פרסום בגוגל

מקליקים למכירות!

רוצים להפוך את הקליקים שלכם להכנסות?
השירות שלנו לניהול קמפיינים בגוגל מתאים במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים שמחפשים פתרון משתלם להגדלת הלידים.

אל תפספסו הזדמנות להגדיל את המכירות שלכם!
צרו איתנו קשר עוד היום וקבלו ייעוץ ראשוני ללא התחייבות!

מה זה פרסום בגוגל?

פרסום בגוגל באמצעות Google Ads הוא כלי שיווקי עוצמתי, המאפשר לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם בצורה מדויקת ויעילה. בעולם הדיגיטלי שבו אנשים מחפשים תשובות לשאלותיהם ישירות בגוגל, פרסום ממומן מאפשר לך להופיע בראש תוצאות החיפוש ולשלם רק כאשר גולשים לוחצים על המודעה שלך (PPC).

 

לחבילות הפרסום שלנו בגוגל

איך זה עובד?

פרסום בגוגל מאפשר לך להציג מודעות טקסט, תמונה או וידאו בתוצאות החיפוש.
כל מודעה בגוגל אדס מקושרת למערך של מילות מפתח ספציפיות. כאשר משתמש מקליד שאילתה במנוע החיפוש של גוגל, המערכת בוחנת את הרלוונטיות בין שאילתת החיפוש למילות המפתח שלכם. אם יש התאמה, המודעה שלכם תתחרה עם מודעות אחרות על מיקום בראש תוצאות החיפוש.
באמצעות ניהול קמפיינים ממוקד, אופטימיזציה מתמדת של מילות המפתח והמודעות והרחבת ההגעה לרשתות פרסום נוספות כמו יוטיוב ורשת המדיה, ניתן להשיג חשיפה מקסימלית ולהגדיל את התנועה לאתר.
אתה מגדיר תקציב יומי ומציע הצעות מחיר עבור מילות מפתח רלוונטיות לעסק שלך גוגל מציגה את המודעות שלך לגולשים שמחפשים את מילות המפתח האלו. אתה משלם רק כאשר גולשים לוחצים על המודעה ומגיעים לאתר שלך.

הקמפיינים של גוגל

רשת החיפוש

המטרה
להגיע ישירות ללקוחות שבאותו רגע ממש מחפשים את המוצרים או השירותים שלכם.
איך זה עובד?
מודעות טקסט ותמונה ממוקדות מופיעות בראש תוצאות החיפוש בגוגל, ממש מול עיני הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.
היתרונות
שליטה מלאה על מילות המפתח, תשלום רק על לחיצות והגעה ישירות ללקוחות חמים.
>

רשת המדיה

המטרה
להגיע לקהל רחב יותר ולעודד מודעות למותג שלכם.
איך זה עובד?
מודעות תמונה, וידאו וטקסט מופיעות באלפי אתרים, אפליקציות ותכנים ברחבי האינטרנט.
היתרונות
בניית מודעות למותג, אפשרויות טירגוט רבות יותר והגעה לקהל חדש.
>

קמפיין וידאו

המטרה
להגיע לקהל היעד ביוטיוב, לספר את סיפור המותג שלכם ולהתחבר אליו רגשית.
איך זה עובד?
מודעות וידאו מרתקות וקצרות מופיעות לפני, במהלך או אחרי סרטונים ביוטיוב.
היתרונות
יצירת חוויה מותגית ייחודית, הגעה לקהל מגוון ואפשרות למדוד את ההשפעה של הקמפיין.
>
אז אפשר להתחיל? נהדר!
כאן אפשר להכניס פרטים, כדי שמומחה פרסום יחזור אלייך:

    הודעה נשלחה בהצלחה! מומחה פרסום יחזור אליך בהקדם.

