מעלים הילוך: כך תתקדמו מפתרונות השיווק המסורתיים לעידן הדיגיטלי

מתקשים לוותר על הפליירים, המגנטים ושאר שיטות השיווק המסורתיות? הגיע הזמן להתאים את עצמכם לצרכן הדיגיטלי של היום. בחרו בצורת השיווק שאתם משתמשים בה כיום, ונציע לכם תוכנית פעולה חדשה

מאת: 
יוני 2022
זמן קריאה: 00:52 דק

2022-06-01

https://www.b144biz.co.il/%d7%98%d7%99%d7%a4%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%a2%d7%a1%d7%a7%d7%99%d7%9d/%d7%90%d7%a1%d7%98%d7%a8%d7%98%d7%92%d7%99%d7%94-%d7%a9%d7%99%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%99%d7%aa/%d7%9e%d7%a2%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9a-%d7%9b%d7%9a-%d7%aa%d7%aa%d7%a7%d7%93%d7%9e%d7%95-%d7%9e%d7%a4%d7%aa%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%a9%d7%99%d7%95%d7%95%d7%a7/

העולם הדיגיטלי יצר מהפכה אמיתית בתחום השיווק, שרלוונטית בייחוד לעסקים קטנים ובינוניים. בעבר, עסק שהתעניין בחשיפה משמעותית היה נדרש להוציא סכומי כסף גדולים על פרסומות ברדיו, בעיתון או בטלוויזיה. מאחר שתקציבים של עסקים קטנים היו נמוכים יחסית, הם נאלצו להתמקד בצורות שיווק אחרות. כאלה שכוללות הדפסת פליירים, הדבקת מגנטים על גבי דלתות או שיחות מכירה יזומות.

כל השיטות הללו ממשיכות למלא תפקיד גם במציאות של היום, אלא שאת רוב ה"נפח" צובר השיווק של הדור החדש. שיווק חכם בעלות משתלמת, שמשיג חשיפה בקרב קהל יעד רלוונטי ומותאם לצרכן הדיגיטלי שמבלה מול המסך. מרגישים שנשארתם מאחור? אתם לא לבד. אין ספק שהמעבר מעולם השיווק המסורתי לעולם הדיגיטלי יכול להישמע כאתגר לא קטן. בדיוק בגלל זה אספנו עבורכם מספר פתרונות נוחים, שמאפשרים להתחבר אל טקטיקות השיווק הכי עדכניות שיש. בחרו בצורת השיווק שאתם עדיין משתמשים בה – ונציג לכם תוכנית פעולה חדשה.

עדיין משתמשים בפליירים?

אתם חוזרים הביתה ומגלים שתיבת הדואר שלכם עמוסה בפליירים של בתי עסק שונים. האם תקדישו לכל אחד מהם תשומת לב? כנראה שלא. במציאות של היום צרכנים כבר הפכו ל"עיוורים" לנייר, ולכן רבים ממקבלי הפליירים מתייחסים אליהם כאל מטרד. מאחר שפליירים מחולקים באופן אקראי לחלוטין – ייתכן שאפילו מי שכן יקרא את הפלייר שלכם הוא בכלל לא חלק מקהל היעד הרלוונטי.

תוכנית הפעולה שלכם: פרסום ממומן במדיה החברתית

במקום להשקיע בהדפסת פרסומים על גבי נייר שיונחו בתיבות אקראיות, תוכלו לשתף את המסרים השיווקיים שלכם בקרב קהל היעד המדויק ביותר עבורכם. קמפיין ממומן בפייסבוק למשל, יכול לטרגט עבורכם אך ורק גולשים מקבוצה מסוימת בהתאם לפרמטרים של גיל, מין, אזור גיאוגרפי, תחומי עניין וכדומה.

עדיין מצמידים מגנטים?

הצמדת מגנטים אל דלתות, מיועדת בדרך כלל לשמש בעלי מקצוע שנזקקים להם בדחיפות. אינסטלטורים, חשמלאים, מתקני דוד שמש וכדומה. אלא שרוב הצרכנים הפוטנציאליים לא שמחים להפוך את דלת הכניסה שלהם ללוח מודעות, ולכן הם עלולים לפספס אתכם.

תוכנית הפעולה שלכם: כרטיס עסק במאגר עסקי או קמפיין ממומן בגוגל

במקום לרוץ אל הדלת כדי לאתר מגנט של בעל מקצוע, הלקוחות של היום יזדרזו לגלוש אל מנועי חיפוש או מאגרי שירותים מקצועיים. ייצוג במאגר עסקי מאפשר לכם להיחשף בפני מתעניינים חדשים, באמצעות עמוד דיגיטלי שכולל את כל הפרטים הנדרשים עליכם – החל ממבצעים ועד לפרטי יצירת קשר. ההרשמה למאגר העסקי של B144 לדוגמה, מוצעת לעסקים ללא עלות. כדי שהלקוחות הפוטנציאליים ימצאו אתכם גם במנוע החיפוש המוביל, מומלץ לשלב כחלק מהאסטרטגיה השיווקית שלכם גם קמפיין ממומן בגוגל.

תולים שילוט ותצוגה על גבי חלון העסק?

פרסום על גבי חלון הראווה העסקי הוא לא דבר שכדאי לוותר עליו, אבל חשוב לזכור שהוא מגביל אתכם לקהל יעד מצומצם מאוד. לאור העובדה שעסקים רבים פועלים כיום במתכונת דיגיטלית, בין אם באמצעות חנות אונליין, קורסים מקוונים או הרצאות בזום – גם הפרסום צריך לחצות את הגבולות הגיאוגרפיים של השכונה או העיר שבה אתם פועלים.

תוכנית הפעולה שלכם: חשיפת העסק במגוון אתרים מובילים

הלקוחות הפוטנציאליים שלכם גולשים ממש עכשיו באתרים כמו וואלה, yad2 ועוד. למה שהם לא יפגשו שם את העסק שלכם? בחרו בחבילת פרסום שתמקסם את החשיפה שלכם, גם בפני לקוחות שלא חולפים בדרך כלל על פני בית העסק.

מתמקדים בשיחות מכירה טלפוניות?

בתקופה שבה ללקוחות רבים יש אפליקציות זיהוי מספרי טלפון, חלקם אפילו לא משיבים לשיחות טלמרקטינג. בסקר של קבוצת המחקר נילסן שהוזמן על ידי פייסבוק, ציינו 64% מהמשיבים שהם מעדיפים לשלוח הודעות לבתי עסק במקום לחייג אליהם. כך שגם בכל הקשור לשיחות מכירה נכנסות, הטלפון מפנה את מקומו לאמצעים דיגיטליים.

תוכנית הפעולה שלכם: שיפור המענה בפלטפורמות החברתיות + שירות Bcenter

אם יש לכם עמוד אינסטגרם או פייסבוק עסקי, ודאו שאתם מצליחים לספק מענה לשאלות העוקבים. התעלמות מפניות במסנג'ר או עיכוב במענה עשויים לגרום לכם לאבד מתעניינים. רוצים להישאר זמינים גם בטלפון, ולאפשר ללקוחות ליצור אתכם קשר מסביב לשעון? אין שום בעיה. תוכלו להתקדם ל-Bcenter מבית B144, שירות שמנוהל על ידי אפליקציה ומספק מענה אנושי ומקצועי ללקוחות 24/7. מצטרפים ויכולים להיות בטוחים שאתם לא מפספסים אף לקוח!

כתבות נוספות בנושא
אסטרטגיה שיווקית

 דילוג לתוכן