רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

ייעוץ עסקי

בלי להוציא את האשראי: 14 דרכים לשווק את העסק בדיגיטל ללא עלות

תקציב מצומצם הוא לא סיבה לוותר על קידום העסק ברשת. רוצים להגיע לתוצאות בלי להיכנס להוצאות? מצאנו 14 שיטות שמתאימות לעסקים קטנים


תקציב מצומצם הוא לא סיבה לוותר על קידום העסק ברשת. רוצים להגיע לתוצאות בלי...

השישייה המנצחת: הכירו את מטרות הקמפיינים החדשות של פייסבוק

פייסבוק מצמצמת את מטרות הקמפיינים שלה כמעט בחצי, כחלק מהרצון להתקדם אל חווית פרסום משודרגת. מהן 6 המטרות שנשארו אחרי הסינון, ואיך הן הולכות להשפיע על העסק שלכם? פייסבוק מצמצמת את מטרות הקמפיינים שלה כמעט בחצי, כחלק מהרצון להתקדם אל חווית...

כשהרילס פוגשים את פייסבוק: טיפים שכל בעל עסק קטן חייב להכיר

סרטוני ה-Reels, שתפסו תאוצה בשנה האחרונה, מגיעים גם אל פייסבוק. מה אתם חייבים לדעת על המהלך, ואיך כדאי לשלב אותו באסטרטגיה השיווקית של העסק?

סרטוני ה-Reels, שתפסו תאוצה בשנה האחרונה, מגיעים גם אל פייסבוק. מה אתם חייבים לדעת...

לבלוט בלי לטעות: 13 כללי עשו-ואל-תעשו לעמודי מדיה חברתית עסקיים

כשכמעט לכל עסק קטן יש עמוד עסקי בפייסבוק או באינסטגרם, איך מחליטים מה כדאי לעשות ומזהים טקטיקות שעדיף לא לנסות? כך תצליחו לעשות רושם חיובי ולתחזק קשר עם העוקבים שלכם כשכמעט לכל עסק קטן יש עמוד עסקי בפייסבוק או באינסטגרם, איך מחליטים מה כדאי...

לפני שיוצאים לדרך: 5 שאלות שאתם צריכים לשאול את מנהל הקמפיינים שלכם

במציאות של היום, עסקים קטנים יתקשו להצליח בלי קמפיינים שיווקיים חכמים, ממוקדים ומניעים לפעולה. מהם הדברים שחשוב לשאול ולבקש ממנהל הקמפיינים, ואיך מגדילים את הסיכוי לקמפיין מוצלח?
במציאות של היום, עסקים קטנים יתקשו להצליח בלי קמפיינים שיווקיים חכמים, ממוקדים...

לקדם באופן משתלם – 5 דרכים לקידום עסק חדש בלי לחרוג מהתקציב

מאיפה כדאי להתחיל לקדם את העסק, במה מומלץ להשקיע כבר עכשיו ועל מה ניתן לוותר כדי לחסוך בעלויות? כל הפתרונות שתרצו ליישם כבר מהרגע הראשון מאיפה כדאי להתחיל לקדם את העסק, במה מומלץ להשקיע כבר עכשיו ועל מה ניתן לוותר כדי...

הקלקות, עלויות ומה שביניהם: PPC והעסק שלכם

מודל התשלום הוותיק מהווה כלי שימושי עבור בעלי עסקים קטנים. אבל מה חשוב לדעת על עלויות הקלקה, ואיך נכנסים למשוואה הזו חגי קניות, מועדים מיוחדים ואפילו עונות השנה? מודל התשלום הוותיק מהווה כלי שימושי עבור בעלי עסקים קטנים. אבל מה חשוב לדעת על...

בין אפקטיבי לאגרסיבי: מתי שיווק "מוכר" עלול להבריח לקוחות?

חשבתם שאתם נוקטים בטקטיקות שיווקיות מומלצות ואפקטיביות, אבל הלקוחות מפרשים אותן כמעיקות ואגרסיביות? כך תימנעו מהטעויות העיקריות שמאפיינות שיווק דיגיטלי במציאות של היום, ותרחיבו את מעגל הלקוחות בלי להיתפס כלוחצים מדי

חשבתם שאתם נוקטים בטקטיקות שיווקיות מומלצות ואפקטיביות, אבל הלקוחות מפרשים...

14 שאלות מפתח שיעזרו לכם לבחור שם מנצח לעסק

מה הופך שם לקליט, האם יש הבדל בין עברית ללועזית ואיך העיצוב משתלב בדרך? רגע לפני שאתם קובעים את השם לעסק החדש, אלה השאלות שחשוב שתשאלו את עצמכם, והעקרונות שאתם חייבים להכיר מה הופך שם לקליט, האם יש הבדל בין עברית ללועזית ואיך העיצוב משתלב בדרך? רגע לפני...

השביעייה הפותחת: הכירו את 7 המושגים הדיגיטליים שיקפיצו את העסק שלכם

רוצים לחזק את הידע שלכם בשיווק דיגיטלי, אבל אין לכם זמן לרשימות ארוכות של מושגים תיאורטיים? סיכמנו עבורכם את הבסיס המקצועי שכל בעל עסק צריך להכיר, עם רשימה מתומצתת של כלים ופתרונות שתעזור לכם לצאת לדרך רוצים לחזק את הידע שלכם בשיווק דיגיטלי, אבל אין לכם זמן לרשימות ארוכות של...
דילוג לתוכן