    יתרונות הפרסום בגוגל

    מיקוד מדויק של קהל היעד

    • ניתן לבחור מילות מפתח ספציפיות הקשורות למוצרים או לשירותים שלך, כך שהמודעות שלך יופיעו בפני אנשים שמחפשים בדיוק את מה שאתה מציע.
    • ניתן למקד את המודעות שלך לפי מיקום גיאוגרפי, גיל, מין, שפה, תחומי עניין ועוד.
    • ניתן למקד את המודעות שלך לאנשים שכבר ביקרו באתר שלך או ביצעו פעולות מסוימות, כמו הוספת מוצר לעגלת הקניות.

    שליטה מלאה בתקציב

    • אתה מחליט כמה כסף אתה רוצה להוציא על הפרסום.
    • אתה משלם רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלך (תשלום לפי קליק).
    • Google Ads מספק כלים למעקב אחר ביצועי הקמפיינים שלך, כך שתוכל לראות בדיוק לאן הולך הכסף שלך.

    מדידה מדויקת של הביצועים

    • Google Ads מספק נתונים מדויקים על ביצועי הקמפיינים שלך, כמו מספר הקליקים, ההמרות והחזר על ההשקעה (ROI).
    • ניתן להשתמש בנתונים אלו כדי לשפר את הקמפיינים שלך ולהשיג תוצאות טובות יותר.

    הניסיון שלנו בגוגל– ההצלחה שלכם!

    עם שנים של ניסיון בניהול קמפיינים בגוגל אדס, אנחנו יודעים בדיוק מה נדרש כדי להביא לכם תוצאות.
    הצוות שלנו מורכב ממומחים בעלי ידע מעמיק בכלים ובפלטפורמות של גוגל, ויחד נבנה אסטרטגיה מותאמת אישית שתמקסם את החזר ההשקעה שלכם.
    אנחנו נדאג לכל הפרטים, החל ממחקר מילות מפתח ועד אופטימיזציה של מודעות, כדי להבטיח שהקמפיינים שלכם יגיעו לקהל הנכון בזמן הנכון.
    הניסיון שלנו, בשילוב עם הטכנולוגיה המתקדמת של גוגל, הוא המפתח להצלחה שלכם!
    אנחנו לא רק ספק שירות אלא שותפים להצלחה שלכם. נלווה אתכם צעד אחר צעד ונבטיח שתהיה מרוצה מהתוצאות!
    אנחנו עובדים בשקיפות מלאה. תקבלו מאיתנו דו"חות מפורטים על ביצועי הקמפיין, כך שתמיד תדעו היכן אתם עומדים.

    אז למה לחכות? צרו איתנו קשר עוד היום ותתחילו להרוויח!

    לקוחות מרוצים

    שלבי הקמפיין

    1

    התחברות והכנה

    נעניק לכם גישה מלאה לכל הכלים הרלוונטיים כמו גוגל אנליטיקס וגוגל אדס. נבין לעומק את העסק שלכם ואת המטרות שלכם ונבנה אסטרטגיית פרסום מותאמת אישית.
    2

    מחקר מילות מפתח

    המומחים שלנו ימצאו את מילות המפתח ואת הביטויים המדויקים שיעזרו לכם להגיע לקהל היעד הנכון.
    3

    כתיבת מודעות מושכות

    כדי ללכוד את תשומת הלב של הגולשים ולעודד אותם להקליק. ננסה כמה גרסאות של מודעות ונבחר את הטובות ביותר.
    4

    עיצוב דף נחיתה

    נבנה דף נחיתה ייחודי שיעודד את הגולשים לבצע פעולה, כמו רכישה או השארת פרטים. נדאג שהעיצוב יהיה נעים לעין ומתאים למותג שלכם.
    5

    הקמת הקמפיין

    נבנה את הקמפיין שלכם בגוגל אדס ונוודא שכל הנתונים מוגדרים ומופעלים בצורה אופטימלית. ניהול הקמפיין יתבצע על ידי מומחים לפרסום עסקים קטנים.
    6

    מעקב ואופטימיזציה

    נעקוב מקרוב אחר הביצועים של הקמפיין וננתח את הנתונים. נבצע שינויים והתאמות באופן שוטף כדי לשפר את התוצאות. תקבלו דו"חות קבועים על ביצועי הקמפיין.
    7

    ניהול לידים

    נבטיח שכל הלקוחות הפוטנציאליים שיפנו אליכם באמצעות הקמפיין יגיעו אליכם בצורה מסודרת.
    8

    שיתוף פעולה ושקיפות

    נהיה זמינים עבורכם לכל שאלה ובקשה. תוכלו לעקוב אחרי כל השינויים וההתפתחויות בקמפיין.

