינטרנט אינו רק העלאת קמפיינים בפייסבוק ובגוגל. יש מגוון כלים ואפשרויות לפרסום ברשת האינטרנט, אפשר לבנות ולנהל קמפיינים לבד אך כדי לזכות בחשיפה רחבה ועל מנת ליצור נכס דיגיטלי ולהקים קמפיינים שבאמת עובדים ומצליחים, אין תחליף לניסיון ולידע של אנשי המקצוע בתחום.
אפשרויות הפרסום הפופולריות והאפקטיביות ביותר באינטרנט הן:
• בניית אתר – מומלץ לתכנן ולבנות אתר מרשים עם עיצוב מקורי והיררכיה ברורה לצורך ניווטי נוח באתר, האתר מהווה נכס דיגיטלי לעסק וניתן לפרסם דרכו מוצרים ומבצעים.
• קידום אתרים אורגני – קידום האתר בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים נועד להציב את האתר שלכם במיקום גבוה בדפי תוצאות החיפוש. גולשים נחשפים לאתר שלכם בהתאם לשאילתה שהם ביצעו בגוגל, ככל שהאתר שלכם ממוקם גבוה יותר בדף התוצאות כך תיהנו מתעבורה גדולה ומגידול במכירות.
• פרסום ממומן בגוגל – אחד מכלי הפרסום היעילים והאפקטיביים ביותר באינטרנט, גוגל מציע מערכת פרסום מתקדמת הנקראת גוגל אדס, המערכת מציעה מגוון כלים ואפשרויות, לרבות פרסום ברשת המדיה, ברשת החיפוש, ביוטיוב, קמפיין רימרקטינג (שיווק מחדש) ועוד.
• פרסום בפייסבוק – הרשת החברתית המובילה מציעה פלטפורמת פרסום משוכללת ועתירת כלים ואפשרויות. הפרסום בפייסבוק מתאים לרוב העסקים, לרבות עסקים קטנים, העלויות משתלמות וניתן לפרסם את המודעה בפני קהל לקוחות שמאפייניו ידועים מראש. כדאי להקים פרופיל עסקי בפייסבוק, מעבר לפרסום הממומן, כדי להעשיר את הנכס הדיגיטלי של העסק שלכם, לשמור על קשר ישיר עם לקוחות, לפרסם מבצעים והטבות ולהעלות תכנים לחיזוק המותג ולחשיפה רחבה שלו.
• פרסום באינסטגרם ובטיקטוק – כדאי לכם לפרסם ברשתות חברתיות נוספות, בהתאם לתחום העיסוק והמוצרים או השירותים שאתם משווקים. ישנם עסקים שכדאי להם להשקיע את תקציב הפרסום באינסטגרם, לעסקים אחרים כדאי לפרסם בטיק טוק, יש אפשרות לפרסם באמצעות ידוענים וכוכבי רשת או באמצעות כלי הפרסום שהרשת החברתית מציעה.
• תוכן שיווקי באמצעות אאוטבריין או טאבולה – ערוץ פרסום יעיל המאפשר לעסק שלכם לפרסם בפורטלים ובאתרים הגדולים והמובילים, למשל וואלה. הכתבה השיווקית מקודמת באתר ונמצאת במיקום מרכזי כדי ליצור עניין ולמשוך את הגולשים לקרוא את התוכן. יש לערוך כתבה שיווקית באופן מקצועי ומקורי, ערוץ הפרסום מתאים בעיקר לעסקים המפרסמים לקהל לקוחות גדול ומגוון.
• דיוור ישיר – מומלץ לנהל קמפיינים לפרסום באינטרנט המבוססים על דף נחיתה ייעודי ומושקע, באמצעות דף הנחיתה אתם יכולים לקבל לידים איכותיים ולשלוח ללקוחות הפוטנציאליים ניוזלטר עם מידע חשוב, מבצעים, הנחות ועוד.
מהם יתרונות הפרסום באינטרנט?
• הפרסום באינטרנט ממוקד ומאפשר לכם להגיע לקהל יעד מוגדר מראש.
• כלי מעקב ומדידה המאפשרים לכם למקסם את תוצאות הפרסום.
• מגוון אפשרויות פרסום באינטרנט.
• הפרסום ברשת האינטרנט מתאים גם לעסקים בעלי תקציב פרסום נמוך.
• אפשר לנהל קמפיינים לבד כדי לחסוך כסף.
• חשיפה עצומה ומיידית.
• יצירת נכס דיגיטלי המבטיח לעסק גידול במכירות.
B144 דיגיטל אחת מהחברות המובילות בתחום הפרסום בדיגיטל עם תג איכות של גוגל פרטנרס (Google Partner).
כחברה העובדת בשותפות קבועה עם גוגל, אנחנו מומחים בעולם השיוק הדיגיטלי ויודעים בדיוק איפה הקהל שלכם נמצא ומה הם מחפשים.
תנו למומחים של B144 דיגיטל למצוא לכם את חבילות הפרסום המשתלמות ביותר, כלי פרסום דיגיטליים חדשניים ופתרונות שיווק במטרה להגדיל את כמות הלקוחות שלכם. לחבילות הפרסום שלנו לחצו כאן >>>