    לאורך כל הדרך הזו, אנחנו שמים דגש על תקשורת שקופה.

    המטרה שלנו היא שתרגישו בכל רגע שאתם יכולים לסמוך עלינו שנעשה את הכי טוב עבורכם

    ושהפרסום בגוגל הולך להיות ההשקעה הכי משתלמת שעשיתם.

    שיתופי הפעולה שלנו

    10 טיפים להצלחת הפרסום בגוגל

    מטרות ברורות

    מה אתם רוצים להשיג? הגדרת מטרות מדידות (למשל, מכירות, לידים, תנועה לאתר) תעזור לכם לבחור את סוג הקמפיין הנכון ולהעריך את ההצלחה.

    מילות מפתח

    נצלו את סוגי ההתאמה השונים של מילות מפתח (רחבה, ביטוי, מדויקת, שלילית) כדי לשלוט בחשיפת המודעות שלכם.

    מודעות מושכות

    כתבו כותרות קצרות ומעוררות סקרנות שיתפסו את תשומת לב הגולשים. ודאו שהתוכן במודעות רלוונטי למילות המפתח ולדף הנחיתה. הוסיפו קריאה לפעולה ברורה (למשל, "קנה עכשיו", "למד עוד").

    דפי נחיתה מותאמים

    עצבו דפי נחיתה מותאמים: ודאו שהדף אליו מגיעים הגולשים לאחר לחיצה על המודעה רלוונטי לתוכן המודעה ומציע את המידע שהובטח. עיצוב נקי ומאורגן יעזור לשמור על תשומת לב הגולשים.

    תקציב

    הגדירו תקציב יומי או חודשי והתאימו אותו בהתאם לביצועים.

    מעקב המרות

    הגדירו מעקב המרות כדי למדוד את הצלחת הקמפיין שלכם.

    רימרקטינג

    הציגו מודעות לגולשים שכבר ביקרו באתר שלכם כדי להזכיר להם את המוצרים או השירותים שלכם.

    השתמשו בתוספות מודעות

    כדי להציג מידע נוסף, כגון מיקום, מספר טלפון או ביקורות.

    ערוצי שיווק

    שתפו פעולה עם ערוצי שיווק אחרים: קדמו את הקמפיין שלכם גם במדיה חברתית כדי להגיע לקהל רחב יותר, שלחו אימיילים ממוקדים ללקוחות פוטנציאליים.

    תהיו סבלניים

    קידום ממומן דורש סבלנות. אל תוותרו על הקמפיין לאחר זמן קצר.
    אז אפשר להתחיל? נהדר!
    כאן אפשר להכניס פרטים, כדי שמומחה פרסום יחזור אלייך:

      הודעה נשלחה בהצלחה! מומחה פרסום יחזור אליך בהקדם.

      שאלות נפוצות

      אני לא ממש מבין את הדו"חות שנשלחים אליי.
      מה זה בעצם 'איכות הציונים' של מילות המפתח, ולמה זה כל כך חשוב?
      איכות הציונים של מילות המפתח היא כמו 'ציון' שגוגל נותן לכל מילת מפתח שאתה משתמש בה בקמפיין שלך. הציון הזה משקף כמה רלוונטית המילה המפתח למודעה שלך ולדף הנחיתה, וכמה חוויית המשתמש טובה אחרי שהם לוחצים על המודעה. זה חשוב כי גוגל רוצה להציג למשתמשים את המודעות הרלוונטיות ביותר לחיפוש שלהם. לכן, מילות מפתח עם ציונים גבוהים יקבלו עדיפות בהצגה, וישלמו פחות לכל קליק. בנוסף, מילות מפתח עם ציונים גבוהים בדרך כלל מביאות יותר המרות (מכירות, הרשמות וכו').
      כיצד אוכל לוודא ש-144B תספק לי את השירות הטוב ביותר?
      אנו עובדים מולך בשקיפות מלאה. תקבל מאיתנו דו"חות חודשיים מפורטים על ביצועי הקמפיין, כולל מספר הקליקים, שיעור ההקלקות, עלות לקליק והחזר על ההשקעה, אתה יכול לבדוק אם היעדים המדידים שהוגדרו מושגים ואם יש משהו שלא ברור לך, בקש הסבר מפורט.
      מה ההבדל בין פרסום בגוגל אדס לבין קידום אורגני?
      פרסום בגוגל אדס הוא שיטה ממומנת, שבה מודעות מופיעות מיד בראש תוצאות החיפוש, ומאפשרת שליטה מלאה על הקמפיין ומיקוד מדויק לקהל היעד. קידום אורגני הוא תהליך ארוך טווח וחינמי, שמתמקד בשיפור דירוג האתר בתוצאות החיפוש הטבעיות, ומבוסס על אופטימיזציה של התוכן והאתר.
      האם עליי להיות בעל ידע טכני כדי לנהל קמפיין בגוגל אדס?
      לא בהכרח. למרות שגוגל אדס מציע מגוון רחב של אפשרויות ותכונות, הפלטפורמה נועדה להיות אינטואיטיבית וקל לשימוש. עם זאת, כדי להפיק את המרב מהקמפיין, מומלץ להיעזר במומחים או ללמוד את הנושא לעומק.
      כיצד ניתן למדוד את ההצלחה של קמפיין גוגל אדס?
      ישנם מספר מדדים שניתן להשתמש בהם כדי למדוד את ההצלחה של קמפיין גוגל אדס, כולל: שיעור הקליקים (CTR): אחוז הגולשים שלחצו על המודעה שלכם מתוך מספר הפעמים שהיא הוצגה. עלות לכל המרה (CPA): כמה אתם משלמים עבור כל פעולה רצויה (למשל, מכירה, הרשמה). החזר על ההשקעה (ROI): כמה כסף הרווחתם עבור כל שקל שהשקעתם בקמפיין.
      מהו שיעור הקליקים (CTR) ואיך הוא משפיע על מחיר הקליק?
      שיעור הקליקים (CTR) הוא אחוז הגולשים שלחצו על המודעה שלכם מתוך מספר הפעמים שהיא הוצגה. CTR גבוה מעיד על כך שהמודעה שלכם רלוונטית ומעניינת עבור הגולשים. גוגל מעניקה עדיפות למודעות עם CTR גבוה, מה שיכול להוביל להורדת מחיר הקליק.
      כמה זמן לוקח לקמפיין גוגל לעלות לאוויר?
      קמפיין גוגל יכול לעלות לאוויר תוך מספר דקות עד כמה ימים, תלוי במספר גורמים, כגון מילות המפתח שבחרת, התקציב שלך ורמת התחרות על מילות המפתח שלך.
      איזה גורמים משפיעים על התמחור של גוגל אדס?
      התמחור של גוגל אדס מבוסס על מערכת של מחיר מקסימלי לקליק (CPC). זה אומר שאתה משלם רק כאשר מישהו מקליק על המודעה שלך. הסכום שאתה משלם עבור כל קליק נקבע ע"י מספר גורמים, כולל: התחרות על כל מילת מפתח, רלוונטיות של המודעה, איכות המודעה ותקציב הפרסום שלך.
      האם גוגל אדס מתאים גם לפרסום שירותים?
      כן. גוגל אדס מתאים לפרסום שירותים לא פחות מלפרסם מוצרים. באמצעות  גוגל אדס תוכלו להגיע ללקוחות חדשים ולהגדיל את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
      האם פרסום בגוגל אדס מתאים לעסק קטן?
      בהחלט! פרסום בגוגל אדס מתאים מאוד לעסקים קטנים. זהו כלי יעיל וגמיש שיכול לעזור לעסקים קטנים להגיע ללקוחות חדשים ולהגדיל את המכירות, עם תקציב שנבחר מראש.
      האם יכולים להיות לי שני חשבונות פייסבוק?
      פייסבוק אוסרת להחזיק יותר מחשבון אחד תחת אותה זהות. כמו כן אסור ליצור חשבונות תחת שם משתמש מזויף.   עם זאת, תוכל ליצור חשבון לעסק שלך או ליצור קבוצות כמעט ללא הגבלה (עד 5,000 קבוצות!).
      איך אני יודע שחשבון הפייסבוק שלי הוא עסקי?
      אם יש לכם חשבון עסקי בפייסבוק, תראו את הכיתוב "עסק" מתחת לשם שלכם בפינה השמאלית העליונה של הדף הראשי שלכם.   בנוסף, תראו אפשרויות ותכונות מיוחדות שנועדו לעסקים, כגון:
      • יצירת דף עסקי
      • ניהול מודעות
      • ניתוחים
      • שליחת הודעות
      האם אפשר להשתמש בדף עסקי בפייסבוק גם אם לעסק אין אתר?
      כן, אפשר להשתמש בדף עסקי בפייסבוק גם אם לעסק אין אתר. דף עסקי בפייסבוק הוא כלי יעיל לקידום העסק, גם אם אין לכם אתר.
      האם פתיחת דף עסקי בפייסבוק היא בחינם?
      כן!
      איך אני יוצר דף עסקי בפייסבוק?
      כדי ליצור דף עסקי בפייסבוק, עליכם לבצע את השלבים הבאים:
      1. היכנסו לחשבון הפייסבוק האישי שלכם.
      2. פתחו את התפריט  שבפינה השמאלית העליונה של הדף.
      3. לחצו על "דף"
      4. הזינו את שם הדף, קטגוריה, כתובת אינטרנט (אם יש) ועוד.
      5. לחצו על "צור דף"
      לאחר שתסיימו ליצור את הדף, תוכלו להתחיל לערוך אותו ולהוסיף תוכן.
      האם לכל דף פייסבוק יש חשבון עסקי?
      לא.
      מה ההבדל בין דף פייסבוק רגיל לדף פייסבוק עסקי?
      אין הגבלה למספר החברים, בעוד בדף אישי יש הגבלה ל 5,000 חברים. דף עסקי מאפשר לך להוסיף מודעות, לצאת עם קמפיינים ספציפיים לקהל יעד, ליצור אירועים ועוד אפשרויות שיווקיות שאין לדף פייסבוק רגיל. דף עסקי מציע ניתוחים מקיפים על הביצועים של הדף, כגון כמות הצפיות, הלייקים והשיתופים.
      מה זה דף עסקי בפייסבוק ואיזה יתרונות הוא מציע?
      דף עסקי בפייסבוק הוא דף מעוצב שנועד לעסקים, ארגונים וגופים ציבוריים. הוא מאפשר לבעלי העסק ליצור נוכחות מקוונת, להתחבר עם לקוחות פוטנציאליים וקבועים, ולקדם את העסק שלהם. לדף עסקי בפייסבוק יתרונות רבים, והוא מאפשר לך:
      • להיחשף לקהל רחב של לקוחות פוטנציאליים.
      • ליצור קשר עם לקוחותיך, לענות לשאלותיהם ולקבל משוב על העסק.
      • לקדם את המוצרים והשירותים של העסק באמצעות פוסטים, תמונות, סרטונים, מודעות ועוד.
      • למתג את העסק.
      אז אפשר להתחיל? נהדר!
      כאן אפשר להכניס פרטים, כדי שמומחה פרסום יחזור אלייך:

        הודעה נשלחה בהצלחה! מומחה פרסום יחזור אליך בהקדם.

         דילוג לתוכן